Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175604 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #750 : 30. januar 2008, 13:44 »
Er metroseksuelle damer det samme som traktorlesber? Smiley
tror ikke det går an, iom at metrosexuell er definert som en forfengelig mann, med feminin grad av forfengelige trekk uten å være homofil....
Men jeg har venninner som er lesber som virker mer maskuline enn noen av de gutta her ser ut til å være...

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #751 : 30. januar 2008, 13:46 »
Forresten, har jo sett en del av disse på byen, og de aller fleste tror de har draget på alt og alle, "eier" utestedet og er generelt brautende og ubehøvlede.

 rofl rofl

Denne tråden lukter misunnelse og mindreverdighetskomplekser lang vei.  Azn

Ingen vecka utan deca!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #752 : 30. januar 2008, 13:48 »
Er metroseksuelle damer det samme som traktorlesber? Smiley

tror ikke det går an, iom at metrosexuell er definert som en forfengelig mann, med feminin grad av forfengelige trekk uten å være homofil....
Men jeg har venninner som er lesber som virker mer maskuline enn noen av de gutta her ser ut til å være...

Sa den vise mannen til den andre Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Zuul

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #753 : 30. januar 2008, 13:50 »
Verdens beste argument på et forum: la oss alle fokuserer på oss selv om ikke bry oss om andre eller hva de gjør.

fucking brilliant igjen av en gammel forumørn

Forumet er steng sånn at alle kan gå hjem og fokusere på seg selv og treninga si.  Grin

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #754 : 30. januar 2008, 13:50 »
les innlegget mitt om igjen.
Du leser nemlig det stikk motsatte! Jeg lurte på hvorfor du blander VÅR trening inn i diskusjonen! Du mente vi som rakket ned heller burde fokusere mer på vår egen trening, og det var DET jeg skrev til deg var idiotisk utsagn. Som du selv nå plutselig er enig i. Din trening har ingenting med saken å gjøre, og ei heller har treningen til oss andre noe med saken å gjøre, slutt med tull da.

Edit: redigert av meg selv etter at jeg selv rapporterte mitt eget innlegg...  woot


Nok et klassisk tilfelle av "nann og egil krasjer med hva de egentlig mener " ... Cheesy

Ja, fokusere på de tingene VI synes er viktige ; det er her inne trening, egen kropp og seg selv. ikke å stikke under en stol at mange av oss er meget opptatt av oss selv OG egen kropp.
Det jeg mener er at mange av de her inne kanskje rakker ned på de som er anderledes for å føle seg selv bedre, og da bør man kanskje legge like mye i dette, som å lage metervis med tråder om alt det de selv ikke er, eller ikke kunne tenke seg være.

Jeg kjenner flere "metroseksuelle", som har stil som gjør at de kan gå inn i den kategorien, men det er jaggu en del av disse som er skikkelig grapa mannfolk , til tross for stilen.
Og selv om vedkommende er sykelig opptatt av "selvbruningsafaktoren i trynet", klærne, håret osv , så er vedkommende mer mann enn venninna mi sin bygger type som får totalpanikk av edderkopper ( og ting som LIGNER på edderkopper), sprøyter, ting som kan gjøre litt vondt.
Så stil og person henger ofte sammen, og av og til får man litt småsjokk over hvordan vedkommende egentlig er. Trossalt , vi er bare mennesker hele hurven.


Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #755 : 30. januar 2008, 13:52 »
så er vedkommende mer mann enn venninna mi sin bygger type som får totalpanikk av edderkopper ( og ting som LIGNER på edderkopper), sprøyter, ting som kan gjøre litt vondt.

