Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175629 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #765 : 30. januar 2008, 15:23 »
Det er innlysende at klærene i seg selv ikke har noen iboende verdier, de er det jeg, du og alle rundt oss som er med på å skape. At man kan lese en person etter hans klesvalg kan du godt mene, men det er først og fremst en stereotypisk forestilling om personen man danner seg. At en som kler seg i det som her defineres som metroseksuelt (visstnok alt fra pannebånd til "Bjørn Borg"-boksere) nødvendigvis har de verdier og holdninger som du tilegner han er trolig en like nøyaktig beskrivende som at en veltrent kar med gasp-bukse sikkert er hissig, dum og med mindreverdighetskomplekser som tvinger han til å trene for å kompensere for noe annet, slik veldig mange ser ut til å tenke når de ser: "en bola fyr!" - altså ikke veldig presist.

Jeg vet ikke hva man skal synes om at emnet har overlevd 50 sider med gjenagende strofer. Har alle fått utløp for litt indignasjon nå? Alle vi andre har iallfall fått med oss budskapet for lengst: Metroseksuelle gutter er kjipe liksomhomser, og det plager dritten ut av dere.

Ja, jeg kan forsåvidt være enig i det, jeg har joo fått et helt annet perspektiv på kroppsbyggere og div folk etter at jeg selv begynte å interessere meg for trening. Men jeg tror så absolutt det er en relativt god sammenheng mellom å bruke mye penger på klær og mye tid på sminke og hår, og å være en ubrukelig idiot.

Og det er også helt korrekt at det nok er ganske uttømt det hele.. men en hundre prosent subjektiv debatt blir fort det. Og jeg er enig i din konklusjon om min mening: de er ekle, det bør kvalifiseres som et eget kjønn og ikke legges under ''mann'', det er forjævlig at det er en voksende mote og jeg HATER det. Det er egentlig ikke noe mer enn det. Så vi er ganske enige Grin

Edit: Men mindreverdighetskomplekser er det ikke. Det er bare hat!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #766 : 30. januar 2008, 15:32 »
Men jeg tror så absolutt det er en relativt god sammenheng mellom å bruke mye penger på klær og mye tid på sminke og hår, og å være en ubrukelig idiot.

Mine erfaringer fra videregående skole gjør meg tilbøyelig til å si meg enig i det der.

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #767 : 30. januar 2008, 16:24 »
Mine erfaringer fra videregående skole gjør meg tilbøyelig til å si meg enig i det der.

Hahahahaha Grin Honnør
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #768 : 30. januar 2008, 16:56 »
Men jeg tror så absolutt det er en relativt god sammenheng mellom å bruke mye penger på klær og mye tid på sminke og hår, og å være en ubrukelig idiot.

Mine erfaringer konkluderer også langt på vei dette, uavhengig av kjønn.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #769 : 30. januar 2008, 17:18 »
Ettersom det ikke er lov å si "æsj hun var skikkelig mann" i bildetråder her på forumet, så burde det heller ikke være lov å si "æsj, han var skikkelig femi"

KAN VI IKKE ALLE VÆRE VENNER!!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #770 : 30. januar 2008, 18:57 »
Ettersom det ikke er lov å si "æsj hun var skikkelig mann" i bildetråder her på forumet, så burde det heller ikke være lov å si "æsj, han var skikkelig femi"
Bra poeng! Men... det er ikke noe subforum her som heter "Bilder av gutter som ser ut som horer", hvor man må forvente å få servert slike bilder... Wink

Derimot er dette et treningsforum, og det er overveiende sannsynlig at man kan støte borti bilder av folk som er litt over norm veltrente.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #771 : 30. januar 2008, 19:50 »
Bra poeng! Men... det er ikke noe subforum her som heter "Bilder av gutter som ser ut som horer", hvor man må forvente å få servert slike bilder... Wink

Derimot er dette et treningsforum, og det er overveiende sannsynlig at man kan støte borti bilder av folk som er litt over norm veltrente.


