Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175699 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #225 : 06. desember 2006, 14:14 »
avslutningsvis, ser du SLIK http://ftw.generation.no/?n=2358 ut.. kan det være greit å vurdere en selv-senabort.

Nooooo! My eyes! My eyes!  Cry Hva i svarte er det du driver og søker på for å finne disse bildene, Thyve? Eller forresten: Ikke svar på det.  Undecided

Min mening: Kardemommeloven: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil.

Definisjonene for hva som "plager andre", og hva som er "grei og snill", skal jeg ikke begi meg inn på.  Wink

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #226 : 06. desember 2006, 14:32 »
My point exactly. Du vil nok ikke forstå. Ikke vet du hva som ligger i en gutts natur, heller ikke (vil jeg tro) er du gammel eller erfaren nok til å se hva som er feil med en gutt med sminke.
Dette har ikke en dritt med erfaring å gjøre, men med modenhet og kunne forstå at mennesker er forskjellig og foretrekker ulike ting

 Du virker bare helt latterlig trangsynt! HVis du ikke kan forstå at noen gutter er mer feminine, og noen jenter er mer maskuline så er det det virkelig trist.

 Og jeg tror du har ett forvridd syn på hva maskulinitet egentlig er. -
 Det er hvertfall ikke å sitte å leke gud å peke ut hvem som ser riktige og gale ut.
En maskulin mann er en mann som er trygg på seg og som respekterer at vi alle er forskjellige individer uansett hvilken kjønn
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #227 : 06. desember 2006, 14:49 »
Sitat
Dette har ikke en dritt med erfaring å gjøre, men med modenhet og kunne forstå at mennesker er forskjellig og foretrekker ulike ting

Slik jeg ser det kommer modenhet nettopp fra erfaring. Selvsagt er mennesker forskjellige, og bra er det. Det er vi enige om. Smiley

Sitat
Du virker bare helt latterlig trangsynt! HVis du ikke kan forstå at noen gutter er mer feminine, og noen jenter er mer maskuline så er det det virkelig trist.

At jeg virker trangsynt i dine øyne kommer mildt sagt ikke som en bombe. Som sagt, maskuliniteten til kvinner er noe jeg velger å ikke uttale meg om, dels fordi jeg blir en utenforstående og det å belære deg om din natur og væremåte blir idiotisk. JEg velger også å ikke snakke om jenters maskulinitet da dette ikke er det posten omhandler. Allikevel vil nok du bli overrasket over liberaliteten vedrørende "maskulinitet" hos kvinner på dette forumet, da dette er et treningsforum hvor muskler blir verdsatt noe som blir oppfattet som "rart" og "stygt" i den virkelige verden. Legg merke til at de som kommenterer veltrente kvinnekropper àla; "FY FAEN SÅ STYGT", HU HADDE IKKE JEG PULT", etc er de samme umodne menneskene som tilfeldigvis er av yngre alder og derfor har lavere erfaring.

Over til noe mer viktig. Jeg har aldri sagt at jeg ikke forstår feminitet hos gutter. Jeg har sagt at hvis feminiteten strekker seg utover en gutts maskulinintet så er dette feil. Feminitet hos gutter er et velkjent og gammelt fenomen, men en grense er allikevel tilstede og jeg har min forklaring på dette. Gutter må gjerne være uenig.

 
Sitat
Og jeg tror du har ett forvridd syn på hva maskulinitet egentlig er. -
 Det er hvertfall ikke å sitte å leke gud å peke ut hvem som ser riktige og gale ut.
En maskulin mann er en mann som er trygg på seg og som respekterer at vi alle er forskjellige individer uansett hvilken kjønn

Det at mitt syn på maskulinitet differerer fra ditt, gjør ikke mitt forvridd. Din definisjon på maskulinitet er din mening, uten at jeg gidder å si noe mer om den, men din definisjon gjør ikke min mindre valid. Tvert imot. Smiley


Edit:

BTW. "Din" lille tanke kan forresten diskuteres.

