Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175710 ganger)

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #180 : 05. desember 2006, 00:00 »
Rosa er ikke min ting ivertfall.. :p

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #181 : 05. desember 2006, 00:16 »
Om en mann har flere ansiktspleieprodukter enn meg, bruker lengre tid på badet enn meg.. Og driver å forklarer meg hvordan jeg skal bruke håndkremer... (30 min. foredrag)....da... begynner ting å gå litt over kanten!!!!!

Men er uenig at god hygiene skal være en metroseksuell ting. Guri det går da ann for en mann å lukte deilig og være nydusjet utenom å bli hivd inn i de metroseksuelles rekker..
Forresten vil jeg si at skandinavia er yngelplassen for de metroseksuelles vaner.. Med sverige som fører i sine åletrange jeans kommer osloguttene (iallefall veeeeelig mange av dem) i rask rekkefølge...

Hva er det forresten med alle disse kjempetynne knekkebrød mennene i oslo?? Har de ikke råd til mat lengre pga alle pengene de kaster bort på merkeklær?HuhHuhHuh
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #182 : 05. desember 2006, 00:20 »
Ingen sier det er metrosexuelt og femi å vaske seg....

Det er MS å "Style" noe som helst på seg selv....
Det er MS å "sette opp" håret...
Det er fullstendig noldus å bruke sminke...
Det er MS å ha klær i pastellfarger...

MYE er MS, men ikke å vaske tissen og  fjeset... rofl

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #183 : 05. desember 2006, 00:25 »
Ingen sier det er metrosexuelt og femi å vaske seg....

Det er MS å "Style" noe som helst på seg selv....
Det er MS å "sette opp" håret...
Det er fullstendig noldus å bruke sminke...
Det er MS å ha klær i pastellfarger...

MYE er MS, men ikke å vaske tissen og  fjeset... rofl

*Glise*  Hva med rockere.. Sort sinna øyesminke... Ler.. eller kiss.. går de som metroseksuelle... Tongue Tror ikke jeg ville lagt mange av "sminkerne" inn i den kategorien med det første.. Kanskje noen.. Men langtifra alle.. Gothere??
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #184 : 05. desember 2006, 00:27 »
Å herregud... Gothere... *får spasmer*

Hva ER det med folk som tror det er tøft med liksminke og nagler rundt håndleddet?? Det skulle vært skuddpremie på slikt...

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #185 : 05. desember 2006, 00:31 »
Å herregud... Gothere... *får spasmer*

Hva ER det med folk som tror det er tøft med liksminke og nagler rundt håndleddet?? Det skulle vært skuddpremie på slikt...

Don't bother.. cant you see that they are allready dead?? lalala det bor i en gother i oss alle.. irritere.. .. Noen er litt overtrøtte her.. Overlater diskusjonen til de fremdeles levende.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #186 : 05. desember 2006, 01:33 »
Å ordne håret, bruke en grei parfyme, ta litt sol o.l er ikke negativt i det hele tatt. Å være mandig betyr ikke at man må være stygg og urenslig Wink

Å trekke paraleller mellom å være opptatt av utseende og det å være homofil blir utrolig teit, da de fleste som bruker mye tid på utseende gjør nettopp dette for å gjøre seg mer attraktiv hos jentene Wink
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Tvangsinnlagt-Kjekkas

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #187 : 05. desember 2006, 10:57 »
så dåkker meine at Ronnie Coleman, Jay Cutler og diverse andre bodybuildere er homofile/metroseksuelle fordi de bruge hansker?

Sånne bodybuildere er langt i fra menn, de har solgt sjelen sin for lenge siden
Ingen over, ingen ved siden!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #188 : 05. desember 2006, 12:22 »
*Glise*  Hva med rockere.. Sort sinna øyesminke... Ler.. eller kiss.. går de som metroseksuelle... Tongue Tror ikke jeg ville lagt mange av "sminkerne" inn i den kategorien med det første.. Kanskje noen.. Men langtifra alle.. Gothere??
Kiss er/var jo bare noen dimlinger som ville bli berømt for å få alle damene, ikke sant.... Wink Funka jo forsåvidt ganske greit, men tror de har misforstått saker og ting som feks når det er NOK sminke rofl Det samme gjelder jo også rakkerne som kalles satanister og gothere..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Rotor

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #189 : 05. desember 2006, 13:26 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #190 : 05. desember 2006, 18:26 »
all sin tid og krefter faktisk..rofl
Det koster ikke en kalori å forakte noen som gjør skam på Y-kromosomet sitt.. Androgynitet er faen meg mer vanlig enn uvanlig snart... *grøss*

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #191 : 05. desember 2006, 18:29 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.



Honnør
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #192 : 05. desember 2006, 21:38 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.



Hehe, jeg tror neppe du har de nødvendige forutsetninger for å kunne vurdere om folk har problemer eller ei. Som så mange andre på forumet, har du åpenbart vondt for å forstå humor, ironi, sarkasme, spissformuleringer og humoristisk vinklede uttrykk for debattanters verdisyn.

De fleste av oss kan faktisk skrive nedlatende innlegg om metroseksualitet, uten at det koster oss all verdens av fysisk eller kognitiv energi. Jeg finner det dog litt morsomt at du finner det verdt å skrive et liksom-tankevekkende og svært lite treffende innlegg, med all energibruken det sannsynligvis medfører.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #193 : 05. desember 2006, 21:42 »
Å ordne håret, bruke en grei parfyme, ta litt sol o.l er ikke negativt i det hele tatt. Å være mandig betyr ikke at man må være stygg og urenslig Wink

Å trekke paraleller mellom å være opptatt av utseende og det å være homofil blir utrolig teit, da de fleste som bruker mye tid på utseende gjør nettopp dette for å gjøre seg mer attraktiv hos jentene Wink

Nå roter du litt, gamle ørn. Hvis du rettferdiggjør homofil atferd i forhold til sminke, komsetikk osv med at det er for å nedlegge damer, er jo dette svært typisk metroseksuelt! Jeg henviser nok en gang til definisjonen jeg limte inn tidligere i tråden.
Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!