Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 724697 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1875 : 10. mars 2013, 12:37 »
Det der er ikke 6-7% fett, de beina tyder mer på 12-15.

Hva som går an og hva fyren faktisk driver med er derimot to forskjellige ting.

Her er en fyr som er både større og mer rippa :



Og så kan du spørre deg selv om hva slags dopingmidler Gustav Fristensky brukte i 1903.





Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1876 : 10. mars 2013, 13:08 »
Ut i fra hva jeg kan se av bilder av han når jeg googler han er ikke han i nærheten av Jeff. Også mtp Jeff ikke er mer enn 18 år..

Om det er mulig å oppnå det Jeff har oppnådd naturlig, hvorfor er det da ingen som har oppnådd det før? Trodde det sa seg selv at Jeff eller noen av de andre store fitnessmodellene ikke var naturlig for de fleste nå.


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1877 : 10. mars 2013, 13:20 »
Ut i fra hva jeg kan se av bilder av han når jeg googler han er ikke han i nærheten av Jeff. Også mtp Jeff ikke er mer enn 18 år..

Om det er mulig å oppnå det Jeff har oppnådd naturlig, hvorfor er det da ingen som har oppnådd det før? Trodde det sa seg selv at Jeff eller noen av de andre store fitnessmodellene ikke var naturlig for de fleste nå.

http://fitnessinsane.com/interviews/teenage-sensation-fitness-model-jeff-seid-speaks-with-fitness-insane/

Jeff Seid er 183 cm og 85 kilo.

Gustav Fristensky var 183 cm og 100 kilo. Muligens noe mindre på det bildet. Han var også god for 140 kilo i press. Bare glem å få Jeff Seid til å ta det.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1878 : 10. mars 2013, 13:27 »
Hva er det vi snakker om her? Å oppnå høyest mulig vekt? Jeg var vel selv 100-110kg på 170cm før jeg begynte med doping, så da har jeg oppnådd mer enn Jeff naturlig da mener du?

140kg i benkpress er heller ingen stor oppnåelse naturlig lenger..

Jeg trodde vi snakket om Jeff sin fysikk var oppnåelig naturlig eller ikke, og ikke om hvem som løftet mest av de? Jeff er en fitnessmodell, det eneste han jobber mot er å se best mulig ut, ikke å løfte tunge vekter.

Du må heller ikke glemme at Jeff ikke er mer enn 18 år, bare noen få år siden gutten kom i puberteten.. dette blir for meg omtrent like latterlig som å diskutere med noen som mener Ronnie Coleman aldri har brukt steroider. Det sier seg selv Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1879 : 10. mars 2013, 13:48 »
Nuff Seid...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1880 : 10. mars 2013, 13:51 »
Vil bare opplyse om at dette er en bildetråd. Ikke start en dopingdiskusjon her også, folkens.

Det skjedde i Arild Haugen-tråden, og vi så hvordan det gikk. Slike diskusjoner eskalerer gjerne fort, fordi det er noe mange har mange meninger om. Det er helt greit at folk har meninger om noe, man da bes det bare om at man tar diskusjonen et sted hvor den hører hjemme:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=37.0

Folk kommer ikke inn i denne tråden for å lese om doping. Dette er en bildetråd. Litt småsnakk skal være lov, og det er ikke meningen å hysje ned alt som ikke er "topic". Men jeg bare bemerker om det nå, mens det er i en "tidlig fase". Ikke begynn på den diskusjonen her inne også.

Takk. Smiley

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1881 : 10. mars 2013, 14:08 »
Hva er det vi snakker om her? Å oppnå høyest mulig vekt? Jeg var vel selv 100-110kg på 170cm før jeg begynte med doping, så da har jeg oppnådd mer enn Jeff naturlig da mener du?

140kg i benkpress er heller ingen stor oppnåelse naturlig lenger..

Jeg trodde vi snakket om Jeff sin fysikk var oppnåelig naturlig eller ikke, og ikke om hvem som løftet mest av de? Jeff er en fitnessmodell, det eneste han jobber mot er å se best mulig ut, ikke å løfte tunge vekter.