Det eneste som begrenser
hva vi realiserer i morgen,
er vår tvil i dag.


Det kan settes spørsmål om det eneste utfallet av tvil er redusert handlingspotensiale. Noen vil kanskje påstå at tvil skaper økt informasjonsprossessering og idègenerering, noe som kan resultere i økt antall valgmuligheter.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #228 : 06. desember 2006, 14:56 »
Dette er helt trist...

1. Det er klinkende klart at veldig få tenåringer vet automatisk hva som er rett og galt her i livet. Det er derfor vi har foreldre, og det er derfor voksen rollemodeller er viktige.

2. Når rollemodellene blir androgyne bitches, karikaturer av menn, da er det ikke rart at man får resultater som de grisekeege jenteguttene fra Pastell-ville.

3. Det er ikke å være desperat strevende maskulin å faktisk motsette seg dette forskrudde kjønnsbildet.

4. Bare fordi noen som er populære gjør det, eller at det fins noen du kjenner som gjør det, så betyr det ikke at det er RIKTIG!! Det samme går for selvskading, selvmord og narkotika... DET ER GALT GALT GALT!!!

5. Folk under 18 år er ikke voksne, de er barn, og oftere og oftere mangelfullt oppdratte barn! Om det er dagens samlivsmønster av aleneforeldre og manglende mannlig stimulans i oppveksten skal ikke sies, men disse barna må REDDES!!

6. You are 18 years old, and you dont know SHIT!! PULL UP YOUR PANTS!! (sitat Dennis Leary)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #229 : 06. desember 2006, 14:59 »
Dette er helt trist...

1. Det er klinkende klart at veldig få tenåringer vet automatisk hva som er rett og galt her i livet. Det er derfor vi har foreldre, og det er derfor voksen rollemodeller er viktige.

2. Når rollemodellene blir androgyne bitches, karikaturer av menn, da er det ikke rart at man får resultater som de grisekeege jenteguttene fra Pastell-ville.

3. Det er ikke å være desperat strevende maskulin å faktisk motsette seg dette forskrudde kjønnsbildet.

4. Bare fordi noen som er populære gjør det, eller at det fins noen du kjenner som gjør det, så betyr det ikke at det er RIKTIG!! Det samme går for selvskading, selvmord og narkotika... DET ER GALT GALT GALT!!!

5. Folk under 18 år er ikke voksne, de er barn, og oftere og oftere mangelfullt oppdratte barn! Om det er dagens samlivsmønster av aleneforeldre og manglende mannlig stimulans i oppveksten skal ikke sies, men disse barna må REDDES!!

6. You are 18 years old, and you dont know SHIT!! PULL UP YOUR PANTS!! (sitat Dennis Leary)

Visdom!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #230 : 06. desember 2006, 15:04 »
I tillegg burde det være aldersgrense for jenter å "bestemme" hvordan MENN skal være...
Jenter (barn under 18) er korrumpert av den samme pengegale moteverdenen og det samme forskrudde kjønnsbildet.
Beckham, MTV, DG, Versace, CK og alle steder hvor penger kan suges ut av ungdom fins det trend-analytikere som setter tall på hvordan folk skal være.

Jeg sier ikke at menn skal slå kvinner med klubbe og dra dem hjem til hula etter beina... (gjør man det, så får de sand i skrittet.. barnelærdom) Menn kan gjerne være myke, men menn skal ikke være latterlige parodier på sin tidligere definisjon.

VargThor.. Valhall trenger slike som deg!!

Utlogget workoholic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

  • yes
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #231 : 06. desember 2006, 15:07 »
Jeg er ikke helt stø på betegnelsene... men noe er i veien når:

*Gutter bruker g-strengtruse
*Gutter har langt bleket hår og pannebånd UTEN at de heter Bjørn Borg
*Gutter fniser og vimser som 14-år gamle jenter
*Gutter bruker sminke
*Gutter TRIVERS i pastellfarver og rosa plysj

utrooolig enig:P
heller drikke vann enn svak saft!!!!!

