Skrevet av Emne: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.  (Lest 17605 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.
« #90 : 10. juni 2006, 00:16 »
Sorry, mac, men dette vil jeg gjerne se dokumentasjon på!

Har desverre ikke noen bevis her utenom at jeg mener å ha hørt MANGE tilfeller i radio, tv, aviser m.m til og med lokalt heromkring (i bygdenorge) at fotballspillere faller som fluer:(

Derfor de nå SKAL ha hjertestarter på stadionene i de høye seriene, helt ned til... var det 3 didivsjon?

De fleste dødsfall som blir koblet mot aas er også relatert til "harde" liv med Narkotika, alkohol m.m som SAMMEN med aas har gjort kroppen ødelagt.

Og Fast Ford: Enig der. Interessant om det er doping som gjør det, eller andre ting. (overtrening, kost, levesett genrellt,)
Og i hvilken grad hard fotballtrening for et "ikke topptrent" menneske belaster hjertet mht blodtrykk osv.

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.
« #91 : 10. juni 2006, 00:37 »
Har desverre ikke noen bevis her utenom at jeg mener å ha hørt MANGE tilfeller i radio, tv, aviser m.m til og med lokalt heromkring (i bygdenorge) at fotballspillere faller som fluer:(

Derfor de nå SKAL ha hjertestarter på stadionene i de høye seriene, helt ned til... var det 3 didivsjon?

De fleste dødsfall som blir koblet mot aas er også relatert til "harde" liv med Narkotika, alkohol m.m som SAMMEN med aas har gjort kroppen ødelagt.

Og Fast Ford: Enig der. Interessant om det er doping som gjør det, eller andre ting. (overtrening, kost, levesett genrellt,)
Og i hvilken grad hard fotballtrening for et "ikke topptrent" menneske belaster hjertet mht blodtrykk osv.

L
Jeg har ingen beviser,men jeg lurer litt på hvor alt AAs blir av.Jeg kjenner 20stk.som jeg vet bruker.Politiet beslaglegger mye mere enn det disse klarer å bruke på flere år,og sier det er bare toppen av isfjellet!?(min søster er politi)
Man må spekulere hva som skjer med vårt samfunn,da en 4 div.spiller i fotball presterer å bli tatt i en dopingkontroll?Er det bare den letteste veien som teller?
Å ja det er bemerkelsesverdig mange som "stuper" i forbindelse med fotball,jeg har valgt å tro det er tillfeldigheter dette(da majoriteten spiller fotball),men jeg må si jeg blir mere mistenksom etterhvert.
Jeg liker ikke å så tvil om folk,for ingen fortjener å få negativ omtale før det motsatte kan bevises.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.
« #92 : 10. juni 2006, 00:43 »
Jeg har ingen beviser,men jeg lurer litt på hvor alt AAs blir av.Jeg kjenner 20stk.som jeg vet bruker.Politiet beslaglegger mye mere enn det disse klarer å bruke på flere år,og sier det er bare toppen av isfjellet!?(min søster er politi)
Man må spekulere hva som skjer med vårt samfunn,da en 4 div.spiller i fotball presterer å bli tatt i en dopingkontroll?Er det bare den letteste veien som teller?
Å ja det er bemerkelsesverdig mange som "stuper" i forbindelse med fotball,jeg har valgt å tro det er tillfeldigheter dette(da majoriteten spiller fotball),men jeg må si jeg blir mere mistenksom etterhvert.
Jeg liker ikke å så tvil om folk,for ingen fortjener å få negativ omtale før det motsatte kan bevises.

Honnør!

"Jeg liker ikke å så tvil om folk,for ingen fortjener å få negativ omtale før det motsatte kan bevises."

Flott sagt:)

Mvh L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.
« #93 : 10. juni 2006, 00:43 »
overhørte følgende "intelligente" samtale her forleden dag da jeg var en liten tur ute på byen med en kompis.

sted: Burger King

En ungdom på 17-19 år sitter og henger, en av de ansatte kommer bort, ser opp og ned på han, tydelig at de kjenner hverandre fra før.. Han som sitter og henger har en del muskler. Hvorpå den andre fyren som jobber der sier: "Hva skjer a? Trent eller? Bruker deca ell?"

Han fyren som henger der sitter bare og prøver å se jævlig tøff og kul ut.

Hørte ikke den videre samtalen da jeg måtte ned på toalettet...

...

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Gruellas syn på kroppsbygger verdenen.
« #94 : 10. juni 2006, 00:47 »
overhørte følgende "intelligente" samtale her forleden dag da jeg var en liten tur ute på byen med en kompis.

sted: Burger King

En ungdom på 17-19 år sitter og henger, en av de ansatte kommer bort, ser opp og ned på han, tydelig at de kjenner hverandre fra før.. Han som sitter og henger har en del muskler. Hvorpå den andre fyren som jobber der sier: "Hva skjer a? Trent eller? Bruker deca ell?"

Han fyren som henger der sitter bare og prøver å se jævlig tøff og kul ut.

Hørte ikke den videre samtalen da jeg måtte ned på toalettet...

...


Trist:( Det er slik nå at en person hører navnet på et steroid; Deca. Alle har hørt om det, fordi det er "HELT bi effektfritt, og du vokser som FAEN på det."**

Pokker! Blir så irritert. Har folk her som begynte med aas før de hadde trent i 3 måneder fra grunne..Sad

Og folk tror det er TØFT...Sad

L
** Vennligst merk dere at dette er ironi for dem som ikke tok det med en gang. PÅ INGEN MÅTE anbeflaer jeg bruka v doping, og vil understreke at det FINNES IKKE et bi effekt fritt dopingpreparat.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!