Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 31349 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Jeg kjenner noen sprintere som har konkurrert (og plassert bra) på nasjonalt nivå i mange år. Har blitt fortalt en del om supertilskuddene som blir brukt i sprintmiljøer og aldri har jeg hørt noen har brukt anadrol. Jeg forstår at du blir irritert over raphaugs innlegg der han nevner bloddoping (som jeg føler hører mer hjemme i distansene over 800 meter) men det hadde jo sikkert vert greit og opplysende for alle om du hadde hatt et litt mer saklig svar der du forklarte hva som var feil med innlegget hans isteden for å bare slenge dritt  Undecided

Det bør jo stilles eit sopass krav til kunnskap av ein moderator, at ein unngår slike tåpelige innlegg fra deira side, anadrol eller ikkje, steroider og hgh vil være ein like stor fordel i sprint som i all anna styrkeidrett.

Har ein så lite greie på ting at ein begynner å fable om bloddoping for sprintere, så bør man heller holde hendene å lese ærbødigst kva andre skriver, å ikkje villlede andre uvitende mennesker meir enn det dei allerede er. Eg vil trur at forumets hovedpoeng er å tilegne  seg meir kunnskap. Er man moderator, så vil nok det man skriver ha litt meir vekt enn det eit innlegg fra ein vanlig person her inne ha. Difor er det eit problem når desse moderatorene til tider opptrer som dei minst kunnskapfulle av oss alle. 

Ein enkel annmodning om å holde kjeft, er difor ein svært konstruktiv handling, som er alle til nytte....
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Ökt avstand mellom tenna er en kjent bivirkning av HGH, men det gjelder for personer som fremdeles vokser (open growth plates). Personer som har en patologisk forhyöt produksjon av HGH (akromegali) har blandt annet dette. I tillegg er de uvanlig höye, har meget store hender og fötter og unormalt store annsikts ben (kjeve, öyenbryn osv).
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget NOTORIOUS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

vel. hvis man ser at en persom vokser i unormalt tempo er det vel noe muffens?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Hvorfor det? Kanskje det er fordi han har lagt om kosten og treningen, eller bare er nybegynner innen trening... mange ting kan gi indikasjoner, men man bør ikke dømme noen før man vet noe sikkert.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
I tillegg er de uvanlig höye, har meget store hender og fötter og unormalt store annsikts ben (kjeve, öyenbryn osv).

Du konne jo nesten lagt til et bilde av Torkel Ravndal her... :Smiley :Smiley what
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget NOTORIOUS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

joda slux men det er forskjell på å vokse fort og unormalt fort syns nå jeg

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Ökt avstand mellom tenna er en kjent bivirkning av HGH, men det gjelder for personer som fremdeles vokser (open growth plates). Personer som har en patologisk forhyöt produksjon av HGH (akromegali) har blandt annet dette. I tillegg er de uvanlig höye, har meget store hender og fötter og unormalt store annsikts ben (kjeve, öyenbryn osv).
Tja...Mitt mellomrom mellom tennene(fortennene),har økt med 1mm de siste 10 år,vil det si at jeg er dopet?Da måtte jeg hatt flaks i fjor da jeg avla en negativ dopingprøve Deal
Jeg har ikke store hender og føtter
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget NOTORIOUS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

haha KURT NILSEN har dopa seg i flere år han da?Tongue

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Du konne jo nesten lagt til et bilde av Torkel Ravndal her... :Smiley :Smiley what
Eller bare av meg Wink

Utlogget NOTORIOUS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236


Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
nei... nei... og atter nei... Det kan godt være at det stemmer i de fleste tilfeller fordi hun kjenner typen, men man kan ikke se på noen og si 100% sikker om personen går på amf. Så selv om hun har rett ofte har hun nok også feil en del ganger.

Så det blir nei nei nei sånn av og til?
Jeg sier ikke hun har rett hver gang, det er da umulig å vite, men ved nok dose får mange spesielle reaksjoner på stoffene, nå vet jeg ikke hvilket, men dette er snakk om narkotiske stoffer, og ikke aas.
Og er noen kvalifisert til å si det så er det nok henne.

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Som nevt det kan man aldri fastslå 100%.
Men dette KAN være noen fysiske trekk: større brystvorter, pupper (bitch tits), oppblåst muskelatur (mye vann i musklene),  større/breiere kranie/benbyggning (foreks. ved bruk av vekst hormoner), mye hår på hele kroppen, lite/tynt hår på hodet, tør og hard hud, kviser i ansikt og på kroppen får og nevne noen.
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget KentAndré

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

Bestefaren min (dvs. faren til ste-faren min) er diger som en bjønn, han har jobbet hardt i hele sitt liv, hans store lidenskap er tømmerhøgging (og bærplukking og fisking) han er også svært glad i mat og da i skikkelig norsk husmanskost.

Han er som sagt godt over gjennomsnittet stor
Han har skikkelig godt med "pels" over hele kroppen og hadde glidd rett inn i familien til Julius.
Han har enorme hender som Thomas Mhyre ville missunt.
Han har et skikkelig mellomrom mellom fortennene
Han har et par buskete "piasavakoster" til øynebryn

Men at han har dopet seg ialle disse år, det visste jeg ikke.........

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Som nevt det kan man aldri fastslå 100%.
Men dette KAN være noen fysiske trekk: større brystvorter, pupper (bitch tits), oppblåst muskelatur (mye vann i musklene),  større/breiere kranie/benbyggning (foreks. ved bruk av vekst hormoner), mye hår på hele kroppen, lite/tynt hår på hodet, tør og hard hud, kviser i ansikt og på kroppen får og nevne noen.

Lang forhud. Typisk så krymper tissen så raskt på AAS at forhuden ikke rekker å henge med. Hvis man i tillegg bruker efedrin så har det hendt at kun forhuden har blitt igen. Alt det andre har blitt borte. Borte.


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
LOL, men back to topic. JanB Diddl etc; Du er jo en mann med veldig lang fartstid innen det med vektløfting og du har sett ganske så mye på den tiden regner jeg meg. Svar nå helt ærlig din personlige mening: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!