Skrevet av Emne: Steroider ødelegger hodet :s  (Lest 8533 ganger)

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #15 : 26. juli 2006, 19:41 »
hva er flaut med det. synes det er spennendes jeg. skjønner du ikke? steroidene endra tankegangen min. Jeg har nå lyst til å gjøre ting jeg aldri har tenkt på før. som er både litt positivt og negativt på noen måter. men dt var ikke noen behagelig følelse i det hele tat.. vits å gjøre narr av meg? Jeg sa det er vanskelig å forklare følelser.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #16 : 26. juli 2006, 19:41 »
Innbilning/placebo er vel heller ordet. Man får da faen ikke lyst til å begynne på teaterskole fordi man har mer testo i kroppen, det du sier er jo bare flaut å høre på.

Kunne faktisk ikke blitt mer enig! Wink

hva er flaut med det. synes det er spennendes jeg. skjønner du ikke? steroidene endra tankegangen min. Jeg har nå lyst til å gjøre ting jeg aldri har tenkt på før. som er både litt positivt og negativt på noen måter. men dt var ikke noen behagelig følelse i det hele tat.. vits å gjøre narr av meg? Jeg sa det er vanskelig å forklare følelser.

Altså, det høres ut som du har fått GHB eller englestøv i væskeform i de ampullene dine, for noen hundre milligram ekstra testosteron gjør deg ikke til et helt nytt menneske..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #17 : 26. juli 2006, 19:44 »
Innbilning/placebo er vel heller ordet. Man får da faen ikke lyst til å begynne på teaterskole fordi man har mer testo i kroppen, det du sier er jo bare flaut å høre på.

Nå jeg vet nok ikke helt det

En luring jeg av og til bruker å trene sammens med bruker med kvært å trykke dianabol i kroppen og hver gang han gjør det forandres personligheten hans noe..

Han blir alltid så inntresert i planter, spesielt potteplanter og vurdere å bli botaniker. Hver gang han slutter på dianabolen så stopper den evige tjatingen om plantene også..   Tongue


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #18 : 26. juli 2006, 19:54 »

Altså, det høres ut som du har fått GHB eller englestøv i væskeform i de ampullene dine, for noen hundre milligram ekstra testosteron gjør deg ikke til et helt nytt menneske..

Nei helt nytt menneske blir en ei, men ekstra testosteron forandrer faktisk hjerne kjemien og forandrer hvordan en vil score på div IQ og EQ tester samt på dem emosjonelle plan.

Kvinner som har skiftet kjønn og som får testosteron tilskudd forandres hjerne kjemien helt på, samt at tankegangen og følelsene blir annerledes.. Dette er vel dokumenterte effekter

Mulig at trådstarter i utganspunktet hadde lavt nivå av testosteron og derfor opplever slike forandringer som han gjør. Evt balangsen testosteron østrogen er blitt forstyrret og det påvirke også hvordan en tenker i stor grad..

Når du tilføre kroppen mer testosteron så svare kroppen med å skru av/redusere egenproduksjonen men for at kroppen skal være i balangse hormonmessig sett så svare den med å produsere mer østrogen forde forholdet testosteron/østrogen skal holde seg likt. Om du har mange reseptorer for østrogen så vil du nok bli påvirket emosjonelt av dette. En plass som har mye østrogenresptorer er brystet og det er ikke uten grunn at enkelte som kjører dianabol eller annet testosteron utvikler "bitch-tits" ettersom økt mengde østrogen vil binde seg til reseptorene hvor det er ledig. På den andre ennden av skalaen så har menn mange androgene reseptorer i hodet og ved økt androgen inntak så vil androgenene sette seg i reseptorene i hode og du mister hår.Hår som detter av pga androgen bruk får du ikke tilbake igjen.






Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #19 : 26. juli 2006, 20:01 »
fikk ikke bitch tits..

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #20 : 26. juli 2006, 20:08 »
MilkyForearms.. tvile på du har personlig erfaring me boling det virker forskjellig fra person til person..+ ikke vits og komme me den negative holdningen da kan du bare gå vekk.. stianpro prøve faktisk og gjøre noe postivt her ikke vits du ska komme og fucke opp

andreassk

  • Gjest
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #21 : 26. juli 2006, 20:11 »
For noen hundre milligram ekstra testosteron gjør deg ikke til et helt nytt menneske..

Prøvd det?

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #22 : 26. juli 2006, 20:29 »
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #23 : 26. juli 2006, 20:34 »
Tør jeg spørre om hvor gammel du er?

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #24 : 26. juli 2006, 20:36 »

Altså, det høres ut som du har fått GHB eller englestøv i væskeform i de ampullene dine, for noen hundre milligram ekstra testosteron gjør deg ikke til et helt nytt menneske..

*LOL*

Merkelige greier det der stianpro. Får håpe du "vokser" av deg Hermine drømmene dine snart da og at du får det bedre med deg seg selv nå etter aas!

Litt off topic da men, de fleste jeg kjenner som tar steroider får sjeldent bivirkninger, kunnskap og måtehold er et stikkord i den sammenhengen. Det er ikke bare å kjøpe en pose russere og noen ampuller med testo og stikke i vei:)

My opinion da!

