Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175694 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #675 : 26. desember 2007, 01:39 »
latterlig at den mandigheten metal man og andre her snakker om kun er artefakter som hva slags klær man velger å bruke, hva slags tv-spill man spiller eller hvor feit man er... typisk snakk fra folk som har det for godt og aldri har vært i situasjoner hvor det virkelig skilles mellom hvem som er mann og hvem som er mus, og dermed må finne på slike latterlige symboler som fargen på tøyet osv.

Greit, den dagen jeg ser en oppsminka "mann" med rosa klær og knekk i håndleddet gjøre noe virkelig mandig (som f.eks. å redde en kvinne i nød fra en overgriper, hogge ned et tre (helst kun ved bruk av nevene Smiley ), eller invadere et middels stort land), så skal jeg slutte å omtale denslags som transemenn.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #676 : 26. desember 2007, 02:02 »

Banker du en homo hvis han prøver å sjekke deg opp? jesus Cheesy

Nei, men vet at denslags forekommer, og det er jo en risiko homsene vet de utsetter seg for.
Det er jo ganske fornærmende å, på ramme alvor, bli tatt for å være homse. Skjønner at folk klikker, men voldelige reaksjoner er jeg selvfølgelig prinsipielt motstander av.

Sitat
Tar det som et kompliment jeg..

Hvis du tar det som et kompliment at en ekspert på homofile tar deg for å være homo, så får det være din sak. Jeg ville tatt det som et hint om at adferden min ligger langt unna det maskuline idealet som (jeg mener) vi menn bør strekke oss etter.

Sitat
Kanskje på tide å legge fra seg barnespillene til ps2 og få seg dame? Trenger ikke bli transe for å få seg dame vet du.  Nuzz til deg Wink

1) Her snakker vi Xbox 360.

2) Min personlige erfaring er at vestlige jenter blir mer og mer meggete og ufordragelige jo eldre de blir. Når de er 15-16 er de OK, men jo eldre de blir, jo mer ufyselige blir de.
Mulig jeg trenger ny omgangskrets, men 9 av 10 av de jentene jeg støter på har en adferd som gir meg hakeslepp av sjokk!
Holdninger overfor menn som ville vært totalt uakseptable dersom de var rettet mot kvinner er visst normalt blant dagens unge, aggresive jenter.

Skal jeg ha meg dame, så skal hun oppfylle følgende vilkår:
- Jeg skal synes hun er attraktiv (hva alle andre mener, det driter jeg i)
- Hun skal ikke forsøke å "reparere" meg. Jeg er i orden, og trenger ikke utbedringer (jeg har f.eks. tenkt til å spise meg opp til 135-140kg kroppsvekt, deal med det eller stikk).
- Hun skal behandle meg med respekt.
- Hun skal ha tradisjonelle verdier og omfavne de tradisjonelle kjønnsrollemønstrene (mor tar seg av husarbeid og føder barn, mens far tar seg av det fysiske arbeidet i samfunnet. Mor har middagen klar når far kommer fra jobb, og fordi far jobber hardt kan mor jobbe 50-70% stilling og ta seg av husarbeidet osv.)
- Hun må trene og holde seg i form (at jeg skal veie 140kg betyr ikke at hun skal gjøre det samme), og ellers ha en sunn livsstil (hvordan kan hun være en god livspartner og potensiell mor dersom hun lever usunt?)
- Hun skal i hvert fall ikke være en mannehatende feminist.

Fordi norske kvinner ikke ønsker/evner å oppfylle disse kravene så kan de kun brukes til....lystige formål.
Øst-europeiske kvinner har derimot helt andre holdninger. Regner med at jeg  reiser østover for å finne en ung, tradisjonell kvinne som passer mine erke-konservative verdier og synspunkter om et par-tre år.
Å kaste bort tid som kan bli brukt til fisking, TV-spilling eller knebøy på jenter som er både meggete, urimelig kravstore, overfladiske, umodne og gjerne tror de er veldig mye mer attraktive enn hva tilfellet faktisk er; nei, det gidder jeg ikke.
Drar stort sett kun på byen når det er noen bra band som spiller på Rockefeller, og alle som har vært på en Motörheadkonsert vet at volumet ikke tillater sjekking (ikke klientellet heller, for øvrig Smiley ).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #677 : 26. desember 2007, 02:27 »
Du var da virkelig konservativ ang hva slags dame du skal ha. Syns det er synd at noen har et slikt livssyn som deg i 2008. På tide å komme seg videre i utviklingen ang kjønnsrollene f.eks?
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #678 : 26. desember 2007, 02:47 »
Du var da virkelig konservativ ang hva slags dame du skal ha. Syns det er synd at noen har et slikt livssyn som deg i 2008. På tide å komme seg videre i utviklingen ang kjønnsrollene f.eks?
"(...) i 2008!!11" (strengt tatt 2007 enda, men likevel). Det mest oppbrukte og idiotiske argumentet som finnes. Som om alle ting er så sinnsykt mye bedre nå enn de var for feks 100 år siden. Tongue

