Skrevet av Emne: REDD! kviser + utbrudd?:(  (Lest 11070 ganger)

Utlogget Live

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 277

SV: REDD! kviser + utbrudd?:(
« #30 : 30. august 2006, 18:07 »
MD Formulations(fås kun hos hudpleiere) selger produkter(rens, ansiktsvann, serum,masker,kremer) med glykose syre som er svært effektivt på uren hud. Enten det er tistoppede porer eller kviser(gulhvite) som det har satt seg betennelse i. "Kluet" er å fjerne de døde hudcellene og fettet som tetter porene. Produktene har både forebyggende og behandlende virkning.
OBS: Bruk solbeskyttelse! (fordi huden bli tynnere, og har mindre beskyttelse mot solstråler  -selv om det ikke er sommer!!)

Det finnes diverse "kvise" produkter feks på apotek; eksempelvis Basiron som mange av mine kollegaer anbefaler pasienter. Billig produkt,som er greit å få tak i,men problemet er at det bare tørker ut huden din. Mange får store problemer med tørr og stram hud etterpå. Så vær litt obs på hva produktene inneholder. Ikke alle leger, folk på apoteket el.l har peiling på ordentlig hudpleie.

I tillegg er det viktig, hvis du bruker fuktighetskremer, at de ikke inneholder mineraloljer. Ofte står det "oil free",  eller "non gras" på flasken. En del oljer tetter porene og er noe man bør unngå uansett om man har kviser eller ikke. (Jojobaolje feks tetter ikke porene)


Utlogget jonniboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

SV: REDD! kviser + utbrudd?:(
« #31 : 22. oktober 2006, 10:59 »
Jeg gikk på hudpleie firma og fikk tatt noe diode behandling som skulle fjerne kvisene. Dette fjerna kvisene men gjorde også at jeg fikk fullt av arr i hele fjeset. Tror de tørka ut kvisene alt for fort eller noe sånnt.

Noen som har peiling om det går ann å gjøre noe for å få vekk arr? har sikkert 50 stk :S

Utlogget Vilde

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

SV: REDD! kviser + utbrudd?:(
« #32 : 22. oktober 2006, 11:47 »
Jeg gikk på hudpleie firma og fikk tatt noe diode behandling som skulle fjerne kvisene. Dette fjerna kvisene men gjorde også at jeg fikk fullt av arr i hele fjeset. Tror de tørka ut kvisene alt for fort eller noe sånnt.

Noen som har peiling om det går ann å gjøre noe for å få vekk arr? har sikkert 50 stk :S

Gå tilbake og klag. krev å få "reparert" huden din, og du skal ha gratis hjemmeprodukter

Om du brukte diodelaser for å fjerne kvisene , vil huden din være tørr , sår , og virke arrete i opptil seks mnd. For det tar så lang tid får huden retter seg.. I mellomtiden skal du ha oppfølgingsbehandlinger, med pleieprodukter.

Mvh
Vilde

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

SV: REDD! kviser + utbrudd?:(
« #33 : 24. oktober 2006, 14:38 »
nej! aldri skvissa dem ut alle sier dt kommer arr da:S

du tror det kommer mindre arr om du kapper kvisene med barberhøvel enn om du skviser dem ut når dem er modne? Tongue
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!