Skrevet av Emne: Arild "Hulk" Haugen  (Lest 69611 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #135 : 14. mai 2008, 00:27 »
Hva i all verden var det med innlegget mitt som får deg til å skrive alt dette tullet her? Jeg har da aldri skrevet at han vinner lett - jeg prøvde jo faktisk å argumentere IMOT at han bare kunne spasere til Gol og dra med seg seieren med letthet. Hva angår rykter, så er det selvsagt å ta med i betraktningen. Når folk som trener på samme gym som han går ut og sier at han løfter mer enn han noen gang har gjort tidligere, samt at han selv sier at han aldri har vært sterkere i strongmanøvelser, så må man da få lov til å nevne dette - i og med at han faktisk ikke har konkurrert på nærmere ett år. Konkurranseresultater er selvsagt å foretrekke, men i og med at han ikke har gjort det på en stund, så er dette det nærmeste vi kommer "bevis" på at formen hans er bra.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #136 : 14. mai 2008, 00:43 »
Jeg har alltid tippet Arild som nr. 1. Men jeg har aldri sagt at han vinner lett. Han er fortsatt favoritten i mine øyne, men Skog kan fort vinne han også. Eneste som er sikkert er at dette blir jævelig spennende Wink
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #137 : 14. mai 2008, 08:44 »
Det var vel heller uflaks som gjorde at de andre kom så nærme som de gjorde ifjor. Arild vinner lett dette året også.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #138 : 14. mai 2008, 09:29 »
Det var vel heller uflaks som gjorde at de andre kom så nærme som de gjorde ifjor. Arild vinner lett dette året også.

Ja det var uflaks at Arild dumpet alle reps på vikingpressen nede i dekket, uflaks at han kom på 6pl. i truckpull og ikke minst var det veldi uflaks at han ikke greide å løfte markløften...Hoff så uflaks han hadde! Nei i år vinner han lett ja....Se julenissen kommer..Jeg må stikke........ Wink

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #139 : 14. mai 2008, 09:31 »
Ja det var uflaks at Arild dumpet alle reps på vikingpressen nede i dekket, uflaks at han kom på 6pl. i truckpull og ikke minst var det veldi uflaks at han ikke greide å løfte markløften...Hoff så uflaks han hadde! Nei i år vinner han lett ja....Se julenissen kommer..Jeg må stikke........ Wink

Du skal vel heller være storfornøyd med at du fikk godkjent dine partielle powerfactor reps i vikingpressen.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #140 : 14. mai 2008, 09:35 »
Du skal vel heller være storfornøyd med at du fikk godkjent dine partielle powerfactor reps i vikingpressen  Grin

Alle va under øra..Som vi fikk besked om..Eneste som ikke var lov var å dumpe vekta i dekkene..Men sonn er det klager ikke mere på det, klaget nokk da Smiley Arild vann i fjor, men at det var uflaks at jeg kom så nerme den godtar jeg ikke helt. Han knuset jo meg 3uker før på showlift.. Jeg gjorde ting rett og han litt feil imot NSM..Og det har ikke noe me uflaks å gjøre Smiley

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #141 : 14. mai 2008, 09:45 »
Alle va under øra..Som vi fikk besked om..Eneste som ikke var lov var å dumpe vekta i dekkene..Men sonn er det klager ikke mere på det, klaget nokk da Smiley Arild vann i fjor, men at det var uflaks at jeg kom så nerme den godtar jeg ikke helt. Han knuset jo meg 3uker før på showlift.. Jeg gjorde ting rett og han litt feil imot NSM..Og det har ikke noe me uflaks å gjøre Smiley

"Uflaks" brukte jeg helst for å få litt fart i diskusjonen. Må si jeg liker at det er flere favoritter som hylles litt og ikke minst at det nå er minst 2 utøvere som kan klare seg bra internasjonalt. Nå må du bare bli frisk Espen så kan det bli 3  Cheesy

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #142 : 14. mai 2008, 09:51 »
"Uflaks" brukte jeg helst for å få litt fart i diskusjonen. Må si jeg liker at det er flere favoritter som hylles litt og ikke minst at det nå er minst 2 utøvere som kan klare seg bra internasjonalt. Nå må du bare bli frisk Espen så kan det bli 3  Cheesy

Da ER det 3 stk Smiley Og jeg er på vei...Kommer...... Wink

Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #143 : 24. juli 2008, 16:19 »
gleder meg virkelig til å en dag se espen vinne! Men foresten hvor ble det av trønderbataljonen?? både i år og i fjor? hehe;)

Once upon a time, is no history!

Power talks, bullshit walks!


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #144 : 25. juli 2008, 02:32 »
gleder meg virkelig til å en dag se espen vinne! Men foresten hvor ble det av trønderbataljonen?? både i år og i fjor? hehe;)

Once upon a time, is no history!

Power talks, bullshit walks!

Lenge siden en Trønder var på toppen;)
Neste trønder blir Skog!.......Arild is still going strong....ennå..


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #145 : 01. august 2008, 21:20 »
Gøy å se NSM på Tv2 igjen! Og alltid gøy å se deg vinne Arild! Cheesy

Synd du ikke kunne delta Espen, håper du kommer tilbake neste år. Utrolig bra prestasjon av Skog også!
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Östling

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Arild "Hulk" Haugen
« #146 : 30. januar 2010, 12:16 »
Hiver innpå nåken av mine favorittbilder av denne kjempen, alltid god inspirasjon infør trening:

(Fant de fleste bildene her på TF i forskjellige artikler. Håper det går greit å bruke her, er jo tross alt samme side. Ellers gi beskjed Smiley)




























































Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!