Må understreke at jeg nå ikke sier deg i mot ang. kjønnsrollene, kun måten du argumenterte på..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #679 : 26. desember 2007, 02:49 »
Det finnes jævli mye bra norske damer rundt forbi, spør du meg. Selvsakt finnes det de mannshatende feministdamene du prater om, men disse er jo bare å styre unna. Det kommer kanskje ann på krava en stiller og hva en forventer.
Har møtt nok av de som fortsatt vil lage mat og passe unger også.

At de er best når de er 15-16 kommer vel ann på preferanser ( tenker ikke seksuelle preferanser nå)
Enig i at mange kan bli "meggete" med årene. Men disse tror jeg var "halvmeggete" fra før av. Ihvertfall jobbet med, og hatt kontakt med begge deler. Intrykket jeg sitter igjen med er at det er de "sprekeste" som holder humøret oppe ved passerte 40-50. Men hva vet jeg om eldre damer, jeg er 23, og har kjent kanskje 40 stykker totalt.



 

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #680 : 26. desember 2007, 02:57 »
"(...) i 2008!!11" (strengt tatt 2007 enda, men likevel). Det mest oppbrukte og idiotiske argumentet som finnes. Som om alle ting er så sinnsykt mye bedre nå enn de var for feks 100 år siden. Tongue

Må understreke at jeg nå ikke sier deg i mot ang. kjønnsrollene, kun måten du argumenterte på..
Sant som du sier. Fortsatt noen dager igjen til 2008. Litt dårlig argumentering fra min side, kanskje på tide å komme meg i seng..

Jeg mener at dagens kjønnsroller er i en mye bedre situasjon i dagens samfunn, kontra hva det var for 40+++ år siden. Vi har mye bedre likestilling i de aller fleste saker, og det finner jeg positivt.
Jeg ser ingenting negativt i å bytte om på kjønnsroller så lenge det passer paret best. For min del vil jeg ikke ha en typisk mor som er hjemmeværende med barn mens far jobber. Jeg vil være hjemmeværende med barn selv i flere mnd, og da kan gjerne mor jobbe.

Ble kronglete dette også. Nå er det best jeg legger meg.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #681 : 26. desember 2007, 03:01 »
Noen gang slått deg at enkelte kvinnfolk faktisk vil være hjemme med barna, og lage middag..? Kanskje litt hysj-hysj å si det, men det er jo faktisk tilfelle.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #682 : 26. desember 2007, 14:57 »
Greit, den dagen jeg ser en oppsminka "mann" med rosa klær og knekk i håndleddet gjøre noe virkelig mandig (som f.eks. å redde en kvinne i nød fra en overgriper, hogge ned et tre (helst kun ved bruk av nevene Smiley ), eller invadere et middels stort land), så skal jeg slutte å omtale denslags som transemenn.

duskjønner ihvertfall hva jeg mener. er for mange som tror at hvilken farge man velger å ha på genseren er det som faktisk avgjør om man er mann eller ikke.

dessuten virker det som at dette "problemet" med menn som bruker sminke og oppfører seg jentete er hauset opp veldig her på forumet, for da kan klubben her digge seg selv og mene at "vi" er de eneste av noen få menn igjen her på kloden som er ordentlige menn. jo flere metroseksuelle man klarer å innbille seg at finnes, jo bedre er det, fordi mange her på forumet liker tanken på å være et slags freak, eller "monster" i samfunnet. det er en slags psykisk onanering å sitte her og klage på den voldsomme metroseksualiteten i samfunnet.

Nå er det noen år siden jeg har stikki nesa mi innom Oslos vestkant, så om sminke er et stort lokalt problem der skal jeg ikke uttale meg om. derimot har jeg vært i noen andre norske byer de siste årene, og jeg vil påstå at det er særdeles få menn som bruker sminke og oppfører seg som damer.
derimot er hele den vestlige levemåten ganske feminin, som en følge av høy velstand. at metal man og andre her på forumet syns det er så voldsomt mandig å hogge trær er vel kanskje et utrykk for det. selv lever jeg slik til at jeg faktisk har hogd trær mesteparten av livet mitt, og jeg kjenner flere jenter som også har vært nødt til å gjøre det, både på min egen alder og eldre, og jeg har aldri tenkt tanken eller hørt noen nevne det er mandig å drive med slikt, helt til jeg kom her på forumet og leste innlegg fra noen byfolk som visstnok er veldig fasinert av dette.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #683 : 29. desember 2007, 08:39 »
Det største problemet med likestilling er at kvinner endelig har fått muligheten til å oppføre seg som menn.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #684 : 29. desember 2007, 21:14 »



Holdninger overfor menn som ville vært totalt uakseptable dersom de var rettet mot kvinner er visst normalt blant dagens unge, aggresive jenter.


