Skrevet av Emne: heggestad -90kg klasse 240kg  (Lest 3037 ganger)

Utlogget metal666

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

heggestad -90kg klasse 240kg
« : 26. august 2006, 18:41 »
blei det ny rekord og da?var den ikj gamle på 232,5kg?

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #1 : 26. august 2006, 18:43 »
Det vart ny rekord i klasse 90 singellift, rekorden i styrkeløft er på 231 og holdes av moi.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget heggiss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #2 : 27. august 2006, 00:23 »
den gamle var på 220 i singel løft!!
nå står din for tur alex biggrin

Utlogget metal666

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #3 : 27. august 2006, 13:56 »
den gamle var på 220 i singel løft!!
nå står din for tur alex biggrin
hehe alex nå må du trena ja hehe

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #4 : 27. august 2006, 14:38 »
hehe alex nå må du trena ja hehe

Fullstendig unødvendig, berre å ta på ei stramare skjorte, det er jo den som gjer løftet uansett
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

2strong

  • Gjest
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #5 : 27. august 2006, 16:18 »
Fullstendig unødvendig, berre å ta på ei stramare skjorte, det er jo den som gjer løftet uansett

Ja, synd at det skal brukes skjorte på stevner, synes alle kunne løftet uten hehe.  Grin

Neida, utrolig bra løfting av deg heggiss !
Verken jeg eller Sverre var nær deg denne gangen og du fortjente å vinne. Smiley

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #6 : 28. august 2006, 14:05 »
Jfr Mr benkpress kommentar om enda trangere skjorte:
Heggis (heggestad) hadde et spenstig utstyrs satsning.

Han mente hans Titan F6 42/44 var blitt for stor så vi tok mål og samenlignet med en Titan F6 44. Ny 44 var en (1) cm mindre over brystet og da kjøpte han den.Etter stevnte var han naturlig nok veldig glad og mente dette valget var avgjørende.

Det som var noe anderledes med Tor Henning Heggestad sin måte å trene på er at han nesten bare trener uten kloss, kjetting eller strikk, altså på gamle måten. Dette gir meg en aha opplevelse i forhold til "mange veier til Rom"

Uansett er det imponerende løfting av en løfter som gjør comeback. Gratulerer så mye.

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #7 : 28. august 2006, 14:14 »
Det som var noe anderledes med Tor Henning Heggestad sin måte å trene på er at han nesten bare trener uten  kloss, kjetting eller strikk, altså på gamle måten. Dette gir meg en aha opplevelse i forhold til "mange veier til Rom"


Kanskje han berre er jækla sterk?  >Cheesy

Utlogget Zuul

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #8 : 28. august 2006, 14:25 »
Thor Henning drøymer om pallplass i VM
 
ÅRDAL: – VM hadde vore gromt! Å få delta der hadde vore utruleg tøft. Men først vil Thor Henning Heggestad setja ny noregsrekord. Det kan skje allereie til helga.

  MUSKELBUNT: Thor Henning Heggestad er laurdag klar for NM i benkpress i Moss. Der håper han både å setja noregsrekord og ta medalje. Deretter er VM-deltaking og pallplass målet. (Foto: Kjell Eldegard)
 
    Av: Trond Roger Nydal trond.roger.nydalsognavis.no
Laurdag er vektløftaren Thor Henning Heggestad klar for NM i benkpress i Moss. Der har 31-åringen frå Veitastrond store ambisjonar med vekt-stonga. Håpet er å matcha noregsrekorden i open klasse. Men då må muskelbunten pressa 220 kilo opp frå stativet, ned på brystkassa og tilbake igjen.

– Eg håper å kunne løfta opp mot noregsrekorden. Eg har pers på 232,5 kilo, men det var på trening samtidig som eg var over vektklassa mi, fortel 31-åringen.

Skilnad på trening og konkurranse

Heggestad konkurrerer i open klasse i aldersklassa 23–40. Det betyr at pila må peika ein stad mellom 82,6 og 90 kilo når han skal vegast inn laurdag. I den vektklassa ventar hard konkurranse. Ti til tolv deltakarar stiller på benken, og særleg to av dei kan bli ei vanskeleg nøtt å knekkja.

