Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175722 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #735 : 30. januar 2008, 12:45 »
Går ut i fra at du ikke veit at det faktisk ikke er første gangen.

Edit: du banner i omtrent hvert bidige innlegg du skriver. Ganske komisk at enkelte har så lite ordforråd at de må ty til slike enkle ukvemsord for å klare å uttrykke hva de mener.
Joda mulig det ,men i denne tråden har jo de fleste vært  særdeles enig i hvor forjævlig det er med ms-gutter og da er det på sin plass med litt engasjement for det motsatte syn Wink

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #736 : 30. januar 2008, 12:49 »
Går ut i fra at du ikke veit at det faktisk ikke er første gangen.

Edit: du banner i omtrent hvert bidige innlegg du skriver. Ganske komisk at enkelte har så lite ordforråd at de må ty til slike enkle ukvemsord for å klare å uttrykke hva de mener. Dette gjør at jeg tar det du skriver like lite på alvor som Nann; "jeg synes ikke vi skal diskutere dette"...? Neivel? Tongue
Sorry har nok ikke gått på søndagskole like lenge som deg >Cheesy

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #737 : 30. januar 2008, 12:50 »
Joda mulig det ,men i denne tråden har jo de fleste vært  særdeles enig i hvor forjævlig det er med ms-gutter og da er det på sin plass med litt engasjement for det motsatte syn Wink
Understreker poenget mitt ja, takk takk.. biggrin

Helt greit med engasjement, men er på grensen til å bli irriterende når Nann kommer med innlegg der hun skriver at at hun ikke synes at det aktuelle tema bør diskuteres.

Sorry har nok ikke gått på søndagskole like lenge som deg >Cheesy
Oj, en hel setning uten å banne!
Søndagsskole har vel ikke så fryktelig mye med det og gjøre, men regner ikke med at du skjønner det..  Kiss
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #738 : 30. januar 2008, 12:55 »
Understreker poenget mitt ja, takk takk.. biggrin

Helt greit med engasjement, men er på grensen til å bli irriterende når Nann kommer med innlegg der hun skriver at at hun ikke synes at det aktuelle tema bør diskuteres.
HEHE Wink Liker og snakke rett fra levra og banning er faktisk en naturlig del av et velutviklet sråk...usakelig flisespikkeri derimot Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #739 : 30. januar 2008, 12:55 »
Cry Eg e singel, og detta e eit deprimerande syn! Ser ut som om metro-epidemien e iferd med å utviske alle sjangsa for at eg nåken sinne ska treffe på ein MANN med evne til å reprodusere seg sjøl.. Hjelp!

jeg er ikke metroseksuell, og jeg har evner. Store evner.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #740 : 30. januar 2008, 12:56 »
jeg er ikke metroseksuell, og jeg har evner. Store evner.
Oi, du har flere?? Respekt, mann!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #741 : 30. januar 2008, 13:07 »
For det første :

Jeg har IKKE sagt vi ikke skal diskutere det, jeg sier at man skal slutte slenge med leppa!!
Om man ikke ser slik ut selv, eller har valgt å være seg noe annet enn metroseksuell betyr ikke at man er et bedre eller dårligere menneske.

OG jeg har heller ikke sagt at metroseksuelle ikke trener, Egil.Jeg har heller IKKE nevnt metrodamer .
Jeg har sagt at man heller bør fokusere på egen trening, kropp og  seg selv. hvordan du får det til å bli at jeg mener disse ikke trener klarer ikke jeg helt se.
Når det gjelder min kropp og hvorvidt jeg burde trene ; hva du mener om mine prestasjoner og trening gir jeg blanke faen i, og det er heller ikke diskusjonen her i denne tråden.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #742 : 30. januar 2008, 13:17 »
Alt er på sin plass, så lenge emnet er "Metroseksuelle gutter." Enten det er for eller i mot!

Ikke gå til angrep på enkeltpersoners innlegg som peker i ene eller andre retningen!!!!!

GET BACK TO TOPIC!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #743 : 30. januar 2008, 13:24 »


OG jeg har heller ikke sagt at metroseksuelle ikke trener, Egil.Jeg har heller IKKE nevnt metrodamer .
Jeg har sagt at man heller bør fokusere på egen trening, kropp og  seg selv. hvordan du får det til å bli at jeg mener disse ikke trener klarer ikke jeg helt se.
Når det gjelder min kropp og hvorvidt jeg burde trene ; hva du mener om mine prestasjoner og trening gir jeg blanke faen i, og det er heller ikke diskusjonen her i denne tråden.
les innlegget mitt om igjen.
Du leser nemlig det stikk motsatte! Jeg lurte på hvorfor du blander VÅR trening inn i diskusjonen! Du mente vi som rakket ned heller burde fokusere mer på vår egen trening, og det var DET jeg skrev til deg var idiotisk utsagn. Som du selv nå plutselig er enig i. Din trening har ingenting med saken å gjøre, og ei heller har treningen til oss andre noe med saken å gjøre, slutt med tull da.

Edit: redigert av meg selv etter at jeg selv rapporterte mitt eget innlegg...  woot

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #744 : 30. januar 2008, 13:26 »
Sitat
Sier du at de som ler av metrodamene ikke trener, og heller burde trent mer? Hva slags tåpelig påstand er det, og hva har det med metroseksualitet å gjøre? Burde du heller kanskje trent mer selv? sannsynligvis burde du det, men det har heller ingenting med metroseksualitet å gjøre. Slutt med tull.

og metroDAMENE var jo de såkalte mennene...  :Smiley ikke metroseksuelle damer....

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #745 : 30. januar 2008, 13:39 »
Hadde en slik type gutt på trening i fjor sommer som bodde på Røros pga av sommerjobb.  Han hadde trange hvite jeans med gullbelte og makeup.  Hans store mål i livet var å få flatere rumpe(!) og fast kropp, men ikke mer muskler, kan tippe han var 175 cm og 55 kilo.
Han kjøpte ikke treningskort hos meg.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #746 : 30. januar 2008, 13:43 »
og metroDAMENE var jo de såkalte mennene...  :Smiley ikke metroseksuelle damer....

Er metroseksuelle damer det samme som traktorlesber? Smiley
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #747 : 30. januar 2008, 13:44 »
Er metroseksuelle damer det samme som traktorlesber? Smiley
tror ikke det går an, iom at metrosexuell er definert som en forfengelig mann, med feminin grad av forfengelige trekk uten å være homofil....
Men jeg har venninner som er lesber som virker mer maskuline enn noen av de gutta her ser ut til å være...

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #748 : 30. januar 2008, 13:46 »
Forresten, har jo sett en del av disse på byen, og de aller fleste tror de har draget på alt og alle, "eier" utestedet og er generelt brautende og ubehøvlede.

 rofl rofl

Denne tråden lukter misunnelse og mindreverdighetskomplekser lang vei.  Azn

Ingen vecka utan deca!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #749 : 30. januar 2008, 13:48 »
Er metroseksuelle damer det samme som traktorlesber? Smiley

tror ikke det går an, iom at metrosexuell er definert som en forfengelig mann, med feminin grad av forfengelige trekk uten å være homofil....
Men jeg har venninner som er lesber som virker mer maskuline enn noen av de gutta her ser ut til å være...

Sa den vise mannen til den andre Tongue
Ingen vecka utan deca!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!