Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164965 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #270 : 30. januar 2007, 16:07 »
Takk for det
Det kommer en dag hvor vi er så råe hele gjengen at både du, jeg og kristine konkurrerer om første,andre og tredje plassen innen bf Wink
Må si at du virkelig har hatt en utrolig fremgang og har en fantastisk flott kropp allround! fortsett slik! Smiley

Ler... Må virkelig innrømme at den dagen kommer til å blir grisebra Wink Gjør mitt beste, er lett å fortsette når det er noe man liker såpass godt.. Regner med du kjenner deg igjen der Smiley Cheesy Grin Smiley Cheesy Grin Smiley Smiley Smiley Smiley

Selv om jeg ikke er det første som kommenterer det må jeg si: Veldig bra skuldre\bredde, brystmuskulatur, også synes jeg låra så veldig bra ut selv om det var litt vanskelig å se! Smiley Stå på Wink

Takk skal du ha Cheesy Ja må nok ned litt i fett % for at slikt skal bli lettere å se. Men egentlig er vel lår og utvikling av muskelatur i ben (ja, foruten legger seff) noe jeg er fornøyd med selv. Så om jeg kommer meg på diett etterhvert skal det nok bli bra. Er nok en av dem som alltid har likt bentreningen Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #271 : 30. januar 2007, 16:11 »
kjempebra bilder Smiley

knallbra lår smal midje.. ser bra ut  Cool

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #272 : 30. januar 2007, 21:49 »
30.01.07 Dag 2 uke 2

Gåtur til trening
5 min på sittesykkel
tøyning av ben

Markløft
30kg x 5
50kgx 5

Benpress (et ben om gangen, bytter ben, så kjører alle sett uten pauser)
90kg x 8 x4

Legger (et ben om gangen, 3 sek hold i nedre posisjon, uten pauser, benbytte isteden)
20kg x 5 x4

Bicepscurl (db)
11kgx8
7kgx15

Tricepsextention (prøvde meg på bb)
Aner ikke antall kg  :Smiley x8

Tricepspushdown
18kgx15 x 2

Curl ups BB
20kg x 15

Støtteøvelser
YTWL 5rep. på hver bokstav 2kg x2(måtte bare kjøre et ekstra sett, venner meg til øvelsen. Min unskyldning for å kunne kjøre 2 sett, jeg synes de er bra med andre ord!).
Sittende roing
25kg x 25

Lett stretching

Gå tur hjem.

Kommentar til trening:
Dagen har i bunn og grunn vært preget av lite energi, og hadde ingen revolusjonerende kick på trening heller. Men kjørte øvelsene kontrollert og bra. Eneste jeg surrer litt med er tricepsextention siden jeg ikke får så bra kontakt med musklatur som jeg ønsker, og kjenner igjen i andre triceps øvelser. Øvelse gjør mester...Men mulig jeg trenger litt mer trening enn jeg får her! Ellers er jeg veldig førnøyd med trening, selv om jeg kjører pusevekter. Mentale stemmen i hodet sier jeg blir svakere...  dry
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #273 : 30. januar 2007, 23:40 »
Det er helt i orden å øke vektene litt raskere enn det oppsatte hvis du føler at noen øvelser er veldig lette. Men som sagt - gammel vane er vond å vende, og du er så vant med å slite deg helt ut at dette med å trene på overskudd er vanskelig psykisk. Hører det hos alle mine utøvere som kommer fra "hardcore" mentaliteten med mange sett og failure-trening. Det må en hel treningsfase til for å overbevise, du holder jo enda på med innkjøring og tilvenning - så at alt føles lett er bra Smiley
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #274 : 31. januar 2007, 00:41 »
Det er helt i orden å øke vektene litt raskere enn det oppsatte hvis du føler at noen øvelser er veldig lette. Men som sagt - gammel vane er vond å vende, og du er så vant med å slite deg helt ut at dette med å trene på overskudd er vanskelig psykisk. Hører det hos alle mine utøvere som kommer fra "hardcore" mentaliteten med mange sett og failure-trening. Det må en hel treningsfase til for å overbevise, du holder jo enda på med innkjøring og tilvenning - så at alt føles lett er bra Smiley

