Skrevet av Emne: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk  (Lest 150499 ganger)

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #60 : 22. september 2006, 21:32 »
FYYYYYYYYY F for et bra innlegg!
Tror dette er det beste innlegget jeg har lest noensinne, uansett nettside!
Helt måløs etter å ha lest innlegget ditt, soleklar honnør.

Dessverre har ikke de tardsne som styrer musikken på sats skjønt at vi ikke VIL ha den masseproduserte oppkastmusikken, og vi blir torturert med Paris, Aguilera, 50 syngecent etc etc.

Vurderer sterkt å trene i mine spygrønne Peltor KID øreklokker (som jeg kjøpte da jeg var 7) neste gang jeg trener, kun for å demonstrere.
Støttes av Lånekassen

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #61 : 22. september 2006, 22:32 »
FYYYYYYYYY F for et bra innlegg!
Tror dette er det beste innlegget jeg har lest noensinne, uansett nettside!
Helt måløs etter å ha lest innlegget ditt, soleklar honnør.

Dessverre har ikke de tardsne som styrer musikken på sats skjønt at vi ikke VIL ha den masseproduserte oppkastmusikken, og vi blir torturert med Paris, Aguilera, 50 syngecent etc etc.

Vurderer sterkt å trene i mine spygrønne Peltor KID øreklokker (som jeg kjøpte da jeg var 7) neste gang jeg trener, kun for å demonstrere.

Det absolutt beste i verden, og nå snakker jeg trening her Wink, er å kunne trene til egen musikk. hater å vere på senter, og bli tvangsfora med minste felles multiplum for folk flest Angry

 i morgen tidlig skal jeg opp klokka halv ni og spise havregryna mine, klokka ti skal jeg inn i en mørk kjeller, slå på lyset og knuse på i to timer til verdens deiligste metall.

Å få lov til å pine meg selv med tunge vekter til metall, uten sutring fra andre på gymmet er et privilegium Smiley

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #62 : 22. september 2006, 22:38 »
Det absolutt beste i verden, og nå snakker jeg trening her Wink, er å kunne trene til egen musikk. hater å vere på senter, og bli tvangsfora med minste felles multiplum for folk flest Angry

Å få lov til å pine meg selv med tunge vekter til metall, uten sutring fra andre på gymmet er et privilegium Smiley

Så sant så sant.
Dessverre spiller de Britney og den andre syremusikken så jævlig høyt at jeg må ta musikken min inni noen hørselvern hvis jeg i det hele tatt skal høre min egen musikk uten å bli varig døv.
Det ER så deilig når de skrur av musikken et kvarter før de stenger, og warriors of the world er på full guffe når jeg seigpiner meg selv på de siste reps'ne!  Finnes omtrent ikke bedre følelse! Bare synd at lydkvaliteten er så tynn i headsettet.. :\
Støttes av Lånekassen

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #63 : 22. september 2006, 22:39 »
Kjøpt the plug fra boss feks. Den lager nok lyd i alle fall Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #64 : 22. september 2006, 22:45 »
Ikke akkurat verdens beste treningsmusikk, men sett på led zeppelin - stairway to heaven... Høyt volum. Så bare kjenner du ilingene i kroppen når den virkelig slår til etter ca fire og et halvt minutt... Helt sykt..






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #65 : 22. september 2006, 22:55 »
Lo godt nå, he..he.... Smiley
Men mye rock/metal i den samlingen Saktemensikkert, klart du hater POP.......
Hehe, jeg kunne fortsatt med å føre på A-HA, Gitarkameratene (de EGENTLIGE og ENESTE gitarkamerantene), Coldplay, Lisa Ekdahl, Vamp, Odd Børretzen, Vidar Busk, Bel Canto, Schtimm, Morrisey, White Stripes, Claus Wunderlich, M. A. Numminen, Steve Ray Vaughan, Creation, Eagles, Portishead, Björk, U2 og denslags, så helt fremmed for pop og andre sjangere er jeg ikke. Uten å egentlig tenke meg om listet jeg bare opp det jeg først og fremst har lyst til å høre på et treningsstudio, og ser nå at jeg glemte å føre på Led Zeppelin og Deep Purple.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #66 : 22. september 2006, 22:56 »
Slux, jeg vet!
Når soloen begynner føler jeg meg serr som Lee Priest elns (bare at jeg pumper med en brøkdel av vekten...).
Hører forøvrig masse på SOAD, LEd Zeppelin, Manowar, Maiden, Hammerfall, Rammstein og alt annet som får deg til å føles som en superhelt når du trener!