Du må heller ikke glemme at Jeff ikke er mer enn 18 år, bare noen få år siden gutten kom i puberteten.. dette blir for meg omtrent like latterlig som å diskutere med noen som mener Ronnie Coleman aldri har brukt steroider. Det sier seg selv Tongue

140 kilo i press er ikke det samme som 140 kilo i benkpress.

Hva er forskjellen på Ronnie Coleman og Jeff Seid ? Forskjellen er at Ronnie Coleman er lavere og veide 50 kilo mer på lavere fettprosent.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1882 : 10. mars 2013, 14:10 »
Vil bare opplyse om at dette er en bildetråd. Ikke start en dopingdiskusjon her også, folkens.

Det skjedde i Arild Haugen-tråden, og vi så hvordan det gikk. Slike diskusjoner eskalerer gjerne fort, fordi det er noe mange har mange meninger om. Det er helt greit at folk har meninger om noe, man da bes det bare om at man tar diskusjonen et sted hvor den hører hjemme:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=37.0

Folk kommer ikke inn i denne tråden for å lese om doping. Dette er en bildetråd. Litt småsnakk skal være lov, og det er ikke meningen å hysje ned alt som ikke er "topic". Men jeg bare bemerker om det nå, mens det er i en "tidlig fase". Ikke begynn på den diskusjonen her inne også.

Takk. Smiley

Vi har vel allerede diskutert temaet på antidoping forumet en del ganger. Så det er bare for The Predator å delta eller starte en tråd der.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1883 : 10. mars 2013, 14:16 »
Haha wtf.. dette må være ett troll? Hvorfor påpeker du forskjellen på Coleman og Jeff? Jeg er lei for at jeg må være den som forteller deg det, men du kommer aldri til å bli seendes ut som Jeff eller noe i nærheten av det med mindre du benytter deg av steroider/vekst.


OT: Larissa Reis er desidert den deiligste i denne sporten!


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1884 : 10. mars 2013, 14:23 »
Jeg er lei for at jeg må være den som forteller deg det, men du kommer aldri til å bli seendes ut som Jeff eller noe i nærheten av det med mindre du benytter deg av steroider/vekst.

Å, den har jeg aldri hørt før.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1885 : 10. mars 2013, 14:39 »
Vekta har noe å si for muskelmasse.  Og kødder du med meg? Jeff Seid er ikke i nærheten :


2. Spørsmålet er om Jeff Seid sin fysikk er oppnålig naturlig ikke om han er det. Zyzz er et godt eksempel han tok masse sterioder, men hans fysikk var fortsatt oppnåelig naturlig med mange års trening.

Jeg føler personlig at undervurderer hva som er oppnåelig naturlig.  Jeff Seid er bare 183 cm og 85 kg med muskelmasse.  Jeg er usikker på fettprosenten, men det må da være mulig å ha 8-10 fettprosent og ha samme muskelmasse å en kropp som ligner på Jeff Seid sin?

Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1886 : 10. mars 2013, 14:45 »
Sånn nå har jeg laget en tråd for Jeff Seid doping diskusjonen : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=127351.new#new

Jeg lagde tråden fordi jeg ikke vil at noen skal bli bannet for å diskutere om dette og fordi at jeg vil at diskusjonen skal gå uten å bli stanset. Smiley
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1887 : 23. mars 2013, 23:46 »
Munzer
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1888 : 24. mars 2013, 08:40 »
Dette er ekte bodybuilding i min mening : http://www.youtube.com/watch?v=X2DkkvGvRz0
Ikke dette : http://www.youtube.com/watch?v=-uVVzUZ3MsE

Bodybuilding fra den første videon hadde size, symmetri og proporstions. Og fantastisk posering.

Mens i den andre videor er det bare size, size og size å elendig posering iforhold til den første.

Passe pinlig den siste. Men han svarte som kom inn på slutten så relativt bra ut til å ikke være i sceneform.

Nå om dagen så virker det som om de fleste av toppbyggerne selv med lav fettprosen ser ut som vaskulære julegriser, og det er først når de totalt rippa og nesten døden nær dehydrering at de begynner å se "bra" ut.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1889 : 24. mars 2013, 10:49 »
Ronnie Coleman



Større enn det der finner du ikke. Men han ser mindre ut som en julegris enn det Jay Cutler gjør, lell.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!