Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164933 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #225 : 22. januar 2007, 21:56 »
Mhm, jeg har lagt merke til at det er styggkaldt ute, og jeg liker det omtrent like mye som sykdom og bruddskader. Huff, Norge er ikke helt my cup of tea om vinteren gitt. Morsomt å stå litt på brett og ikke minst kaste snøballer på uskyldige, men i det store og hele er det bare kaldt og problematisk. Ting (les: bildører) fryser, man går på trynet så det synger i bergene bortafor og det er vanskelig å komme seg frem i trafikken.

Nuvel, bare noen mnd til sol og sommer Smiley

Ler, så enig så enig.. Tar jo tid å tine opp låra etter å ha gått ute i 30 min.. Seriøst står varmedress høyt oppe på lista mi fortiden. Jeg som alltid går å drømmer om miniskjørt, sjø, båt og STOR SOL... Cheesy Grin  Som du sier kan man iallefall få kommet seg opp å leke seg litt da, slik jeg overlever vinteren. Bestilt mange weekender på fjøl allerede. Er man norsk så får man prøve seg litt som ski/brettboms for å overleve mørke/fryseboks tiden.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #226 : 23. januar 2007, 11:21 »
Jeg er inne på bilder av medlemmene, men ser smått med bilder..  Bare en treningslogg også er jeg jo ikke på treningslogg.. hmm,.,,   merkelig.. Kanskje på tide å flytte treninga over på treningslogg.. 
Powerlifter...

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #227 : 23. januar 2007, 12:02 »
Jeg er inne på bilder av medlemmene, men ser smått med bilder..  Bare en treningslogg også er jeg jo ikke på treningslogg.. hmm,.,,   merkelig.. Kanskje på tide å flytte treninga over på treningslogg.. 

Er mye bilder i starten Wink Men sant det har blitt mye treningslogg her, greit for min egen fremgang og forbedring å huske hva jeg har gjort. Noen som vet hvordan man flytter over så skal jeg heller gjøre det. Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #228 : 24. januar 2007, 13:31 »
Nei,nei...bare krydre litt med bilder så er dette heeelt fint! Wink
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #229 : 24. januar 2007, 14:53 »
Nei,nei...bare krydre litt med bilder så er dette heeelt fint! Wink
Jeg støtter den løsingen Wink
Treningene dine ser bra ut, men blir kjedelige å bla igjenom i det lange trekk uten noen illustrasjoner og motivasjonsbilder inne imellom.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #230 : 24. januar 2007, 16:53 »
Nei,nei...bare krydre litt med bilder så er dette heeelt fint! Wink
Jeg støtter den løsingen Wink
Treningene dine ser bra ut, men blir kjedelige å bla igjenom i det lange trekk uten noen illustrasjoner og motivasjonsbilder inne imellom.

Smiler.. da lover jeg å røre sammen noen bilder til helgen;) Om ikke pc kræsjer igjen av nokia kabelen min  :Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #231 : 25. januar 2007, 00:02 »
24.01.07 Dag 2 i nytt treningsprogram

Gåtur til trening
5 min på sittesykkel
tøyning av ben

Markløft
50kgx 5

Benpress (et ben om gangen, bytter ben, så kjører alle sett uten pauser)
90kg x 8 x4

Legger (et ben om gangen, 3 sek hold i nedre posisjon, uten pauser, benbytte isteden)
20kg x 5 x4

Bicepscurl (stang i cc)
27kgx8
23kgx15

Tricepsextention
27kgx8

Tricepspushdown
27kgx27 (got more energy, more more more Grin)

Curl ups BB
20kg x 16

Støtteøvelser
YTWL 5rep. på hver bokstav 2kg x2(måtte bare kjøre et ekstra sett for å bli vant med artige tingen).
Sittende roing
25kg x 25

Lett stretching

Gå tur hjem.

Kommentar til trening: Sykt mye energi som vanlig etter trening. Testet ut en under trening energidrikk fra myorevolution, smakte kjempegodt... Grin woot Masse snacks i den også. Fremdeles kjempespent over treningen som er helt fullstendig omveltning i forhold til hva jeg er vant med. Må innrømme at jeg går litt å småtripper etter å havne på en tyngre uke så jeg får tatt i litt mere Smiley Lærer også endel nye øvelser (støtte), og føler vel at treningen de siste to dagene har vært noe sunnere for kroppen (denna jenta varmer jo opp og tøyer litteranne fortia!!!!). Pluss at jeg finner megselv i å ha en bedre kontakt med musklatur. Vil gjøre alt så riktig som mulig. Benpress på et ben var skikkelig digg. Følte jeg kom lengre inntil bryst og fikk god kontakt med musklatur. Artig å se om jeg kan bygge litt mer volum på denne kroppen her.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #232 : 25. januar 2007, 14:30 »
Kjempebra Wink Sa det kom til å bli verst psykisk å skulle holde igjen de første par ukene, men bare vent å se - du skal nok få kjørt deg...
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #233 : 25. januar 2007, 14:51 »
Kjempebra Wink Sa det kom til å bli verst psykisk å skulle holde igjen de første par ukene, men bare vent å se - du skal nok få kjørt deg...

