Skrevet av Emne: Utrolig historie fra VM Benkpress  (Lest 5274 ganger)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #15 : 09. juli 2006, 21:41 »
Skal være rimelig dumdristig hvis man prøver å overtale vektløftere til noe, angående ett så følsomt tema... Når noen har holdt seg unna slikt  hele karrieren fordi de vet det er dumt, så kommer en idiot å plager dem med det rett opp i trynet. Skulle tvunget han på benken, hevet på 350 kg å løftet det av statiet...

Litt vanskelig å hive han på benken om det var en vektløfter som ble forsøkt "overtalt". Er få benker i lokalet under en vektløfterkonkurranse  Wink Under en styrkeløftkonkurranse derimot hender det at du finner ett og annet stativ.

Hadde jeg vært Amit hadde ikke fyren vært der lenge...

Amit gjorde det helt riktige. Han gikk oppover i systemet, gjorde IPF-representantene oppmerksom på hvem fyren var, hvorfor han var der og fikk fyren fjernet fra arrangementet. Ingen hensikt at han personlig skulle begynne å bråke med fyren, selv om han hadde veldig lyst til akkurat det.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #16 : 10. juli 2006, 05:11 »
Litt vanskelig å hive han på benken om det var en vektløfter som ble forsøkt "overtalt". Er få benker i lokalet under en vektløfterkonkurranse  Wink Under en styrkeløftkonkurranse derimot hender det at du finner ett og annet stativ.

Bare fikk med meg at det var VM i benkpress, derfor antok jeg at en benk var å finne :Smiley

Men jeg vet ikke hva jeg snakker om... -Slowly letting the boat drift away in case I said something wrong/dumb...-
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #17 : 10. juli 2006, 05:25 »
Vektløfter= rykk og støt
Styrkeløfter= Knebøy, Benkpress og markløft 
Deal
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #18 : 10. juli 2006, 06:46 »
en dag treffer fyren på feil styrkeløfter. slike folk burde sporenstreks få bank, bli kastet ut med beskjed om at neste gang bruker vi fullastet markløft stang på han! Smiley

skjønner jo at det er mulig. folk gjør alt for penger..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #19 : 10. juli 2006, 07:19 »
 og avogtil treffer han vel på andre løftere, og får de kontaktene han vil... oppsøkende djevelskap... lurer på om de selgerne frekventerer juniormesterskap på lik linje også.. mmmm Skeptisk

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #20 : 10. juli 2006, 07:34 »
Sjansene er vel nokså store for det ja.
Lurer på om fyren dukker opp i stavanger...
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #21 : 10. juli 2006, 09:59 »
Sjansene er vel nokså store for det ja.
Lurer på om fyren dukker opp i stavanger...

Ja touren er jo ferdig lenge før den tid... Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #22 : 10. juli 2006, 12:34 »
Skal være rimelig dumdristig hvis man prøver å overtale vektløftere til noe, angående ett så følsomt tema... Når noen har holdt seg unna slikt hele karrieren fordi de vet det er dumt, så kommer en idiot å plager dem med det rett opp i trynet. Skulle tvunget han på benken, hevet på 350 kg å løftet det av statiet...

Ser på profilen din at du har en 1RM på 140kg i mark. Hvor lett er det da å løfte av 350 kilo fra et benkpresstativ samtidig som du holder en sprelsk asiat nede lissom? Wink







Sorry - det var bare et spørsmål som dukket opp i hodet mitt - det dukker stadig opp merkverdige spørsmål der i grunn.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Utrolig historie fra VM Benkpress
« #23 : 10. juli 2006, 13:48 »
Ser på profilen din at du har en 1RM på 140kg i mark. Hvor lett er det da å løfte av 350 kilo fra et benkpresstativ samtidig som du holder en sprelsk asiat nede lissom? Wink

Watch and learn... Cheesy

Neida! Hvis jeg var der, som ville tilsi at jeg var rimelig sterk kunne jeg holdt han nede med foten mens jeg løftet vekstanga de nødvendige centimeterene... :Smiley   Eller ikke Tongue Fått hjelp av en kar og to? 

Men nå ser jeg at det står "Skulle tvunget han på benken..." Som i at han skulle fått med seg noen å gjort det, i min mening Cheesy   Ikke "Jeg skulle tvunget han på benken"  Problem solved!
Back From the Dead...

... or something like that.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!