Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175573 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #285 : 07. desember 2006, 00:27 »
Nuh vel.. Smiley Det tror jeg som jeg vil om.. Wink En rosaelskende bergenser og en selvhøytidelig ungfrøken.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #286 : 07. desember 2006, 00:32 »
Look who’s talking Wink
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #287 : 07. desember 2006, 00:40 »
haha... barbere meg på brystet har jeg bare gjort en gang da jeg hadde deffet for å se hvor lav fettprosent jeg kunne få på tre mnd. siden den gang har jeg kanskje gjort det en gang, siden ikke mer.

det er jo litt av en jobb å drive og shave kassa. Så hva er poenget. Hele utseendehysteriet er jo helt bak mål. De fleste jenter går ikke utelukkende etter useende, men faller heller for en lun mann med sjarme og karisma.

Så lenge man ser ganske ok ut, så kan man få hvilken jente som helst bare man kan trykke på de rette knappene.

Jeg tror de fleste mannfolka som har lange svarte hår rundt brysvortene gir en god dag i hva et par oppesne jentefrøkner på treningsforum mener om det. Smiley

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #288 : 07. desember 2006, 00:44 »
haha... barbere meg på brystet har jeg bare gjort en gang da jeg hadde deffet for å se hvor lav fettprosent jeg kunne få på tre mnd. siden den gang har jeg kanskje gjort det en gang, siden ikke mer.

det er jo litt av en jobb å drive og shave kassa. Så hva er poenget. Hele utseendehysteriet er jo helt bak mål. De fleste jenter går ikke utelukkende etter useende, men faller heller for en lun mann med sjarme og karisma.

Så lenge man ser ganske ok ut, så kan man få hvilken jente som helst bare man kan trykke på de rette knappene.

Jeg tror de fleste mannfolka som har lange svarte hår rundt brysvortene gir en god dag i hva et par oppesne jentefrøkner på treningsforum mener om det. Smiley
hehe godt sagt. Men personen som spurte må jo tydeligvis ha brydd seg Wink
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #290 : 07. desember 2006, 03:04 »
Det største problemet er vel at jeg er så blond at jeg ikke hadde skjønt konseptet Wink

Pluss at jeg er jo bare 15 år.


Vil bare informere om at blonde mennesker i snitt er smartere enn andre.
Det ble nemlig stor furore i media når Dr.Lynn publiserte et arbeide der han forsøkte å spore en sammenheng mellom forskjellige lands velstand og befolkningens IQ.
I og med at orientalere og hvite scoret langt høyere enn andre folkeslag ble det stort vræl (det er jo ikke politisk korrekt *himmler med øynene*). I og med at bare hvite kan være blonde betyr det at man ved å være blond automatisk tilhører en ganske priviligert gruppe; en gruppe som ligger langt over det globale snittet hva IQ angår.

Har du ikke hørt uttrykket "å ha et lyst hode"? En gang i tiden var det å være lys og nordisk forbundet med å være smart. Nå fremstilles blonde nordiske mennesker, særlig jenter, som dumme ludre. Som blond jente antar jeg at du ikke setter særlig pris på å bli fremstilt slik? I så fall kan det være greit å ikke fyre opp under denslags urettmessig stigmatisering ved kommentarer som dette.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Berserken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #291 : 07. desember 2006, 07:24 »
Honnør til Metal Man Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #292 : 07. desember 2006, 09:06 »
Vil bare informere om at blonde mennesker i snitt er smartere enn andre.
Det ble nemlig stor furore i media når Dr.Lynn publiserte et arbeide der han forsøkte å spore en sammenheng mellom forskjellige lands velstand og befolkningens IQ.
I og med at orientalere og hvite scoret langt høyere enn andre folkeslag ble det stort vræl (det er jo ikke politisk korrekt *himmler med øynene*). I og med at bare hvite kan være blonde betyr det at man ved å være blond automatisk tilhører en ganske priviligert gruppe; en gruppe som ligger langt over det globale snittet hva IQ angår.

