Skrevet av Emne: Et samle sted for TV-programmer og Artikler. Hva med et underforum?  (Lest 2013 ganger)

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Jeg savner litt et sted der vi kan samle og poste bodybuilding, Strongman eller styrke\vektløft artikler eller tv opptredener.
Hva med et underforum hvor man kan poste når Bodybuilding går på tv-en, eller når det står en ny artikkel i VG om en styrkeløfter?
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Hvorfor kan du ikke bare lage en post om dette?
Vist det skulle vært underforum for alt blir det ekstremt mange forum til slutt Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Er et underforum for artikler Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Hvorfor kan du ikke bare lage en post om dette?
Vist det skulle vært underforum for alt blir det ekstremt mange forum til slutt Wink

En post om dette hadde blitt veldig rotete og ikke noe informativ. Det som hadde skjedd er at det hadde blitt mye diskutering i denne posten, og da hadde man mistet all oversikten.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Er et underforum for artikler Wink
Ja men dette blir brukt dårlig, artiklene som står i f. eks vg blir spred rundt på alle andre underforum. Jeg ønsker også et sted som man kan gå inn og se om det er noe som skjer på tv.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Er glad for at det ikke er så mange vg og db artikler i artikkel forum, siden vg og db artikler stort sett are er piss og er ganske så uinterresant når man er ute etter å lære mer Smiley

www.vg.no ser du hva som skjer på tv Wink Om det er noe spesielt som blir vist på norsk tv så blir det opprettet en ny post, så det er bare å holde øynene oppe.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Er glad for at det ikke er så mange vg og db artikler i artikkel forum, siden vg og db artikler stort sett are er piss og er ganske så uinterresant når man er ute etter å lære mer Smiley

www.vg.no ser du hva som skjer på tv Wink Om det er noe spesielt som blir vist på norsk tv så blir det opprettet en ny post, så det er bare å holde øynene oppe.
Nå mener ikke jeg at man skal poste artikler fra vekt klubben i vg. Men jeg personlig med flere synes det er interessent når det er artikler med f.eks Arild Haugen, Charlie Abboh eller Andreas Hjelmtveit.

I andre forum har et under forum slik som jeg prater om fungert meget bra. Som du sier at det bare er å holde øynene opp, så er det ikke alle som sitter her inne hver dag. Å en artikkel eller når det skal gå et tv-program havner fort langt nede på listen, og kan være vanskelig å oppdage.
Passion trumps fucking everything!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!