Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175646 ganger)

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Metroseksuelle gutter...
« #45 : 23. august 2006, 13:30 »
Follestad har i allefall bra klær i store str.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #46 : 23. august 2006, 13:31 »
Det har de, men Follestad er hovedsaklig beregnet til folk med store MAGER. Har man et ryggparti som er nevneverdig større en livet så er det mange kleskjeder som sliter....

Bukser som passer i livet er ikke nærheten av å passe på lårene, skal buksene passe i lårene - ja da har jeg et trekkspill rundt livet..... Sad
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Metroseksuelle gutter...
« #47 : 23. august 2006, 13:32 »
jeje eg synes dt er bra alle har forskjellig stil.. men liker ikke så godt jack & jones blir litt for sossete/metroseksuelt
og det at du sier gasp er metro eller noe er bare bullshit:P gasp e maen!:)
MEN jeg synes derimot folk som går me skarpe farger og svette bånd etc.. stramme bukser og gjerna? "Ikke at du ska ha segge buksa men dt må være grenser" synes dt er litt bad!:|

nann-rosita

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #48 : 23. august 2006, 13:32 »
men follestad, fikser klærne slik at de passer for store rygger også Wink

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #49 : 23. august 2006, 13:32 »
Poenget er vel at de fleste av oss IKKE har sponsoravtaler som tillater et klesbudsjett på 5000++ pr måned... Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #50 : 23. august 2006, 13:33 »
men follestad, fikser klærne slik at de passer for store rygger også Wink

Selvsagt, men hvorfor gå til Follestad da når man må ha skredder uansett ? Det er ikke såååå mye pent som selges der i grunn spør du meg.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Metroseksuelle gutter...
« #51 : 23. august 2006, 13:35 »
Jeg er ikke spes stor, men kjører kun diesel bukser. eneste buksa som er vid nok i lårene, uten at jeg må ha de to meter lange.

Noe annet som er dritt er lats. T-skjorter som sitter greit på resten av kroppen strammer noe inni h..... under arma. Så nå er det bare store skjorter det går i. Så helt enig med deg Uac, rygg og lår er definitivt problemområdene når man handler klær. ( en til to ganger iåret i mitt tilfelle )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

nann-rosita

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #52 : 23. august 2006, 13:39 »
Jeg er ikke spes stor, men kjører kun diesel bukser. eneste buksa som er vid nok i lårene, uten at jeg må ha de to meter lange.

Noe annet som er dritt er lats. T-skjorter som sitter greit på resten av kroppen strammer noe inni h..... under arma. Så nå er det bare store skjorter det går i. Så helt enig med deg Uac, rygg og lår er definitivt problemområdene når man handler klær. ( en til to ganger iåret i mitt tilfelle )

Replay jeansene er svære i låra. Vet jarle greaker ( fitnessutøver) bruker Replay jeans .. Og han ER svær i låra og rumpa han  Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #53 : 23. august 2006, 13:41 »
Jepp !! Det er har du rett i, Replay er YPPERLIG faktisk. Men de koster vel fort 15-1600,- for paret mener jeg å huske ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

janne

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #54 : 23. august 2006, 13:43 »
Kan jo alltids stikke innom Flava på Karl Johan å kjøpe noen skateklær.....om ikke du er så nøye på passformen liksom.....hehe. Husbonden finner bukser uten problemer, men nå har han ikke de største beina blant kroppsbyggerne, også holde han seg i god form  HELE året....i motsetning til andre (kremt.....Replay....Nann......hehe....tog du an?)

janne

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #55 : 23. august 2006, 13:44 »
Arnfinn prøvde Replay nå sist....de var dritfine, og passformen var ypperlig......helt til vi så på prislappen......da "smakte" det ikke så bra lenger.....Wink

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

SV: Metroseksuelle gutter...
« #56 : 23. august 2006, 13:48 »

Er vell ikke helt sant at godt trente gutter ikke få plass i disse klærne.
Bare se på Kristian Kjelling.Han bruker stort sett bare designerklær.

Kjelling er slank med lav fettprosent, dette gjør at han ser veldig definert ut, men han har nesten ikke volum på muskulaturen. Han ser liten ut ved siden av en bygger. Kjelling er forøvrig en svært hyggelig kar...
Representant fra helvete

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Metroseksuelle gutter...
« #57 : 23. august 2006, 13:50 »
Man trenger ikke bruke kjempa masse penger på klær.Finnes endel bra på hennesogmauritz .



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Metroseksuelle gutter...
« #58 : 23. august 2006, 13:51 »
Syns ikke at det nødvendigvis er rosa som gjør en "gutt/mann" til metrofil, heller holdningen han har. Men nå er det jo ofte sånn at en som kler seg i rosa klær kanskje har en noe homofil holdning. Mulig det er tilfeldig, ikke veit jeg... Wink

Nei grensa går ved sminke og t-skjorter som viser magen. Da kan de etter min mening like godt ta en kjønnsoperasjon og bli ferdig med det en gang for alle.

Gasp er mann. Nuff said.

elicca: kunne aldri falt meg inn å kle meg slik.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #59 : 23. august 2006, 13:51 »
Gasp er gode, fine, store og veldig behagelige.. Wink koster 700-1000. Ypperlig.

Klærne elicca kommer med her kommer jo jeg _aldri_ inn i.. så det er jo strengt tatt ikke så veldig aktuelt.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!