Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164871 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #465 : 28. februar 2007, 12:05 »
Jeg er i samme "båt" selv, jeg spiser tomatsuppe.. Wink Mest fordi mamma alltid matet meg med tomatsuppe da jeg var liten og sjuk. Fungerer greit så langt hvertfall. Jeg får ikke i meg mer enn 1/3-1/2 av dagsbehovet, men jeg beveger meg uansett ikke så mye her jeg stort sett ligger/sitter..

God bedring!

Takk det samme. *klemme på*

Tomatsuppe, høres godt ut Cheesy Ikke spist på flere år tror jeg.. Kanskje det burde prøves:)
Har matlyst selv om den er noe redusert... Spiste is i går Wink Venninnes tips, prøve å få i meg noen kcal... Funket ikke så bra, men smakte iallefall fortreffelig. Når jeg var liten pleide jeg å kjøpe en 2 liters boks med sjokkovanilje til lørdagsgodt.
Var innom ultra (på ski storsenter), beste matbutikken jeg har vært på her i området.. og greide å bruke nesten 1000 kroner... Men søren sku sett smilet rundt munnen min der inne. Og jeg fant en boks med sørlandsis (beste som finnes) som jeg sku "spare" til spisedag. Men fungerte vel i noen minutter som febernedsettende medisin Wink

Håper du blir frisk fort. kjiip å være syk..
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #466 : 28. februar 2007, 12:11 »
Veldig kjipt, hvertfall når man må jobbe også.. Tongue Greit med en ukes trening/skolefri da antar jeg, men om ikke formen blir bedre må jeg droppe artic challeng-vakthold i helga tror jeg. 10 timer stående rolig i kulda er vel ikke så sunt.. Smiley

ikke kakemonster, men ismonster forresten? Tongue

*synge bli bra igjen av jan teigen*
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #467 : 28. februar 2007, 12:32 »
Veldig kjipt, hvertfall når man må jobbe også.. Tongue Greit med en ukes trening/skolefri da antar jeg, men om ikke formen blir bedre må jeg droppe artic challeng-vakthold i helga tror jeg. 10 timer stående rolig i kulda er vel ikke så sunt.. Smiley

ikke kakemonster, men ismonster forresten? Tongue

*synge bli bra igjen av jan teigen*

Smiler, har ikke tid til å være syk så dette med skolefri etc passer veldig dårlig inn ja.

Arctic challenge er denne helgen ja.. Hadde faktisk vært kjempeartig å fått med seg.. Ute i 10 timer ja, det lukter sykdom lang vei. Iallefall om du blir stående rimelig stille.

Ja ismonster her, lærte opp en fugl jeg hadde også. Den buklanda i ei sjokoladeiskake en gang vi satt pent og pyntelig rundt stuebordet. Skulle sett fuglen etterpå, dekket av is og sjokkoladesaus. Det ble bading på den fuglen etterpå ja Grin

Takk for sang:D
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #468 : 01. mars 2007, 21:03 »
01.03.07
Fremdeles syk... men det er 1 mars... pakket meg inn i klær og fikk en times morgentur.. Var herlig.. Så blåmeis:) Minte meg om oppveksten hjemme. Og da jeg slo opp i fugleboka hjemme, fuglekonge tror jeg det var.. En sånn en liten fugl, med så stort navn. Fått i meg 4 måltider i dag.. men bra mat:)
I morgen drar jeg på trening. Gleder meg som et lite barn.

Fått et exel ark av en god kamerat av meg. Skal hjelpe meg å måle progresjon i diett, og få en klar oversikt over justeringer som må gjøres. Smiley Veldig takknemlig.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget xyli

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #469 : 02. mars 2007, 10:50 »
Fin jente du ja...stå på..Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #470 : 02. mars 2007, 11:01 »
Fin jente du ja...stå på..Smiley

Tusen takk:)

Become your potential...

*Min profil

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #471 : 02. mars 2007, 22:42 »
fikk du med Arctic challenge i dag nå da? var jo noen gromme airs i dag Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #472 : 03. mars 2007, 09:27 »
fikk du med Arctic challenge i dag nå da? var jo noen gromme airs i dag Smiley

HAr dessverre ikke vært å fått med meg AC, men så verdensrekorden til Terje Håkonsen og endel andre klipp fra de siste dagene på metro TV.. (nett).. har ikke hatt tv på 3 år.....

Blir helt "klein" når jeg ser slik. Lyst å bli flinkere. En kamerat av meg hadde lekt seg i nysnø hele dagen og MÅTTE bare fortelle meg. Litt misunnelig når jeg bare sitter inne med bøkene hele dagen.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #473 : 03. mars 2007, 09:55 »
02.03.07 Dag 1 uke 5 -- ny forbrenning

Morgentur 50 min

5min på sittesykkel
tøying

Benk
oppvarming
50kgx3 x4

Roing bredt grep
oppvarming
59kgx3 x4

Skulderpress
oppvarming
25kg (+stang/vet ikke hva den veier)x3 x3

Nedtrekk smaltgrep
65,6kgx3 x3

Sidehev kabel
4,5x2 x7x3

Støtteøvelser
Bulgarsk utfall
20kgx15 x3

Mage
1 sett liggende rette
3 sett m/vekt på pilatesball (beste øvelsen;))
3 sett i maskin

Kommentar trening: Tok dag 1 igjen siden jeg har fått et forbrenningsprg. MyoRevolution Har vært syk den siste uka så var godt å komme seg igang igjen.

