Skrevet av Emne: Gatlin tatt  (Lest 4996 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Gatlin tatt
« #15 : 30. juli 2006, 16:43 »
Satt og så på NM i friidrett nå i helgen... Jeg syns det er positivt å se så mye jevn og sannsynligvis dopingfri idrett.
Blir fort vant til at tidene på 100 meteren er mellom 10 og 11 sekunder fre innledningsheatene og mot finalen. Det gjør ingenting.

Også flott å se Norgesmesteren i StavHOPP (ikke SPRANG som Ellefsen sier) vinne på en høyde som er 20 cm LAVERE enn Isinbayeva (Kvinnelig Verdensmester) Smiley

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Gatlin tatt
« #16 : 30. juli 2006, 17:36 »
Det de burde gjort er iallefall å utestenge ALLE dopingtatte på livstid... Med gode advokater slipper jo mange unna med 12-24måneder.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Gatlin tatt
« #17 : 30. juli 2006, 17:40 »
Det de burde gjort er iallefall å utestenge ALLE dopingtatte på livstid... Med gode advokater slipper jo mange unna med 12-24måneder.

12-24 mnd.utenfor organisert sport/idrett,da er også trening inkludert kan være tøft nok for enkelte,da det er vanskelig å hente motivsjon nok til å komme over denne kneika..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Gatlin tatt
« #18 : 30. juli 2006, 17:51 »
12-24 mnd.utenfor organisert sport/idrett,da er også trening inkludert kan være tøft nok for enkelte,da det er vanskelig å hente motivsjon nok til å komme over denne kneika..

Men man ser stadig folk gjøre det, for så å bli dopingtatt igjen... Forbund bør vise at de mener alvor. Risikoen er ikke stor nok til å få folk rene. (Nå velger jeg å være så naiv å tro at det fortsatt finnes rene utøvere i toppidretten)
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Gatlin tatt
« #19 : 30. juli 2006, 18:01 »
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Gatlin tatt
« #20 : 30. juli 2006, 19:46 »
Var det her ironisk eller seriøst ment? Mener du virkelig at det skal tillates? Skal vi da tillate doping i alle idretter som er gjennomsyret av det? 

Når samtlige syklister streiket i touren fordi testing ble innført sier det meg at syklistene er samkjørte i sin kamp for å dope seg og ikke motsatt.
Og da er kampen tapt.
Hva er egentlig vitsen når det er et helt system, uten motstand innad, som står for dopingen?!

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

SV: Gatlin tatt
« #21 : 30. juli 2006, 19:51 »
Når samtlige syklister streiket i touren fordi testing ble innført sier det meg at syklistene er samkjørte i sin kamp for å dope seg og ikke motsatt.
Og da er kampen tapt.
Hva er egentlig vitsen når det er et helt system, uten motstand innad, som står for dopingen?!


Det er vel ett eller annet som er koblet feil på de sydeuropeiske syklistene. De boikottet jo også ritt fordi det ble påbudt med hjelm.  what
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Gatlin tatt
« #22 : 30. juli 2006, 21:29 »
Men man ser stadig folk gjøre det, for så å bli dopingtatt igjen... Forbund bør vise at de mener alvor. Risikoen er ikke stor nok til å få folk rene. (Nå velger jeg å være så naiv å tro at det fortsatt finnes rene utøvere i toppidretten)

Akkuratt som fyllekjørere burde mistet lappen på livstid.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Gatlin tatt
« #23 : 30. juli 2006, 22:39 »
Akkuratt som fyllekjørere burde mistet lappen på livstid.
Og så kjører de uten lappen, og gir enda mer faen, for de gjør allerede noe ulovlig, og så fylles fengslene våre opp med folk som egentlig kunne fungert fint i samfunnet... *sukk*

Balansen mellom aksjon og reaksjon, forbrytelse og straff er et evig helvete....

I sykkel vil "norske testprosedyrer", med testing randomly, og anytime, anywhere, føre til full stans, og fullstendig utskifting av alle syklister fra Semi-proffer og oppover.... Først DA vil vi ha en REN sykkelsport!

Trist

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Gatlin tatt
« #24 : 30. juli 2006, 22:43 »
Og så kjører de uten lappen, og gir enda mer faen, for de gjør allerede noe ulovlig, og så fylles fengslene våre opp med folk som egentlig kunne fungert fint i samfunnet... *sukk*

Balansen mellom aksjon og reaksjon, forbrytelse og straff er et evig helvete....

Endelig en som har et fornuftig syn på forbrytelse / straff Cheesy
Honnør Wink Selv om det var offffff-topic
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Gatlin tatt
« #25 : 30. juli 2006, 22:49 »
Fornuftig og fornuftig, Fru Blom... Jeg har jo ingen løsning, peker bare på problemet... Smiley

Problemet er at hvis straffen er overdrevet, så mister folk troen på systemet, og velger å gi fullstendig blaffen... Ref. dødsstraff for doping, feks... Så mye overkill, at ingen hadde tatt sjansen på å spise annet enn selvdyrket mat og sjøldaua vilt... rofl Folk ville slutta med idrett, og DET tror jeg pinadø er eneste måten å bli kvitt doping i internasjonal toppidrett på...

Her i Norge tror jeg det vil gå an å få kontroll, med de utøverne som BOR HER I LANDET, vel og merke. Wink

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

SV: Gatlin tatt
« #26 : 31. juli 2006, 13:24 »
Når samtlige syklister streiket i touren fordi testing ble innført sier det meg at syklistene er samkjørte i sin kamp for å dope seg og ikke motsatt.
Og da er kampen tapt.
Hva er egentlig vitsen når det er et helt system, uten motstand innad, som står for dopingen?!




Nå er dette her en stund siden, sykkel har fått ryddet opp endel i dopingen, men har selvfølgelig en lang vei igjen, akkurat som f.eks. styrkeløft. Skal vi også der tillate doping fordi det er så gjennomsyret som det har vært, eller skal vi fortsette kampen mot doping, som også sykkelsporten gjør. De har en lang vei og gå, men det har jaggu andre idretter også.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Gatlin tatt
« #27 : 31. juli 2006, 15:42 »
Vil det si at jeg IKKE kan anklages for doping om en lege uten å spørre meg propper meg full av testo? Tongue

Nei, men dette er da også en av de mest kritikkverdige sidene ved idrettens dopingregelement; skyld er uvesentlig. Et tilsvarende skyldkrav i en nasjons strafferett og de hadde havnet høyt på Amnestys rødliste.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!