Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175704 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #630 : 13. desember 2007, 21:22 »
Hva er det opplegget med strikker nederst på buksebeina? Jeg som håper på at slengbuksene skal komme tilbake, og så er det noen gjøker som gjør nøyaktig det motsatte.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #631 : 13. desember 2007, 21:26 »
Jeg lever for daffe dager, jeg bare synes det ser hysterisk festlig ut med motebevisste 17-årige gutter som går med pysjbukse utendørs, som en del av den helhetlige 'keegsta'-uniformen.

Pysj-bukse er vel litt for drøyt for min del egentlig... Eier faktisk ikke eneste

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #632 : 13. desember 2007, 21:27 »
Hva er det opplegget med strikker nederst på buksebeina? Jeg som håper på at slengbuksene skal komme tilbake, og så er det noen gjøker som gjør nøyaktig det motsatte.
Tror det kommer fra Danmark. Har en eks-kollega som passer det veldig godt. Hun har dog brukt det over lang tid nå, og går mye i engineered-bukser. (Altså sånne levi's-bukser som er halv-baggy og litt røffe).

Ser nesten ikke noe av det i trondheim da, så tipper "opplegget" ikke er noe som eksisterer overalt!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #633 : 13. desember 2007, 21:32 »
"Jeg gadd ikke ta på meg noen ordentlige klær da jeg sto opp i dag morges, så jeg slengte bare på meg et par deilige joggebukser og en stor og behagelig genser."

Latskap-mote..

Det er det de sier, men når en tenker over det så matcher alt de har på seg i 1-2 farger, enten har de strikk rundt buksebeina eller så har de stappa de ned i sokker, de har på seg helt hvite joggesko/sneakers osv. Avslappa hvor? De gjør jo mer for å lage til antrekket enn de hadde gjort ellers. Latterlig. Men den stilen er ut nå uansett Wink Morro å se at enkelte har fordommer mot H&M by the way, men er flott det for oss som hater å gå med samme klær som andre Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #634 : 13. desember 2007, 21:35 »
Ser nesten ikke noe av det i trondheim da, så tipper "opplegget" ikke er noe som eksisterer overalt!

Ser mye av det hver gang jeg skal spise på Krishna på Majorstua, og må over fotgjengerovergangen i Majorstukrysset. Der kryr det av dem. Men om Veitvet hvor jeg bor så sier min yngste datter på 12 at "det finnes ikke sosser på Veitvet", og i følge henne så er det to stk som har slike strikker på hele skolen. Dvs 2 av ca 500 elever. De gikk sikkert feil vei i Majorstukrysset.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #635 : 13. desember 2007, 21:38 »
Når er det langt hår kommer tilbake? Sånn hippiestil? Det blir fett! Har lenger hår nå enn jeg har hatt de siste 25 åra. Snart nedenfor øra... Ser helt jalla ut når man har hatt på lua en stund og tar den av.


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #636 : 13. desember 2007, 21:42 »
Når er det langt hår kommer tilbake? Sånn hippiestil? Det blir fett! Har lenger hår nå enn jeg har hatt de siste 25 åra. Snart nedenfor øra... Ser helt jalla ut når man har hatt på lua en stund og tar den av.
Du får sleike håret bak med masse dyr kosmetikk og gjerne rette det ut med rettetang på forhånd. Så kjøper du deg et dyrt og rosa pannebånd som matcher skjorten og er all set for å møte folket i majorstuekrysset! Kanskje de spanderer mat?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #637 : 13. desember 2007, 21:49 »
Du får sleike håret bak med masse dyr kosmetikk og gjerne rette det ut med rettetang på forhånd. Så kjøper du deg et dyrt og rosa pannebånd som matcher skjorten og er all set for å møte folket i majorstuekrysset! Kanskje de spanderer mat?

Har ikke sett noen av dem på Krishna.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #638 : 13. desember 2007, 21:52 »
Har ikke sett noen av dem på Krishna.
Ingen sier vel nei når en sossete underkjent treningsveileder på rundt tredve spør om de joiner for litt etings? Lov dem et introduksjonskurs i yoga og du har sikkert friends for life Cheesy

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #639 : 14. desember 2007, 12:40 »


Jeg håper også at slengbuksene kommer snart jan..
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #640 : 14. desember 2007, 12:44 »
Loose fit og vanlig dongeri.
"boot cut" er også greit, men slengbukser blir for mye.

Ja til den gyldne middelvei; kast deres skinny-leg og slengbukse!

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #641 : 19. desember 2007, 21:52 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #642 : 19. desember 2007, 22:18 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley

Lol..den var god Cheesy
Sa brura

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #643 : 21. desember 2007, 17:33 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley

haha, brunkrem også eller ?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #644 : 21. desember 2007, 17:42 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley
Det virker ihvertfall som om du og dama hadde samme interesser.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!