Kost:
Har lest litt mer om carb cycling som bla beefcake (finfin link han la ut på iform) , og også Børge A. Fagerli sier at jeg bør tenke mer på. Så har prøvd å finjustert enda mer på mitt exel ark. Tror faktisk jeg har spist forlite karbs den siste tiden, så jeg håper på en liten optimalisering her. Dessverre tror jeg ikke influensaen har sluppet helt taket, la meg med magesmerter. Så jeg tror kanskje vekt etc vil variere etter hvorgodt (eller dårlig) kroppen greier å holde på mat og vann. Har vært litt dehydrert i det siste, selv om jeg prøver å få i meg masse veske.
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #474 : 03. mars 2007, 10:00 »
Fordelen med å ikke ha TV er at man med god samvittighet kan la være å betale lisens. En annen fordel, etter min erfaring, er at man kan fylle hjernen sin med gode ting istedenfor svada. Turn off the box, and think out of the box.

Varierer du kcal-inntaket gjennom uka?

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #475 : 03. mars 2007, 10:12 »
Fordelen med å ikke ha TV er at man med god samvittighet kan la være å betale lisens. En annen fordel, etter min erfaring, er at man kan fylle hjernen sin med gode ting istedenfor svada. Turn off the box, and think out of the box.

Varierer du kcal-inntaket gjennom uka?
Ja skal ha 2 høy carb dager i løpet av uka, to middelsdager og 3 lave. De to høy carb dagene skal være til de treningsdagene jeg trenger mest energi, eller vil ha forbedringer.  Middels er til de to andre vektreningsdagene. Siden jeg nå går etter et prg som kjører gjennom kroppen 2 ganger per uke iløpet av 4 dager. Satt opp kcal etc på ulike dager, men kommer generelt til å bli et ca mål og forholde seg til.

Edit: Enig med det med TV'n. Selv om det blir mye svada her på nett også!!  :Smiley Grin
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #476 : 03. mars 2007, 11:08 »
Ja skal ha 2 høy carb dager i løpet av uka, to middelsdager og 3 lave. De to høy carb dagene skal være til de treningsdagene jeg trenger mest energi, eller vil ha forbedringer.  Middels er til de to andre vektreningsdagene. Siden jeg nå går etter et prg som kjører gjennom kroppen 2 ganger per uke iløpet av 4 dager. Satt opp kcal etc på ulike dager, men kommer generelt til å bli et ca mål og forholde seg til.

Edit: Enig med det med TV'n. Selv om det blir mye svada her på nett også!!  :Smiley Grin

Det høres fornuftig ut å variere karbinntaket.

Mye svada på nett kanskje, men bedre med svade ett sted enn to.... Wink

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #477 : 03. mars 2007, 14:04 »
Blir helt "klein" når jeg ser slik. Lyst å bli flinkere. En kamerat av meg hadde lekt seg i nysnø hele dagen og MÅTTE bare fortelle meg. Litt misunnelig når jeg bare sitter inne med bøkene hele dagen.

har en sånn en jeg også, han bare må ringe når han har vært ut på en fin offpist dag med mye pudder.
da ringer han: hei, jobba du i går eller? (og da vet han at svaret er ja) jeg var på oppdal, var helt sykt bra fø(her blir han avbrutt med, ja faen da, så fint for deg! he#"¤#!!)  så er d bare å slenge på røre.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #478 : 03. mars 2007, 15:23 »
har en sånn en jeg også, han bare må ringe når han har vært ut på en fin offpist dag med mye pudder.
da ringer han: hei, jobba du i går eller? (og da vet han at svaret er ja) jeg var på oppdal, var helt sykt bra fø(her blir han avbrutt med, ja faen da, så fint for deg! he#"¤#!!)  så er d bare å slenge på røre.

Smiler, tror jeg mangler slike sleng på røret gener. Eller andre slike veldig humørfyllte utfall (dessverre) jeg lytter heller med store ører, og drømmer det er meg om natta. Ja, jeg er fortiden langt ifra mitt potensiale... Hodet mitt skriker *jobb og friår*.. 
-dårligste er når telefonen er; drar en måned til canada eller østerike for å være skiboms, kos deg med studiene da!!!! Arg, slik man får finfine seriemordere ja!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #479 : 03. mars 2007, 16:08 »
ohh, visst noen hadde ring meg og sagt det, da hadde jeg stått klar på værnes med balltre og tatt ei kneskål når de kom hjem!
"få se hvor god du er til å pløye pudder nå da din kødd, hæ!!"

neiuff, det hørtes litt grovt ut  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!