Har du ikke hørt uttrykket "å ha et lyst hode"? En gang i tiden var det å være lys og nordisk forbundet med å være smart. Nå fremstilles blonde nordiske mennesker, særlig jenter, som dumme ludre. Som blond jente antar jeg at du ikke setter særlig pris på å bli fremstilt slik? I så fall kan det være greit å ikke fyre opp under denslags urettmessig stigmatisering ved kommentarer som dette.

Vel. Noe å merke seg er at de samme "forskerene" har utført en annen undersøkelse hvor man beviser at menn er smartere enn kvinner. Det ble påvist ingen signifikant forskjell i IQ til man er 14, men etter dette er altså menn smartere enn kvinner. Så vidt jeg vet er Anjus over 14, altså over den intellektuelldifferesierte lavalder. Smiley Dermed kan faktisk Anjus spille på "blond og dum" kortet sitt. Eller kanskje heller "jente og dum".
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

andreassk

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #293 : 07. desember 2006, 09:16 »
Følte meg smartere da jeg farget håret mitt blondt :Smiley

Anjus er 18.. Cheesy

 

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #294 : 07. desember 2006, 09:44 »
Anjus er 18.. Cheesy



Har du blitt lurt Grin
Powerlifter...

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #295 : 07. desember 2006, 09:50 »
Vil bare informere om at blonde mennesker i snitt er smartere enn andre.
Det ble nemlig stor furore i media når Dr.Lynn publiserte et arbeide der han forsøkte å spore en sammenheng mellom forskjellige lands velstand og befolkningens IQ.
I og med at orientalere og hvite scoret langt høyere enn andre folkeslag ble det stort vræl (det er jo ikke politisk korrekt *himmler med øynene*). I og med at bare hvite kan være blonde betyr det at man ved å være blond automatisk tilhører en ganske priviligert gruppe; en gruppe som ligger langt over det globale snittet hva IQ angår.

Har du ikke hørt uttrykket "å ha et lyst hode"? En gang i tiden var det å være lys og nordisk forbundet med å være smart. Nå fremstilles blonde nordiske mennesker, særlig jenter, som dumme ludre. Som blond jente antar jeg at du ikke setter særlig pris på å bli fremstilt slik? I så fall kan det være greit å ikke fyre opp under denslags urettmessig stigmatisering ved kommentarer som dette.

Vel, det skal sies at verdens mest intelligente nasjon er Japan -- med en gjennomsnittlig score på 111 (Passer, Smith: 2004). Andelen blondiner er nok ikke så fryktelig høy der i gården. Et land som Norge -- hvor blondineandelen er betydelig høyere -- ligger knapt nok over medianen 100, noe som de fleste (foruten nativister og andre som neglisjerer miljøets betydning) vil attribuere til et begredelig og sosialistisk skolevesen.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #296 : 07. desember 2006, 13:44 »
Vel. Noe å merke seg er at de samme "forskerene" har utført en annen undersøkelse hvor man beviser at menn er smartere enn kvinner. Det ble påvist ingen signifikant forskjell i IQ til man er 14, men etter dette er altså menn smartere enn kvinner. Så vidt jeg vet er Anjus over 14, altså over den intellektuelldifferesierte lavalder. Smiley Dermed kan faktisk Anjus spille på "blond og dum" kortet sitt. Eller kanskje heller "jente og dum".


He he he.
Ja, jeg husker det ble oppstyr over det også. Hver gang Lynn publiserer noe blir det ramaskrik. Han lagde en oppdatert liste over forskjellige europeiske lands IQ for ikke så altfor lenge siden. Da ble det oppslag, men ikke ramaskrik, i Norge. Hvordan nyheten ble tatt i Serbia, som kom på klar sisteplass, vet jeg derimot ikke  :Smiley

Nå er vel forskjellen på menn og kvinner ca. 4 poeng?
Det er så lite at det må kunne tilskrives statistiske avvik. Sverige har jo, i følge Lynn, snitt-IQ på 102 mens vi nordmenn ligger på 98. Alle vet at svensker er kjempedumme, jfr. diverse svenskevitser.
Videre er kvinners hjerne annerledes i den forstand at de har mye bedre utviklede språksentre enn menn. Kvinner er typisk langt flinkere til å uttrykke seg både muntlig og skriftlig. De har som regel langt større ordforråd enn menn og lærer nye språk mye fortere. De er også flinkere til å forstå undertoner, "lese mellom linjene", plukke opp "signaler" som visstnok "sendes ut" både bevisst og underbevisst. De er altså langt flinkere til å forstå andre mennesker og til å gjøre seg forstått enn menn.