MVH Johan
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #25 : 26. juli 2006, 20:47 »
jaja du støtter visst boling noe som er ganske dumt me tanke på dt er forskjellig fra person te person ka bivirkningene er + det er mange som bler ødelagt RESTEN AV LIVET pga dt.. men jj dere som velger
retards;)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #26 : 26. juli 2006, 20:52 »
Det er to sider ved denne saken.. det burde være flere på den tredje siden.. Wink

1) Man har dopingmotstandere som fanatisk og demoniserende overdriver og spyr ut propaganda fordi de mener at målet (dopingfri ungdom osv.) helliger midlet (løgn og bedrag)..

2) Man har 17-18-19 åringer som tror de vet alt om doping og dens bivirkninger/virkninger og uttaler seg nedlatende til alle som måtte komme med kritiske syn på anabole stereoider.. De fleste som har vært 16-18 år vet vel hvor verdensmester man er, med eller uten stereoider.. Wink

Det tredje standpunktet, som jeg mener flere burde legge seg på er moderasjon.. uansett synspunkt.. man kan være en moderat og realistisk/ærlig dopingmotstander, akkurat som man kan være en moderat og ærlig doper.. man kan faktisk innse at man ikke mister penis og blir kvinne over natten ved bruk av stereoider, akkurat som man kan innse at stereoider bringer med seg en hel del mulige (og sikre) bivirkninger som på ingen måte er heldige.. uansett kunnskapsnivå..

Moderasjon er altså stikkordet.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #27 : 26. juli 2006, 20:54 »
Vet ikke om den var til meg, men:
Imponerende kunnskapsrik du er som etter en post fra meg kan kalle meg retard!

Jeg er fullstendig klar over at bivirkninger er forskjellig fra person til person. Har jeg noengang uttalt meg positivt om bruk av steroider?! Det jeg sa er at kunnskap om tingene en tar og det å vise måtehold kan være med å minske bivirkningene. Jeg sa og de fleste jeg kjenner får SJELDEN bivirkninger, alstå de opplever det fra tid til annen.
De fleste(LES de fleste!!)som blir ødelagt for livet, har gjerne tatt enorme doser over lengre tid. Søk f.eks på Greg Valentino så skjønner du hva jeg mener...

Selv er jeg sykepleier så jeg kjenner godt til bivirkninger og godt til hvordan f.eks. testo virker. Det er f.eks heller ikke dumt å vite litt om hvordan man injiserer og hvordan man behandler syringer ol. sånn at man unngår infeksjoner og dritt!

MVH fra Retarden

jaja du støtter visst boling noe som er ganske dumt me tanke på dt er forskjellig fra person te person ka bivirkningene er + det er mange som bler ødelagt RESTEN AV LIVET pga dt.. men jj dere som velger
retards;)
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #28 : 26. juli 2006, 20:56 »
Det er to sider ved denne saken.. det burde være flere på den tredje siden.. Wink

1) Man har dopingmotstandere som fanatisk og demoniserende overdriver og spyr ut propaganda fordi de mener at målet (dopingfri ungdom osv.) helliger midlet (løgn og bedrag)..

2) Man har 17-18-19 åringer som tror de vet alt om doping og dens bivirkninger/virkninger og uttaler seg nedlatende til alle som måtte komme med kritiske syn på anabole stereoider.. De fleste som har vært 16-18 år vet vel hvor verdensmester man er, med eller uten stereoider.. Wink

Det tredje standpunktet, som jeg mener flere burde legge seg på er moderasjon.. uansett synspunkt.. man kan være en moderat og realistisk/ærlig dopingmotstander, akkurat som man kan være en moderat og ærlig doper.. man kan faktisk innse at man ikke mister penis og blir kvinne over natten ved bruk av stereoider, akkurat som man kan innse at stereoider bringer med seg en hel del mulige (og sikre) bivirkninger som på ingen måte er heldige.. uansett kunnskapsnivå..

Moderasjon er altså stikkordet.. Smiley

Thyve, vi to tenker likt!:)
Honnør til deg for den:)
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #29 : 26. juli 2006, 21:05 »
Det tredje standpunktet, som jeg mener flere burde legge seg på er moderasjon.. uansett synspunkt.. man kan være en moderat og realistisk/ærlig dopingmotstander, akkurat som man kan være en moderat og ærlig doper.. man kan faktisk innse at man ikke mister penis og blir kvinne over natten ved bruk av stereoider, akkurat som man kan innse at stereoider bringer med seg en hel del mulige (og sikre) bivirkninger som på ingen måte er heldige.. uansett kunnskapsnivå..

Moderasjon er altså stikkordet.. Smiley

Jeg vil si at kunnskap er stikkordet. De verste bivirkningen er de du ikke kan se fysisk, men hvordan kroppens organer kan slite. Tar man sine forhåndsregler og har kunnskap om hva man gjør så kan man begrense dette, og ikke kjøre kroppen helt på kjøret. En del bivirkninger er ting man ikke kan gjøre noe spesielt med. Hårtap blant annet, klart det finnes midler mot det, men er nok ikke alt som holder det det lover. De som erfarer dette burde ha vett til å holde seg unna as som fører til hårtap. Alt går på kunnskap om stoffene og kunnskap om hva man gjør for å unngå å gjøre store feil.

Kunnskap er det

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!