Skrevet av Emne: Hva skjer med kvinner ?  (Lest 11774 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #30 : 17. august 2006, 19:49 »
Det er jo et altfor bastant og noget hyklersk standpunkt, men vi velger jo alle våre standpunkt.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #31 : 17. august 2006, 19:57 »
Det går en dokumentar om dette emnet på tv norge i kveld klokka 21:30.

"Forelsket i dødsdømt
(My Death Row Lover) Dokumentar. Ville du giftet deg med en mann med dødsstraff? Kunne du falt for en mann som var tidligere straffet for voldskriminalitet? Denne bemerkelsesverdige, observerende dokumentaren følger tre kvinner som gjorde nettopp det. Kvinnene begynte å korrespondere med innsatte med dødsstraff, og endte opp med å forelske seg i dem. Gjennom sterke, personlige bekjennelser, gransker dette programmet de psykologiske og følelsesmessige grunnene til en slik tiltrekning. Programmet slutter kl. 22:30"

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #32 : 17. august 2006, 21:06 »


Å søren , var det DET det var??  woot
Er det jeg sier, jeg får ikke slikt med meg.. mangler antenner på dette området... Hmmmm  Huh


Enn hvis du hadde vært sammen/vært gift med en som kjørte for fort å havnet i fengsel. Hadde du gjort det slutt da?
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #33 : 17. august 2006, 21:11 »
Enn hvis du hadde vært sammen/vært gift med en som kjørte for fort å havnet i fengsel. Hadde du gjort det slutt da?


Hva er dette for noe?
Forhør?

Hva er meningen med  å "lete med lykt og lupe" for å finne ut om jeg kan gå tilbake på det jeg sa først, eller om det kan være NOE som får meg til å skifte mening?

Mener jeg TYDELIG sa "Så lenge noen skal ,  er under eller har sonet, er det uaktuelt"...
Hva får du da ut av det?   woot TJOHOO!!! Svaret på spørsmålet ditt!

nå ble jeg irritert her..

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #34 : 17. august 2006, 22:34 »
Dette bør da ikke komme som noen bombe. Smiley

For de som ikke har vært inne på denne før, les og lær om kvinnens psykologi på www.laddertheory.com Smiley

og last ned låta Why do good girls like bad guys av DMX

Kvinner styrer av irrasjonelle grunner unna den typen menn som rasjonelt sett vil være best for dem på sikt: A4-menn Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #35 : 17. august 2006, 22:54 »
Det at mennesker forandrer seg.. eller f.eks at en velger å sitte 30. dager i fengsel i stedet for å betale en fartsbot.. og av den grunn på ingen måte er et dårlig menneske.. DET er ikke så farlig.. Smiley Rigide prinsipper er viktigere.. Det må da alle forstå...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #36 : 18. august 2006, 02:53 »
Folk har rimelig forskjellige kriterier de baserer valget av partner på, og om Nann velger å holde seg unna folk som har sont en dom for å bryte loven, så er det for det første hennes eget valg, som vi har latterlig lite med, og for det andre et bedre kriterie enn "jeg liker ikke brunetter" som andre kan ha..

Minner om en quote fra Chris Rock om hvordan de han omtaler som "niggere" (i motsetning til "black people") skryter av ting som alle andre rett og slett gjør. "I didnt go to jail" "Youre not supposed to go to jail you low expectation average motherf...." Tongue
Det finnes vel nok menn i Norge som ikke har sont, til at hun finner en av dem til slutt Wink


Det skal sies at det er mange grunner til at folk sitter inne da, jeg har selv ingen sånne prinsipper.. Jeg drøyer lengst mulig med å anskaffe sertifikat, så slipper jeg den risken det er å ha den ihvertfall Wink

Å banke en politimann er ikke noe jeg setter pris på at folk gjør derimot, det skal en veldig god grunn til for å gjøre det..

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Zuul

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #37 : 18. august 2006, 09:47 »
Å banke en politimann er ikke noe jeg setter pris på at folk gjør derimot, det skal en veldig god grunn til for å gjøre det..

1. Jeg hadde en god grunn til å prøve: han starta Sad

1. Jeg tapte kampen der og da Smiley
2. Jeg tapte kampen senere 100-0 Wink

Vi er fremdeles på talefot, så det var nok ikke så ille :Smiley For han i alle fall. Jeg måtte spikre paller i Elin Tvedts vakre hjemkommune Ølen. Det var to kjedlige mnd, og neppe verdt det ene halvgode lyskesparket jeg fikk inn.

Og siden den gang i 1993 har jeg vært snill med våre venner i blått. Leve og lære Shocked Grin

Når alt er sagt og gjort er vel verken fortid eller utseende de beste kriterier for å velge en partner.

En mulig liste kunne vært

1. Er man kompatible? Vist man ikke passer sammen og har sammenfallende verdier nytter ikke visuelle effekter over tid

2. Har man samme mål? Nytter ikke å spleise en dame som vil ha åtte unger, helst fra og med i går, med Mr. Freedom, som vil nyte livets goder barnløs til han er minst 40. Man må trekke lasset sammen. Eller to stykker som vil både satse på karriere og ha en familie. Vansklig vist alle skal leke på samme tid liksom.

3. Ansvarlighet. Er ikke noe gøy å vere den som alltid tar regningen, må ordne ting, holde huset i stand osv mens den andre part blåser penger på tant og fjas.

