Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175654 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #660 : 22. desember 2007, 21:48 »
[...] når du begynner å snakke om "ta litt sol for å opprettholde Florida-tanen min", og "sminke meg litt for å fremheve kinnbeina" må jeg nesten le litt .. Det der er beyond metroseksualitet. *grøss*

Er det gay å ta sol nå? Cheesy Jeg kjenner absolutt ingen gutter som "sminker seg litt for å fremheve kinnbena", men over halvparten av vennene mine tar sol!

Og til sjef1: Så klart er det positivt å få nummer på byen?

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #661 : 23. desember 2007, 17:32 »
Haha.. Sorry, men dette ble vel litt selvmotsigende til din første post!? Du innrømmer at du er ganske metroseksuell men så sier du at du er ganske matcho samtidig?:p

Nei, ikke sånn som jeg ser det. Man trenger ikke oppføre seg som en femi-dott selv om man tar ekstra vare på seg selv. Jeg har og har alltid hatt en macho personlighet, _selv_ om jeg ikke ser mørkt på å pleie meg selv litt ekstra.

Men nå tror jeg denne diskusjonen er over for min del, jeg har lagt fram mine poeng og dere får ta det som dere vil.

God jul! Wink
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #662 : 23. desember 2007, 17:53 »
Kun?
Det normale er vel å IKKE bli sjekket opp av homser?

Tror du homser bare tiltrekkes femi menn?

Hvis ingen homser finner deg attraktiv, har du sannsynligvis ikke verdens beste dametekke heller.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #663 : 23. desember 2007, 18:42 »
Nei, ikke sånn som jeg ser det. Man trenger ikke oppføre seg som en femi-dott selv om man tar ekstra vare på seg selv. Jeg har og har alltid hatt en macho personlighet, _selv_ om jeg ikke ser mørkt på å pleie meg selv litt ekstra.

Men nå tror jeg denne diskusjonen er over for min del, jeg har lagt fram mine poeng og dere får ta det som dere vil.

God jul! Wink

Jeg reagerer mest på hvor feminint du ordlegger deg. Du formulerer som om du har som mål å fremstå mest mulig metroseksuell.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #664 : 23. desember 2007, 19:20 »
Tror du homser bare tiltrekkes femi menn?

Hvis ingen homser finner deg attraktiv, har du sannsynligvis ikke verdens beste dametekke heller.
Agreed.

Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #665 : 24. desember 2007, 01:23 »
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #666 : 24. desember 2007, 01:40 »
Tror du homser bare tiltrekkes femi menn?

Hvis ingen homser finner deg attraktiv, har du sannsynligvis ikke verdens beste dametekke heller.


Dersom man oppholder seg utenfor homsebarer (og det gjør man), så skal det vel en del til for å bli tatt for å være homo? I hvert fall fra homsene selv, de har vel et visst talent for å se hvem som spiller på deres egen banehalvdel?

Vi vet jo at dersom en homse sjekker opp en mann som viser seg å være hetero, så risikerer vedkommende homo en real omgang grisebank. Jeg vil derfor tro at de ikke tar sjansen på å sjekke opp menn som er over gjennomsnittet maskuline, med mindre de har særdeles god grunn til å anta at vedkommende er homo.

Det er for øvrig et faktum at maskuline menn ikke har spesielt godt dametekke i det marxist-feministiske Vest-Europa, men det er en pris jeg absolutt er villig til å betale!
Jeg vil heller se meg i speilet og se enn mann, enn en guttehore som har sminket seg opp som et gateludder og solgt manndommen sin for å få seg litt høl.

Jeg er en 125kgs hårete headbanger med træl i nevene. Jeg banner og spiller TV-spill som involverer kombinasjonen zombier og motorsager. Hvis det innebærer at jeg er for mye mannfolk for vestlige krangledåser, så er det synd for dem! Hvis jeg må bli transvestitt for å få meg fitte, så får heller greie meg uten! Det får være grenser!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #667 : 24. desember 2007, 01:55 »

Det er for øvrig et faktum at maskuline menn ikke har spesielt godt dametekke i det marxist-feministiske Vest-Europa, men det er en pris jeg absolutt er villig til å betale!


