Skrevet av Emne: Skytedrama på Aker Brygge  (Lest 10923 ganger)

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #15 : 20. august 2006, 23:34 »
Blir aldri fred blandt de utelandske kulturene i Norge uansett.. De har hatt krig i flere århundrer i midtøsten, og har nå dratt med seg problemene sine hit.. De kan gjøre hva de vil, og blir i de fleste tilfeller frifunnet(Er ikke deres feil, er Norges Lovverk, men det gir de som er seriøse et dårlig ly), de får skattepenger for hele familien inkl. trailerlass med onkler og tanter, de får tilrettelagt ting i samfundet for å gi dem en lettere hverdag, etc etc etc.
Og hva er takken? Utakknemlighet, og klaging om at vi må gripe inn i deres krig.

Liker jeg dette? NEI

For å være helt ærlig: Teppebomb hele midtøsten, og asfalter hele greia etterpå. Blir verdens største langtidsparkering og flest flystriper i hele verden.. Samtidlig som de vil se fett ut med en svart flekk på verdens kartet Smiley

Her ser man hva slags følelser et fåtall med råtne egg kan skape mot folk fra et større område. Jeg kjenner veldig ålreite irakere, iranere, afghanere og israelere. Synd om du skulle teppebombe hjemlandet til disse vennene mine for å lage en parkeringsplass. Dessuten blir de fleste av disse landene teppebombet nok av USA i utgangspunktet.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #16 : 20. august 2006, 23:42 »
Kjenner veldig mange utlendinger, som er så ålreite at det ikke finnes ord.. Men når jeg ser sånne ting som det som skjedde idag, og hva som skjer i midtøsten forsvinner det lille gode de har opparbeidet, selv om det er veldig trangsynt av meg. Er bare sånn jeg er !
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #17 : 20. august 2006, 23:43 »
Typisk nordmenn... et mer konfliktsky og tiltaksløst folkeslag skal man lete lenge etter. Disse menneskene ødelegger landet deres (og ødelegger for ærlige og arbeidsomme innvandere), og dere stikker hodet i sanden og håper på at problemet skal forsvinne av seg selv. Deres feighet blir deres undergang.

Jeg skal på ingen måte bestride at nordmenn flest er feige og veike i 2006 -- det har forsåvidt sine helt naturlige årsaker. Fremtiden vil dog tvinge frem handling, det være seg på politisk nivå eller på gateplan. Det finnes allerede de av oss som slett ikke aksepterer den økende utryggheten og en storstilt import av utenlandsk kriminalitet. Verken nordmenn eller lovlydige innvandrere (som selvfølgelig konstituerer det store flertallet) bør ha noen som helst slags toleranse for importert kriminalitet, men i dag er det jo ikke helt stuerent å anerkjenne dette som et faktisk problem.

 Erfaring fra store europeiske land (og Sverige) tilsier jo at det før eller siden vokser frem radikale motvekter mot innvandrergjenger og lignende; en utvikling som verken er uungåelig eller ønskelig. At nordmenn er konfliktsky er noe temporært, som fort kan endres idet et problem vokser over det legale systemets hode...


Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #18 : 20. august 2006, 23:51 »
Støtter Binais her. Selvfølgelig mange hyggelige utledninger, men noen ødelegger så til de grader for resten.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #19 : 21. august 2006, 00:50 »
De skyter på hverandre bare for å være tøffe. Jeg er gjerne med i et spleiselag for å tilby de skytetrening. (Dette var vendt mot gjengoppgjør generelt)
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #20 : 21. august 2006, 00:54 »
Det binais vil høres jo kjempefornuftig ut-drep alle kvinner og barn i hele midtøsten, putt alle i en massegrav(bare noen 10 talls millioner) og asfalter over.  Selvfølgelig-gjennomtenkt. Tongue
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #21 : 21. august 2006, 01:05 »
Nattevakten: Selv om du er innvandrer selv dekker ikke over det faktum at du er svært rasistisk rettet. En rasist er en person som generaliserer og diskriminerer en gruppe mennesker pga. f.eks hudfarge. Om du er en av den gruppen er irrelevant. Det gjør det fortsatt til rasisme.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #22 : 21. august 2006, 01:22 »
Nattevakten: Selv om du er innvandrer selv dekker ikke over det faktum at du er svært rasistisk rettet. En rasist er en person som generaliserer og diskriminerer en gruppe mennesker pga. f.eks hudfarge. Om du er en av den gruppen er irrelevant. Det gjør det fortsatt til rasisme.

Jeg står for det jeg har sagt, det gjør meg ingenting om det betyr at jeg er rasist.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #23 : 21. august 2006, 01:36 »
Generalisering har aldri ført til noe positivt. Skulle ønske flere klarte å se folk som individer og ikke som grupper.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #24 : 21. august 2006, 01:50 »
Skulle ønske "gruppene" holdt seg vekke fra Norge... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #25 : 21. august 2006, 09:19 »
Binais... blir aldri fred mellom utenlandske kulturer i norge uansett??

DET BLIR ALDRI FRED MELLOM ENKELTE UTENLANDSKE KULTURER I DET HELE TATT!!!! rofl

Pakistan VS India
Usa VS Muslimsk verden
Israel VS Palestina
Israel VS Arabere

flere?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #26 : 21. august 2006, 09:22 »
flere?

Nordmenn og Svensker. Jämtland og Herjedalen - VI VIL HA DE TILBAKE !! NÅ!! furious
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #27 : 21. august 2006, 09:30 »
ENIG!!

Vi burde invadere nå som de ikke venter en ting!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #28 : 21. august 2006, 09:44 »
Nordmenn og Svensker. Jämtland og Herjedalen - VI VIL HA DE TILBAKE !! NÅ!! furious

Det har jeg også tenkt på LENGE. Helt til jeg kjørte gjennom Herjedalen for å hente hunden min i Sverige. Nå som jeg har sett dalen, kan svenskene bare beholde området. MASSEVIS av mygg og insekter, bare trær og gørr kjedelig bondeland med en og annen forfallen bensinstasjon.

Vi nordmenn har generelt sett oss selv å takke mtp innvandringsproblemene, mao det er våre politikere som har satt igang karusellen, og så klarer vi å stemme SV og Senterpartyet inn på Tinget. Virkelig godt jobba.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #29 : 21. august 2006, 09:54 »
Jeg stemte blått. Min samvittighet er ren.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!