Menn derimot, og nå blir jeg uvenn med alle damene her, er langt flinkere til det man typisk forbinder med IQ.
Menn ER fra naturens side flinkere til å lukeparkere enn kvinner!
Dette er fordi menns rom-forståelse er større enn kvinner. Vi klarer å se at med denne vinkelen og denne avstanden til bilen bak så vil dette forsøket på å lukeparkere gå til helvete. Det forstår ikke alltid kvinner før baklyset går.

Det var en gang en kar som hadde som forretningsidè å lage kart der alle navnene var skrevet opp-ned. Tanken var at man da slapp å snu kartet hver gang man skulle lese noe dersom man kjørte sørover (man holder gjerne et kart slik at kjøreretningen peker oppover). 95% av kundene var kvinner. Dette fordi menn greier å se skrift som er opp-ned og "snu" ordet inne i hodet uten å måtte snu kartet. Det greier tydligvis ikke kvinner i like stor grad.
Videre er menn bedre enn kvinner i ren mattematikk (som regel).

En balansert IQ-test bør derfor inneholde en god balanse mellom språklige spørsmål (av typen sorter disse bokstavene til et ord på kort tid: pele (=eple)) og mattespørsmål. En skjevhet i favør matematiske eller symbolorienterte spørsmål vil altså slå ut i favør av menn.
Jeg mener bestemt at menn og kvinner er like smarte totalt sett, men det er helt klart at vi er smarte på ulike måter.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #297 : 07. desember 2006, 13:51 »
Vel, det skal sies at verdens mest intelligente nasjon er Japan -- med en gjennomsnittlig score på 111 (Passer, Smith: 2004). Andelen blondiner er nok ikke så fryktelig høy der i gården. Et land som Norge -- hvor blondineandelen er betydelig høyere -- ligger knapt nok over medianen 100, noe som de fleste (foruten nativister og andre som neglisjerer miljøets betydning) vil attribuere til et begredelig og sosialistisk skolevesen.

Som sagt ligger både orientalere og hvite langt foran andre; men vitser som går ut på at alle med skjeve øyne er dumme ludre finnes altså ikke.
Dersom noen forsøker å få gjennomslag for den type vitser kan man bruke samme ressonoment der.

Dersom du ser globalt på det er 100 faktisk veldig bra. Snittet i Afrika ligger vel knapt over 70, i Midt-Østen, Pakistan og India ligger den på rundt 80 mener jeg å huske. Dette er jo en veldig stor mengde mennesker. Kina ligger likt med oss europeere mens Japan, Hong Kong og et par andre orientalske land trekker snittet opp for orientalere.

Dette kontroversielle kartet viser verdens fordeling:
http://www.gnxp.com/MT2/archives/iqgap.JPG




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #298 : 07. desember 2006, 13:55 »
Nå har ikke jeg lest undersøkelsen grundig selv, men de asiatiske landene du trekker frem er jo land som satser beinhardt på skoleverket. Er det ikke da naturlig å tenke på at disse testene er sårbare for nettopp tilegnet skolekunnskap og det er vel ikke akkurat dette man ønsker å måle (egentlig)?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #299 : 07. desember 2006, 14:29 »
Videre er kvinners hjerne annerledes i den forstand at de har mye bedre utviklede språksentre enn menn. Kvinner er typisk langt flinkere til å uttrykke seg både muntlig og skriftlig. De har som regel langt større ordforråd enn menn og lærer nye språk mye fortere. De er også flinkere til å forstå undertoner, "lese mellom linjene", plukke opp "signaler" som visstnok "sendes ut" både bevisst og underbevisst. De er altså langt flinkere til å forstå andre mennesker og til å gjøre seg forstått enn menn.

Hvor har du dette fra?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!