Når det gjelder ørepluggene så er jeg en student med student-økonomi. Dessuten kan jeg nevne at jeg har det største fjortiss-headsettet av dem alle, nemlig koss porta pro som får holde selv om de har fått seg en heftig omgang av sprittusjen og teiprullen.

 Må prioritere og prioriteringene står som følger:

Alpetur > Kosttilskudd > Skolebøker > Dilldall som jeg egentlig ikke trenger
Støttes av Lånekassen

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #67 : 23. september 2006, 05:55 »
For meg som just har krøpet inn i dette forumet, og fortsatt jobber som en gal for å reise meg, så var dette innlegget nyheter denne natten på jobb (i statens tjeneste). Det var deilig å se at noen hadde tatt seg bryderiet med å sette ordene jeg har tenkt, mang en gang, ned på "papiret".

Det er helt fantastisk hvordan det er mulig å spille så mye slushpop, når det er så mye god musikk der ute. Etter en liten time, med signaler som med en frekvens rundt de 100MHz har ruslet gjennom luften, besudlet min antenne og forpestet min radio, er ikke "smaken" av e-stoffer til å overse. Søtt, klissete og produsert av en feit, skjeggete kar med nese for profitt og som må tørke den svette barten når han omgås disse tøsete jentene som ikke kan synge (nok av mannlige artister som stinker også, men her ble det de stakkars jentene som fikk gjennomgå. Skulle det befinne seg noen rødstrømper her inne så må jeg bare beklage.).

Jeg befinner meg heldigvis ikke i en situasjon der jeg må lide meg gjennom time etter uke med hårreisende radiomusikk. Når mine småkresne trommehinner skal settes i sving så faller gjerne valget på noe i min egen dyrekjøpte platesamling. Og det skal alle vite, at den er verdt hver eneste krone.

Vil benytte anledningen til å takke for et makaløst innlegg.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #68 : 23. september 2006, 09:23 »
Når det gjelder ørepluggene så er jeg en student med student-økonomi. Dessuten kan jeg nevne at jeg har det største fjortiss-headsettet av dem alle, nemlig koss porta pro som får holde selv om de har fått seg en heftig omgang av sprittusjen og teiprullen.

 Må prioritere og prioriteringene står som følger:

Alpetur > Kosttilskudd > Skolebøker > Dilldall som jeg egentlig ikke trenger


3 hundringer eller så er ikke store prisen for timevis med lilflig metall rett i øregangen da Smiley

For meg som just har krøpet inn i dette forumet, og fortsatt jobber som en gal for å reise meg, så var dette innlegget nyheter denne natten på jobb (i statens tjeneste). Det var deilig å se at noen hadde tatt seg bryderiet med å sette ordene jeg har tenkt, mang en gang, ned på "papiret".

Det er helt fantastisk hvordan det er mulig å spille så mye slushpop, når det er så mye god musikk der ute. Etter en liten time, med signaler som med en frekvens rundt de 100MHz har ruslet gjennom luften, besudlet min antenne og forpestet min radio, er ikke "smaken" av e-stoffer til å overse. Søtt, klissete og produsert av en feit, skjeggete kar med nese for profitt og som må tørke den svette barten når han omgås disse tøsete jentene som ikke kan synge (nok av mannlige artister som stinker også, men her ble det de stakkars jentene som fikk gjennomgå. Skulle det befinne seg noen rødstrømper her inne så må jeg bare beklage.).

Jeg befinner meg heldigvis ikke i en situasjon der jeg må lide meg gjennom time etter uke med hårreisende radiomusikk. Når mine småkresne trommehinner skal settes i sving så faller gjerne valget på noe i min egen dyrekjøpte platesamling. Og det skal alle vite, at den er verdt hver eneste krone.

