Skrevet av Emne: ZMA-X fra PF  (Lest 26019 ganger)

Utlogget rune84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

ZMA-X fra PF
« : 30. juli 2006, 04:01 »
Navn:
Proteinfabrikken ZMA-X


Totalvurdering:
Jeg har brukt dette i hele sommer (2 kapsler hver dag før leggetid), og må si meg meget fornøyd, spesielt mhp hvordan det påvirker søvnen.
Jeg har tidligere slitt med søvnproblemer, men med ZMA sovner jeg alltid inn innen en time etter at jeg har lagt meg. Drømmer klarere/mer intenst, husker mer av drømmene og våkner opp god og utvilt. Som en person som har brukt Melatonin og Imovane/Zopiclon i lange perioder kan jeg ærlig si at ZMA er mitt nye favoritt sovemiddel, både med tanke på effektivitet og spesielt bivirkninger.

Ellers har det nok også hatt en god innvirkning på restitusjonen generelt, da jeg har trent oftere enn jeg pleier i sommer uten at det har blitt noen tegn på overtrening e.l., men en god framgang.


Pris:
249,- på proteinfabrikken.no
ett lignende produkt er for tiden på tilbud på norkost.no (ZMA Zinc Matrix til 149,-)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: ZMA-X fra PF
« #1 : 30. juli 2006, 04:08 »
Cheesy

Utlogget rune84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: ZMA-X fra PF
« #2 : 30. juli 2006, 04:09 »
^^Eh? Tror du jeg er ansatt av PF?

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: ZMA-X fra PF
« #3 : 03. august 2006, 17:37 »
Noen andre som har prøvd dette? Og kan bekrefte omtrent det samme..?

Visst det var en PF ansatt, så hadde jo han vel ikke reklamert for Norkost. what
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Vi3or

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

SV: ZMA-X fra PF
« #4 : 07. august 2006, 23:01 »
Når skolen starter, skal jeg starte med ZMA fordi jeg så vidt klarer å komme meg opp om morgnen:P legger meg litt sent, fikk bare 7-8 timers søvn i fjor, skal prøve å få 9 timers søvn i detta året:P hvis det var interesserende.

 Offtopic


Utlogget Vi3or

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

SV: ZMA-X fra PF
« #5 : 07. august 2006, 23:01 »
Noen andre som har prøvd dette? Og kan bekrefte omtrent det samme..?

Visst det var en PF ansatt, så hadde jo han vel ikke reklamert for Norkost. what
Det stemmer, ifølge det jeg har hørt fra andre brukere!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: ZMA-X fra PF
« #6 : 17. oktober 2006, 19:54 »
fake
Wow, imponerende svar. Et, selvfølgelig, gjennomtenkt svar.
Hva med å bare holde kjeft om du ikke aner hva du snakker om? Er jo nok av folk som har samme erfaringer som Rune84 her.
På en side er det selvfølgelig vanskelig å vite om tilskuddet i seg selv direkte gjør at du legger på deg mer muskler over tid, ettersom det kommer an på kosthold etc. Noe som derimot er helt sikkert er at god søvn er bra for bygginga. XMA er bra for søvnen = XMA er bra for bygginga. Om ikke direkte muskelbyggende, likefullt bra fordi du sover bedre.
Om det finnes andre tilskudd som kan gjøre det samme blir selvfølgelig en helt annen diskusjon.

Mvh en irritert wArLoCK
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Colmaloy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

Sv: ZMA-X fra PF
« #7 : 28. desember 2006, 22:07 »
Jepp, dette stemmer! Men det gjelder ikke bare ZMA-X fra PF, dette er gjeldende for ALLE ZMA tilskudd.

Z: Zma inneholder Sink, som er viktig for utvikling av testosteron. Dette er noe som skjer i testiklene hos gutter, der vi også utvikler sædceller. Til sæd produksjon går det masse sink, og denne sinken forsvinner hver gang en gutt har utløsning.
Og som dere sikkert skjønner har sæd produksjon PRI.1 i en ung manns kropp Grin
Derfor er det viktig med nok Sink slik at det blir noe til overs for testosteron produksjon!
Sink inngår også i mer enn 200 av kroppens enzymer, og er imunforsvarets viktigste mineral...

