Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175657 ganger)

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #315 : 08. desember 2006, 01:40 »
Problemet er at ikke at de ikke evner å gjøre seg forstått, men at vi er så ekstremt trange i nøtta at vi ikke forstår at setningen "atte, asså jeg lurte på liksom om atte..." inneholder et tonn med informasjon....indirekte gjennom kroppspråk og mellom linjene. Det er derfor en samtale mellom to jenter som stort sett bare går ut på å fnise og bable ikke gir mening for oss, men sannsynligvis gjør det for dem.
your damn right headbang
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #316 : 08. desember 2006, 01:42 »
Anjus er nok desverre 19 i dag.

Gratulerer! Du er i godt selskap nå. Cool

Utlogget skarminat0r

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #317 : 08. desember 2006, 03:31 »
Jeg jobber som offiser i forsvaret, samfunnets kanskje største mannsbastion. Her er det overraskende mye metroseksuelle menn. Dette gjelder sikkert ikke alle avdelinger men jeg slutter ikke å bli sjokkert over noen av mine medarbeidere. Her forekommer brunkrem, barbering og voksing av overkroppen, napping og farging av øyenbryn med mer. Når enkelte drar på byen bruker de mascara, og bærer klær til titusen kroner og oppover...

Dette er riktignok ofte i kombinasjon med mye trening, men likevel. Så jeg ville bare få sagt at metroseksualiteten har nådd frem til dem som skal forsvare landet. Den samme gruppen blir jo ofte omtalt som barske, snusende, karer fulle av bannskap og med stor sekk på ryggen. - Dengang ei, forsvaret er, for enkelte,  i ferd med å bli en konkurranse i utseende og image.

Skrekk og gru!

Understreker først at jeg slettes ikke er metroseksuell selv, bruker ei sminke, onanerer verken med silkehansker eller rosa votter. Men som et poeng; har jeg heller ikke noe imot folk som ville følt seg vel ved å gjøre det. Hårreisende å skape en "metrofobi". Folk er forskjellige. Dømmer deg ikke, men tolket innlegget ditt som: "Jeg er offiser, de som jobber under meg skal ha MIN innstilling til krig og atferd." Litt hitlersk, ellers ok. Personlig foretrekker jeg snus og treningsbag. Ha ei lytelaus god jul!

-jørn
go soft, go noob.

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #318 : 08. desember 2006, 10:29 »
Problemet er at ikke at de ikke evner å gjøre seg forstått, men at vi er så ekstremt trange i nøtta at vi ikke forstår at setningen "atte, asså jeg lurte på liksom om atte..." inneholder et tonn med informasjon....indirekte gjennom kroppspråk og mellom linjene. Det er derfor en samtale mellom to jenter som stort sett bare går ut på å fnise og bable ikke gir mening for oss, men sannsynligvis gjør det for dem.

Det der må du lenger ut på landet med. Evnen til å gjøre seg forstått må måles ut fra om det i det hele tatt er noen som forstår. En multihandikappet person som ligger på en båre og lager lyder, sitter kanskje inne med helt avgjørende opplysninger om verdens fremtid. Selv om han sender ut alle mulige "signaler" om dette, kan man ikke skryte av hans evner til å gjøre seg forstått: Det er jo ingen som forstår ham ...

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #319 : 08. desember 2006, 10:32 »
Det der må du lenger ut på landet med. Evnen til å gjøre seg forstått må måles ut fra om det i det hele tatt er noen som forstår. En multihandikappet person som ligger på en båre og lager lyder, sitter kanskje inne med helt avgjørende opplysninger om verdens fremtid. Selv om han sender ut alle mulige "signaler" om dette, kan man ikke skryte av hans evner til å gjøre seg forstått: Det er jo ingen som forstår ham ...

Men hva om halvparten av landet var multihandikappet, og kommuniserte på akkurat samme måte med hvaerandre. Er det da de handikappede som er resten overlegne, eller er det de handikappede som faktisk ikke klarer å kommunisere på en ordentlig måte.

Jeg går for sistnevnte. Håper ikke min multihandikappede bedre halvdel ser dette. Cheesy
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #320 : 08. desember 2006, 10:41 »
Men hva om halvparten av landet var multihandikappet, og kommuniserte på akkurat samme måte med hvaerandre. Er det da de handikappede som er resten overlegne, eller er det de handikappede som faktisk ikke klarer å kommunisere på en ordentlig måte.

