Skrevet av Emne: Kosthold tips til økt muskelmasse  (Lest 6986 ganger)

Utlogget BigAndStrong_91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #30 : 23. august 2006, 20:38 »
Trent i 1-2 år...? Og har lest deg grønn og kan _alt_...? Riktig..
Jeg har trent siden jeg var 15 og blir snart 23. Jeg er enda ikke utlært - jeg tror aldri man blir det.

Økt i alle øvelser, hver uke i 2 mnder...? 2 mnder er vel i minste laget for å se hvordan sånt noe fungerer over tid. Men det veit du jo sikkert, du som har lest deg grønn og kan alt etter å ha trent i 1-2 år. Smiley

Etter å ha lest loggen din og dette så er jeg overbevist om at du enten har gjort alt det er mulig å gjøre feil, eller så er du rett og slett begavet med verdens dårligste gener! Selvfølgelig med Slux hengende etter på en god 2 plass.

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #31 : 23. august 2006, 20:41 »
Er ikke helt med på hva som diskuteres her egentlig? Er problemstillingen å øke i muskelmasse samtidig som man senker fettprosenten, eller å øke i muskelmasse samtidig som man reduserer den totale fettmengden?
Snakker vi om å senke fettprosenten trenger man jo ikke miste fettmasse, og dette skal vel la seg gjøre, ihvertfall i teorien.
Å øke i muskelmasse samtidig som man mister fettmasse har jeg forstsatt til gode å få til å henge på greip rent fysiologisk, selv om det KAN forekommer hos relativt utrente.

En liten kommentar til STALKER her til slutt. Som du helt sikkert allerede vet trenger ikke det å øke i styrke være et resultat av økt muskelmasse.

mvh Hammer

Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget Kjekken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

  • tjeee meg i skjeggete periode
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #32 : 23. august 2006, 20:42 »
mmmja , tenker å ligge på 120kg når musklene er på plass Wink
er på 160kg nå da ;P har en del muskler men gjerne like mye fett Tongue litt kjedelig elsker brystene og overarmene da Smiley
Tjæææ når jeg har gått ned en del kilo så blir det skikkelig trening Wink

Utlogget Kjekken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

  • tjeee meg i skjeggete periode
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #33 : 23. august 2006, 20:46 »
Muligens mer sist jeg var relativt slank var i 2002 eller noe og da var jeg 175 høy ca og veide 105kg så jeg blir vel en del tyngre da tenker jeg er 183cm høy nå da Smiley
Tjæææ når jeg har gått ned en del kilo så blir det skikkelig trening Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #34 : 23. august 2006, 23:06 »
Plutselig skiftet mening nå?
Han spurte strengt tatt om hvordan han skulle få vekk fett samtidig som han _beholdt_ litt muskler. Men det skjønte du jo åpenbart ikke.

Sitat:
jeg trenger et effektivt treningsprogram som lar meg kvitte meg med kiloene og gjerne beholde litt muskler Smiley
Ingen ting om å legge på seg muskler OG fjerne fett.


Etter å ha lest loggen din og dette så er jeg overbevist om at du enten har gjort alt det er mulig å gjøre feil, eller så er du rett og slett begavet med verdens dårligste gener! Selvfølgelig med Slux hengende etter på en god 2 plass.
Trenger ikke å være dritsvær og dritsterk for å vite litt da vettu... Wink Erfaring kan man jo ha likevel. Men ja, jeg har gjort mye feil og, kanskje det er nettopp derfor jeg kan uttale meg om saker og ting, ikke sant. Jeg veit hva som funker og ikke. Å bygge muskler og å ta av fett samtidig er noe jeg ikke hadde ofret en tanke, det fungerer _usedvanlig_ dårlig.

En annen ting som du sikkert heller ikke har fått med deg, er jo at man faktisk ikke trenger å leke med svære vekter for å klare å legge på seg muskler. Men om jeg ellers vil så kan jeg godt runde 120 kg i benken til jul. Trur jammen jeg skal gjøre det, KUN for å bevise for deg at jeg kan..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #35 : 23. august 2006, 23:19 »
Meget usaklig innlegg av bigandstrong da!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #36 : 23. august 2006, 23:21 »
no shit.. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

andreassk

  • Gjest
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #37 : 23. august 2006, 23:25 »
Meget usaklig innlegg av bigandstrong da!