 Skal jeg ha meg dame, så skal hun oppfylle følgende vilkår:


- Hun skal ha tradisjonelle verdier og omfavne de tradisjonelle kjønnsrollemønstrene (mor tar seg av husarbeid og føder barn, mens far tar seg av det fysiske arbeidet i samfunnet. Mor har middagen klar når far kommer fra jobb, og fordi far jobber hardt kan mor jobbe 50-70% stilling og ta seg av husarbeidet osv.)


Fordi norske kvinner ikke ønsker/evner å oppfylle disse kravene så kan de kun brukes til....lystige formål.
Øst-europeiske kvinner har derimot helt andre holdninger. Regner med at jeg  reiser østover for å finne en ung, tradisjonell kvinne som passer mine erke-konservative verdier og synspunkter om et par-tre år.



Gratulerer, du har vunnet årets selvmotsigelses-pris.
Sa brura

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #685 : 30. desember 2007, 01:16 »
Gratulerer, du har vunnet årets selvmotsigelses-pris.

Fordi....?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #686 : 30. desember 2007, 10:49 »
Fordi....?

Du sier kvinners holdninger ovenfor menn er hårreisende, og så presterer du å slenge ut holdningene DINE, som minner mer om noe fra 1882 enn 2008. 

Dra tilbake til Afghanistan med deg! Wink


PS:  Jeg ser i en annen tråd at du egentlig ikke er så ekstrem, så da regner jeg med at du er ein liten provokatør sø! Hvis alt du egentlig sier er at kvinner burde vie mer tid til unga sine fremfor å hige etter noen ekstra dollarbills i lomma så er jeg helt enig. Det samme gjelder forøvrig menn.

Sa brura

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #687 : 30. desember 2007, 11:57 »
Du sier kvinners holdninger ovenfor menn er hårreisende, og så presterer du å slenge ut holdningene DINE, som minner mer om noe fra 1882 enn 2008.

Jeg har aldri sagt at de hårreisende holdningene er normen, eller hovedregelen, kun utbredte.

Sitat
Dra tilbake til Afghanistan med deg! Wink

I Afghanistan tvinges kvinner til å leve på en spesiell måte. Jeg vil han en dame som selv VELGER et konservativt liv.

Sitat
PS:  Jeg ser i en annen tråd at du egentlig ikke er så ekstrem, så da regner jeg med at du er ein liten provokatør sø!

Jeg liker ofte å sette ting litt på spissen for å få litt fres over debattene, jeg må innrømme det Smiley

Sitat
Hvis alt du egentlig sier er at kvinner burde vie mer tid til unga sine fremfor å hige etter noen ekstra dollarbills i lomma så er jeg helt enig. Det samme gjelder forøvrig menn.

Det er vel i hovedsak det jeg sier, samt at jeg personlig er udugelig til matlaging og vasking, så det må en eventuell kone ta seg av (så får jeg drepe edderkopper, jage innbrudsstyver, løfte tunge ting, felle trer, male, beise og ta meg av elektroniske duppeditter som PCer, TVer, DVD-spillere osv.).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #688 : 29. januar 2008, 18:26 »
Til alle dere som trodde at det selv for metroseksualitet fantes grenser...

Jeg høyner med disse gutta:

http://www.facebook.com/group.php?gid=7990363434&ref=nf

 


Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #689 : 29. januar 2008, 19:22 »
Mulig jeg trenger ny omgangskrets, men 9 av 10 av de jentene jeg støter på har en adferd som gir meg hakeslepp av sjokk!
Holdninger overfor menn som ville vært totalt uakseptable dersom de var rettet mot kvinner er visst normalt blant dagens unge, aggresive jenter.

Ble litt overrasket over hvordan denne tråden hadde utviklet seg og ble sittende og bla litt tilbake. Mulig at det er litt for sent å få et svar på dette, men likevel er jeg nødt til å stille følgende spørsmål:

1) Hvor i landet er du fra? Landsdel er tilstrekkelig.
Jeg ville foreslått at du flytter hit til trøndelag, her er maks 1 av 10 jenter slik du beskriver.

2) Hvilke holdninger er det de jentene har ovenfor menn som er så forferdelige?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!