Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175625 ganger)

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #645 : 21. desember 2007, 17:33 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley

haha, brunkrem også eller ?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #646 : 21. desember 2007, 17:42 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley
Det virker ihvertfall som om du og dama hadde samme interesser.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #647 : 21. desember 2007, 18:59 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley

Fint for deg, sier nå jeg!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #648 : 21. desember 2007, 19:07 »
Jeg er selv metroseksuell, og stolt av det. Nå for tiden bruker jeg ikke mange skjønnhetsprodukter, men på det verste (for rundt 7 mnd siden) tok jeg manikyr, skrubbet føttene for å få de glatte, parfyme nesten hver dag, filet tåneglene, brukte til og med blush for å fremheve kinnbenene hvis jeg skulle ut, brukte fuktighetskrem hver dag... Osv..

Kall meg gjerne homo, men faktum er at jeg har aldri skuffet dritt før, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg gjorde alle disse tingene for min daværende kjæreste, som forgudet meg som tok så godt vare på meg selv. Vi kunne ligge i badekaret sammen og pleie hverandre med alle slags produkter. Brukte gjørme på ansiktet og en tid for å få det glatt og fint.

Tro meg, de aller fleste jenter ELSKER gutter som tar litt ekstra vare på seg selv. Men selvfølgelig ikke alle.

Nå for tiden har jeg gått i forfall hudmessig, men har begynt å ta soltimer igjen etter Florida-brunfargen forsvant, og bruker face wash for å rense ansiktet.

Smiley

Du kommer nå antakeligvis til å bli latterliggjort av en del macho-medlemmer som synes du er skikkelig femi ... men som i all hemmelighet misunner deg for at du faktisk drar damer.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #649 : 21. desember 2007, 19:32 »
Spørs hvilke typer damer han drar da, og hvor stor grunn det er til å misunne ham å dra akkurat slike type damer. Hørtes vel homofilt ut spør du meg. Men men, metrofiliteten er vel kommet for å bli - det ser slik ut på den kommende generasjon isåfall. Jeg har ikke noe i mot å være litt metrofil sålenge man beholder sin mandighet. Med det mener jeg at jeg tar vare på utseendet mitt og kler meg pent i tøyet uten at jeg fremstår som femi.

En mellomting av dette kanskje?   Cool


Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #650 : 22. desember 2007, 00:02 »
Hehe, regnet med å kanskje få litt hets ja. Faktum er at det er lettere, såvidt jeg har erfart - å dra damer når man tar seriøst vare på seg selv. Vet ikke helt hvordan det er å være metroseksuell i Norge, da jeg for det meste "praktiserte" dette i USA. Der var det iallfall en knallsuksess. Tror jeg fikk 5 tlf. nr på en kveld på det meste, samt at jeg ble invitert til å sitte sammen med en gjeng jenter. De spanderte til og med drikke, lol. Slikt skjer iallfall ikke meg her til lands, det er sikkert.

Men nå for tiden er det bare trening og jobb, jobb og trening.  Undecided
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #651 : 22. desember 2007, 09:04 »
Hehe, regnet med å kanskje få litt hets ja. Faktum er at det er lettere, såvidt jeg har erfart - å dra damer når man tar seriøst vare på seg selv. Vet ikke helt hvordan det er å være metroseksuell i Norge, da jeg for det meste "praktiserte" dette i USA. Der var det iallfall en knallsuksess. Tror jeg fikk 5 tlf. nr på en kveld på det meste, samt at jeg ble invitert til å sitte sammen med en gjeng jenter. De spanderte til og med drikke, lol. Slikt skjer iallfall ikke meg her til lands, det er sikkert.

Men nå for tiden er det bare trening og jobb, jobb og trening.  Undecided

Jeg tenker at de kanskje tror du er homo, eller er i tvil og så synes de det er spennende? Ikke vet jeg...Tricky da at man kan dra inn damer på å fake homo på en måte. (jeg er ikke spydig eller sarkastisk bare så det er sagt)


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #652 : 22. desember 2007, 10:04 »
Er ikke trikset å spille homo og utpå kvelden får du jentene til å prøve og "omvende" deg ? Grin
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #653 : 22. desember 2007, 11:35 »
Hehe, regnet med å kanskje få litt hets ja. Faktum er at det er lettere, såvidt jeg har erfart - å dra damer når man tar seriøst vare på seg selv. Vet ikke helt hvordan det er å være metroseksuell i Norge, da jeg for det meste "praktiserte" dette i USA. Der var det iallfall en knallsuksess. Tror jeg fikk 5 tlf. nr på en kveld på det meste, samt at jeg ble invitert til å sitte sammen med en gjeng jenter. De spanderte til og med drikke, lol. Slikt skjer iallfall ikke meg her til lands, det er sikkert.