M: zMa inneholder også Magnesium som er medvirkende til over 300 metabolske prosesser i kroppen vår. Så dette sier seg selv at er en viktig sak.

A: ..... veitta pokker hvorfor de har valgt bokstaven A..... men zmA inneholder også vitamin B6. Dette er i hovedsak for å bedre opptaket av de to andre mineralene.

ZMA kan du også sette sammen selv av Sink, Magnesium og B-vitamintilskudd. Dette er ofte ikke så dumt, da det oftere blir brukt bedre råvarer av f.eks Solaray enn PF og andre sportstilskuddfabrikker. IKKE for å si noe vondt om PF, eller disse andre. Men det ER forskjeller på kvaliteten på mineraltilskudd (gjeldende i opptak o.l.) og det er billigere med litt mer "standard" råvarer....

Utlogget Force

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 412

Sv: ZMA-X fra PF
« #8 : 12. mars 2007, 22:35 »
Men dere.. Viss man slutter med ZMA da?? Man vil ikke få søvnproblemer da?
F.eks: Viss man tar søvntabletter hver kveld, vil man etter hvert bli avhengige av dem for å sove..??
Rett meg viss jeg tar feil Tongue

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: ZMA-X fra PF
« #9 : 13. mars 2007, 19:33 »
kan svare deg med at jeg har hatt samme opplevelsen som deg Grin
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget Fex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: ZMA-X fra PF
« #10 : 05. september 2008, 13:09 »
Det er pent lite vits å kjøpe det produktet her fra PF... Fra norkost er innholdet av mineraler større pr kapsel og billigere.. På PF er det 90 kapsler for 249 kr, på Norkost.no er det 360 kapsler for 300kr, og det er et høyere innhold i kapslene............

Men dere.. Viss man slutter med ZMA da?? Man vil ikke få søvnproblemer da?
F.eks: Viss man tar søvntabletter hver kveld, vil man etter hvert bli avhengige av dem for å sove..??
Rett meg viss jeg tar feil Tongue

Det er feil, Zma er bare sink, magnesium og vitamin b6, det er mineraler du får gjennom mat og annen næring, ved å ta tillskud øker du bare inntaket, du får ingen bivirkninger hverken på eller av  Wink

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: ZMA-X fra PF
« #11 : 05. september 2008, 13:10 »
Kjøp ingrediensene selv - mye billigere!
Ingen vecka utan deca!

Utlogget SexyLubben(rr)

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: ZMA-X fra PF
« #12 : 18. september 2008, 16:35 »
Kjøp ingrediensene selv - mye billigere!

Hvor kan du kjøpe sink, magnesium og b6? (sånn at man sparer penger på det Smiley )
(\\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
VIVA LA BUNNY

Utlogget starfriend

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Sv: ZMA-X fra PF
« #13 : 18. september 2008, 16:52 »
bruker dette selv i perioder, funker gull:-) men jeg sovner ikke tidligere, eller blir trøtt av det. Men når jeg først sovner så sover jeg natten lang, tungt og dypt. Når jeg våkner, så husker jeg stort sett alt av drømmer.... får forresten noen ville drømmer av ZMA.. på godt og vondt.

Utlogget fantombjarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: ZMA-X fra PF
« #14 : 08. oktober 2008, 16:23 »
Grunnen til at folk sir at dem får sånne heftige drømmer er jo fordi du sover bedre og tyngre. Zma fungrer ikke som en "drøm søtt pille" men den gir deg minirala som kroppen trenger for å få d litt bedre. som gjør at du sover tyngre. om du får gode eller onde drømmer avhenger av deg å din dag.

Rett meg viss jeg tar feil.

Drive å venter på at skal få dem i posten nu Cheesy prøvde å legge mej 2 i går natt å sist ej så på klokka va den 03.45 så håpe d hjelper meg. jobber skift så kan bli litt søvn problemer når du har jobba natt 3 dager så har du fri liksom. men det jeg lurer på om jeg kommer til å komme meg opp om morgen. for det er det jeg sliter mest med :S

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!