Skrevet av Emne: Cutler 3 -Coleman 0  (Lest 5663 ganger)

Utlogget Zuul

Cutler 3 -Coleman 0
« : 08. oktober 2006, 16:56 »
JAY WINS REMATCH #1


Written by: Greg Merritt

He was still holding water from yesterday's 14-hour flight, but Jay Cutler was clearly better defined than Ronnie Coleman in Friday's Austrian Grand Prix, and for the second time in six days (the first being the Mr. Olympia), Iron Jay relegated eight-time Mr. O Coleman to the runnerup spot. At times during the fast-paced contest, it seemed Coleman lacked the old confidence while Cutler now has the aura of reigning bodybuilding king. The crowd initially poured its love on the owner of eight Sandow's, but the owner of one Sandow won them over. The battle for third place was crucial because it meant the first 2007 Olympia qualification for someone who didn't earn one by placing in the top six at last weekend's O, and it meant the most to Dennis James, because he's forgoing the rest of the Euro Tour to guest-pose in Hungary. Alas, it was crowd-favorite Markus Ruhl who nabbed the three spot. Neither James nor Ruhl were at their best, but both were slightly tighter than at the O. Germany's Ronnie Rockel and England's Eddie Abbew were the best-conditioned men in the show. Rockel lacks the back and Abbew is missing the wheels to out-muscle the big cats in this lineup, but both were very happy to be in the posedown against the winners of the past nine Mr. O's.
EURO NOTES

Italy's Daniele Seccarecci, fresh off his fifth place finish at the Spanish Grand Prix, has a classical physique reminiscent of a bigger John Terilli (there's an '80s flashback). With a bit more mass and a lot more cuts, he'll be back in more posedowns.

In addition to Rockel, his slightly smaller doppelganger, Lee Powell, also could've finished higher if the judges had looked for more cuts with less mass. His spinal erectors and lower lats were as feathered as anyone's this side of David Henry's.

The show was a rousing success with over 1700 tickets sold (many hundred since the Olympia) and a very vocal crowd.

The total prize purse was $20,500, with Cutler taking away $10,000.

Tomorrow (very, very early!) the tour moves to Timisoara, Romania for the Romanian Grand Prix. Nobody seems to know anything about what awaits us, but you can count on Team FLEX to be there behind the scenes and front row center. Watch FLEXOnline on Saturday for early updates and a full report. Rematch No.2, and, possibly, Ronnie's revenge, is only a day away. And you won't want to miss the complete madness, dueling egos and full behind-the-scenes story in a future issue of FLEX. For starters, a Mr. Olympia winner nearly burned the Austrian hotel down!

AUSTRIAN GRAND PRIX RESULTS

Jay Cutler
Ronnie Coleman
Markus Ruhl
Dennis James
Ronnie Rockel
Eddie Abbew
Jaroslav Horvath
Daniele Seccarecci
Mustafa Mohamad
Alex Fedorov
Lee Powell
Yamagishi Hidetada
Manfred Petautshnig
Aiman Faour
Migger Millazzo
Oleg Makshantsev

bilder nederst på linken

http://www.flexonline.com/news/160#

JAY WINS REMATCH No. 2


Written by: Greg Merritt

For the second time in two days, reigning Mr. Olympia Jay Cutler defeated eight-time Mr. O Ronnie Coleman. Both men were slightly sharper Saturday evening in Timisoara at the Romanian Grand Prix, and Big Ron got the small crowd behind him at the end, as they chanted "Ronn-ie!" His back and middle were too soft to regain the top position this time, but, if he continues to sharpen and Cutler doesn't, tomorrow could be his day. The surprise of the show and one of the biggest jaw-droppers of the year was Sergey Shelstov. Despite his mud-bath of Dream Tan, he has most everything but clavicle width. His wheels are especially impressive, and they held their own in side-by-side comparisons against the two Mr. O's. Easily the best Russian in this year's Euro Tour (Fedorov was a fat 10th last night), Sergey is now 2007 Olympia-bound after only one pro contest. Just missing an O invite was the hardest competitor in the contest, "Nice Guy" Eddie Abbew. He'll have a final chance (for this year) tomorrow. Rounding out the top five of an otherwise weak lineup was Italy's 26-year-old Danielle Seccarecci, who, with two trips to posedowns in his first three pro shows, is, like Shelstov, having a remarkable rookie year. Watch out for him on American stages (and magazine covers) next year.
Tomorrow (ridiculously early again) Team FLEX, Coleman, Cutler and company fly to The Netherlands for the anything-goes-party known as the Amsterdam Grand Prix. It's a fitting conclusion to the 2006 IFBB pro schedule. Will Ronnie end the year on a high note or will Jay continue his remarkable run? Will there be another Sergey-sized surprise? We're certain one more competitor will qualify for the O-but who will it be? Of course, FLEXOnline will be there for the exclusive behind-the-scenes and front-row-center coverage that only we provide. And for the full story (soap opera, slapstick comedy, and crime thriller), with events, quotes and emotions too explosive for this space you won't want to miss my complete Euro Tour diary in a future issue of FLEX. For now, we're off to Amsterdam for rematch No. 3 and guaranteed madness in the world's ultimate Sin City!