Har de ikke? Tror fortsatt den maskuline typen drar mere damer enn "femi" fyren. Jeg har ihvertfall vanskelig å tro at det er en direkte ulempe på "draget" å være maskulin.

Har aldri opplevd noe forsøk på å gjøre meg mindre maskulin fra damer, det har vel heller blitt dratt fram som positivt. Men det er kanskje naturlig, siden jeg aldri kunne tiltrukket en dame som hadde mere "femi" preferanser.

Når jeg ser rundt meg så virker det som at typiske maskuline trekk fortsatt er attraktivt hos damer. Men, jeg kan jo være selektiv i hva jeg tar til meg.

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #668 : 24. desember 2007, 12:34 »
Vi vet jo at dersom en homse sjekker opp en mann som viser seg å være hetero, så risikerer vedkommende homo en real omgang grisebank. Jeg vil derfor tro at de ikke tar sjansen på å sjekke opp menn som er over gjennomsnittet maskuline, med mindre de har særdeles god grunn til å anta at vedkommende er homo.
Vel, er ikke alle som banker homser, og jeg har aldri sett en homse få bank på byen fordi han pratet til feil kar.
Sitat
Det er for øvrig et faktum at maskuline menn ikke har spesielt godt dametekke i det marxist-feministiske Vest-Europa, men det er en pris jeg absolutt er villig til å betale!
Jeg vil heller se meg i speilet og se enn mann, enn en guttehore som har sminket seg opp som et gateludder og solgt manndommen sin for å få seg litt høl.
SJÆL!
Og jeg er forøvrig enig i det førstnevnte også. Det er jo umoralsk å anse noen verdier som maskuline og noen som feminine og hvertfall å skille mellom de to!!!
Sitat
Jeg er en 125kgs hårete headbanger med træl i nevene. Jeg banner og spiller TV-spill som involverer kombinasjonen zombier og motorsager. Hvis det innebærer at jeg er for mye mannfolk for vestlige krangledåser, så er det synd for dem! Hvis jeg må bli transvestitt for å få meg fitte, så får heller greie meg uten! Det får være grenser!
Jeg trener ikke akkurat med hansker jeg heller, men jeg bruker ansiktskrem og hårvoks. Å få seg fitte er ganske maskulint. Bare en ikke legger seg på rygg og lar henne styre eller noe ofc Tongue
Og det siste hørtes egentlig bare ut som en unnskyldning for å være en skjetten mann som sitter hjemme alene med tv-spillene sine. Seriøst.

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #669 : 24. desember 2007, 12:53 »
Hæhæ. Det er like morsomt hver gang jeg leser folk tror på det de ser på tv av homser :p *flire*

Bare for infoen... De aller, aller fleste homser er IKKE meteroseksuelle, er IKKE femi, høres ikke "homo" ut og henger ikke etter femimenn. Faktisk vil nok de fleste homofile ikke kunne skilles fra folk flest med mindre de sier eller gjør noe (guttekjæreste er jo en dead give away), men som sagt er de fleste akkuratt slik som alle andre. (med andre ord litt av alt, helt fra femi, til midt i mellom til übermatcho).

Og det er bare TULL at homofile bare sjekker opp menn som er femi. Her er det samme mangfoldet. Og det er jo litt komisk - homser blir banka opp? Tenkt på at homsen som sjekker opp den hetero matchomannen kanskje kunne banka opp han som prøver å banke opp homoen for å sjekke han opp? :p

Bare se på Goophy så mye han prøver å skjule for dere han er homo Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #670 : 24. desember 2007, 13:01 »
Den ultimate partneren for en honmse, er en MANN!
Hele POENGET med homofili er lysten på å ha sex med en av samme kjønn, og for menn, så blir det en MANN!

