Skrevet av Emne: Ny stor dopingsak  (Lest 1916 ganger)

Utlogget Zuul

Ny stor dopingsak
« : 14. august 2006, 14:12 »
jeg vet ikke om det er omfanget som øker, eller om det er Wada som er blitt mer effektive. I alle fall virker de som store dopingsaker kommer oftere enn noen gang. Her er siste

Stort dopingbeslag ved EM-hotell

Politiet i Göteborg beslagla mandag en kasse man tror er dopingpreparater. Kassen ble funnet utenfor et hotell der mange EM-deltakere i friidrett bodde.

Av ANDREAS NYHEIM


VG Nett følger:
Friidrett

Göteborg-politiet bekrefter funnet, men vil foreløpig ikke si mer om saken, melder Aftonbladet.

EM i friidrett ble avsluttet søndag. Kassen ble funnet dagen etterpå av en privatperson, i en kasse ved hotell Opalen der mange av deltakerne bodde. Den var full av sprøyter og esker med dopingpreparater.

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Ny stor dopingsak
« #1 : 14. august 2006, 14:23 »
Var på nyhetene at  svenske fridrettsuttøvere hadde feiret EM i helga. Fem stykker ble arrestert og alle var påvirket av narkotika. Patrick Sjøberg innrømmet å ha tatt kokain.
Det bekrefter mine mistanker om at også sånne stoffer er VELDIG utbredt i disse miljøene....

MVH Johan
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Ny stor dopingsak
« #2 : 14. august 2006, 14:53 »
Jeg er nesten sikker på noen planter ting bare for pur faen enkelte ganger, for på alle store greier finner de liksom i huset utenfor der utøverne holder til sprøyter og poser med blod osv. Jeg tror virkelig ikke de er så utrolig dumme og setter det fra seg på sånne steder. Folk er jo flinkere å gjemme det for foreldrene sine jo... Om noen er med på tanken, litt for dumt noen kan sette det der. Sikkert plantet av noen som vil ha overskrifter.



Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

SV: Ny stor dopingsak
« #3 : 14. august 2006, 15:14 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/14/473854.html

Sitat
Litt seinere i dag gjorde politiet ytterligere et mistenkelig funn, en pose med utstyr som kan brukes til blodoverføring.

Medikamentene og posen skal ha vært merket med russisk tekst
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Ny stor dopingsak
« #4 : 14. august 2006, 16:21 »
Jeg er nesten sikker på noen planter ting bare for pur faen enkelte ganger, for på alle store greier finner de liksom i huset utenfor der utøverne holder til sprøyter og poser med blod osv. Jeg tror virkelig ikke de er så utrolig dumme og setter det fra seg på sånne steder. Folk er jo flinkere å gjemme det for foreldrene sine jo... Om noen er med på tanken, litt for dumt noen kan sette det der. Sikkert plantet av noen som vil ha overskrifter.


Tvert imot!
Det smarteste landslagene gjør når de først gjør noe så dumt, er å oppbevare tingene både offentlig, og såpass "felles" at FLERE kan mistenkes. Altså stashe utstyret på et sted hvor flere har tilgang, eller kvitte seg med brukt utstyr raskest mulig på et område hvor alle har tilgang.. da blir ikke DERES hotell eller landslag spesielt mistenkt... (mistenkt hotell?? Smiley )

Samme som innsatte i fengslene gjør... de gjemmer dop i fellesarealer, for å "spre" mistanken hvis det blir funnet...

Slike mengder doping som ville gått med på et russisk løpslandslag, er så store, at det vil være nødvendig å kaste etterhvert. og ihvertfall etter mesterskapet, før hjemreise via toll, osv...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!