Smiler.. flott:) Hvor mye er det jeg egentlig skal øke med i uke 3-4? Lider av insomnia her nå.. Ikke mulig å få lagt seg.. Hodet mitt går å drømmer om sverigeturer(harryharry).. ni... powerking.. og kylling.. Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #275 : 31. januar 2007, 15:09 »
Hey hey Smiley

Dette ser jo bra ut, er det jobbing mot konk som er målet? BF da eller?


Keep up the good work Smiley
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #276 : 31. januar 2007, 15:59 »
Hey hey Smiley

Dette ser jo bra ut, er det jobbing mot konk som er målet? BF da eller?


Keep up the good work Smiley

Må innrømme at det er en tanke som trekker iallefall.. Men usikker på hvor lang tid det vil ta før jeg er stor nok til å eventuelt kunne stille. Alt i alt er mitt mål  symmetri, sunnhet og styrke. Jeg trener fordi jeg elsker det, og fordi jeg liker å forbedre megselv, gå mot potensiale som ligger i enhver person... (og som andre her på tf også sier, se bra ut naken Wink Tongue )

Selv om det er en ting jeg tror det er lettere for gutter å si uten å få pes for det :Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #277 : 31. januar 2007, 16:05 »
Hey hey Smiley

Jentene er ikke så altfor store offseason BF, men de er godt trente. Og dine mål henger jo veldig godt sammen med BF filosofien, så det kunne jo vært et delmål over tid å stille Smiley

Men å se bra ut naken er jo alltid er bra ting Tongue (Måtte veldig nærme skjermen for å lese ja)


 Cool
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #278 : 31. januar 2007, 16:36 »
Selv om det er en ting jeg tror det er lettere for gutter å si uten å få pes for det :Smiley

 Grin

Edit:


Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #279 : 31. januar 2007, 19:10 »
Og dine mål henger jo veldig godt sammen med BF filosofien, så det kunne jo vært et delmål over tid å stille Smiley

Mål er alltid bra å ha. Kraftige drivkrafter om man kan visualisere sine drømmer i hodet.
Grin

Edit:
Hehe.. ja var vel noen som kjente seg igjen i det utsagnet ja!!!
Tha brain is back!! Tongue
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #280 : 31. januar 2007, 19:22 »
31.01.07 Onsdag dag 3 i prog. Uke 2
(kjører 4 dager etterhverandre uten pause denne uka fordi jeg kommer til å dra til hemsedal fra fredagsmorgen til søndag..... AHHHH.. Gleder meg som det lille barnet jeg er. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy)

Midt på dagen 20 min dans (måtte teste ut gamle kunnskaper)

Gå til trening
10 min oppvarming sittesykkel

Tøying

Skulderpress bb (stående)
20kgx5
25kgx4

Nedtrekk bredt grep 2xforran, 2xbak
45kgx5 x2
39kgx5 x2

Skråbenk db
16kgx7 x3

Roing smaltgrep
32x8 x3

Sidehev(til 45 grader, liggende på side)
5kgx 7

Støtteøvelser:
Bulgarsk utfall
20kgx20

Reverse hyper
bwx20

+mage
+40 min intervall på sittesykkel (setemusklaturen brant da jeg hadde 5 min igjen....hvilken ufattelig deilig følelse!!!This is what i'm here for. Grin Cheesy

Hive i seg shake 54g carbs, 30g MyoProtein

Gå hjem...

Kommentar til trening:Siste rep på skråbenk var tung  dry Sidehev var også tung, er ikke helt vant til øvelsen enda. Gikk også ned til 39 kg på siste to sett nedtrekk.. (kjører ca 10 pust, 15-30 sek mellom hvert sett) Ellers hadde jeg veldig mye energi.