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48254.0

Utlogget jorgn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #232 : 06. desember 2006, 15:10 »
Her var det mange fordommer ute å gikk.....er dere den gjengen som også banker opp homofile og mener de burde utvises fra rikets grenser?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #233 : 06. desember 2006, 15:17 »
VargThor.. Valhall trenger slike som deg!!

Og jeg trenger Valhall.. Wink
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #234 : 06. desember 2006, 15:21 »
Slik jeg ser det kommer modenhet nettopp fra erfaring. Selvsagt er mennesker forskjellige, og bra er det. Det er vi enige om. Smiley

At jeg virker trangsynt i dine øyne kommer mildt sagt ikke som en bombe. Som sagt, maskuliniteten til kvinner er noe jeg velger å ikke uttale meg om, dels fordi jeg blir en utenforstående og det å belære deg om din natur og væremåte blir idiotisk. JEg velger også å ikke snakke om jenters maskulinitet da dette ikke er det posten omhandler. Allikevel vil nok du bli overrasket over liberaliteten vedrørende "maskulinitet" hos kvinner på dette forumet, da dette er et treningsforum hvor muskler blir verdsatt noe som blir oppfattet som "rart" og "stygt" i den virkelige verden. Legg merke til at de som kommenterer veltrente kvinnekropper àla; "FY FAEN SÅ STYGT", HU HADDE IKKE JEG PULT", etc er de samme umodne menneskene som tilfeldigvis er av yngre alder og derfor har lavere erfaring.

Over til noe mer viktig. Jeg har aldri sagt at jeg ikke forstår feminitet hos gutter. Jeg har sagt at hvis feminiteten strekker seg utover en gutts maskulinintet så er dette feil. Feminitet hos gutter er et velkjent og gammelt fenomen, men en grense er allikevel tilstede og jeg har min forklaring på dette. Gutter må gjerne være uenig.

 
Det at mitt syn på maskulinitet differerer fra ditt, gjør ikke mitt forvridd. Din definisjon på maskulinitet er din mening, uten at jeg gidder å si noe mer om den, men din definisjon gjør ikke min mindre valid. Tvert imot. Smiley


Edit:

BTW. "Din" lille tanke kan forresten diskuteres.

Det eneste som begrenser
hva vi realiserer i morgen,
er vår tvil i dag.


Det kan settes spørsmål om det eneste utfallet av tvil er redusert handlingspotensiale. Noen vil kanskje påstå at tvil skaper økt informasjonsprossessering og idègenerering, noe som kan resultere i økt antall valgmuligheter.

Er du så kverrulant at du må gjøre aalt du kan for å ha "rett" Ja det kan sikkert diskuteres side opp og ned men det har vel liten sammmenheng med denne tråden? Da får du skrive pm Wink

Jeg er fortsatt uenig i mye av det du sier, men s meg litt mer enig i det innlegget
her.  
Men å si at :"Jeg forbeholder derfor min rett til å si; Gutter skal ikke sminke seg. Gutter skal ikke benytte seg av perleøredobber" Det er i mine øyne trangsynt. Men jeg kan vel forstå noe poenget ditt.

Blir bare en smule irritert over hvordan du fremstiller disse gutta, og som du sier så kommer jo modenhet fra erfaring så kanskje det nettopp derfor er best og la dem få erfare ting selv å vokse opp uten å "gjøre det for dem"
Alt de gjør, gjør de for oppmerksomhet, slik som gotherne og de oversminka jentene + De fleste går vel igjennom noe slikt i den alderen, det må bare gå sin gang og håpe at de lærer
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #235 : 06. desember 2006, 15:22 »
Her var det mange fordommer ute å gikk.....er dere den gjengen som også banker opp homofile og mener de burde utvises fra rikets grenser?

