Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164947 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #435 : 22. februar 2007, 11:47 »
Så fin du er!

Du har helt sikkert skrevet det tidligere i loggen din, men jeg er lat og gidder ikke lete.. Wink Hvor høy er du?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #436 : 22. februar 2007, 12:05 »
Så fin du er!

Du har helt sikkert skrevet det tidligere i loggen din, men jeg er lat og gidder ikke lete.. Wink Hvor høy er du?

Tusen takk..*klemme på*
Tror siste gang jeg målte meg var rundt om ungdomskolen. Men tror jeg var 175 høy. Mener jeg ikke har vokst noe siden den gang Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #437 : 22. februar 2007, 12:14 »
Du ser så flott ut! Men som sagt du trenger virkelig ingen deff! Jeg tror nå for min del at jeg kutter den ut, nettopp fordi jeg har så god fremgang i både volum og styrke for tiden! Noen små smarte fugler har nemlig kvitret litt, så jeg tror nok jeg prioriterer muklser fremfor fett - uten å se ut som jeg er på noen "bulk" altså Tongue
Men dette er ditt valg, lykke til uansett Smiley
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #438 : 22. februar 2007, 12:27 »
Du ser så flott ut! Men som sagt du trenger virkelig ingen deff! Jeg tror nå for min del at jeg kutter den ut, nettopp fordi jeg har så god fremgang i både volum og styrke for tiden! Noen små smarte fugler har nemlig kvitret litt, så jeg tror nok jeg prioriterer muklser fremfor fett - uten å se ut som jeg er på noen "bulk" altså Tongue
Men dette er ditt valg, lykke til uansett Smiley
Takk, er mye riktig i hva du sier ja. Er kanskje ikke det riktige tidspunktet å starte noe slikt. Men tror det bare er en del av meg som ikke er helt fornøyd med å være "stor"(selv om jeg føler meg liten i fitness sammenheng).
Tror det er litt av grunnen til at jeg henger litt mye på tf.
Ingen likesinnede jeg kjenner hvor jeg bor. Noen ganger er det lettere om man har noen å trene med som har samme mål som en selv. Noen som "forstår". Da jeg bodde i Australia bodde jeg sammen med en bodybuilder, det var egentlig utrolig deilig. Savner ikke ham, men selskapet av noen som vil de samme tingene som jeg.

Er målet ditt å stille? Setter stor pris på tips og råd fra alle her inne. Så takk Oda, tror nok du gjør rett i å velge å fortsette der du er nå. Fremgangen din er utrolig bra. Du er ung, men virker eldre enn din alder tilsier. Du vil nå veldig langt, og det tror jeg veldig mange her inne ser Smiley Så lykkeønskninger går begge veier Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #439 : 22. februar 2007, 13:22 »
Du ser så flott ut! Men som sagt du trenger virkelig ingen deff! Jeg tror nå for min del at jeg kutter den ut, nettopp fordi jeg har så god fremgang i både volum og styrke for tiden! Noen små smarte fugler har nemlig kvitret litt, så jeg tror nok jeg prioriterer muklser fremfor fett - uten å se ut som jeg er på noen "bulk" altså Tongue
Men dette er ditt valg, lykke til uansett Smiley

Fornuftig du er Cheesy

Gen-i-alt, du har jo en perfekt fettprosent for "normalt" bruk. Om du skjønner? Du skal vel ikke stille nå? Noe fett må man ha, og sånn som du ligger an er jo bare nydelig.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #440 : 22. februar 2007, 13:23 »
Takk, er mye riktig i hva du sier ja. Er kanskje ikke det riktige tidspunktet å starte noe slikt. Men tror det bare er en del av meg som ikke er helt fornøyd med å være "stor"(selv om jeg føler meg liten i fitness sammenheng).
Tror det er litt av grunnen til at jeg henger litt mye på tf.
Ingen likesinnede jeg kjenner hvor jeg bor. Noen ganger er det lettere om man har noen å trene med som har samme mål som en selv. Noen som "forstår". Da jeg bodde i Australia bodde jeg sammen med en bodybuilder, det var egentlig utrolig deilig. Savner ikke ham, men selskapet av noen som vil de samme tingene som jeg.

Er målet ditt å stille? Setter stor pris på tips og råd fra alle her inne. Så takk Oda, tror nok du gjør rett i å velge å fortsette der du er nå. Fremgangen din er utrolig bra. Du er ung, men virker eldre enn din alder tilsier. Du vil nå veldig langt, og det tror jeg veldig mange her inne ser Smiley Så lykkeønskninger går begge veier Grin

Hvis du lager mat, vasker og fortsetter genforskningen for den perfekte kjæreste, så kan du få lov til å bo under sengen min. Så skal jeg involvere deg i OSKs bulkesirkus.. Grin

blir du stor på notime.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #441 : 22. februar 2007, 13:29 »
Fornuftig du er Cheesy

Gen-i-alt, du har jo en perfekt fettprosent for "normalt" bruk. Om du skjønner? Du skal vel ikke stille nå? Noe fett må man ha, og sånn som du ligger an er jo bare nydelig.

