Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175644 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #150 : 06. oktober 2006, 02:05 »
Tja, folk som ikke trener bøy og mark er jo generelt veike.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Metroseksuelle gutter...
« #151 : 06. oktober 2006, 02:20 »
Tja, folk som ikke trener bøy og mark er jo generelt veike.. Grin

Ikke si det så MilkyForearms hører det... Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Metroseksuelle gutter...
« #152 : 06. oktober 2006, 02:21 »
Tja, folk som ikke trener bøy og mark er jo generelt veike.. Grin
Kan gå god for den. Smiley

Edit: Gjelder ikke de med supergener, altså MF.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #153 : 06. oktober 2006, 02:22 »
MF og øyvind stiller/stilte i egen klasse.. Wink Vi dødelige må kjøre bøy, mark, benk, rykk, støt, frivendinger, chins.. og kjøre til vi blør.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Metroseksuelle gutter...
« #154 : 06. oktober 2006, 02:25 »
De av dere som orker må i allefall kjøre det. Jeg føler det er mest rett for meg å trene litt innimellom for så å sette meg ned forran pcen etter endt bicepsøkt. Grin
Men jeg lover på ære og alt det der, jeg SKAL begynne å ta bøy på alvor! En gang.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Metroseksuelle gutter...
« #155 : 06. oktober 2006, 02:32 »
Sitat
Jeg stusser litt over det at folk annser enkelte farger, solarium og ikke minst treningshansker som homofilt. Jeg hørte mange nevne at det var metroseksuelt å bli for opphengt i mote/kropp, men når det gjelder sistnevnte er det vel nøyaktig det de fleste her inne er mest opptatt av?

Og hva er greia med at hansker er metroseksuelt? Det er feminint fordi man vil unnvære smerten og blemmer på hendene? I større grad en på noe annet forum jeg har vært på har mange treningsforum-brukere steinalder-synspunkter på det meste. De som ikke trener mark/bøy er homser, de "pinglene som løper etter en lærball" er I HVERT FALL homser. Ikke glem de som kler seg i rosa, fy faen så homofilt. At rosa var en jentefarge lærte vi jo allerede i barnehagens uskrevne bibel.

Jeg trener både mark og bøy og jeg har ingen rosa klær. Men jeg synes det er helt utrolig å se hva folk annser som feminint nå om dagen.

Så sant så sant.

Personlig så har jeg latt det gå litt "sport" i å protestere mot alle homofober. Hiver i blant på meg en rosa piquet (eller hvordan det skrives) eller skjorte. Trives i fargen og samtidig så rekker jeg fingeren til alle som, av en eller annen grunn, tror at man er homo bare man bruker en bestemt farge. Hvis de konkluderer med at jeg er homo på grunn av T-skjorta mi så får de f%#n meg få lov til å tro det. Kunne ikke brydd meg mindre.

Hadde en kar som gikk i klassen min på ingeniøren. I den største forelesningssalen så var stolene blå, med unntak av noen få rosa (ikke spør meg hvorfor). Han nektet å sette seg på en rosa stol, men måtte sitte på en blå..hehe.. Er man så usikker på seg selv så er jeg nesten truende til å tenke i retning av at han har visse tilbøyligheter selv.

Jeg drar på trening å flytter metall, spiser tunfisk rett fra boks, tar på meg en rosa trøye, drikker gjerne en øl eller tolv i blant og tror jeg gir dama det hun vil ha. Føler meg ikke spesiellt homofil selv om jeg går i rosa en gang i blant nei.

Alle de som ønsker å omvende homofile kunne jo bare fremme et lovforslag om å forby rosa......

Skal innrømme at jeg fort kan trekke kjappe slutninger selv også når gutta er så feminine at de sklir og ikke går. Kan ikke noe for det.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Big Daddy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

SV: Metroseksuelle gutter...
« #156 : 06. oktober 2006, 02:38 »
Det er slående hvor mange her som skriver (til dels sint og langt) uten å vite hva metroseksuell er, og som tror at det betyr homoseksuell.
¡BASTA YA!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Metroseksuelle gutter...
« #157 : 06. oktober 2006, 02:38 »
Det er ikke nødvendigvis noen skam i å gå med rosa skjorte.

