Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 264060 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hasj
« #975 : 20. januar 2011, 13:44 »
Du trur du skjønner mye da, pluss at the matrix blir jævla bra
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget payn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • No payn no gain
Sv: Hasj
« #976 : 20. januar 2011, 14:01 »


Er du super seriøs med treningen din om det så er bodybuilding,styrkeløft eller strongman....
så har hverken hasj eller alkohol noe i diett boken din å gjøre.
Burde ikke være ett emne i hele tatt.
Holder du deg noen nivå under så gjør hva du vil for meg.



No payn no gain
  Sande kk

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hasj
« #977 : 20. januar 2011, 14:15 »

Er du super seriøs med treningen din om det så er bodybuilding,styrkeløft eller strongman....
så har hverken hasj eller alkohol noe i diett boken din å gjøre.
Burde ikke være ett emne i hele tatt.
Holder du deg noen nivå under så gjør hva du vil for meg.





Dette blir du pent nødt til å utdype.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget OmarO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 179

Sv: Hasj
« #978 : 20. januar 2011, 15:09 »
Hør her da gutter; Hasj er ikke bra! Du blir dum, slapp, demotivert, bruker penger på det, blir kjent med masse søplefolk, og ikke minst, det er bare bivirkningene. Selve effekten er jo at du blir grisestein, og da skjønner du i alle fall ingenting.

Det der beskriver akkurat en kompis av meg. Sikkert sånn de fleste som smoker blir da....
Mark 210 x1
Benk 120 x1
Bøy 180x1
@87 kg RAW

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #979 : 20. januar 2011, 15:35 »
Dette blir du pent nødt til å utdype.

Hvorfor er han nødt til det? Er det du som er kong Harald eller?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Hasj
« #980 : 20. januar 2011, 19:59 »
Det der beskriver akkurat en kompis av meg. Sikkert sånn de fleste som smoker blir da....

Det er i alle fall min erfaring... Og det som er, er at de fleste reagerer ganske likt over lengre tid, du mister personligheten og blir en hasj-smurf..
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hasj
« #981 : 20. januar 2011, 20:50 »

Er du super seriøs med treningen din om det så er bodybuilding,styrkeløft eller strongman....
så har hverken hasj eller alkohol noe i diett boken din å gjøre.
Burde ikke være ett emne i hele tatt.
Holder du deg noen nivå under så gjør hva du vil for meg.
Arnold er sterkt uenig med deg, og han var vel ganske seriøs en gang i tida.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #982 : 20. januar 2011, 21:09 »
Hvorfor er han nødt til det? Er det du som er kong Harald eller?

Hvor mange jobber her i NRK?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #983 : 20. januar 2011, 21:17 »
Det er i alle fall min erfaring... Og det som er, er at de fleste reagerer ganske likt over lengre tid, du mister personligheten og blir en hasj-smurf..

En person jeg kjenner veldig godt har røyket på og av i 10 år. Han har vært i jobb siden han var 17 år og er aldri borte fra jobb. 3 av vennene hans begynte samtidig som han, av de er 1 langer, 1 studerer på universitetet etter mange års jobb med lange arbeidsdager, og 1 er økonom.

Jeg kjenner også en del andre som røyker, og som har havnet mer eller mindre på kjøret med andre stoffer, men dette er folk som har hatt problemer siden tidlig barndom og kommer fra dårlige familieforhold.

Du trenger ikke å gå på trynet fordi du tar deg en joint i ny og ne, men har du problemer fra før av og begynner å røyke for å slippe unna virkeligheten, går det ofte galt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hasj
« #984 : 20. januar 2011, 22:20 »
Hvorfor er han nødt til det? Er det du som er kong Harald eller?

Føler at jeg diskuterer med barnehage barn nå, men fair nuff, jeg får forklare det åpenbare til deg. Det går ikke ant å komme med en påstand som han gjør; "hasj er dårlig for trening" Uten å begrunne påstanden. Forstår du det, eller skal jeg bruke andre ord en slike fremmedord som "påstand" og "åpenbare" ?
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget methevas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Hasj
« #985 : 20. januar 2011, 22:24 »
Det og tro at hasj er farlig er bare dumt.

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hasj
« #986 : 20. januar 2011, 23:07 »
Det er i alle fall min erfaring... Og det som er, er at de fleste reagerer ganske likt over lengre tid, du mister personligheten og blir en hasj-smurf..

Hvordan kan du miste personligheten?