Jeg går for sistnevnte. Håper ikke min multihandikappede bedre halvdel ser dette. Cheesy

Så lenge de multihandikappede forstår hva vi sier, men de ikke klarer å formidle noe som helst av betydning til oss, er det rimelig klart hvem som er overlegne når det gjelder å gjøre seg forstått.

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #321 : 12. februar 2007, 16:36 »
Essensen av metroseksualitet er vel at man er så sikker på sin egen maskulinitet at man ikke skremmes av det feminine??
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #322 : 12. februar 2007, 16:38 »
Essensen av metroseksualitet er vel at man er så sikker på sin egen maskulinitet at man ikke skremmes av det feminine??

Neimen, er det ikke de metroseksuelles forsvarer.. Grin

Jeg er sikker på at du har en hvit hest, hvite tights og et søtt lite hvitt sverd som matcher den hvite rustningen.. Tongue

Det å gå i tights, sminke seg og oppføre seg som en feminin liten dott har ingenting med å være sikker på seg selv og sin maskulinitet å gjøre, det har med "oi, alle de andre guttene på majorstuen gjør det, da må jeg også" å gjøre.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #323 : 12. februar 2007, 16:45 »
Neimen, er det ikke de metroseksuelles forsvarer.. Grin

Jeg er sikker på at du har en hvit hest, hvite tights og et søtt lite hvitt sverd som matcher den hvite rustningen.. Tongue

Det å gå i tights, sminke seg og oppføre seg som en feminin liten dott har ingenting med å være sikker på seg selv og sin maskulinitet å gjøre, det har med "oi, alle de andre guttene på majorstuen gjør det, da må jeg også" å gjøre.

Majorstua, din metroseksuelle femidott. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #324 : 12. februar 2007, 16:47 »
Da jeg sjekket sist, sa alle metroguttene "majorstuen", ergo passet det fint med "en"-ending der.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #325 : 12. februar 2007, 16:57 »
jeg så en av arten nylig i garderoben på trening.

han stod og barberte seg helt naken midt i garderoben foran speilet, litt latinolook - upåklagelig brunfarge. kul frisyre.

oh well..

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #326 : 12. februar 2007, 17:01 »
Nå finnes det jo et ytterpunkt her også..David Beckham er jo et eksempel på en metroseksuell. Han bruker vel ikke sminke eller går i tights? Slik jeg ser for meg en metroseksuell er en som er litt over gjennomsnittet opptatt av klær, hudpleie, hår osv.
En som tør å gå i relativt trange jeans, en som ikke er redd for å bruke dekkstift for å dekke den ene kvisen, en som fikser håret til nesten enhver tid.

Det å bruke sminke, er definitivt et ytterpunkt Wink .

Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #327 : 12. februar 2007, 18:34 »
Nå finnes det jo et ytterpunkt her også..David Beckham er jo et eksempel på en metroseksuell. Han bruker vel ikke sminke eller går i tights? Slik jeg ser for meg en metroseksuell er en som er litt over gjennomsnittet opptatt av klær, hudpleie, hår osv.
En som tør å gå i relativt trange jeans, en som ikke er redd for å bruke dekkstift for å dekke den ene kvisen, en som fikser håret til nesten enhver tid.

Det å bruke sminke, er definitivt et ytterpunkt Wink .



Du fremstiller det å f.eks gå i trange jeans som noe heroisk. Hvorfor skal man på død og liv eksponere sine genitalier gjennom for trange bukser, om man ikke har en seksuelt avvikende agenda? Det finnes ingenting maskulint eller tøft over metroseksualitet.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #328 : 12. februar 2007, 18:36 »
Majorstua, din metroseksuelle femidott. Smiley

MajorstuEN, takk.

Vi som bor her har vetorett. Wink

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #329 : 12. februar 2007, 18:38 »
Jeg er sikker på at du har en hvit hest, hvite tights og et søtt lite hvitt sverd som matcher den hvite rustningen.. Tongue

Hehe, endelig blåses det liv i denne diskusjonen igjen ...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!