Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164928 ganger)

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #525 : 09. mars 2007, 23:23 »
Jeg skulle gjerne lagt ut noen fine bilder jeg tok i Jotunheimen i ferien, hadde det ikke vært for at dataen de ligger på fikk blåskjerm. Gøy.

Går du på ski/brett også? Jeg pleier å bære skiene opp og stå ned igjen, bare i løssnøen selvsagt.
Støttes av Lånekassen

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #526 : 09. mars 2007, 23:40 »
Jeg skulle gjerne lagt ut noen fine bilder jeg tok i Jotunheimen i ferien, hadde det ikke vært for at dataen de ligger på fikk blåskjerm. Gøy.

Går du på ski/brett også? Jeg pleier å bære skiene opp og stå ned igjen, bare i løssnøen selvsagt.

Smiler, ja utrolig utsikt man får når man kommer oppi der:) Vært en tur på gallhøgpiggen for endel år tilbake (riktignok på sommeren), men er helt utrolig fint:) Får du tak i bildene må du vise meg. Har bare stått brett det siste året (bortsett fra wakeboard). Så har ikke blitt så mye gåing med brett opp til fjelltopper enda? Men det kommer forhåpentligvis etterhvert.

 Vokste opp med langrennskonkurranser (type ikke trene før konkurransen og gå så blodsmaken river i munnen Smiley )
Og ellers har jeg en far som er veldig naturmenneske av seg, så han dro oss med så ofte han kunne, klister og fine ting på mil lange turer. Første turen ned fra et slikt skisted gikk på langrenn. Noe som igrunn er litt komplisert, siden det ikke nytter å stoppe samme f.. Prøvd slalom en dag, på ungdomskolen, men synes det var dritkjedelig. Var jo støtt som et fjell og jeg synes ikke det gikk fort nok til å svinge. Så fikk jo aldri lært meg å den typiske gosvingen etc. Nå hadde det nok vært artigere å prøvd. Twintip eller noe kansi? Ellers har telemark alltid fasinert meg. Ser så grasiøst og fint ut, samtidig som det må være uendelig bra trening for bena...
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #527 : 09. mars 2007, 23:56 »
OJ.. kjempefint. Er det oppi oppdal?


Jepp!

Yndlingsfjellet mitt Cheesy
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #528 : 10. mars 2007, 12:53 »
Jeg står på twintipp. Hvis du lærer deg carvingteknikkene riktig taper du nesten ikke fart når du svinger. Med mindre du har en fallskjerm bak deg så går det fort nok i de fleste bakker i blå  grad+.

Og så er det sinnsykt morro å kjøre baklengs! Vi har hytte nede med Lustrafjorden, så det er en knapp halvtime med bil til turtagrø. I påsken har jeg som mål å komme meg opp på Store Ringstind med slalomski. Får håpe jeg greier det. Da blir det i hvert fall mange fine bilder!
Støttes av Lånekassen

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #529 : 11. mars 2007, 16:27 »
Hei, så først bildene dine nå!

Gleder meg til Hafjell til neste uke nå, weeee! Håper vi får like bra føre selvom varmegradene er litt skumle.

Hvor surfet du?

Det er nemlig prosjekt nummer to for meg. Tipper jeg prøver i Stavanger til sommern, så skal jeg til Europas surfested nummer 1, Hossegor i Frankrike. Gleder meg....( og det gjør ikke noe at det er masse kjekke surferdudes samlet på et lite georgrafisk område heller)

Surfing er jo det vanskeligste av de tre brettsportene, men hvor mye vanskligere enn snøbrett er det ?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #530 : 13. mars 2007, 12:58 »
Fantastiske bilder! Har vært og henta snowboardet nå, men sesongen går jo mot slutten så blir vel bare litt kjøring i påsken på meg Tongue

Ellers ser det jo virkelig ut som treninga går rette veien. Vil ikke anbefale at du henger deg alt for mye opp i vekta, dette programmet kombinert med at du ikke kjører karben så lavt vil sannsynligvis både gi mer muskelmasse og økt glykogenlagring. Ingen krise om vekta står stille ei uke liksom...fettprosenten går sannsynligvis ned allikevel. Du merker sikkert et lite kick når du kjører litt ekstra karb etter trening, så har et par justeringer vi kan diskutere på dietten din også etter hvert.