4. Passer man sammen seksuellt. Nytter ikke hvor like man i alt annet om en har lyst å putte salamien inn i hull nummer to både natt og dag, mens den andre part syns misjonær i nattens mulm og mørke, under dyna, er topp. To ganger i mnd.

Passer man sammen på disse fire punktene har man i alle fall en god sjanse. Det finnes mange andre kriterium. problemet er vel ofte at man begynner med en visuell tiltrekning, og så fortsetter man der til tross for at det kanskje ikke alltid er så mye å satse på.

det er tungt å være brutalt ærlig med seg selv og andre.

Nuvel, i digress all over the place.

Peace from the land of Zuul

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #38 : 18. august 2006, 11:30 »
En mulig liste kunne vært

1. Er man kompatible? Vist man ikke passer sammen og har sammenfallende verdier nytter ikke visuelle effekter over tid

2. Har man samme mål? Nytter ikke å spleise en dame som vil ha åtte unger, helst fra og med i går, med Mr. Freedom, som vil nyte livets goder barnløs til han er minst 40. Man må trekke lasset sammen. Eller to stykker som vil både satse på karriere og ha en familie. Vansklig vist alle skal leke på samme tid liksom.

3. Ansvarlighet. Er ikke noe gøy å vere den som alltid tar regningen, må ordne ting, holde huset i stand osv mens den andre part blåser penger på tant og fjas.

4. Passer man sammen seksuellt. Nytter ikke hvor like man i alt annet om en har lyst å putte salamien inn i hull nummer to både natt og dag, mens den andre part syns misjonær i nattens mulm og mørke, under dyna, er topp. To ganger i mnd.

Passer man sammen på disse fire punktene har man i alle fall en god sjanse. Det finnes mange andre kriterium. problemet er vel ofte at man begynner med en visuell tiltrekning, og så fortsetter man der til tross for at det kanskje ikke alltid er så mye å satse på.

En god liste Smiley

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #39 : 18. august 2006, 11:41 »
Følgende scenario:

Jeg er en fattig student, jeg ligger bak en bil som kjører 70 i 90-sonen.. Jeg kjører forbi og er oppe i 95-97km/t.. i stedet for å betale boten, fordi jeg er en fattig student, velger jeg å sone.. Og VIPS så er jeg uaktuell for Nann Rosita.. Hadde jeg vært en rik advokat kunne jeg lurt meg unna.. eller betalt boten, og Nann Rosita ville tatt meg (det ville hun nok ikke, men prinsipalt).. selv om jeg hadde gjort nøyaktig den samme handlingen.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

janne

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #40 : 18. august 2006, 11:57 »

Fy søren hvor syk i hodet går det ann å være....jeg er på grensen til å skjemmes over å kalle meg KVINNE, men så husker jeg på at jeg heller får jobbe med å skaffe kvinner et bedre rykte enn hva disse noksatene av noen IDIOTER holder på med. Er det mulig......er sikkert disse kvinnene som kjører aaaaaaalt for sakte på motorveien også Wink

janne

  • Gjest
SV: Hva skjer med kvinner ?
« #41 : 18. august 2006, 12:06 »
Følgende scenario:

Jeg er en fattig student, jeg ligger bak en bil som kjører 70 i 90-sonen.. Jeg kjører forbi og er oppe i 95-97km/t.. i stedet for å betale boten, fordi jeg er en fattig student, velger jeg å sone.. Og VIPS så er jeg uaktuell for Nann Rosita.. Hadde jeg vært en rik advokat kunne jeg lurt meg unna.. eller betalt boten, og Nann Rosita ville tatt meg (det ville hun nok ikke, men prinsipalt).. selv om jeg hadde gjort nøyaktig den samme handlingen.. Smiley

JEG ville ikke hatt deg om du var student eller en riking med 5 milliarder i banken uansett jeg....hehe Wink men det regner jeg med at du ikke bryr deg så mye om uanset Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #42 : 18. august 2006, 20:19 »
JEG ville ikke hatt deg om du var student eller en riking med 5 milliarder i banken uansett jeg....hehe Wink men det regner jeg med at du ikke bryr deg så mye om uanset Smiley
SLEMME Janne!! rofl

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #43 : 18. august 2006, 20:28 »
jeg er på grensen til å skjemmes over å kalle meg KVINNE

Har full forståelse for det. Smiley
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Hva skjer med kvinner ?
« #44 : 18. august 2006, 20:31 »
Følgende scenario:

Jeg er en fattig student, jeg ligger bak en bil som kjører 70 i 90-sonen.. Jeg kjører forbi og er oppe i 95-97km/t.. i stedet for å betale boten, fordi jeg er en fattig student, velger jeg å sone.. Og VIPS så er jeg uaktuell for Nann Rosita.. Hadde jeg vært en rik advokat kunne jeg lurt meg unna.. eller betalt boten, og Nann Rosita ville tatt meg (det ville hun nok ikke, men prinsipalt).. selv om jeg hadde gjort nøyaktig den samme handlingen.. Smiley

JEG ville ikke hatt deg om du var student eller en riking med 5 milliarder i banken uansett jeg....hehe Wink men det regner jeg med at du ikke bryr deg så mye om uanset Smiley

 what
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!