Skrevet av Emne: Hva skjer med kvinner ?  (Lest 11786 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #15 : 17. august 2006, 01:31 »
Å sitte inne for en fartsovertredelse ser jeg ikke på som en kriminell handling..

Edit:men dette borti Sverige er vel ikke enestående,det viser også hvor mange "tikkende" bomber vi har rundt oss..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget neven

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 436

  • ssk
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #16 : 17. august 2006, 02:04 »
Alltid moro med voldelige, truende og brautende menn med tydelige neandertaliske trekk som har en sosial intelligens på samme nivå som en sjimpanse.

Trodde sjimpanser hadde nokså høy sosial intelligens, jeg...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #17 : 17. august 2006, 02:28 »
Så du ville ikke tatt i meg fordi jeg har sittet inne for å kjøre for fort? :|

Skulle akkurat til å spørre om nesten det samme; Nann, ville du ikke hatt en fyr om han feks hadde sittet inne for å ha kjørt for fort?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #18 : 17. august 2006, 09:37 »
Skulle akkurat til å spørre om nesten det samme; Nann, ville du ikke hatt en fyr om han feks hadde sittet inne for å ha kjørt for fort?

leggmerke til uthevet skrift i sitatet! Svaret er veeeldig enkelt NEI!! Hadde ikke ville vært sammen med en som har sittet inne punktum!!


Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #19 : 17. august 2006, 09:44 »
leggmerke til uthevet skrift i sitatet! Svaret er veeeldig enkelt NEI!! Hadde ikke ville vært sammen med en som har sittet inne punktum!!



Hvorfor ikke? Om jeg hadde truffet ei flott jente, der det i ettertid kom frem at hun hadde sittet inne for råkjøring hadde det ikke brydd meg. Uflaks er noe alle kan ha, er det derimot snakk om drap,voldtekt, ran etc er jeg enig med deg.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #20 : 17. august 2006, 09:57 »
Om man har råkjørt slik at man må sone for det, er det vel ikke snakk om uflaks.... Det blir vel nesten det motsatte. At man ble stoppet FØR man måtte sone for drap, mener jeg. Det har vel noe med at når man ikke respekterer loven der, hvilken garanti har man da for at vedkommede respekterer loven ellers?  what

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #21 : 17. august 2006, 10:09 »
Om man har råkjørt slik at man må sone for det, er det vel ikke snakk om uflaks.... Det blir vel nesten det motsatte. At man ble stoppet FØR man måtte sone for drap, mener jeg. Det har vel noe med at når man ikke respekterer loven der, hvilken garanti har man da for at vedkommede respekterer loven ellers? what

De fleste har vel råkjørt en eller annen gang, men kun et fåtall blir faktisk tatt. Du er kanskje en slik som aldri har gjort noe galt?

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #22 : 17. august 2006, 10:26 »
Ikke noe så galt at det kvalifiserer til fengselsstraff, nei. Men alle mennesker gjør da feil, det skal jeg ikke nekte på.  Smiley

Men det skal ganske mye til før man må sone for det. Regner med at dette var poenget til Nann også. Skjønt like psykopatisk som ham tråden handler om, er det vel neppe så mange råkjørere som er... Trur eg...  dry


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #23 : 17. august 2006, 10:28 »
Svært mange kvinner er tydeligvis svært irrasjonelle (uten at det kom som en stor overraskelse). Alltid moro med voldelige, truende og brautende menn med tydelige neandertaliske trekk som har en sosial intelligens på samme nivå som en sjimpanse. Kanskje derfor jeg er singel? Fordi slike gærninger som dette får alle damene? what

Er vel ikke mer irrasjonelt enn at menn ofte velger kvinner med store bryster og velformede rumper uten å tenke to ganger over hva som måtte finnes under topplokket........ Men alt kommer for en dag før eller siden........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #24 : 17. august 2006, 10:31 »
Om man har råkjørt slik at man må sone for det, er det vel ikke snakk om uflaks....

Går fint ann det........ Fotobokser er lumske jævler!
Vi tro de fleste her har sittet i en i bil i en slik hastighet en eller flere ganger......... I shure have!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #25 : 17. august 2006, 11:01 »
Går fint ann det........ Fotobokser er lumske jævler!
Vi tro de fleste her har sittet i en i bil i en slik hastighet en eller flere ganger......... I shure have!

Men da visste vel føreren at han kjørte _noe_ fortere enn at han "bare" hadde mista lappen. Det syns jeg ikke er uflaks, når dette er gjort med vitende og vilje. Fotobokser er fine de! I hvert fall når man har mc...  Wink

Er vel ikke mer irrasjonelt enn at menn ofte velger kvinner med store bryster og velformede rumper uten å tenke to ganger over hva som måtte finnes under topplokket........ Men alt kommer for en dag før eller siden........


Ja, det er vel dette som kalles "som man reder, så ligger man"  Wink Nå er det vel kanskje noe som tyder på at de som velger slike damer, uten å tenke lenger enn at de skal se bra ut, ikke har så mye under topplokket selv heller. Så kanskje det blir et flott par av dem likevel?  Smiley


nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #26 : 17. august 2006, 18:57 »
Hvorfor ikke? Om jeg hadde truffet ei flott jente, der det i ettertid kom frem at hun hadde sittet inne for råkjøring hadde det ikke brydd meg. Uflaks er noe alle kan ha, er det derimot snakk om drap,voldtekt, ran etc er jeg enig med deg.

Hadde jeg hatt interesse av folk i fengsel , så hadde jeg brevvekslet med noen.

Ironi ja!

Nei, jeg ville aldri aldri aldri ha rota meg borti en kar som har, skal eller er under soning PUNKTUM!! Det hjelper ikke HVA det måtte være til grunn for soninga. men jeg har ikke interesse. Møtte en knallflott fyr for noen år siden, men da jeg fant ut at han skulle sone for nettopp råkjøring , så dumpet jeg fyren. har IKKE interesse av noen som har noe som helst med dette å gjøre.

Dette er noe JEG bestemmer hvorvidt jeg ønsker eller ikke.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #27 : 17. august 2006, 19:11 »
Hehe... Så mange som prøver å snakke seg til en date med Nann da Tongue      "Hva hvis jeg bare kjørte litt fort da?"     "Hva om jeg bare banket en offentlig tjenestemann?"
Back From the Dead...

... or something like that.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #28 : 17. august 2006, 19:38 »
Hehe... Så mange som prøver å snakke seg til en date med Nann da Tongue "Hva hvis jeg bare kjørte litt fort da?" "Hva om jeg bare banket en offentlig tjenestemann?"

 

Å søren , var det DET det var??  woot
Er det jeg sier, jeg får ikke slikt med meg.. mangler antenner på dette området... Hmmmm  Huh

Utlogget Zuul

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #29 : 17. august 2006, 19:42 »
jeg spurte kun fordi jeg syns det var et rart synspunkt, ikke av noen spesiell interesse for å leke sjekking på internett. 

og jeg syns fremdeles det er et rart kriterium å velge en partner på, men det er jo opp til Frk Nann- Rosita selv. og det skal ikke jeg legge meg noe mer opp i

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!