Men nå for tiden er det bare trening og jobb, jobb og trening.  Undecided

Jeg syns det er relativt viktig å passe på utseende, være pen i klærne, ha visse renseprodukter for ansikt osv, men når du begynner å snakke om "ta litt sol for å opprettholde Florida-tanen min", og "sminke meg litt for å fremheve kinnbeina" må jeg nesten le litt .. Det der er beyond metroseksualitet. *grøss*
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #654 : 22. desember 2007, 11:38 »
Jeg tenker at de kanskje tror du er homo, eller er i tvil og så synes de det er spennende? Ikke vet jeg...Tricky da at man kan dra inn damer på å fake homo på en måte. (jeg er ikke spydig eller sarkastisk bare så det er sagt)



Tviler egentlig på om de hadde spurt meg om jeg ville bli sugd dersom de trodde jeg var homofil. Ingen har noensinne spurt meg om jeg er homse, og jeg har kun blitt forsøkt sjekket opp av 2-3 homser selv. Jeg ser overhodet ikke homofil ut, tvert imot er jeg ganske macho av meg. Om jeg fra tid til annen bruker hudpleieprodukter, betyr bare at jeg tar bedre vare på meg selv enn de fleste gutter - og det er nok ikke negativt.

Mange av dere pumper jern for å se bedre ut, ikke sant? Da klarer dere å se logikken i det jeg har gjort.

Og det var ikke noe mål med det jeg gjorde, jeg var i et fast forhold i den tiden så jeg var nødt til å avslå samtlige av jentene som prøvde seg.
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #655 : 22. desember 2007, 11:47 »
og jeg har kun blitt forsøkt sjekket opp av 2-3 homser selv.

Kun?
Det normale er vel å IKKE bli sjekket opp av homser?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #656 : 22. desember 2007, 11:49 »
Kun?
Det normale er vel å IKKE bli sjekket opp av homser?

Er det? Ja da får jeg håpe det aldri skjer igjen Tongue
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #657 : 22. desember 2007, 12:41 »
Tviler egentlig på om de hadde spurt meg om jeg ville bli sugd dersom de trodde jeg var homofil. Ingen har noensinne spurt meg om jeg er homse, og jeg har kun blitt forsøkt sjekket opp av 2-3 homser selv. Jeg ser overhodet ikke homofil ut, tvert imot er jeg ganske macho av meg. Om jeg fra tid til annen bruker hudpleieprodukter, betyr bare at jeg tar bedre vare på meg selv enn de fleste gutter - og det er nok ikke negativt.

Mange av dere pumper jern for å se bedre ut, ikke sant? Da klarer dere å se logikken i det jeg har gjort.

Og det var ikke noe mål med det jeg gjorde, jeg var i et fast forhold i den tiden så jeg var nødt til å avslå samtlige av jentene som prøvde seg.

Haha.. Sorry, men dette ble vel litt selvmotsigende til din første post!? Du innrømmer at du er ganske metroseksuell men så sier du at du er ganske matcho samtidig?:p

Utlogget penalty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #658 : 22. desember 2007, 12:54 »
Så, målet er å få flest mobil nr og flest gratis drinker?
Selfølgelig!  Er det ikke greit å få en bekreftelse på at man ser bra ut!? Det han mente med denne setningen vil jeg tro var for å understreke hvor godt dette fungerte for ham.. Selv tror jeg ikke machofølelsen hadde blitt noe sterkere etter å ha blitt påspandert drinker av damene, men folk tenker forskjellig. Heldigvis.
"Dream. Believe. Dare. Do."

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #659 : 22. desember 2007, 19:04 »
Tviler egentlig på om de hadde spurt meg om jeg ville bli sugd dersom de trodde jeg var homofil. Ingen har noensinne spurt meg om jeg er homse, og jeg har kun blitt forsøkt sjekket opp av 2-3 homser selv. Jeg ser overhodet ikke homofil ut, tvert imot er jeg ganske macho av meg. Om jeg fra tid til annen bruker hudpleieprodukter, betyr bare at jeg tar bedre vare på meg selv enn de fleste gutter - og det er nok ikke negativt.

Mange av dere pumper jern for å se bedre ut, ikke sant? Da klarer dere å se logikken i det jeg har gjort.

Og det var ikke noe mål med det jeg gjorde, jeg var i et fast forhold i den tiden så jeg var nødt til å avslå samtlige av jentene som prøvde seg.

Vet du hva, jeg synes faktisk at det viser at du har balls (barberte eller ei) når  du skriver dette på forumet. Good for you hvis du drar damer på dette....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!