IFBB ROMANIAN GRAND PRIX FINAL RESULTS

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Sergey Shelstov
4. Eddie Abbew
5. Danielle Seccarecci
6. Yamagishi Hidetada
7. Thomas Bengali
8. Ricky Welling
9. Migger Milazzo
10. Nicolae Gurgi
11. Cristian Mihailescu
12. Zoran Vejic

Prejudging Gallery



http://www.flexonline.com/news/161

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #1 : 08. oktober 2006, 17:03 »
Greit nok at Cutler har slått han 3 ganger i år, men det som er mest prestisje i leder Coleman 8-1  Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Lundern89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #2 : 08. oktober 2006, 17:06 »
Ser ut som om rollene har blitt snudd. Nå er det Coleman som ser ut til å komme på 2. plassene, mens Cutler tar 1. plassene. Stakars Coleman..

Utlogget fitness-pia

  • IFBB Figure Pro
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 208

  • www.piamarlen.com
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #3 : 10. oktober 2006, 22:33 »
Jeg stilte i Holland Grand Prix i helgen ( 5.plass, jippi..), og der konkurrerte Coleman og cutler også. Cutler vant, men jeg synes Coleman var bedre...
Og utrolig nok var Coleman blid og trivelig, mens Cutler var skikkelig grumpy... skulle trodd det var omvendt egentlig. he,he
"Adapt, Migrate or die...whining is not an option and Mediocrity Sucks!!"



Konkurrerende utøver

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #4 : 27. oktober 2006, 12:49 »
Sund om coleman ,,han er best bodybuilder
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #5 : 05. november 2006, 14:44 »
Sund om coleman ,,han er best bodybuilder

Tydligvis ikke nå lengre.
Syns Cutler fortjener det etter alle de 2 plassene han tok. Men syns også litt synd på Coleman, han skulle vunnet Mr.O slik at han fikk 9 seiere. Og ny verdensrekord. Selv om jeg liker Cutler bedre håper jeg Coleman vinner Mr.O neste år.

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #6 : 05. november 2006, 15:52 »
Jeg stilte i Holland Grand Prix i helgen ( 5.plass, jippi..), og der konkurrerte Coleman og cutler også. Cutler vant, men jeg synes Coleman var bedre...
Og utrolig nok var Coleman blid og trivelig, mens Cutler var skikkelig grumpy... skulle trodd det var omvendt egentlig. he,he

Gratulerer med 5 plassen Cheesy

Men er enig med deg utifra bilder jeg har sett. Coleman virket hardere enn Cutler der. Men tror cutler har fått så stor "hype" rundt seg nå, at han sllo Coleman på det.
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #7 : 05. november 2006, 22:28 »
Tydligvis ikke nå lengre.
Syns Cutler fortjener det etter alle de 2 plassene han tok. Men syns også litt synd på Coleman, han skulle vunnet Mr.O slik at han fikk 9 seiere. Og ny verdensrekord. Selv om jeg liker Cutler bedre håper jeg Coleman vinner Mr.O neste år.
Cutler hadde breiere skuldre å breiere rygg (læds) men Coleman hadde mye større lår å merr markert rygg. Ellers burde Coleman trene merr mage. Han har fine mageruter å fin konstruktjon men burde ha større
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget Päron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

  • - I'm a raver baby -
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #8 : 05. november 2006, 23:39 »
Coleman burde IKKE trene mer mage!

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #9 : 06. november 2006, 15:34 »
Coleman burde IKKE trene mer mage!

What? :s

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #10 : 06. november 2006, 15:38 »
Se på Nasser El Sonbatty elle ka han hette men uansett så har han veldig bra magemusklatur ,,slik skulle Coleman hatt!
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #11 : 07. november 2006, 01:36 »
Ja men herregud da mann, er ikke bare å ta noen situps hver dag og få nasser sin mage. han har sixpack, ronnie har knapt two pack.
Dette avgjøres av gener, punktum!
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #12 : 07. november 2006, 16:09 »

det har nåkk ingenting med at han ikke trener nåk mage,, det er genetisk hvordan magemusklene blir seende ut,,
Et lite spørsmål? Jeg har merket meg at noen byggere har "rare" mageruter. Er det pge. feil trening eller er det slik kroppen er bygget fra starten av?
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget EirikOut89

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 824

  • 178cm, 92kg
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #13 : 07. november 2006, 16:13 »
Et lite spørsmål? Jeg har merket meg at noen byggere har "rare" mageruter. Er det pge. feil trening eller er det slig kroppen er bygget fra starten av?
Hvis du mener annerledes formet/ dårlig symmetrisk osv, så har det nok med genene å gjøre..
F. eks. at arnold hadde bare "4-pack" er ikke fordi han trente feil, men pga. genene.
Bøy: 2x160kg (4x155kg)
Benk: 1x130kg (8x105kg)
Mark: 1x210kg  (7x180kg)
Militær: 1x80kg (7x70kg)
Chins: 13 stk. (5x+20kg)
Dips: 32 stk.
Stangroing: 5x120kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=30529.0

"I could do this aaall day!"

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
SV: Cutler 3 -Coleman 0
« #14 : 07. november 2006, 16:17 »
Hvis du mener annerledes formet/ dårlig symmetrisk osv, så har det nok med genene å gjøre..
F. eks. at arnold hadde bare "4-pack" er ikke fordi han trente feil, men pga. genene.
Tenker mer på at magerutene står feil i forhold til hverandre
http://www.athlete.ru/fotos/profi/jay_cutler/036.jpg se på rutene til cutler
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!