Ifølge forskning er kroppen (som alt sagt) tilbake til normalt etter en tid, den effekten som varer lengst varer i høyst en uke etter at det er røyket (denne effekten beskrives som en delvis vanskeliggjøring av innlæring) Hvordan kan man bli en "hasj-smurf" da? Andre stoffer; der kan du bli agurk i hodet. Hasj: No way.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Hasj
« #987 : 20. januar 2011, 23:30 »
Enkelte personer er disponibel for alvorlige sinnslidelser om man røyker mye hasj over tid.
Gjelder sikkert de fleste stoffer.
Det gjelder ett fåtall, men man kan ikke som enkelt individ vite om man er disponibel for det.

Å påstå at hasj er ufarlig blir litt for dumt. Er vel helst de som sitter med pipa i kjeften opptil flere ganger daglig som påstår det. Fornektelse er en fin ting.

Her er en fin artikkel som ser på det fra flere sider.

http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1486000.ece
Smil med det smilet du har.

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hasj
« #988 : 20. januar 2011, 23:44 »
Enkelte personer er disponibel for alvorlige sinnslidelser om man røyker mye hasj over tid.
Gjelder sikkert de fleste stoffer.
Det gjelder ett fåtall, men man kan ikke som enkelt individ vite om man er disponibel for det.

Å påstå at hasj er ufarlig blir litt for dumt. Er vel helst de som sitter med pipa i kjeften opptil flere ganger daglig som påstår det. Fornektelse er en fin ting.

Her er en fin artikkel som ser på det fra flere sider.

http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1486000.ece

Det stemmer som du sier, noen som røyker hasj har psykiske lidelser. Som artikkelen du selv linket til sier, er det ikke dopet som gjør dette, men mer sammenhengen og tilststanden mennesket allerede er i. Sammenhengen cannabis brukes i kan forandres, ved legalisering (som er et av de større argumentene for legalisering). Det vil alltid være unntak, disse menneskene med lidelser / problemer, kan ha opplevd ting i livet som allerede har gjort dem ustabil.

Kan si meg enig i at å si at det er helt ufarlig for alle mennesker blir drøyt, fordi det ved å si at det er helt ufarlig, prøver flere det og kan (potensielt) ende opp i et kriminelt miljø (som igjen er et argument for å legalisere)

Som artikkelen selv sier, er ikke et overforbruk veldig bra. Ikke fordi det har bivirkninger i seg selv, men fordi noen går gjennom livet stein. Men overforbruk gjelder -absolutt- alt i denne verden, brukes noe for mye, er det ikke bra. Hvis overforbruk er et argument mot cannabis, er det vel også et argument mot alt annet? Hadde det vært tilfellet kunne vi jo like greit bare gått over til kommunisme, slik at staten kunne passe på alt vi fikk i oss? (PS: Dette er å putte det litt på spissen, men er for å bevise poenget mitt)

Jeg er derfor for bruk av sunn fornuft, men også for legalisering for å gi de som trenger det hjelp, og holde ungdommer (som allerede prøver det) utenfor et kriminelt miljø.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #989 : 21. januar 2011, 08:44 »
hehe - jeg innrømmer lett at jeg godt kunne tenke meg at det ble legalisert, sånn egoistisk sett… Jeg vet derimot hvor lett det er å bare fyre en her og der, i forhold til alt "peset" det er å begynne å drikke i tide og utide.

Ingen merker at man er litt fjern, lizzzm… Men jeg vet også hvor jævla lett det er å bikke litt over, sånn at det er ok når man har røyka og kjedelig når man ikke har det. DET er det viktigste argumentet mitt for IKKE å legalisere.

De som røyker litt mer enn bare på nachspiel, men fortsatt ikke ser på seg selv som røykehuer, røyker alikevel fortsatt mer enn "vanlige folk" drikker vin eller pils. Det brukes på forskjellige måter. Litt vin kan man kose seg med, å oppnå en mild oppstemthet i tillegg tilsmak, lukt etc.

THC blir du fjern av.

ja- jeg kjener til alle typene, og alle gradene og dill og dall - men effekten er fortsatt å bli stein - det er ikke et nytelsesprodukt på samme måte  slik som vin eller øl.

Derfor kan det egentlig ikke sammelignes.

alikevel tror jeg det er værre å drikke alkohol i helgen, enn å royke seg fjern i helgen.

sånn - nå er alt sagt i denne tråden. Tongue
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!