Skrevet av Emne: Mike tyson i K1  (Lest 12797 ganger)

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Re:Mike tyson i K1
« #45 : 24. desember 2003, 15:44 »
så finalen i fra K1 forrige kvelden, der så vi FRANCOIS "The White Buffalo" BOTHA som sto 5 runder med tyson i en meget bra kamp. han fikk juling av en mann nå som var 16kg lettere ( CYRIL ABIDI ) ,
Jeg tror Tyson skal få problem i K1, ikke mot sapp men møter han noen av de beste. så skal nok de fleste bli overrasket. Tyson er ikke vandt til å bli sparket og vil utifra rutine slippe garden når han føler han er på sikker distanse. Plutselig sitter leggen over kjeven/øret.  


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:Mike tyson i K1
« #46 : 30. desember 2003, 08:41 »
Tydelig at det er mange her inne som følger lite med i mma verdenen..Botha fikk aldri juling av abidi, abidi vant fordi botha ble disket, her står det info om den saken:

http://www.thefightgame.tv/K-1-Recap-October-11-2003.htm

Fight 7
Cyril Abidi vs. Francois Botha -Botha comes out charging and punching to the face of Abidi pushing him back - Abidi goes down, not by a punch but what seemed to be a slip as he was crowded and going backwards - Botha leaned over Abidi as he was down and delivers an uppercut to the face of Abidi - the ref steps in and stops the fight - Abidi cannot continue so Botha was disqualified for hitting a downed opponent.

Snakk om Botha skal gå kamp nå igjen i k1 på nyttårsaften, kan bli spennende. Tyson hadde spist opp sapp, det er alle som har fulgt med litt i mma enige om, sapp mangler kondisjon, teknikk, og sålenge han ikke er noe spesiell god til å sparke, hadde tyson gjort kort prosess med han..Tyson mot f.eks hoost eller andre av de top6 i k1 hadde vært noe annet det, men det er lite tvilsomt at han hadde blitt med på kamp mot en av de, blir nok spesielle regler HVIS tyson går kamp i k1, den kontrakten han signerte sa ingenting spesifikt om kamper, den ga bare k1 lov til å bruke navnet hans i noen deler av markedsføringen sin o.l..
 
Tyson er ennå ett stort navn innen boksing selv om han er langt ifra så god som han var før han kom ut av fengsel, sparket to av trenerne som var igjen fra Cus'd Amato's tid, og tapte mot Buster Douglas..Og nå som Lewis har lagt opp, er det ikke så mange store navn igjen i tungvektsdivisjonen utenom klitchko og noen få andre, så Tyson er nok enda meget aktuell der..I tillegg er boksing så mye bedre betalt enn k1, tyson trenger penger, og vil nok ikke risikere for mye ved å gå inn i en kamp med regler han ikke er vant til, når han ennå kan gå inn i en kamp der han kan reglene (boksing), og klarer seg bra der mens han tjener mye mer penger og får mer publisitet der..

"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Re:Mike tyson i K1
« #47 : 30. desember 2003, 11:51 »
Tydelig at det er mange her inne som følger lite med i mma verdenen..Botha fikk aldri juling av abidi, abidi vant fordi botha ble disket, her står det info om den saken:


hvem følger lite med???
hvis du hadde fulgt med hadde du! fått med deg World GP finalen 6 desember.  der var en av kvartfinalene Abidi -Botha i.
  her er teksten fra de siste sekundene:  
" Botha had a slight edge on two cards after two rounds -- but then with just seconds left in the third, he dropped his left arm, and leaned in to throw a right punch. Before he could, Abidi seized the opportunity to fire a fast right high kick, which hit the White Buffalo in the side of the head with the effect of a tranquilizer dart. A dazed Botha slumped slowly to the canvas, and the down was all it took for judges to give Abidi a narrow but unanimous decision and a trip to the semifinals.
"  
du finner alt her: http://www.k-1gp.net/top568.htm

Å vær så snill å sjekk ALT!!!!før du kritiserer andre igjen!!!


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Re:Mike tyson i K1
« #48 : 30. desember 2003, 21:38 »
Snakk om Botha skal gå kamp nå igjen i k1 på nyttårsaften, kan bli spennende.

Ja Botha skal gå sin tredje K1 fight på nyttårsaften.
Tror det skal bli en grei match for Botha. Han møter japsen Yusuke Fujimoto (http://www.k-1gp.net/fighter/yusuke_fujimoto.htm)

Jeg har sett en mange av boksekampene med Botha og har tro på han i K1, bare han ikke tar for lett på det.
"The White Buffalo" er en virkelig god bokser, kanskje en av de topp 10 tungvekterne de siste årene. Hvis han virkelig legger litt i å satse på K1 kan han nå langt....