Word! Det er ingen skam og være tynn. Selv er jeg ganske tynn (80kg), men alt kan jo fikses. Folk med høy forbrenning bør spise mye karbs!


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #38 : 24. august 2006, 00:09 »
Er jo relativt slank, men er da ikke HELT den samme som jeg var da jeg begynte å trene.. Har lagt på meg ca 30 kg på årene jeg har trent. Mtp at jeg har vokst kanskje 10 cm oppover på de 7-8 årene jeg har trent så kan man vel kanskje regne med at jeg har lagt på meg 20-25 kg muskler.. Så noe må jeg vel ha gjort riktig på veien og.. Wink
Men man er da ikke mann før man kommer i 0.1-tonnsklassen... Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #39 : 24. august 2006, 11:31 »
Ser at jeg må gi meg på dette området her.

Beklager tonen min da, men jeg ville bare råde folk til at man trenger ikke å legge på seg mye fett og samtidig bygge.

Men siden ingen tar meg seriøst her så avslutter jeg mine tråder her.

Så lenge dette fungerer for meg så er jeg fornøyd. Og ingen kropp er like så alle ville reagert forskjellig på dette
Ingen har sagt at vi ikke vil høre på det som du sier, alt vi sier er at du kan presentere det på en litt hyggeligere måte... Wink
Det er liksom litt kjekkere når folk henviser til artikler eller annet stoff for å underbygge sine påstander istede for å fortelle hvor erfaren de er.
Nøkkelord i all debatt er dokumentasjon. Smiley
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #40 : 24. august 2006, 15:18 »
Ingen har sagt at vi ikke vil høre på det som du sier, alt vi sier er at du kan presentere det på en litt hyggeligere måte... Wink
Det er liksom litt kjekkere når folk henviser til artikler eller annet stoff for å underbygge sine påstander istede for å fortelle hvor erfaren de er.
Nøkkelord i all debatt er dokumentasjon. Smiley


Word!

Og til BIgandstrong91: DU er tydeligvis vår mentor når det kommer til trening, siden du kan se at alle andre gjør feil!

MVH Johan
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Kjekken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

  • tjeee meg i skjeggete periode
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #41 : 24. august 2006, 21:12 »
tjææ siden det ikke går ann å trene muskler samtidig som man går mister fett så får jeg vel gå ned til 120kg og trene muskler da heller
Tjæææ når jeg har gått ned en del kilo så blir det skikkelig trening Wink

Utlogget BigAndStrong_91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #42 : 24. august 2006, 21:17 »
Word!

Og til BIgandstrong91: DU er tydeligvis vår mentor når det kommer til trening, siden du kan se at alle andre gjør feil!

MVH Johan

Hva faen eru snakker om a? Trenger ikke være noen rakettforsker for å finne ut det jeg nettopp sa!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #43 : 24. august 2006, 22:19 »
tjææ siden det ikke går ann å trene muskler samtidig som man går mister fett så får jeg vel gå ned til 120kg og trene muskler da heller
Går jo an å trene muskler hele tida da vettu din frøloff, men å BYGGE muskler SAMTIDIG SOM MAN FJERNER FETT er utrolig vanskelig. Lettfattelig nok for deg nå? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kjekken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

  • tjeee meg i skjeggete periode
SV: Kosthold tips til økt muskelmasse
« #44 : 24. august 2006, 22:31 »
bygge kan jeg klare meg uten mens jeg slanker meg , men å beholde det jeg har hadde vært kos seff skal jeg trene styrke hele tiden bare konsentrere meg mest på kondisjonstrening Smiley og jeg vil heller være ett grovbrød enn frøloff takk! Wink
Tjæææ når jeg har gått ned en del kilo så blir det skikkelig trening Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!