Pass deg, jeg poster snart "gutter-velvære og motetråden" med Nann som ekspertkommentator på alt fra tannbleking til beste pris på gutte-brasilian.....

Edit, Og sant skal sies, siste påsør var GULL!!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #772 : 30. januar 2008, 19:57 »

Pass deg, jeg poster snart "gutter-velvære og motetråden" med Nann som ekspertkommentator på alt fra tannbleking til beste pris på gutte-brasilian.....

å Gud vær nådig... hva som helst, Ice... hva som helst... bare ikke DET:...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #773 : 30. januar 2008, 20:01 »
å Gud vær nådig... hva som helst, Ice... hva som helst... bare ikke DET:...

JEG GJØR DET ASSÅ!!!!!!

Hmmm.kjenner at jeg er for seriøs i dag. Klarer ikke å komme i tulle modus, kanskje det har noe med at jeg har begynnt å trene litt igjen å gjøre.....

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #774 : 30. januar 2008, 20:20 »
kreves det typisk mandige egenskaper å velge det svarte tøyet i klesskapet, å la skjegget gro eller å uttale ord på en spesiell måte? det er kun valg, hvor det ene valget er like enkelt som det andre. det ene valget stiller ikke større krav til mot eller disiplin. siden det ikke krever mandighet å velge "riktig" tøy eller å drite i å barbere seg eller å la vær å ta på sminke, så kan man heller ikke si det motsatte er umandig.
80% av de som skriver her trener sikkert for å ta seg bra ut, og er blant den delen av befolkningen som er mer enn gjennomsnittlig opptatt av sitt eget utseende. dere har klineri i håret og bruker deodorant.

kanskje alle dere som sitter her og sutrer over metroseksualitet, og samtidig innerst inne sitter der og digger dere selv og hvor "barske" dere er, kan fortelle hva det er som gjør dere så voldsomt mandige? hva gjør at dere rettmessig kan sutre og klage så voldsomt over andre? kanskje dere heller bør titte litt på deres eget liv fra et fugleperspektiv og innse at det er nok ganske feminint det også.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #775 : 30. januar 2008, 20:22 »
kreves det typisk mandige egenskaper å velge det svarte tøyet i klesskapet, å la skjegget gro eller å uttale ord på en spesiell måte? det er kun valg, hvor det ene valget er like enkelt som det andre. det ene valget stiller ikke større krav til mot eller disiplin. siden det ikke krever mandighet å velge "riktig" tøy eller å drite i å barbere seg eller å la vær å ta på sminke, så kan man heller ikke si det motsatte er umandig.
80% av de som skriver her trener sikkert for å ta seg bra ut, og er blant den delen av befolkningen som er mer enn gjennomsnittlig opptatt av sitt eget utseende. dere har klineri i håret og bruker deodorant.

kanskje alle dere som sitter her og sutrer over metroseksualitet, og samtidig innerst inne sitter der og digger dere selv og hvor "barske" dere er, kan fortelle hva det er som gjør dere så voldsomt mandige? hva gjør at dere rettmessig kan sutre og klage så voldsomt over andre? kanskje dere heller bør titte litt på deres eget liv fra et fugleperspektiv og innse at det er nok ganske feminint det også.

Du har utvilsomt et poeng eller to-honnør for den

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #776 : 30. januar 2008, 20:37 »

Pass deg, jeg poster snart "gutter-velvære og motetråden" med Nann som ekspertkommentator på alt fra tannbleking til beste pris på gutte-brasilian.....

Edit, Og sant skal sies, siste påsør var GULL!!!

ALTSÅ , bare så det er sagt; Alt annet enn tannbleking takk.

Sitter faktisk å leker med tanken på gaffatape med på messen... hmmm
Egil!!!!  EEEEEEGGGIIIIIILLLLLL!!!!!!!!!