Men jeg tror han må få en del sparring mot folk som sparker, og da også lære seg å sparke litt i beina selv. Han fikk skikkelig problemer andre kampen han gikk mot Abidi. Fant ikke ordentlig ut av distansen (antaklig fordi han ikke er vant til spark), og fikk derfor ikke brukt sin gode bokse kunnskap.. Han mistet også balansen ett par ganger da Abidi sparket han i låret. Dette var nok alt for uvant.

Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:Mike tyson i K1
« #49 : 31. desember 2003, 07:38 »
Tydelig at det er mange her inne som følger lite med i mma verdenen..Botha fikk aldri juling av abidi, abidi vant fordi botha ble disket, her står det info om den saken:


hvem følger lite med???
hvis du hadde fulgt med hadde du! fått med deg World GP finalen 6 desember.  der var en av kvartfinalene Abidi -Botha i.
  her er teksten fra de siste sekundene:  
" Botha had a slight edge on two cards after two rounds -- but then with just seconds left in the third, he dropped his left arm, and leaned in to throw a right punch. Before he could, Abidi seized the opportunity to fire a fast right high kick, which hit the White Buffalo in the side of the head with the effect of a tranquilizer dart. A dazed Botha slumped slowly to the canvas, and the down was all it took for judges to give Abidi a narrow but unanimous decision and a trip to the semifinals.
"  
du finner alt her: http://www.k-1gp.net/top568.htm

Å vær så snill å sjekk ALT!!!!før du kritiserer andre igjen!!!

Sorry, legger meg flat for den feilen jeg gjorde, husker bare at jeg fikk med meg at botha ble disket, og tenkte ikke så mye mer over det, for å være ærlig var det nok jeg som ikke fulgte med at de hadde gått enda en kamp

Er unnskyldningen godtatt? 8)

Leste at det var det siste sparket som gjorde at Abidi såvidt fikk overtaket på dommernes scoreboard, så jeg vil ikek påstå at han fikk juling, men han tapte fair and square..

Ble litt avsporing her nå, tråden handlet jo egentlig om tyson i k1, men jeg måtte bare beklage mine tidligere uttalelser..

"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Re:Mike tyson i K1
« #50 : 31. desember 2003, 11:30 »
Tydelig at det er mange her inne som følger lite med i mma verdenen..Botha fikk aldri juling av abidi, abidi vant fordi botha ble disket, her står det info om den saken:


hvem følger lite med???
hvis du hadde fulgt med hadde du! fått med deg World GP finalen 6 desember.  der var en av kvartfinalene Abidi -Botha i.
  her er teksten fra de siste sekundene:  
" Botha had a slight edge on two cards after two rounds -- but then with just seconds left in the third, he dropped his left arm, and leaned in to throw a right punch. Before he could, Abidi seized the opportunity to fire a fast right high kick, which hit the White Buffalo in the side of the head with the effect of a tranquilizer dart. A dazed Botha slumped slowly to the canvas, and the down was all it took for judges to give Abidi a narrow but unanimous decision and a trip to the semifinals.
"  
du finner alt her: http://www.k-1gp.net/top568.htm

Å vær så snill å sjekk ALT!!!!før du kritiserer andre igjen!!!

Sorry, legger meg flat for den feilen jeg gjorde, husker bare at jeg fikk med meg at botha ble disket, og tenkte ikke så mye mer over det, for å være ærlig var det nok jeg som ikke fulgte med at de hadde gått enda en kamp

Er unnskyldningen godtatt? 8)

Leste at det var det siste sparket som gjorde at Abidi såvidt fikk overtaket på dommernes scoreboard, så jeg vil ikek påstå at han fikk juling, men han tapte fair and square..

Ble litt avsporing her nå, tråden handlet jo egentlig om tyson i k1, men jeg måtte bare beklage mine tidligere uttalelser..



unskyldningen er god den Smiley

Så kampen på Eurosport og vet ikke om jeg er helt enig. Abidi var helt klart han som traff mest hele tiden. Botha var kun ute etter å Knocke. og greide ikke distansen som abidi ville jobbe på.  og  det å falle på Knock er det jeg kaller juling Smiley  ( har også falt selv)



Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget Thomas Hytten

  • Treningsforum Crew
  • Moderator Team
  • *****
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

  • Train hard, fight easy
Re:Mike tyson i K1
« #51 : 31. desember 2003, 12:16 »
Siste ryktet sier at Rickson Gracie kommer til å gå kamp mot selveste Mike Tyson i nær framtid. Dette vil bli en kamp under MMA regler ettersom K-1 kommer til å satse mer og mer på dette, og at Rickson selvfølgelig ikke vil ha noe å stille opp med i en ren boksekamp  Smiley

Sapp derimot må regne med å bryne seg på en annen diger fighter i Akebono som er en vellmeritert japansk Sumo bryter.

Eller hva sier dere om Butterbean mot en liten japansk fighter som heter Genki Sudo på 70kg, dette er en kamp som skjer i kveld. Også denne under MMA regler, dette blir en riktig David vs. Goliath.

