Skrevet av Emne: Hasj ;/  (Lest 11555 ganger)

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Hasj ;/
« : 13. september 2006, 10:29 »
Ja jeg skal nå begynne å trene på et treningssenter, men de sier det blir en pisseprøve nå og da, men jeg røyker noe hasj, skjekker de etter dette? Det har jo ingen ting med kroppsbygging og gjøre

Ikke fortell meg hvor dumt hasj er, det tar vi et annet sted...


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Hasj ;/
« #1 : 13. september 2006, 11:14 »
Jeg tror ikke du trenger å være redd for at de faktisk gjennomfører det de sier om testing. Flere sentre har snakket om det, men jeg har fremdeles ikke hørt om noen som faktisk har gjort det...

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hasj ;/
« #2 : 13. september 2006, 11:23 »
Skullerud sportsenter eller noe skal jeg begynne på, jeg må visst skrive under på en "doping" lapp sammen med en over 18 for å få lov til å trene der, men skjekker de etter hasj, og blir jeg anmeldt om de finner sporstoffer etter det?

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hasj ;/
« #3 : 13. september 2006, 11:33 »
Skullerud sportsenter eller noe skal jeg begynne på, jeg må visst skrive under på en "doping" lapp sammen med en over 18 for å få lov til å trene der, men skjekker de etter hasj, og blir jeg anmeldt om de finner sporstoffer etter det?

De har ikke lov til å sjekke noe som helst. Da er det faktisk 100 000 i bot til bedriften.
Rart de skal sjekke deg for dop, når de har andre som flyver på kokain der oppe uten å reagere..


Bare drit i det, eller finn deg et annet studio.

Selv om jeg mener den hasjbruken bør du legge av deg, før hjernen din ødelegges for alltid.

Nann

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hasj ;/
« #4 : 13. september 2006, 11:42 »
det er ikke ofte, 7-8 ganger kanskje, men er det et greit senter?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Hasj ;/
« #5 : 13. september 2006, 11:51 »
Selv om jeg mener den hasjbruken bør du legge av deg, før hjernen din ødelegges for alltid.

Det er snakk om cannabis her, ikke ecstacy...

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Hasj ;/
« #6 : 13. september 2006, 11:54 »
Et vanlig treningsenter har ikke lov å pålegge deg noen urinprøve.


V e d t a k :

1. Med hjemmel i markedsføringsloven § 12, jf. § 9a forbyr Markedsrådet Norges Treningssenterforbund v/styrets formann å ha følgende vilkår i sin standard treningskontrakt som forbundet anbefaler sine medlemmer:

"Undertegnede plikter å la seg dopingteste på oppfordring fra Norges Idrettsforbunds dopinggruppe."
eller vilkår med tilsvarende meningsinnhold hvor treningssenteret forbeholder seg rett til å dopingteste samtlige medlemmer.

2. Med hjemmel i markedsføringsloven § 12, jf. § 9a forbyr Markedsrådet Norges Treningssenterforbund v/styrets formann å ha følgende vilkår i sin standard treningskontrakt som forbundet anbefaler sine medlemmer:

"Ved positiv test vil medlemmet bli utestengt fra studioet i 24 måneder. Å nekte å la seg dopingteste får samme konsekvens som positiv test."
eller vilkår med tilsvarende meningsinnhold.

3. Med hjemmel i markedsføringsloven § 16, jf. § 12 fastsetter Markedsrådet at Norges Treningssenterforbund ved styrets leder skal betale kr 100.000,- i tvangsgebyr dersom forbundet ikke innen 4 uker fra avsigelsen av vedtaket har endret punkt 10 i standardkontrakten, jf. punkt 1 ovenfor.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Hasj ;/
« #7 : 13. september 2006, 12:32 »
ja og det lammer hjernecellene, og kan føre til altzheimer i tidlig alder..
Dessuten gi søvnforstyrrelser og problemer med "ereksjonen"..


Hvilke mengder er det snakk om i studiene som mener å påvise dette? Jeg kan komme med ganske mange skumle virkninger av overdrevent alkoholforbruk, uten at alkohol er ulovlig av den grunn.

Jeg har vel å merke aldri røkt hasj, men etter å ha bodd i en av Europas mest cannabisliberale byer, har jeg bare et litt annet syn på saken enn de fleste her til lands.

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hasj ;/
« #8 : 13. september 2006, 13:13 »
Så jeg har egentlig ingen ting å være redd for?

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hasj ;/
« #9 : 13. september 2006, 15:01 »
Så om jeg sier nei til å skrive under, så kan de ikke nekte meg å bli medlem?

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

SV: Hasj ;/
« #10 : 13. september 2006, 15:21 »
Uansett, la oss nå si at du har blitt testet, og de på en eller annen måte greier å finne ut at du har tatt deg ei bønne - så er det ikke nok til å få deg dømt. Smiley

Du blir ikke tatt for bruk i Norge, er ikke lover mot det, du kan derimot bli tatt for oppbevaring, kjøp, salg osv.

edit:

Bare skriv under den kontrakten, den er ugyldig uansett. Om de en dag kommer og krever pisseprøve, så nekter du.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Hasj ;/
« #11 : 13. september 2006, 16:25 »
Uansett, la oss nå si at du har blitt testet, og de på en eller annen måte greier å finne ut at du har tatt deg ei bønne - så er det ikke nok til å få deg dømt. Smiley

Du blir ikke tatt for bruk i Norge, er ikke lover mot det, du kan derimot bli tatt for oppbevaring, kjøp, salg osv.

edit:

Bare skriv under den kontrakten, den er ugyldig uansett. Om de en dag kommer og krever pisseprøve, så nekter du.
Hvis - og når et treningsenter krever urinprøve, er det neppe for å påvise bruk av hasj.

Men hvis du tror at bruk av hasj er legalisert her i norge, så tar du rimelig feil.

Det er ulovlig både i form av salg, kjøp, oppbevaring og bruk. Blir det påvist bruk av hasj, vil du bli bøtlagt.


Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

SV: Hasj ;/
« #12 : 13. september 2006, 16:32 »
Kan du vise til noen som har blitt tatt for å ha brukt hasj? Uten at de ble tatt med stoffet på seg?

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Hasj ;/
« #13 : 13. september 2006, 16:35 »
Er det ulovlig å røyke hasj før konkurranser? Jeg trodde dem bare testa etter spesifike prestasjons-økende midler jeg.
Det ER en skam å snu!

Utlogget neven

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 436

  • ssk
SV: Hasj ;/
« #14 : 13. september 2006, 16:37 »
Kan du vise til noen som har blitt tatt for å ha brukt hasj? Uten at de ble tatt med stoffet på seg?

Vet om en som ble tatt uten noe på seg. Politiet hadde fått tips om at vedkommne brukte hasj, så de huka han inn og krevde urinprøve... Fyren ble tatt, han.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!