Smiler, jeg skjønner veldig godt:)
Føler jeg trenger en prøve diett for erfarings skyld, før jeg begir meg ut på en konkurranse diett. Jeg vet heller ikke hvor lang til/år jeg trenger for å bli stor nok til å faktisk stille. Så all hjelp i denne sammenheng settes pris på.
Vet at denne dietten vil gi meg tap fra å legge på meg ekstra muskelmasse, men jeg tror også at jeg kan holde muskelsvinn minimalt om jeg bare er nøye nok på hva jeg får i meg. Jeg har god tid...
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #442 : 22. februar 2007, 13:30 »
Smiler, jeg skjønner veldig godt:)
Føler jeg trenger en prøve diett for erfarings skyld, før jeg begir meg ut på en konkurranse diett. Jeg vet heller ikke hvor lang til/år jeg trenger for å bli stor nok til å faktisk stille. Så all hjelp i denne sammenheng settes pris på.
Vet at denne dietten vil gi meg tap fra å legge på meg ekstra muskelmasse, men jeg tror også at jeg kan holde muskelsvinn minimalt om jeg bare er nøye nok på hva jeg får i meg. Jeg har god tid...

Ja, helt klart viktig å få testa seg litt ut på diett også Smiley
Så sånn sett skjønner jeg du har lyst å prøve litt. Men mener fortsatt du ser skikkelig bra ut =)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #443 : 22. februar 2007, 13:34 »
Hvis du lager mat, vasker og fortsetter genforskningen for den perfekte kjæreste, så kan du få lov til å bo under sengen min. Så skal jeg involvere deg i OSKs bulkesirkus.. Grin

blir du stor på notime.. Tongue

Hehe... genialt;) Den perfekte kjæreste til deg er under konstruksjon, tar litt ekstra tid siden din dine preferanser er noe vanskelig å finne grunnet genkoblingen påvirket med miljø.... Forresten trives jeg dårlig under sengen....  >Cheesy Jeg kommer somregel ut om natten.. Og jeg er ingen liten engel jeg nei!!! Consider yourself warned!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #444 : 22. februar 2007, 13:35 »
Ja, helt klart viktig å få testa seg litt ut på diett også Smiley
Så sånn sett skjønner jeg du har lyst å prøve litt. Men mener fortsatt du ser skikkelig bra ut =)

Takk:) Man lærer ved å kjenne seg selv. Tror det tar litt tid å komme i toppform, og "øvelse gjør mester"-faktoren sitter nok dypt i meg.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #445 : 22. februar 2007, 13:40 »
Hehe... genialt;) Den perfekte kjæreste til deg er under konstruksjon, tar litt ekstra tid siden din dine preferanser er noe vanskelig å finne grunnet genkoblingen påvirket med miljø.... Forresten trives jeg dårlig under sengen....  >Cheesy Jeg kommer somregel ut om natten.. Og jeg er ingen liten engel jeg nei!!! Consider yourself warned!!

Høres bra ut.. Cheesy Du må ikke glemme å implementere et stort behov for massasje, med påfølgende behov for å gjøre gjengjeld.. Cheesy


Hmm.. Gjerne prøv å plant inn http://last.fm/user/thul også.. så slipper jeg etterprogrammering.. Tongue

Noe mer jeg trenger da tro.. *tenke*

Du kan forresten få låne gjesteseng på gulvet også altså, så lenge du vasker.. Grin  Jeg kan til og med ta matlagingen.. Tongue

En av mine venner i S&M-miljøet lærte meg for øvrig en ny avstraffelsesmetode her om dagen (i tekstform ja, ikke via tegn og forklar/demonstrasjon.. Tongue ), så jeg tror jeg kanskje står over hvis det er fare for at du finner på slikt, siden du ikke er en engel mener jeg.. Tongue

men NÅ skal jeg prøve å unngå å spamme bildeloggen din.. hvertfall i 20-30 minutter.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #446 : 22. februar 2007, 13:44 »
Du ser så flott ut! Men som sagt du trenger virkelig ingen deff! Jeg tror nå for min del at jeg kutter den ut, nettopp fordi jeg har så god fremgang i både volum og styrke for tiden! Noen små smarte fugler har nemlig kvitret litt, så jeg tror nok jeg prioriterer muklser fremfor fett - uten å se ut som jeg er på noen "bulk" altså Tongue
Men dette er ditt valg, lykke til uansett Smiley

Fugler he he he...   riktig valg Oda
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #447 : 22. februar 2007, 23:47 »

Fugler he he he...   riktig valg Oda


 :Smiley :Smiley Motivasjonen er på topp  Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #448 : 22. februar 2007, 23:51 »
Dvocatus Diaboli- SM metoder får man/du(?) diskutere på annet forum tror jeg.. din sjel er for sart til å leke med ild her inne Tongue
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #449 : 23. februar 2007, 08:18 »
Jeg kunne nesten gjettet fra nicket ditt at du leker med ord og forsker på gener. Hva slags forskning er dette?

En ting jeg tror er undervurdert er miljøets (hva du gjør, hva du spiser) evne til å i veldig stor grad påvirke hvilke gener som uttrykkes og ikke. Dette "makromiljøet" drypper ned på cellenivå og gir seg utslag i hvilke proteiner som påvirker signalproteiner i cellemembranene, som igjen påvirker hvilke gener som uttrykkes. Celledifferensiering skjer også på denne måten tror jeg. Jeg har ikke grep på detaljene, men fascinerende er det. Problemer oppstår når det ikke er samsvar mellom gener og miljø. Standard vitenskaplig reduksjonisme fungerer også veldig dårlig til å forklare ting her, fordi nettverket av antall molekyler, gener og miljøfaktorer som påvirker hverandre er veldig stort.

Arv eller miljø? Det er ikke noe galt med genene til en isbjørn som dør av overopphetning på savannen. Det er ikke noe galt med genene til en mann som får hjerte-karsykdommer, kreft og diabetes ved å leve og spise vestlig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!