Er buksen rosa, derimot, er det på tide å gå litt i seg selv... Tongue

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #158 : 06. oktober 2006, 02:50 »
Så sant så sant.

Personlig så har jeg latt det gå litt "sport" i å protestere mot alle homofober. Hiver i blant på meg en rosa piquet (eller hvordan det skrives) eller skjorte. Trives i fargen og samtidig så rekker jeg fingeren til alle som, av en eller annen grunn, tror at man er homo bare man bruker en bestemt farge. Hvis de konkluderer med at jeg er homo på grunn av T-skjorta mi så får de f%#n meg få lov til å tro det. Kunne ikke brydd meg mindre.

Hadde en kar som gikk i klassen min på ingeniøren. I den største forelesningssalen så var stolene blå, med unntak av noen få rosa (ikke spør meg hvorfor). Han nektet å sette seg på en rosa stol, men måtte sitte på en blå..hehe.. Er man så usikker på seg selv så er jeg nesten truende til å tenke i retning av at han har visse tilbøyligheter selv.

Jeg drar på trening å flytter metall, spiser tunfisk rett fra boks, tar på meg en rosa trøye, drikker gjerne en øl eller tolv i blant og tror jeg gir dama det hun vil ha. Føler meg ikke spesiellt homofil selv om jeg går i rosa en gang i blant nei.

Alle de som ønsker å omvende homofile kunne jo bare fremme et lovforslag om å forby rosa......

Skal innrømme at jeg fort kan trekke kjappe slutninger selv også når gutta er så feminine at de sklir og ikke går. Kan ikke noe for det.

1) Metroseksuell betyr ikke homofil

2) Den litt slitne myten om "du må være usikker på din egen legning om du ikke liker å kysse gutter" (for å sette det på spissen) blir litt kjedelig i lengden.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Metroseksuelle gutter...
« #159 : 06. oktober 2006, 03:07 »
Det var nå ment som et svar eller en kommentar til dette innlegget da.

Sitat
Jeg stusser litt over det at folk annser enkelte farger, solarium og ikke minst treningshansker som homofilt. Jeg hørte mange nevne at det var metroseksuelt å bli for opphengt i mote/kropp, men når det gjelder sistnevnte er det vel nøyaktig det de fleste her inne er mest opptatt av?

Og hva er greia med at hansker er metroseksuelt? Det er feminint fordi man vil unnvære smerten og blemmer på hendene? I større grad en på noe annet forum jeg har vært på har mange treningsforum-brukere steinalder-synspunkter på det meste. De som ikke trener mark/bøy er homser, de "pinglene som løper etter en lærball" er I HVERT FALL homser. Ikke glem de som kler seg i rosa, fy faen så homofilt. At rosa var en jentefarge lærte vi jo allerede i barnehagens uskrevne bibel.

Jeg trener både mark og bøy og jeg har ingen rosa klær. Men jeg synes det er helt utrolig å se hva folk annser som feminint nå om dagen.

Skulle kanskje ikke latt meg friste til å svare på den, men det gjorde jeg altså.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

shaunv

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #160 : 06. oktober 2006, 03:23 »

Fint?

Søk på metroseksuell, og treffene blir dominert av beckham...

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Metroseksuelle gutter...
« #161 : 06. oktober 2006, 03:37 »
Gi mannen et belte!!!!
(snekkerbeltet gjør lissom ikke jobben)
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
SV: Metroseksuelle gutter...
« #162 : 06. oktober 2006, 11:15 »
Det bilde fikk jeg F**n meg frysninger av uhuhu Embarrassed
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

dodraugen2k

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #163 : 06. oktober 2006, 11:32 »
Det er slående hvor mange her som skriver (til dels sint og langt) uten å vite hva metroseksuell er, og som tror at det betyr homoseksuell.

Grunnen til at jeg tok med homofili senere i innlegget er nettopp fordi så mange brukere ser ut til å tro de er to sider av samme sak. Men nå skal jeg snart ut og trene bøy med hanskene mine Tongue

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Metroseksuelle gutter...
« #164 : 06. oktober 2006, 12:51 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!