Positivt: Det var fantastisk og få litt lengde på litt sykling. Kjenner det, med engang jeg tipper over 20-30 min at energien bare brer seg ut i kroppen og jeg blir gira. Har savnet denne følelsen. Skal jobbe med en nedgang i fettprosent fremover.. og vil få igang morgentrening:)

Kost: Helt etter planen Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #281 : 01. februar 2007, 08:38 »
Hey hey:)

Flink du er som fører logg! Og kanskje enda mer flink som kjører cardio Wink

Når det gjelder at du kjører 4 dager etterhverandre, så skal ikke det være noe problem så lenge du får sovet og restituert nok i form av mat og hvile.

Hemsedal... Hmmm, vage minner om dansing på et bord  Grin


 Cool
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #282 : 01. februar 2007, 11:37 »
Hey hey:)

Flink du er som fører logg! Og kanskje enda mer flink som kjører cardio Wink

Når det gjelder at du kjører 4 dager etterhverandre, så skal ikke det være noe problem så lenge du får sovet og restituert nok i form av mat og hvile.

Hemsedal... Hmmm, vage minner om dansing på et bord  Grin


 Cool

Logg må til, hjelper meg å holde oversikten over hva det er som fungerer for meg (og hva som ikke fungerer)..Fire dager går greit men jeg har kommet inn i en vane med 2 dager på, en dag av og 2 dager på igjen osv. Trenger en hviledag innimellom for å få maks utbytte, og energi på en treningsøkt.
Men helgen har jeg jo fri nå med det nye opplegget mitt uansett, selv om det blir mye bentrening i helgen Wink (og lite drikking ja... ikke derfor jeg drar oppover, og som før sagt alle tror jeg er full på vann uansett så det spiller fint liten rolle for meg, og dansing på bordene blir det garantert!!!)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #283 : 01. februar 2007, 13:53 »
Hey hey:)

2 dager på 1 dag av er jo veldig greit, får nok av hvile da. Liker 5 dager med helga fri jeg da, eventuellet prioriterte grupper på lørdag. Needless to say, så sover jeg mye i perioder og mumser mye mat  Wink Går med mye mental preparasjon til treningene i gjennom hele dagen, visualiering av øvelser og utførelse, da føler jeg at energien er på topp. Er jo litt anderledes for meg uansett, når det kommer til carbing før trening og sånn, offseason er jo offseason Cheesy

Er nogenlunde slutt på drinkene for denne gang på meg, holde fokus på trening og være flink jeg også... Prøve i allefall Tongue Ikke lett når jeg er den eneste i gjengen som trener "seriøst" , hehe Smiley

 Cool

Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR,bildeoppdatering s.18
« #284 : 01. februar 2007, 14:14 »
Hey hey:)

2 dager på 1 dag av er jo veldig greit, får nok av hvile da. Liker 5 dager med helga fri jeg da, eventuellet prioriterte grupper på lørdag. Needless to say, så sover jeg mye i perioder og mumser mye mat  Wink Går med mye mental preparasjon til treningene i gjennom hele dagen, visualiering av øvelser og utførelse, da føler jeg at energien er på topp. Er jo litt anderledes for meg uansett, når det kommer til carbing før trening og sånn, offseason er jo offseason Cheesy

Er nogenlunde slutt på drinkene for denne gang på meg, holde fokus på trening og være flink jeg også... Prøve i allefall Tongue Ikke lett når jeg er den eneste i gjengen som trener "seriøst" , hehe Smiley

 Cool



Man lager selv sine egne mål, at dine venner ikke følger det samme strikte treningsopplegget som deg (og ift mat) kan kanskje gjøre fristelser noe større. Men alt i alt, har man vilje så er det vei. Og du har jo klart deg sinnsykt bra allerede, så i år blir nok bare en enda bedre enn fjoråret. Stå på!! Skal følge med deg fremover... Wink
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!