Det var litt av et førsteinnlegg. Det du skriver er så tilbakestående at det egentlig ikke fortjener et svar. Det at du heller ikke kan grunnleggende norsk grammatikk, her og\å regelen beviser vel at du er langt under pari i denne sammenheng. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #236 : 06. desember 2006, 15:27 »
Sitat
Er du så kverrulant at du må gjøre aalt du kan for å ha "rett" Ja det kan sikkert diskuteres side opp og ned men det har vel liten sammmenheng med denne tråden? Da får du skrive pm Wink

Jeg forbeholder også min rett til å kverrulere. Smiley

Sitat
Jeg er fortsatt uenig i mye av det du sier, men s meg litt mer enig i det innlegget
her. 
Men å si at :"Jeg forbeholder derfor min rett til å si; Gutter skal ikke sminke seg. Gutter skal ikke benytte seg av perleøredobber" Det er i mine øyne trangsynt. Men jeg kan vel forstå noe poenget ditt.

Og jeg forstår ditt!

Sitat
Blir bare en smule irritert over hvordan du fremstiller disse gutta, og som du sier så kommer jo modenhet fra erfaring så kanskje det nettopp derfor er best og la dem få erfare ting selv å vokse opp uten å "gjøre det for dem"
Alt de gjør, gjør de for oppmerksomhet, slik som gotherne og de oversminka jentene + De fleste går vel igjennom noe slikt i den alderen, det må bare gå sin gang og håpe at de lærer

Kjedelig at du blir irritert. Det er ikke i min hensikt. Jeg syntes ikke man bare bør la mennesker gjøre som man vil. HVis de ikke lærer, føler jeg at dette er noe som samfunnet har skyld i, og dette vil ikke jeg ta del i. Men jeg skjønner godt din irritasjon over mine bastante påstander, da jeg lett har en tendens til å skrive akkurat det jeg mener! Smiley Heller det enn det motsatte. Vi er nok ikke sååå uenige skal du se..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget jorgn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #237 : 06. desember 2006, 15:28 »
Det var litt av et førsteinnlegg. Det du skriver er så tilbakestående at det egentlig ikke fortjener et svar. Det at du heller ikke kan grunnleggende norsk grammatikk, her og\å regelen beviser vel at du er langt under pari i denne sammenheng. Smiley

Takk for svar! Fint at du henger deg opp i gramatikken min, den trenger å rettes på.
Har du noen flere ting jeg burde fokusere på bortsett fra og/å regler?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #238 : 06. desember 2006, 15:34 »
Takk for svar! Fint at du henger deg opp i gramatikken min, den trenger å rettes på.
Har du noen flere ting jeg burde fokusere på bortsett fra og/å regler?


Slå opp ordet "gramatikk". Du har fortsatt feil i bruk av og\ å. Du bøyer også verb helt feil.

En fin side for deg er http://www.sprakrad.no/Raad/Skriveregler_og_grammatikk/. Dette blir dog langt off topic. Skriv til meg heller på PM, hvis du vil ha mer hjelp om det å skrive norsk bokmål, noe jeg må anta ikke er ditt morsmål.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget jorgn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #239 : 06. desember 2006, 15:43 »
Slå opp ordet "gramatikk". Du har fortsatt feil i bruk av og\ å. Du bøyer også verb helt feil.

En fin side for deg er http://www.sprakrad.no/Raad/Skriveregler_og_grammatikk/. Dette blir dog langt off topic. Skriv til meg heller på PM, hvis du vil ha mer hjelp om det å skrive norsk bokmål, noe jeg må anta ikke er ditt morsmål.

Takk for tipset! Nå kan jeg alltid skrive riktig når jeg poster innlegg på forskjellige forum der rettskriving betyr alt. Du reddet dagen min....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!