Når det gjelder styrken har du jo hatt en fantastisk økning (som jeg lovet deg Wink ) men husk at du må kjenne dagsformen og styrken litt an underveis. Det er ikke noe nederlag om du IKKE øker vektene fra forrige trening, eller om du kjører bare halvparten så mange sett på en øvelse. Du vil komme sterkere tilbake neste gang, så lær deg å tenke mer langsiktig. Du er såpass viderekommen nå at du kan tenke mer fra uke til uke og treningsfase til treningsfase i stedet for å se på hver enkelt treningsøkt.

Hadde du altså tenkt å kjøre flere sett på 3 reps på 30kg og det kjennes tungt, ta lenger hvilepause på neste sett, og kjør bare 1-2 reps på samme vekt. Du skal altså ikke alltid øke vekta selv om det står 1-2 reps i stedet for 3 reps Wink

Så også at du slet med sittende db extension - prøv med mer skrå på benken, og ikke lås fast albuene helt - la manualene gå i en linje fra ca ørene og rett opp, og la albuene peke ned og til siden - eller det som føles mest naturlig. Du vil sannsynligvis kunne løfte mer vekt her også. Har et par glimrende tricepsøvelser jeg kan lære deg når vi nå en gang får tatt den treningstimen Smiley

Kjempebra så langt...du er flink (men det visste jeg jo) Smiley
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget marius90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #531 : 19. mars 2007, 13:03 »
du har virkelig hatt en fremgang du kan være STOLT over!
hvis man sammenligner bilde nummer 1 og 2, skulle man nesten ikke tro dette var mulig! bruker du tilskudd, og isåfall hvilke?
lykke til videre! skal bli spennende å følge med her ja! Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #532 : 19. mars 2007, 17:25 »
Fantastiske bilder! Har vært og henta snowboardet nå, men sesongen går jo mot slutten så blir vel bare litt kjøring i påsken på meg Tongue

Ellers ser det jo virkelig ut som treninga går rette veien. Vil ikke anbefale at du henger deg alt for mye opp i vekta, dette programmet kombinert med at du ikke kjører karben så lavt vil sannsynligvis både gi mer muskelmasse og økt glykogenlagring. Ingen krise om vekta står stille ei uke liksom...fettprosenten går sannsynligvis ned allikevel. Du merker sikkert et lite kick når du kjører litt ekstra karb etter trening, så har et par justeringer vi kan diskutere på dietten din også etter hvert.

Når det gjelder styrken har du jo hatt en fantastisk økning (som jeg lovet deg Wink ) men husk at du må kjenne dagsformen og styrken litt an underveis. Det er ikke noe nederlag om du IKKE øker vektene fra forrige trening, eller om du kjører bare halvparten så mange sett på en øvelse. Du vil komme sterkere tilbake neste gang, så lær deg å tenke mer langsiktig. Du er såpass viderekommen nå at du kan tenke mer fra uke til uke og treningsfase til treningsfase i stedet for å se på hver enkelt treningsøkt.

Hadde du altså tenkt å kjøre flere sett på 3 reps på 30kg og det kjennes tungt, ta lenger hvilepause på neste sett, og kjør bare 1-2 reps på samme vekt. Du skal altså ikke alltid øke vekta selv om det står 1-2 reps i stedet for 3 reps Wink

Så også at du slet med sittende db extension - prøv med mer skrå på benken, og ikke lås fast albuene helt - la manualene gå i en linje fra ca ørene og rett opp, og la albuene peke ned og til siden - eller det som føles mest naturlig. Du vil sannsynligvis kunne løfte mer vekt her også. Har et par glimrende tricepsøvelser jeg kan lære deg når vi nå en gang får tatt den treningstimen Smiley