Ja, går liksom å tripper litt på veien hjem, og finner på masse rare ting å gjøre når jeg kommer hjem fra trening. Før hadde jeg ikke helt energien til å vaske huset etter trening;) Spesielt ikke når man har vært oppe fra kl 6, hatt en lang dag på laben, hjem å lese/spise og så stikke på trening sent. Jeg burde være ødelagt i 10-11 tiden på kvelden.. Men neida:) Gleder meg veldig til å komme gjennom ukes programmet et par ganger da... Men si meg, siden jeg har så mye energi.... Lov til å lure inn litt kardio på fridager? *snikesnike*

En annen ting, hvordan gjør man med treningspartner? For pausene er så korte at man ikke får byttet imellom (føler jeg). Noen mulighet for kombinere her? Mulig jeg heller burde lage en liste som jeg kunne kjørt gjennom når du har tid en gang.  Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #234 : 25. januar 2007, 20:01 »
Litt kardio kan du lure inn på fridagene ja - skjønner det er uvant å ha så mye overskudd nå etter å ha sett ditt tidligere program, men dette overskuddet skal du få full utnyttelse av når vektene blir tyngre Smiley

Det kan være litt vanskelig med treningspartner nå helt i starten, men når vektene blir tyngre og pausene lengre vil du få et fint høyt tempo i økta ved å skifte vekter og la partneren kjøre i mellom.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #235 : 26. januar 2007, 12:57 »
Litt kardio kan du lure inn på fridagene ja - skjønner det er uvant å ha så mye overskudd nå etter å ha sett ditt tidligere program, men dette overskuddet skal du få full utnyttelse av når vektene blir tyngre Smiley

Det kan være litt vanskelig med treningspartner nå helt i starten, men når vektene blir tyngre og pausene lengre vil du få et fint høyt tempo i økta ved å skifte vekter og la partneren kjøre i mellom.

Faktisk litt greit å ha såpass overskudd også, spesielt når man har det såpass travelt med skolearbeid:) Ahh.. må innrømme at jeg innimellom savner litt kardio ja, men må styre meg litt for å nå mine mål tror jeg.. Skal heller starte med morgenturer.. Hvilket vil glede noen kjeledress produsenter. Jeg trenger varmere klær!!!! Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #236 : 26. januar 2007, 13:09 »
25.01.07 Torsdag dag 3 i prog.

Gå til trening
Roing 6 min
Tøying rygg

Skulderpress db
11kgx5 x4

Nedtrekk bredt grep
45kgx5 x4

Skråbenk db
16kgx6 x3

Roing smaltgrep
32x8 x3

Sidehev(til 45 grader, liggende på side)
3,5kgx8 x2
5kgx 6

Støtteøvelser:
Bulgarsk utfall
20kgx20

Reverse hyper
bwx20

+mage

Kommentar til trening:
Føler jeg fikk slite litt mer i dag, men kjører jo fremdeles lett. Har gått litt i ett i den siste tiden og et gj.snitt på 5timers søvn hjelper ikke muskelbygging!!!! *sjerpings nå som blokk er over* Ellers fikk jeg heller ikke rukket min vanlige rutine med mat. Min proteinmix++ mix 1,5 time før og sukker 30 min i forkant av trening (føler disse hjelper på energinivået mitt under økten). Jeg var latterlig på bulgarsk utfall, kjørte striks og eksplosivt.. og hadde seriøst null energi igjen etter et sett. :Smiley Bena var totalt gele og rista fælt. Jess hvile trengs. Wink

Program er skikkelig artig å kjøre, kroppen går å ler, for den har nok enda ikke forstått noen ting!!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #237 : 26. januar 2007, 13:21 »
Bulgarsk utfall kan du fint kjøre uten belastning en periode, og heller fokusere på at det tar alle de riktige stedene.

Skulderpress med manualer kan fort bli litt ustabilt når vektene økes, så jeg anbefaler at du prøver stang og den teknikken beskrevet i øvelsesguiden på programmet. Smiley

Reverse hyper kan også fint kjøres på egnet benk hvis du føler deg som en hvalross på den store fine gummiballen  biggrin
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #238 : 26. januar 2007, 14:08 »
Bulgarsk utfall kan du fint kjøre uten belastning en periode, og heller fokusere på at det tar alle de riktige stedene.

Skulderpress med manualer kan fort bli litt ustabilt når vektene økes, så jeg anbefaler at du prøver stang og den teknikken beskrevet i øvelsesguiden på programmet. Smiley

Reverse hyper kan også fint kjøres på egnet benk hvis du føler deg som en hvalross på den store fine gummiballen  biggrin

Utfall tar på riktig sted iallefall etter det jeg merker,hamstrings/rompe. Kjørt utfall et par år nå, og bulgarsk utfall siste 7 månedene, så den er rimelig godt inne i systemet tror jeg (forhåpentligvis ellers er det jo noe galt med treningen min). Grunnen til sliten tror jeg rett og slett var pga benpress fra dagen før (musklatur sliten, fikk ikke pause mellom dag 2 og 3)

Har sett på den skulderøvelsen ja, stående. Hmm, skal prøve neste gang. Men har ikke kjørt før, liker å få ordentlig innføring i nye ting.  :Smiley

Ift R.H. gjør ingen ting å ligne hvalross, tror det kler meg. Så lenge jeg får gjort de øvelsene jeg skal, og på en korrekt måte, er jeg mer en fornøyd. Første dag jeg skulle kjøre den letet jeg etter en sånn benk du snakket om. Men ingen som passer hvor jeg trener..

Takker for kommentarer.. Cheesy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Erik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • mornings....
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #239 : 26. januar 2007, 14:46 »
Hvor finner man egentlig målrettede og flotte jenter som deg?

Bra arbeid, flott jente!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!