Skrevet av Emne: VM I STYRKELØFT 2006  (Lest 15819 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: VM I STYRKELØFT 2006
« #105 : 05. november 2006, 21:43 »
Etter det jeg har hørt så kan jeg sette ganske mye penger på at den rekorden blir slettet! Gleder meg enormt til å se Olaf i aksjon!  Smiley
Selv sier Olaf at han er litt spent på hvordan formen blir til VM etter sydnorsken.Det var noen tunge løft der,og han liker ikke slikt sånn rett før..
Men jeg har tro på Dietmar og har selv erfart at dette faktisk piffer opp formen.
Men passer meg for å ikke sette for høye krav på Olaf slik at han vil få problemer med å leve opp til forventningene.

Selv om det virket lett på sydnorsken så ble det en pers på 10kg og 955kg sammenlagt.
Han har dratt en lett 350kg i markløft på NM før,der glapp grepet på 360 som var helt opp.
Det er også 45 kg til som skal oppå de 955kg for å få til 1000kg.
Jeg er ikke i tvil om at Olaf er kapabel til å gjøre det,men da må alt klaffe 100%.
Jeg har også vært heldig som har vært til stede å hjulpet han opp mot VM og vet at vektene har blitt lettere og lettere og har også sett at humøret har blitt bedre etterhvert som formen har kommet.Men samtidig vises det at han også begynner å få et tunnelsyn nå med fokus på VM og kun det.
Derfor er jeg litt forsiktig med å gå ut å si med 100% sikkerhet at Norgesrekorden ryker i markløft og sammenlagt.For hva skjer hvis han bommer i bøy eller benk?
Se tilbake på NM i år,der fikk han siste benk på åpningsvekt.Ting kan skje og jeg mener hvis forventningene er "litt" lavere så vil bonusen bli mye høyere for full klaff. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: VM I STYRKELØFT 2006
« #106 : 05. november 2006, 23:54 »
Eit veldig veldig fornuftig innlegg der. Det er viktig å ikkje skru forventingane for høgt. Det er so små detaljar som skiljar full klaff og ikkje.

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: VM I STYRKELØFT 2006
« #107 : 06. november 2006, 21:08 »
Eit veldig veldig fornuftig innlegg der. Det er viktig å ikkje skru forventingane for høgt. Det er so små detaljar som skiljar full klaff og ikkje.

Mine forventninger til HiB studenten er da mye større!!!  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!