Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 31329 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Denne her får i allefall meg til å slappe av......og jeg er dyslektisk light:

"En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har
 vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lesbar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehlet"


....meeeeen det er klart at dersom man stiller med disse skriveferdighetene - ja da er man definitivt dopet uansett utseende!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sånn gammalmannsræv lissom?

Ja, noe sånt lissom:
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Ja, noe sånt lissom:

Gammamannsræv my ass!
Hadde rævstørrelse, i positiv forstand, vært en indikasjon på hormonbruk, så er det der et billedlig bevis på at jeg og mange med meg for tiden er breddfulle av særdeles ulovlige substanser!!

Rumpa mi har alltid vært stor og myk og fin den såh det såh!!  dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Tric'es ass is so bright, I gotta wear shades Cool
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

det skjer hele tiden.. jeg skriver ass istedenfor aas  Undecided 
har sikkert skrive problemer uten og vite om det eller dum så ikke leser det jeg skriver.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Men siden vi er inne på det, kan ikke du bare legge ut det Body of science har publisert?

+ 1.

Ikke at det egentlig bryr meg hva Priest har brukt og ikke har brukt, men jeg er litt interessert i å vite hvordan dette bladet har gått frem med å 'bevise' hva slags medikamenter som har funnet veien inn i Lee Priests kropp gjennom tidene...

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Shemhazai du har PM. Til dere andre bare PM meg vist jeg skal sende oppsettet.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Takk for detaljert dop-handleliste, men det jeg lurte mest på var hvordan bladet hadde fått tak i denne informasjonen. Rykter i miljøet? En konkurrent som sladret?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Var det ikke et intervju med Lee Priest da ? Hvor han var litt "åpenhjertig" som vanlig. Men at han forteller sannheten ? Aldri verden. Det er bare å innse at for å være "fullblods" proff i det gamet disse gutta driver så gjør du hva som kreves. Sånn er det bare, og det er liten grunn å stille tvil om det. Vi kan sikkert diskutere gener osv. men saken er den at SAMTLIGE av disse gutta har gener som overgår laaaaangt hva vi kan drømme om. Grunnen til at de har nådd ekstra langt har vært at de er villige til å satse alt. Både når det kommer til trening, ofring av sosialt liv, matmessig og ellers hva sirkuset måtte kreve for å nå toppen.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Catalonion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Vet noen om noe sted man kan se "normal-intervaller" for forskjellige stoffer i blodet?

Jeg fant jeg fant!
http://www.helse-sunnmore.no/lab/analyseliste.htm

Utlogget Traxtor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 144

Den var genial.. Smiley
training is your BEST supplement!

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Altså, tror ikke anadrol er tingen for sprintere, så det du sier om kviser og gyno er bare tull..
Disse bruker isåfall (vill gjetting fra min side) en form for bloddoping, uten å begrunne det mere.
Vil tro at det går å se om en person er dopet, ta feks. Johan Müleg ? på ski for noen år tilbake. Så ut som løper fra en annen verden, var lett å se at denne mannen hadde drukket noe annet enn sportsdrikke før treningen.

Jeg ville sagt at det nettopp *er* sprintere som ville være interessert i anabole steroider. Aktiviteten er kortvarig (100 meter f.eks) og en trenger kraft og styrke (i tillegg til teknikk så klart) for å komme seg fortest mulig over målstreken. Bloddopingen hører mer hjemme i langdistanse idretten. (Ski / sykling / m.m)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Var det ikke et intervju med Lee Priest da ? Hvor han var litt "åpenhjertig" som vanlig. Men at han forteller sannheten ? Aldri verden. Det er bare å innse at for å være "fullblods" proff i det gamet disse gutta driver så gjør du hva som kreves. Sånn er det bare, og det er liten grunn å stille tvil om det. Vi kan sikkert diskutere gener osv. men saken er den at SAMTLIGE av disse gutta har gener som overgår laaaaangt hva vi kan drømme om. Grunnen til at de har nådd ekstra langt har vært at de er villige til å satse alt. Både når det kommer til trening, ofring av sosialt liv, matmessig og ellers hva sirkuset måtte kreve for å nå toppen.

Tror ikke det er noen grunn til å mistro fyren. I motsetning til visse andre byggere (Ronnie Coleman? Verdens beste naturelle kroppsbygger?  biggrin ) har i det minste Lee aldri lagt skjul på bruken av hormonelle preparater. Ei heller hva han har brukt. Han har vært innom veksthormoner, men syntes ikke det funket som han forventet. Han har brukt testosteron, men syntes ikke det heller ga ønsket effekt. Av det jeg har lest av karen så har han faktisk et poeng. Det er mange der ute som sikkert tror at ved å få en eller annen effekt av dose N av middel Y, så må 10 x dose N av middel Y gi tidoblet effekt. Det blir jo selvsagt feil. Jeg tror ikke mannen har noe spesiellt å tjene på å lyve ... og i mine øyne så fremstår han som en av de mer hederlige byggerene som finnes. Han gir på mange måter kroppsbyggingen et mennesklig ansikt.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Gammamannsræv my ass!
Hadde rævstørrelse, i positiv forstand, vært en indikasjon på hormonbruk, så er det der et billedlig bevis på at jeg og mange med meg for tiden er breddfulle av særdeles ulovlige substanser!!

Rumpa mi har alltid vært stor og myk og fin den såh det såh!!  dry

Bifaller den Tric. Rumpen min er ikke av de aller minste den heller. Mest pga masse knebøy de siste ti årene. Men så langt jeg kjenner til, så må eneste inntaket av hormonelle preparater ha skjedd mens jeg har vært bevisstløs ... og siden jeg ikke fester særlig lit til nattlige besøk av romvesener og dets like ... vel ... du skjønner sikkert hvor jeg vil hen

Knebøy

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Nå er det jo publisert hva Lee Priest har brukt i Body Of Sience som er et anarkjent magasin. Lee Priest kunne ikke vert i nærheten av det han er nå uten aas. Det er fysisk umulig. Det er uvitende og naivt og tro noe som helst annet. Samtlige IFBB proffer er fulle av dritt. Det et par grunner til at dem ikke innrømmer egen bruk. 1. De er forbilder for mange uvitende småkids. 2. De vil ikke ødelegge sportens rykte. 3. Det er sponsorer som vil ha "rene" forbilder (selv om de fleste vet hva som foregår vil de ikke forbrukerne av deres produkter skal vite det) 4. Tapte inntekter... Hadde det ikke vert for disse grunnene tror jeg mye flere hadde vert mer åpne om egen bruk av aas.  Tongue

Lee Priest har da alltid vært ganske så åpen om hva han har brukt (og ikke brukt). Bare til å lese litt rundt omkring. Finnes en god del eldre intervjuer som er inne på temaet og hvor han åpent og ærlig erkjenner sitt eget konsum av disse preparatene. Dette er mer åpenhet enn hva en kan forvente fra andre hold. Skal det først stå i et blad, så må det jo også nødvendigvis først komme fra hovedpersonen selv.

Alt av IFBB-proffer benytter anabole steroider. Det blir meningsløst å mene/hevde/tro noe annet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!