– To av dei i mi klasse var nyleg med i EM i Frankerike. Ein av dei kom på 7. plass der, men det er vanskeleg å vita nivået på dei akkurat den dagen.

Men med gode resultat på trening i det siste ser ikkje Heggestad vekk ifrå at det kan bli både rekord og medalje under NM. Hydro-tapparen er likevel klar på at gode løft på trening ikkje er einstydande med gode resultat i konkurranse.

– Det er i verre i konkurransar. Då sit tre dommarar og dømmer løfta. Ein skal verken løfta på rumpa eller løfta skeivt. På brystkassa skal det vera markert stopp. På trening likar ein å kjenna på tyngre vekter, og då løftar ein gjerne ikkje godkjent, forklarer veitastrendingen.

Nedtur i fjor

Heggestad set likevel litt lit til treningsresultata. Forma skal nemleg vera i rute.

– Eg har vore i bra slag siste tida og køyrt program med skikkeleg kosthald og mykje protein. Eg har persa fleire gonger fram mot NM og var oppe på 250 i benken for fjorten dagar sidan. Eg håper difor å vera med og kjempa om gullet, seier benkpresspesialisten som har trent sidan 1989. Han har likevel ikkje nokon medaljar på seniornivå å visa til. Fjorårets NM vart ein nedtur med null godkjende løft, og Heggestad er difor sugen på revansje.

– Eg må prøva å revansjera det. Innsatsen i fjor var skuffande, særleg med tanke på at eg sette noregsrekord berre to månader før NM. Men det var i ei lågare vektklasse, så kanskje eg skulle gått ned igjen for no står ikkje den rekorden lenger, smiler 31-åringen som er busett i Øvre Årdal. Men for ein vektløftar er ikkje det noko alternativ. I den sporten er målet heile tida eit å pressa endå fleire kilo til værs.

– Det er lett for at det blir slik. Ein konkurrerer meir mot seg sjølv og vekta. Så lenge eg greier å persa meg sjølv er eg fornøgd. Om nokon slår meg, må eg berre godta det.

Trass sytten år med blodslit, Heggestad tenkjer ikkje tanken om å la vektstonga få liggja i fred for godt.

– Så lenge eg ikkje kjenner noko ilt, kroppen fungerer og det er moro, kjem eg til å halda fram treninga. Eg konkurrerer litt med treningskameratar og har det voldsomt sosialt på stemner med folk som likar same galskapen. På internett er det mange forum der ein kan følgja med på treningsloggane til konkurrentane

Dersom Heggestad greier 220 kilo i Moss, er EM-kravet allereie inne. Kraftkaren siktar derimot endå høgare.

– VM hadde vore gromt. Det hadde vore utruleg tøft. Ei pallplassering i eit VM hadde vore moro. Eg bør kunna klare det, seier Heggestad full av iver og viser til at i vektløftarbransjen er ein først på topp når ein nærmar seg 40-årsalderen.
Norsk rekord til Thor Henning

REKORD: Tor Henning Heggestad sette norsk rekord under NM i benkpress.
 
ÅRDAL: Thor Henning Heggestad beit godt frå seg under NM i benkpress i Moss laurdag. 240 kilo på vektstonga i tredje løftet, resulterte i norsk rekord i 90-kilosklassa.

 
   Av: Kjell Eldegard kjell.eldegard@sognavis.no
– Eg er godt nøgd med det eg fekk til laurdag. Og det er ein god inspirasjon til vidare satsing på styrkeløft, seier den nybakte rekordhaldaren, som løfter for Veitastrond IL.

For Thor Henning sine løft i Moss laurdag, var den norske rekorden i klassen hans på 220 kilo, ei vekt 31-åringen frå Veitastrond passerte med 12,5 kilo alt i det første løftet laurdag.



Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #9 : 28. august 2006, 15:42 »
Badboy: Naturligvis er Heggestad naturlig sterk men dog.. spennde å høre hans måte å trene på.