SÅ derfor vil den ultimate elskeren for en homo være en mandig, sterkg og flott heterofil MANN!! FOr det er først blant de heterofile de finner skikkelige menn. Så jeg tror nok unntaket er at femidotter og fjoller er populære... det er de skikkelig mannete mennene skrullene EGENTLIG vil ha...  Lips Sealed

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #671 : 24. desember 2007, 13:12 »
Skjønner ikke helt hvorfor folk orker å sette seg selv i den ene eller andre båsen.

Selv smører jeg trynet med både body lotion og iblandt ansiktskrem hvis jeg har det. Jeg tar sol iblandt for å se litt friskere ut og jeg liker å kle meg allright. Jeg drar også ut og kløbber iblandt og har ingen problemer med å bli sjekket opp av homser. Jeg har dame og foretrekker å ta tissen inn og ut av jenter.
Hvorfor skal folk kalle seg for metero ditt eller macho datt. Shaver balla gjør jeg også.
jeg har gjort kriminelle ting, jeg har banka folk på byen, jeg barberer skjegget en gang i uka og shaver ikke kassa, jeg går i skog og mark, digger camping og grilling av pølser. jeg ser boksing på eurosport og liker harry amerikanske V8 biler. Hvis folk bare hadde vært like allsidige som meg så hadde vi sluppet dette tullet.

 what
Sa brura

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #672 : 24. desember 2007, 13:18 »
latterlig at den mandigheten metal man og andre her snakker om kun er artefakter som hva slags klær man velger å bruke, hva slags tv-spill man spiller eller hvor feit man er... typisk snakk fra folk som har det for godt og aldri har vært i situasjoner hvor det virkelig skilles mellom hvem som er mann og hvem som er mus, og dermed må finne på slike latterlige symboler som fargen på tøyet osv.

Utlogget penalty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #673 : 24. desember 2007, 14:35 »
Skjønner ikke helt hvorfor folk orker å sette seg selv i den ene eller andre båsen.

Selv smører jeg trynet med både body lotion og iblandt ansiktskrem hvis jeg har det. Jeg tar sol iblandt for å se litt friskere ut og jeg liker å kle meg allright. Jeg drar også ut og kløbber iblandt og har ingen problemer med å bli sjekket opp av homser. Jeg har dame og foretrekker å ta tissen inn og ut av jenter.
Hvorfor skal folk kalle seg for metero ditt eller macho datt. Shaver balla gjør jeg også.
jeg har gjort kriminelle ting, jeg har banka folk på byen, jeg barberer skjegget en gang i uka og shaver ikke kassa, jeg går i skog og mark, digger camping og grilling av pølser. jeg ser boksing på eurosport og liker harry amerikanske V8 biler. Hvis folk bare hadde vært like allsidige som meg så hadde vi sluppet dette tullet.

 what


Hear hear! Fornuftige ord, fra en fornuftig fyr!

Forøvrig mye usaklige og blinde innlegg her!
"Dream. Believe. Dare. Do."

Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #674 : 25. desember 2007, 23:07 »
Skjønner ikke helt hvorfor folk orker å sette seg selv i den ene eller andre båsen.

Selv smører jeg trynet med både body lotion og iblandt ansiktskrem hvis jeg har det. Jeg tar sol iblandt for å se litt friskere ut og jeg liker å kle meg allright. Jeg drar også ut og kløbber iblandt og har ingen problemer med å bli sjekket opp av homser. Jeg har dame og foretrekker å ta tissen inn og ut av jenter.
Hvorfor skal folk kalle seg for metero ditt eller macho datt. Shaver balla gjør jeg også.
jeg har gjort kriminelle ting, jeg har banka folk på byen, jeg barberer skjegget en gang i uka og shaver ikke kassa, jeg går i skog og mark, digger camping og grilling av pølser. jeg ser boksing på eurosport og liker harry amerikanske V8 biler. Hvis folk bare hadde vært like allsidige som meg så hadde vi sluppet dette tullet.

 what

"har gjort kriminelle ting, jeg har banka folk på byen, jeg barberer skjegget en gang i uka.."
Good for you :-)
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!