Skrevet av Emne: Strongman og doping  (Lest 10854 ganger)

Utlogget Bobba

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

SV: Strongman og doping
« #45 : 24. august 2006, 20:31 »
Støtter Bull Hansens innlegg fullt ut. Smiley

Syns det er skremmende at disse bolevraka skal være forbilder for sunn ungdom. Virker som om samfunnet aksepterer doping i en større grad nå enn før. Doping burde kommet under narkotikaparagrafen. Sett alle bolerene i fengsel og kast nøkkelen.

Alle som har gjort seg bemerket i strongman i Norge er fulle av steorider, har ingen respekt for dem, det samme med utøvere som er tatt i doping uansett gren. En gjeng med juksemakere er hele bunten.  Angry

Gutta boys som trener dag ut, dag inn og oppnår sakte men sikkert resultater, de har jeg sansen for. Slitere som ikke tar noen snarveier.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

SV: Strongman og doping
« #46 : 24. august 2006, 21:35 »
mm og jeg synes det er synd at røykvrak som kong Harald skal være forbilde for unge gutter. Virker som om samfunnet aksepterer røyking i en større grad. Sett alle røykerene i fengsel og kast nøkkelen.

Nei la alle holde på som de vill. Så lenge de ikke gjør noe galt kan de vell få holde på. Jeg vill heller at mine unger skal se Strongman på tv2 en å se på en film eller serie som dreping er det mest naturlige i verden.  Huh
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Zuul

SV: Strongman og doping
« #47 : 24. august 2006, 21:47 »
Jeg synes egentlig ikke det er rart at mange doper seg i det hele tatt!

Vi lever i en kultur som ukritisk adoptere menneskesynet til turbokapitalisme på sitt amerikansk verste.

Et eksempel:

Det finnes piller for alt i dag. Deppa? jøsses. her er masse piller. Vi vil ikke jobbe igjennom problemer lenger, eller prate oss ut av dem: Vi vil ha en pille som gjør oss likegyldige, eller som farger verden rosa.
Sliter du med å sove: Piller i massevis. Litt vondt i hodet, her ta en pille.

misfornøyd med kroppen din- Å så mange piller vi har for dette. Vi har piller som får deg til å spy eller drite ut maten før du legger på deg. Vi har piller som øker forbrenningen. vi har piller som blokkerer opptak av både fett og karbo. Ikke ver redd, vi har piller som booster forbrenninga også.

Det finnes piller som kvikker deg opp, og tar deg ned. Det finnes en pille som gjør deg kåt, og helt sikkert en som tar det bort Smiley

Gravid: vist du vil finnes det en pille som gjør slutt på det også.

Og det stopper ikke der: For små pupper. Implant. For liten penis. Vi kutter den gjerne ved roten og drar den fram. Du kan også få innlegg i legger, bryskasse, skuldre, rumpe osv.

Vi kan fettsuge, skjære bort, endre, og meisle til du ser ut som Brad Pitt eller Christina Aguilera om du vil.

En person født etter at tallet på mediekanaler tok av i dette landet vil i løpet av sine første leveår bli bombardert med et budskap: Du er ikke god nok, pen nok, slank nok, smart nok eller sterk nok. Men det finnes håp, for vi tilbyr deg en rask og enkel løsning. Nesten uten smerte, bare du kjøper dette produktet, operasjonen eller bare spiser en pille.

Er det rart at noen faller for fristelen så lenge samfunnet legger opp til et pillesamfunn?

Folk flest er engang så makelig anlagt at det ikke er akuellt så slite så lenge de kan få det uten

Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Strongman og doping
« #48 : 24. august 2006, 21:53 »
Det er gutten som kan sakene sine.hehe  Tongue
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Strongman og doping
« #49 : 24. august 2006, 21:57 »
Kunne jeg valgt ville jeg levd livet mitt for noen århundrer tilbake. Mye nkelere en dagens samfun, hvor det nesten er umulig og leve under det du ikke vet har du ikke vondt av. Det du ikke har prøvd, smakt, sett, setter ikke fristelsen for det heller. Som zuulroy sier blir vi hver dag proppa med reklame, nyheter, løsninger som gjør oss alle til såkalte (perfekte). Det er alltid noen som gir etter for slikt, en enda bedre grunn til og fortsette med det for de sommarkedsfører f eks de pillene.
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Strongman og doping
« #50 : 24. august 2006, 22:02 »
Kunne jeg valgt ville jeg levd livet mitt for noen århundrer tilbake. Mye nkelere en dagens samfun, hvor det nesten er umulig og leve under det du ikke vet har du ikke vondt av. Det du ikke har prøvd, smakt, sett, setter ikke fristelsen for det heller. Som zuulroy sier blir vi hver dag proppa med reklame, nyheter, løsninger som gjør oss alle til såkalte (perfekte). Det er alltid noen som gir etter for slikt, en enda bedre grunn til og fortsette med det for de sommarkedsfører f eks de pillene.
De hadde det ikke bedre før i tiden heller,de måtte slite mye mere for føden da enn nå.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Strongman og doping
« #51 : 24. august 2006, 22:10 »

Så sant så sant, samfunnet har blitt mer avhengig av piller og kosmetiske greier enn vi tenker over. Og det er liksom på moten å eks legge seg under kniven for å fikse litt på puppa eller hva det måtte være



Jeg synes egentlig ikke det er rart at mange doper seg i det hele tatt!

Vi lever i en kultur som ukritisk adoptere menneskesynet til turbokapitalisme på sitt amerikansk verste.

Et eksempel:

Det finnes piller for alt i dag. Deppa? jøsses. her er masse piller. Vi vil ikke jobbe igjennom problemer lenger, eller prate oss ut av dem: Vi vil ha en pille som gjør oss likegyldige, eller som farger verden rosa.
Sliter du med å sove: Piller i massevis. Litt vondt i hodet, her ta en pille.

misfornøyd med kroppen din- Å så mange piller vi har for dette. Vi har piller som får deg til å spy eller drite ut maten før du legger på deg. Vi har piller som øker forbrenningen. vi har piller som blokkerer opptak av både fett og karbo. Ikke ver redd, vi har piller som booster forbrenninga også.

Det finnes piller som kvikker deg opp, og tar deg ned. Det finnes en pille som gjør deg kåt, og helt sikkert en som tar det bort Smiley

Gravid: vist du vil finnes det en pille som gjør slutt på det også.

Og det stopper ikke der: For små pupper. Implant. For liten penis. Vi kutter den gjerne ved roten og drar den fram. Du kan også få innlegg i legger, bryskasse, skuldre, rumpe osv.

Vi kan fettsuge, skjære bort, endre, og meisle til du ser ut som Brad Pitt eller Christina Aguilera om du vil.

En person født etter at tallet på mediekanaler tok av i dette landet vil i løpet av sine første leveår bli bombardert med et budskap: Du er ikke god nok, pen nok, slank nok, smart nok eller sterk nok. Men det finnes håp, for vi tilbyr deg en rask og enkel løsning. Nesten uten smerte, bare du kjøper dette produktet, operasjonen eller bare spiser en pille.

Er det rart at noen faller for fristelen så lenge samfunnet legger opp til et pillesamfunn?

Folk flest er engang så makelig anlagt at det ikke er akuellt så slite så lenge de kan få det uten


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Strongman og doping
« #52 : 24. august 2006, 22:22 »
jA klart du måtte slite mer en du må nå.  Men sånn fysisk sett pg psykisk sett tror jeg både holdning personlig og til andre ville vært mye bedre. Grønne skoger, null veier, niks reklame. Bare ta tre stanga md beinkroken og ligge langs elva hvor ørretten fremdeles ligger på 3-4 kilo standarden. Jakte når du trenger det. Høgge ved, ikke noe eksos og bråk rundt deg og mas og tjas og krav ifra andre sutrende idioter som ikke klarer å ta i et tak sjøl. Verden idag er bare rett og slett tragisk. Det er noen få grunner til at jeg heller ville levd ferdig livet mitt for noen hundre år siden. Men så er det jo de som tror på reinkarnasjon...kanskje det er det suget til virkelig nytelse av livet ligger.
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Strongman og doping
« #53 : 24. august 2006, 22:24 »
Jeg kunne aldri sammenlignet livet mitt her i byen med å sitte ved bålet i et telt langt inni skauen enhelg, Den roen og følelsen av den virkelige verden kan aldri sammenlignes med noe dritt her inne i by grensene nei.. Deilig og ligge i åsen og bare dag mimre. mm.
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!