Nei , nå skal jeg være snill med Egil ( Huh ) , ikke fordi jeg syns han fortjener det, men Kikki blir så sinna på meg.. puh..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #777 : 30. januar 2008, 20:43 »
Neida, nann, Kikki og jeg greier fint å ligge unna hverandres lekegrind/feider/fights osv. Smiley Ingen fare.


kanskje alle dere som sitter her og sutrer over metroseksualitet, og samtidig innerst inne sitter der og digger dere selv og hvor "barske" dere er, kan fortelle hva det er som gjør dere så voldsomt mandige? hva gjør at dere rettmessig kan sutre og klage så voldsomt over andre? kanskje dere heller bør titte litt på deres eget liv fra et fugleperspektiv og innse at det er nok ganske feminint det også.
Det er EN mulighet. En annen er at vi er helt vanlige folk, som ikke ofret sminke og fjoller en eneste tanke før vi så disse bildene som dukket opp rundt omkring... og da å greie identifisere seg med dette ble litt vanskelig. da ser jeg for meg at det er fullt mulig å reagere uten å være hverken overmacho eller misunnelig. Wink

Jeg går ikke rundt og brummer som en bjørn, udusjet på femte uka, ubarbert og med skinnklær av selvdrepte dyr. Likevel føler jeg ikke noen stor indre kamp for å ytre meg lattermild og negativ til denne trenden som kalles metroseksualitet.

Er det så vanskelig å akseptere at disse fjollene får litt pepper? De går jo ikke akkurat inn for å skjerme seg selv fra kritikk ved å unngå oppmerksomhet osv. Smiley Jeg tviler på at det er en typisk  "indre reise", identitet og dyp form for selvrealisering...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #778 : 30. januar 2008, 21:23 »
Jeg tror også at javelite og jeg egentlig bare er misunnelige.... innerst inne... for hva er mer logisk enn å lengte etter noe så opplagt deilig og sexy som en gutt med nappede øyenbryn, brunkrem, dunskjegg og discobling?!

I stand both corrected and owned... rofl


[ironi]
Skitmisunnelig!!!1[/ironi]
biggrin

En historie fra virkeligheten: jeg står i kassa på Ikea, må vite, og der kommer det ganske mange originaler innom. Er ikke rent sjelden man får latteren litt over seg av enkeltes utseende og/eller oppførsel. Er jo uhøflig, men noen ganger er det vanskelig å holde seg. Det som da skjedde en gang, var at det kom to "gutter" bort i kassa mi, og jeg tuller ikke når jeg sier dette: jeg hadde de første 5 sekundene vanskeligheter med å bestemme meg for om det faktisk var to gutter eller to jenter. I shit you not. Det ble jo etterhvert litt morsomt for meg, mtp det jeg nettopp hadde opplevd; å ikke klare å se hvilket kjønn de to var, OG det faktum at folk lenger bak i køen lo litt av dem.

Andre ganger kan jeg få psykisk utv. hemmede folk i kassen, og noen av de er jo rent morsomme. Man ler gjerne litt av dem fordi man kanskje har en litt usmakelig form for humor eller bare er litt trøtt, men selv klarer jeg i allefall å holde meg for god til å le. Synes det handler litt om respekt, dessuten skal man være litt "pro" når man er på jobb. Når det kommer til metroer, derimot.. Klarer ikke å holde meg. Sorry, beklager, enkel "huleboer" som jeg er, ja kanskje jeg til og med er taktløs; det finnes grenser for hva man klarer å holde inne, ikke sant.

Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #779 : 30. januar 2008, 21:56 »
Jeg går ikke rundt og brummer som en bjørn, udusjet på femte uka, ubarbert og med skinnklær av selvdrepte dyr. 

Nå lo jeg godt.
Du beskrev eksen til kusina mi, bortsett fra at han ikke drepte dyret sjøl da Cheesy

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!