Kjempebra så langt...du er flink (men det visste jeg jo) Smiley
Leste dette innlegget her for lenge siden og forsto enda litt mer:) Vært litt dålig på postinga i det siste pga store mengder arbeid;) Effektiv har man jaggu også vært:) Takker for alle tips i riktig retning.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #533 : 19. mars 2007, 17:30 »
du har virkelig hatt en fremgang du kan være STOLT over!
hvis man sammenligner bilde nummer 1 og 2, skulle man nesten ikke tro dette var mulig! bruker du tilskudd, og isåfall hvilke?
lykke til videre! skal bli spennende å følge med her ja! Smiley
Tusen takk, veldig hyggelig å høre. Er ikke helt sikkert på hvilke bilder du sikter til siden jeg har lagt ut endel nå, men takk:)
Bruker noen kosttilskudd:
Myoprotein og selolje fra myoRevolution http://www.myorevolution.com/fitness.asp
Ellers tar jeg rundt 1000mg c vit om dagen og ZMA. Fyller på med jern og en multivitamin i ny og ne når kroppen sier at jeg trenger det. Ellers prøver jeg å få i meg nok av riktig mat  Tongue Kiss
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #534 : 19. mars 2007, 17:41 »
Oppdateringer:
Har vært fryktelig dårlig til å poste i det siste. Noe som skylder sykt mye arbeid, kombinert med, tro det eller ei sykdom (slik det går når man ikke har tid til å sove). Dette har også resultert i at jeg har kuttet protein, spist mer ris for å holde hodet og immunforsvar oppegående, levd på koffein og ikke hatt tid til trening sist uke. Dvs at min form for luftetur var å åpne vinduet.
Prøvde å ta standard trening de dagene jeg følte jeg var grei nok i kroppen så det ble push ups, abs, utfall, dips mellom stoler i noen av pausene jeg gav megselv gjennom dagene. Var ikke en artig uke, men jeg greide deadline og lærte en hel masse, så var fornøyd. Fredag kl 12.00 var jeg ferdig. Og kl 1400 dro jeg til hemsedal.  Grin Cheesy Dette ble en deilig fri helg, med en strålende fornøyd jente som spratt rundt på brettet sitt. Idag sitter jeg meg mange gode minner både fra hytta og bakken.... Og bena, ja de er deilige å støle. Så jeg vet jeg har gjort noe:)

Det er en ny uke nye muligheter og jeg skal være flink med både mat og trening. Er dessverre ikke helt frisk enda.. Men har en driiiitsexy whiskey stemme (så skulle egentlig  vært ute å sjekka gutter, siden jeg har troen på at INGEN kunne ha motstått min "14årigeguttipuberteten"-stemme. SEXi Beibi Tongue  :Smiley  :Smiley Cool )

Trening startes derfor opp på en "forsiktig" måte.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30
« #535 : 19. mars 2007, 18:02 »
Siste bilde rygg:
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30,38
« #536 : 19. mars 2007, 21:45 »
Dagens trening:
En litt lett blandings trening for å starte litt rolig. Fremdeles ikke helt i 100.

Sykkel til trening (no brakes... wuhuu)
Tøye rygg og bryst

Skråbenk
11kgx 5
16kgx 16
16kgx 11
16kgx 10

Sittende roing
32kgx 10x3

Cable cross
14kg(x2)x15
18kg(x2) x 10 x2

Chin ups
-36 x 10 x 3

Biceps bb
20kgx10x2

triceps cc isolasjon enhånd
14kg x 15
14kg x 10
14kg x 10

Skulderpress bb
20kg x 10 x 3

Sykkel hjem

Kommentar til trening
Kjenner kroppen ikke er helt troll enda.. Kjørte ikke noe spess opplegg i dag.. bare ting jeg hadde lyst til siden form ikke er perfekt enda. Drar på en konferanse i trondheim mesteparten av neste uke og deretter direkte til riga så vil ikke starte på uke 1 med vanlig prg. før jeg kommer hjem igjen..

Become your potential...

*Min profil

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30,38
« #537 : 19. mars 2007, 21:47 »
Veldig bra bein. Virker som det er bra med muskler der Smiley
Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30,38
« #538 : 19. mars 2007, 21:49 »
Veldig bra bein. Virker som det er bra med muskler der Smiley

Takk...Smiley ble jeg gla for å høre.. Håper jeg har det da.. Gjenstår å se når jeg kommer meg ned i fett% Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,Bilder s.18,22,30,38
« #539 : 19. mars 2007, 21:51 »
Veldig bra beinbilder! Og utrolige skuldre.. Grin Veldig bra form nå!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!