Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 724591 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1696 : 26. juni 2012, 17:52 »
Nok dopingdebatt! Her skal det postes råe byggerbilder, la oss nå alle "glede" oss over det, ikke diskutere hvordan de har blitt som de er Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1697 : 26. juni 2012, 19:50 »
Insulin bruk er også en stor faktor når det kommer til den magen, noen trur det er det alene som gjør at magen vokser, og ikke GH'en. Evnt en kombinasjon..

Men glem ikke en ting da, når du nevner Arnold feks kontra Coleman:
Arnold var vel rundt 188cm høy, og veide litt i overkant av 100-105kg i konkurranse form?
Coleman feks: rundt 180cm høy, og veide litt i overkant av 135kg i konkurranse form..
Måla kan vel variere litt ettersom hvor du finner de på nettet, men du skjønner jo greia,
Så ikke akkurat sammenlignbart med tanke på mage og alt.

Skal ei heller glemme at Coleman sikkert åt noen tusen kalorier mere om dagen enn Arnold, og det og gir deg jo ikke mindre mage akkurat... Magesekken utvider seg med MYE mat som de gutta der får i dag.

For all del, helt enig i at Arnold og gutta på 60-70 tallet, og igrunn alle opp til starten av 90 tallet så betraklig bedre ut Smiley Men greit å ta med alle faktorer Smiley

Dagens sterioder er mye mer kraftige enn den tidens sterioder så det kan ikke sammenliknes i min mening.

Uansett det eksisterer folk med gode gener og det er folk naturlig som kan bli større enn andre med muskler.

Her står det mer om gener og hva slags effekt dine gener har på trening :
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_truth_about_bodybuilding_genetics og http://www.musclehack.com/can-we-all-be-as-big-as-arnold-bodybuilding-genetics-explained/.

Okay, nå er jeg ferdig med å diskutere dette temaet.

Dette her er Frank Zane.

http://www.ironmagazine.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/318987994.jpg http://www.theplace2.ru/archive/frank_zane/img/frankzane3.jpg http://www.ifbbpro.com/wp-content/uploads/image/halloffame/FrankZane1.jpg
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1698 : 26. juni 2012, 21:28 »
Okay, nå er jeg ferdig med å diskutere dette temaet.

Det har jeg vanskelig for å tro. :Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1699 : 26. juni 2012, 22:30 »
Bol er alt som skal til, gener er tull! Selv damer blir muskelmonstre med nok roids! End of discussion!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1700 : 26. juni 2012, 22:39 »
Pumper du i deg noen liter med diverse Tsjernobyl-bol så skjer det nok noe uansett, inkludert at musklene blir større. Noen overlever alt og havner tilslutt på scenen i Mr. Olympia. Plutonium (nevnt tidligere) anbefales forøvrig ikke som kosttilskudd, da må du ha særdeles gode gener hvis du skal fikse kjøret.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1701 : 26. juni 2012, 23:46 »
Bol er alt som skal til, gener er tull! Selv damer blir muskelmonstre med nok roids! End of discussion!
Gode gener = Større muskler enn de fleste, men ser fortsatt bra ut og naturlig.
Roids = Stor kropp som ser unaturlig ut og som flest folk synes ser stygt ut. (ihvertfall av det jeg har hørt).

Så gener beats roids når som helst end of discussion.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1702 : 27. juni 2012, 01:01 »
Herre..! Tror du faktisk på det du selv skriver, Hemen? Hvor gammel er du? Under 20 regner jeg med. Jævlig naiv er du hvertfall.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1703 : 27. juni 2012, 12:12 »
Hva er så naivt med det jeg har skrevet? Bodybuliding.com alle slike steder sier personer med gode gener eksisterer.

Og jeg vet at en med som tar roids kan bli mye større enn de som har gode gener uansett.

Ifølge en bodybuliding side er det 95% sjanse for at alle på din gym ikke har gode gener.

Så det er ganske få som har det.

Men jeg sier bare jeg vil heller hatt gode gener og endt opp med å bli 99 kg med lav fettprosent enn å bli avhengig på roids og ennå ende opp på 110 kg med lav fett prosent.

Det jeg mener er at naturlig bygd kropper er mye bedre enn en kropp bygd med sterioder.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1704 : 27. juni 2012, 13:56 »
Hva er så naivt med det jeg har skrevet? Bodybuliding.com alle slike steder sier personer med gode gener eksisterer.

Og jeg vet at en med som tar roids kan bli mye større enn de som har gode gener uansett.

Ifølge en bodybuliding side er det 95% sjanse for at alle på din gym ikke har gode gener.

Så det er ganske få som har det.

Men jeg sier bare jeg vil heller hatt gode gener og endt opp med å bli 99 kg med lav fettprosent enn å bli avhengig på roids og ennå ende opp på 110 kg med lav fett prosent.

Det jeg mener er at naturlig bygd kropper er mye bedre enn en kropp bygd med sterioder.


Støtter den der, men du bygger da ikke en STYGG kropp av roids
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1705 : 27. juni 2012, 14:12 »




"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1706 : 27. juni 2012, 14:41 »
Støtter den der, men du bygger da ikke en STYGG kropp av roids

Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1707 : 28. juni 2012, 01:27 »
Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.

Da forstod jeg deg mere riktig ! Jeg trodde du mente at selve kroppsfasongen blir stygg, altså om du er liten eller stor og går på steroider..

Tror heller at folk syns selve on season er stygg ! Når de er rippa og tørre i formen mener vell folk flest at det er mindre pent, men på off season og litt bulking, blir ting mye "finere"

Iallefall slik jeg har oppfattet det blant min vennekrets.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1708 : 29. juni 2012, 01:22 »
Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.

Det høres ut som om du kan en del om dette, så jeg spør deg.
Om en person veier 80kg før han begynner å trene og bygger seg opp til 100kg uen doping, ville han da sett annerledes ut på samme vekt ved bruk av doping?

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1709 : 29. juni 2012, 11:50 »
Det høres ut som om du kan en del om dette, så jeg spør deg.
Om en person veier 80kg før han begynner å trene og bygger seg opp til 100kg uen doping, ville han da sett annerledes ut på samme vekt ved bruk av doping?
Nei, fordi siden det er innen hva han kan nå naturlig så vil det ikke være en forskjell.
Eneste forskjellen er at personen når det raskere.

Men jeg tror at hvis en person veier 90 kg og klarer ikke å bli større. Tar dop for å bli 100 kg så tror jeg det vil se unaturlig. ut. Både fordi det er utenfor hva personen kan nå naturlig og fordi at sterioder er fake testosteron (det manlige kjønnshormone).  Hvor en person trener naturlig blir kroppen produsert av ekte testosteron.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!