Sirkus K-1 er i gang! Er allikevel spent på resultatene og noen av dem får vi faktisk svaret på allerede i morgen tidlig.  Grin

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Mike tyson i K1
« #52 : 31. desember 2003, 12:29 »
Rickson mot Tyson virker for godt til å være sant.
sjokk og vantro

Utlogget basicinstict

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Re:Mike tyson i K1
« #53 : 31. desember 2003, 14:15 »
det blir bra kamp dersom tyson har orket å trene

Utlogget Thomas Hytten

  • Treningsforum Crew
  • Moderator Team
  • *****
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

  • Train hard, fight easy
Re:Mike tyson i K1
« #54 : 31. desember 2003, 14:16 »
Enig,

men som Royce Gracie sa når han var i norge og holdt seminar så driver Rickson og bulker seg opp for å bli litt tyngre. Nic som driver BJJ klubben i Drammen under Rickson Gracie sa at sist han var over å trente med Rickson så var han blitt mye større og kraftigere, Royce sa dessuten at om det blir kamp så blir det i år 04, hvis ikke blir det ikke noe av. Men at det forhandles er det ingen tvil om, bare de klarer å bli enige om en kontrakt.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Mike tyson i K1
« #55 : 31. desember 2003, 15:32 »
da er det bare å krysse fingrene! Så forresten en bjjoppvisning med royler og rickson fra pride5 idag. Det var en fryd å se! Rickson er så sinnsykt teknisk god.
sjokk og vantro

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Mike tyson i K1
« #56 : 01. januar 2004, 05:08 »
Fyren er jo en bokser.. ingen tvil om at han slår hardt, men jeg tror ikke han vil holde.
Vi har sett boksere før.. ufc, pride, vale tudo... Jeg tror det er imaget som er stort.
Men så må allikevel innrømme at det er vel dette han passer til. Han er en figther. Ikke en bokser.. Så den som lever får se Wink

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:Mike tyson i K1
« #57 : 03. januar 2004, 10:16 »
Jeg skal ikke påstå at tyson klarer å ta rickson i en mma kamp, for det kan han foreløpig altfor lite om bakkekamp og takedown defense for å klare hvis det skulle nærme seg bakken(og det vlle det jo mest sannsynlig med rickson Smiley)

Men å si at vi har sett boksere før i ufc og pride o.l vet jeg ikke om jeg er helt enig i, ihvertfal ikke av tysons format og potensiale..Greit nok at Botha går i k1, men det er ikke like mma som pride og ufc i mine øyne, (siden de ikke har bakkekamp), og utenom han, hvor mange kjente boksere er med i mma? Butterbean? Han er jo ikke en typisk bokser, han er lite atletisk, treig (greit at han slår hardt, men det er en grunn til at han ikke er med i skikkelig proffboksing med 12 runder osv...Ikke så mange gode boksere her, for de tjener ti ganger mer i boksing hvis de er gode..Middelmådige boksere kan ikke sammenlignes med tyson, greit nok han ikke er så god som han var før tapet mot buster douglas, men han er allikevel i stand til å knuse de fleste i tungvektsdivisjonen enda med unntak av kanskje 4 stk...

Hadde vært spennende å sett denne kampen, men jeg tviler litt på at det skjer siden tyson nå har en bedre sjanse på beltet i tungvektsboksing enn han hadde når lewis dominerte divisjonen, men tiden vil vise, det vil uansett bli spennende å følge med på k1 fremover! Jeg håper de får tyson til å gå en kamp, men ingenting er sikkert..
"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Utlogget KentAndré

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

Re:Mike tyson i K1
« #58 : 03. januar 2004, 23:57 »
Jeg tror nok ikke vi får se Tyson i K-1 mot de virkelige dyktige utøverene som f.eks. Le Banner, Hoost, Ignashov, Bonjaski osv.

Det vil vel antageligvis bare bli rene oppvisningskamper, mot f.eks. Bob Sapp, og da blir jeg MEGET overrasket om ikke Tyson sender "The Beast" rimelig kontant i canvasen.

Sapp er dårlig tekninsk, har veldig dårlig kondis, og det virker som han tåler veldig lite juling, men STOR er han!!

Må også huske på at Mike Tyson har lang erfaring med å gå kamper mot folk som er langt større enn seg selv, han er ikke akkurat den med størst rekkevidde, men på sitt beste en utrolig farlig fighter!!

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Mike tyson i K1
« #59 : 05. januar 2004, 01:45 »
Noen som har sett kampen mellom Sapp vs. Akabono! Det var bare en "fadese". Tyson hadde foresten ett par kommentarer etterpå.

Sapp sa først: "Tyson, you are next!"
Tyson: "He can never beat me. He is strong, but he can never beat me"

Tyson var nesten like stor stjerne i det mesterskapet som gutta som gikk i ringen. Virker som gutta legger opp til noe Smiley La oss håpe Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!