Vil benytte anledningen til å takke for et makaløst innlegg.

Selv takk og velkommen inn i varmen. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #70 : 23. september 2006, 12:51 »
NRK-lisensen går vel kort og greit til NRK; altså både TV og radio. Skal man dra inn dette med NRK og lisens mener jeg man må se på hele registeret, ikke bare P3. Lisenspengene gir oss et befriende krypinn fra komers-kanalenes tanketomme faenskap!

Riktignok spilles det mye av det i denne tråden nevnte dritmusikk, men NRK leverer også klassisk musikk, opera, jazz, rock, skikkelige nyheter, mer seriøse debatter og ellers ting som den store hop er for likegyldig til å være takknemlig for.

Hadde det ikke vært for NRK ville vi vært overlatt til Babloid og Bordell Cæsar, en kulturfattigdom som iallfall ville kvalt meg.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #71 : 23. september 2006, 13:19 »
Nå har jeg vel ikke akkurat betal lisens på en stund, så jeg skal egentlig ikke klage på den Embarrassed Grin

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #72 : 23. september 2006, 15:23 »
Fantastisk innlegg! Bow
Sjølv om eg tilhøyrer den yngre generasjonen er eg heilt og fullt einig i kvart einaste punkt, honnør 2thumbsup 2thumbsup


Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #73 : 02. oktober 2006, 19:58 »

Dette er godt nytt for et gammalt metalhue Smiley

MTV lanserer metal-program

(VG Nett) «Headbangers Ball» er norske MTVs nysatsning.

Av ALEXANDER NYHAGEN


 
METAL-VJ: Peter Michal Kolstad, alias Pete Evil, er MTV Norges nye VJ. Han leder programmet «Headbangers Ball» Foto: MTV

Les også:
MTV-Charlotte: - Dauer hvis jeg får møte Morrissey (13.06.06)


VG-lista 1958 - 2004
artist album single 
      inneholder starter med   
Lytt til VG Radio!

«Headbangers Ball» huskes nok av mange fra MTV på 80- og 90-tallet med den profilerte VJen Vanessa Warwick.

Nå er programmet tilbake med norsk programleder. Hittil har Charlotte Thorstvedt vært den eneste norske MTV-VJen, men hun får nå selskap av Peter Michal Kolstad (33) - alias «Pete Evil», som skal lede «Headbangers Ball»

Norsk fokus

Kolstad er kjent fra band som Datsun, Hellride og Blood Tsunami - og han ser frem til å ha sitt eget program for å promotere norsk og skandinavisk metal.

- Det blir nok hardere enn det gamle «Headbangers Ball» - jeg vil fokusere mye på norsk musikk, og prøve å drive litt opplysningsvirksomhet overfor unge i dag, sier Kolstad når VG Nett treffer ham under lanseringen av programmet på rockepuben Last Train i Oslo.

Les blogger og blogg selv om MTV på VG blogg!

God magefølelse

 
METAL-FAN: VG Nett møtte Peter Michal Kolstad da MTV lanserte sitt nye program «Headbangers Ball». Foto: Alexander Nyhagen
Kolstad har allerede spilt inn to programmer, og TV-debuten får han 6.oktober.
- Magefølelsen er god - selv om jeg ikke har noe TV-erfaring fra før falt det seg ganske naturlig for meg å stå foran kameraet.

Tilværelsen som kjendis har Kolstad et avslappet forhold til.
- Det har jeg ikke tenkt så mye på ennå. Men nå blir jeg i hvert fall kjent for noe jeg kan stå for, sier han.

Kanalasjef Marit Kringstad i norske MTV har stor tro på programmet.
- Tusener av sulteforede metal-fans kan glede seg over at vi nå bestemmer programmer og musikk helt spesielt for det norske markedet. MTV skal ikke bare satse «mainstream», men også vise bredden i musikken, sier hun.

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #74 : 02. oktober 2006, 23:17 »
såg den jeg også.
Har vel bare et ord å komme med til den; KOOOONGE!
Støttes av Lånekassen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!