Nann-Rosita


Yeah, right Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #756 : 30. januar 2008, 13:54 »
rofl rofl

Denne tråden lukter misunnelse og mindreverdighetskomplekser lang vei.  Azn


Helt riktig Smiley

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #757 : 30. januar 2008, 14:18 »
Yeah, right Tongue

ja faktisk Wink

lære deg forskjell på bygger og boler, pus Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #758 : 30. januar 2008, 14:23 »
Hvem sa at metro nødvendigvis er uforenelig med bøff og maskulin!? Jeg gir dere det beste fra to verdener:


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #759 : 30. januar 2008, 14:26 »
Jeg tror også at javelite og jeg egentlig bare er misunnelige.... innerst inne... for hva er mer logisk enn å lengte etter noe så opplagt deilig og sexy som en gutt med nappede øyenbryn, brunkrem, dunskjegg og discobling?!

I stand both corrected and owned... rofl


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #760 : 30. januar 2008, 14:27 »
Hvem sa at metro nødvendigvis er uforenelig med bøff og maskulin!? Jeg gir dere det beste fra to verdener:


han er nok det nærmeste man kommer... borderline metro og borderline macho. Smiley Han var faktisk så tøff at han sikkert ikke får sove om kvelden... Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #761 : 30. januar 2008, 14:49 »
Bole homo. Finns ikke tøff.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Zuul

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #762 : 30. januar 2008, 14:52 »
ja faktisk Wink

lære deg forskjell på bygger og boler, pus Wink

hva er forskjellen da?

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #763 : 30. januar 2008, 14:56 »
rofl rofl

Denne tråden lukter misunnelse og mindreverdighetskomplekser lang vei.  Azn
Helt riktig Smiley

Haha.. har du hørt sånt fjas. Mindreverdighetskomplekser??! Det kan dere ikke mene seriøst engang. Jeg skal innrømme at jeg ikke bryr meg nevneverdig mye om de vanlig blondieboysa man ser i byen, men de mest ekstreme bildene jeg har sett her på tråden og liknende.. Det får meg til å føle intenst HAT og jeg blir forbanna kvalm. Det har ingenting med mindreverdighetskomplekser i det hele tatt. Det er bare trist. Det er trist fordi utseendet og imaget de velger, viser noe om hvilke holdninger de har i livet og hva de bryr seg om: Klær og, på en eller annen sprø måte, utseende. Og DET har jeg noe mot. Overfladiske metrofjoller.
Skjerp dere a!

Og til det bildet over: Herregud! Det beste fra to verdener? Han ser jo totalt idiot ut. Jeg prøver så godt jeg kan å sette pris på at folk er ulike, men når ''idiot'' og ''olja rævhøl'' er de to første orda som dukker opp i huet mitt så kan ulikhet ta seg ei bolle. Sånn kan du bare IKKE se ut! Period.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #764 : 30. januar 2008, 15:09 »
Det har ingenting med mindreverdighetskomplekser i det hele tatt. Det er bare trist. Det er trist fordi utseendet og imaget de velger, viser noe om hvilke holdninger de har i livet og hva de bryr seg om

Det er innlysende at klærene i seg selv ikke har noen iboende verdier, de er det jeg, du og alle rundt oss som er med på å skape. At man kan lese en person etter hans klesvalg kan du godt mene, men det er først og fremst en stereotypisk forestilling om personen man danner seg. At en som kler seg i det som her defineres som metroseksuelt (visstnok alt fra pannebånd til "Bjørn Borg"-boksere) nødvendigvis har de verdier og holdninger som du tilegner han er trolig en like nøyaktig beskrivende som at en veltrent kar med gasp-bukse sikkert er hissig, dum og med mindreverdighetskomplekser som tvinger han til å trene for å kompensere for noe annet, slik veldig mange ser ut til å tenke når de ser: "en bola fyr!" - altså ikke veldig presist.

Jeg vet ikke hva man skal synes om at emnet har overlevd 50 sider med gjenagende strofer. Har alle fått utløp for litt indignasjon nå? Alle vi andre har iallfall fått med oss budskapet for lengst: Metroseksuelle gutter er kjipe liksomhomser, og det plager dritten ut av dere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!