Bold

  • Gjest
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #10 : 28. august 2006, 16:44 »
Litt off topic, men en tankekors likevel. Vil man ikke komme til en grense der man også må trene hele løftet mer, igjen? Holder det å trene kloss, strikker osv. "resten av livet". Får man bedre teknikk hvis man er sterkere i hele løftet og ikke trenger så stram skjorte? Hvordan påvirkes skadefrekvensen?
Antar at de fleste fortsatt må trene avslutning for å bli sterke nok og at yngre løftere bør trene en del fulle løft, men hvordan blir framtida (når alle får 50-80 kg på skjorta)? Jeg vel ikke.

Utlogget heggiss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #11 : 28. august 2006, 17:01 »
Ja, synd at det skal brukes skjorte på stevner, synes alle kunne løftet uten hehe. Grin

Neida, utrolig bra løfting av deg heggiss !
Verken jeg eller Sverre var nær deg denne gangen og du fortjente å vinne. Smiley

takk for den 2strong!
reknar med du kjem sterkt tilbake Wink
Jfr Mr benkpress kommentar om enda trangere skjorte:
Heggis (heggestad) hadde et spenstig utstyrs satsning.

Han mente hans Titan F6 42/44 var blitt for stor så vi tok mål og samenlignet med en Titan F6 44. Ny 44 var en (1) cm mindre over brystet og da kjøpte han den.Etter stevnte var han naturlig nok veldig glad og mente dette valget var avgjørende.

Det som var noe anderledes med Tor Henning Heggestad sin måte å trene på er at han nesten bare trener uten kloss, kjetting eller strikk, altså på gamle måten. Dette gir meg en aha opplevelse i forhold til "mange veier til Rom"

Uansett er det imponerende løfting av en løfter som gjør comeback. Gratulerer så mye.

takker,skjorta gjorde nok susen den,går eg ned eitt nr til så er det vel 10-15 kg til eller va Mr.benkpress??
Kanskje han berre er jækla sterk? >Cheesy

Liker nå best å trene vanleg benk eg,auka eg 10 i raw får eg 20 til på drakta  woot
Litt off topic, men en tankekors likevel. Vil man ikke komme til en grense der man også må trene hele løftet mer, igjen? Holder det å trene kloss, strikker osv. "resten av livet". Får man bedre teknikk hvis man er sterkere i hele løftet og ikke trenger så stram skjorte? Hvordan påvirkes skadefrekvensen?
Antar at de fleste fortsatt må trene avslutning for å bli sterke nok og at yngre løftere bør trene en del fulle løft, men hvordan blir framtida (når alle får 50-80 kg på skjorta)? Jeg vel ikke.
grunnstyrke må vere der heller blir ein nok aldri sterk med skjorte,det er min teori!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #12 : 28. august 2006, 20:02 »
Flott Intervju  2thumbsup
Bena godt plantet på jorda.

Honnør for det og svært god løfting  Cheesy
Trodde ikke 240 kg skulle gå, men det løftet var meget bra  Smiley
Mer kilo inne der.
Liker også treningsfilosofien Smiley
Selv med skjorte er det fremdeles benkpress man bør trene
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget heggiss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #13 : 28. august 2006, 22:34 »
Flott Intervju 2thumbsup
Bena godt plantet på jorda.

Honnør for det og svært god løfting Cheesy
Trodde ikke 240 kg skulle gå, men det løftet var meget bra Smiley
Mer kilo inne der.
Liker også treningsfilosofien Smiley
Selv med skjorte er det fremdeles benkpress man bør trene
takk for den ivrig pingle! Smiley
240 var nok maks på laurdag,følte eg fekk akkuratt det eg var godt for den dagen,å det var ein nydeleg følelse!
sterk i benk ,trene masse benk,den er grei Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: heggestad -90kg klasse 240kg
« #14 : 28. august 2006, 23:24 »
Vet ikke om jeg gidder mer benk Wink
Må opp 65 kg og 0 kg kroppsvekt for å komme dit du er nå  Shocked
Men du burde absolutt fortsette  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!