Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164991 ganger)

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #720 : 01. september 2007, 23:07 »
Du ser kanonbra ut! Jeg er helt betatt av den magen din, synes den er kjempeflott!
Også lår da, sånne vil jeg også ha dry

Stå på videre!!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #721 : 02. september 2007, 14:19 »
Husker ikke helt hvor du sa du bodde, men av de jeg kommer på i farta så er det jo ivertfal Haralds og Partner som ligger i oslo som har peil på konk osv Smiley
På Vårparten igjen er det ivertfal sandefjord open og oslo grand pris i april\mai om jeg ikke husker helt feil så det er jo flere muligheter. Med tanke på at du er strikt til vanlig så blir det sikkert ikke så forferdelig å gjennomføre en konkuranse Smiley

Bodd på skillebekk i sommer, men pga skole har jeg flyttet til Ås igjen. Strikt tilvanlig (med nok kcal) er litt anderledes enn å kjøre seg ned til en veeeldig lav fett prosent føler jeg. Trenger nok motivasjon...Wink Og føler ikke jeg har nok muskelmasse... Har egentlig litt troa på at det er en følelse som alltid vil ligge der Smiley

er mange klubber i Oslo:
Partner og Haralds har i tillegg studio
Men både Fitnessplannet og Ragnarokk  er i Oslo , i tillegg til Champion på Kolbotn.
og etter hva jeg har fått snusen i så er det en klubb til i Oslo "under oppseiling".

Nann
Og man må ha en tilknytning til en klubb for å stille sant. Hva er det egentlig dette klubb greiene går ut på. Sosialt, eller er det et opplegg? Eller er det mer ment som et hjelpeapparat om man skulle trenge noen med kompetanse?

Diggbra! Cheesy
Diggbart Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #722 : 02. september 2007, 14:28 »
Du ser kanonbra ut! Jeg er helt betatt av den magen din, synes den er kjempeflott!
Også lår da, sånne vil jeg også ha dry

Stå på videre!!

Takker, forresten... låra gies bort..  i dag er de så såre at de ikke er mye å ha på;)

Updates:

Trening: Inne i slutt andre uke m-rep. Greier ikke helt å holde meg til lette nok vekter. Og føler jeg har gått ned i styrke siden før sommeren. Kan også ha noe med at jeg legger matinntak såpass sent på dagen. Enkelte dager tar jeg første inntak av mat via shake under trening. Føler jeg har greit energi nivå gjennom dagen, men så driver jeg jo ikke akkurat med noe hardt fysisk eller mentalt arbeid iløpet av dagene fortiden Wink Forresten har jeg jo også vært sengeliggende med noe rart som gjorde at jeg sov hele tiden og halve siden av ansiktet hovnet opp!! Ler, burde kanskje være noe man husker.. Iallefall fryktelig å være tilbake på et ordentlig gym... også nesten uten noen form for kø!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #723 : 02. september 2007, 15:59 »

Og man må ha en tilknytning til en klubb for å stille sant. Hva er det egentlig dette klubb greiene går ut på. Sosialt, eller er det et opplegg? Eller er det mer ment som et hjelpeapparat om man skulle trenge noen med kompetanse?
 

Du må være tilknyttet en klubb for å få stille ja , men du MÅ ikke trene i spesielle treninsstudio for å vær medlem.
En klubb skal støtte, veilede, hjelpe til under forberedelsene og på konkurransedagen .
Og det er snakk om å ta vare på utøveren.
Selvfølgelig kan man jo være sosial med de i klubben Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #724 : 04. september 2007, 19:35 »
Du må være tilknyttet en klubb for å få stille ja , men du MÅ ikke trene i spesielle treninsstudio for å vær medlem.
En klubb skal støtte, veilede, hjelpe til under forberedelsene og på konkurransedagen .
Og det er snakk om å ta vare på utøveren.
Selvfølgelig kan man jo være sosial med de i klubben Smiley

Høres igrunn ut som en go deal ja;) Vet jeg hvem jeg skal kontakte om det blir aktuelt for meg en gang i fremtiden...Men akkurat nå er vi for små og pinglete til slikt... og jeg er så uendelig sugen på kardio fortiden.. noe som ikke gjør bygginga lettere Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #725 : 04. september 2007, 19:47 »
Updates:

1. Trenger en stykk skiftenøkkel, str riktig
2. Hvor er skiftenøkkelen min??
3. Har kjøpt meg en spinningsykkel.
4. Blir sabla artig å se om jeg greier å få ned en 65kg sykkel ned en smal smal trapp ned i kjelleren hvor jeg bor. Eller er det mulig å få lurt ned leveringsfolk ned i private kjellere? Betaler jo for levering på døra....og min dør er jo i kjelleren.
5. Off to tha gym...må bygge litt biff før jeg får sykkelen... (kommer til å sykle meg liten er jeg redd)... kondis:) weeeee endelig!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #726 : 04. september 2007, 20:16 »
Høres igrunn ut som en go deal ja;) Vet jeg hvem jeg skal kontakte om det blir aktuelt for meg en gang i fremtiden...Men akkurat nå er vi for små og pinglete til slikt... og jeg er så uendelig sugen på kardio fortiden.. noe som ikke gjør bygginga lettere Wink
så lenge du spiser riktig, så skal det ikke være noe problem Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #727 : 04. september 2007, 20:20 »
Du er rett og slett nydelig Smiley

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #728 : 04. september 2007, 21:00 »
"Bygge litt biff" Den likte jeg. Cheesy Rett innstilling hvertfall! Wink

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #729 : 04. september 2007, 22:39 »
Du er rett og slett nydelig Smiley
blush 1 stykk mann på min going liste

"Bygge litt biff" Den likte jeg. Cheesy Rett innstilling hvertfall! Wink
jesss sir'  (har litt minner fra mine ungdomsår i skuespill hvor jeg var "kaa" fra jungelboken..eller dvs jeg var en hoggorm og ikke kveleslange... men litt vanskelig å legge fra seg ssssss'ene noen ganger ja...)
Seeee meg inn i øynene når jeg ssssssssnakker til deg.... sssssov sssom et lite sssspebarn..ssssakte men sssssikert vil ssssansene dine sssssløvesss til ssssissst..  *ler kanskje det er verdt å prøve på sjekkefronten*  Eller ta en øl til.. se jeg bli penere.. gud jeg er i slaget i dag..  :Smiley  Grin


Laget en orgasmisk god kyllingwok nå. Med mmmmaaaango i, sabla sterk..just the way i like it. Den blir det ikke siste gangen jeg lager.

PS: siden dette er en loggbok.. Trening var bra Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #730 : 10. september 2007, 14:31 »
Helt ærlig har du både struktur og muskelmasse til å prøve deg på scenen allerede til våren. Et par ekstra kilo her og der fram mot jul, så en velbalansert diett, og jeg mener helt klart du kan plassere deg høyt på pallen i din debut!
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #731 : 10. september 2007, 16:38 »
Helt ærlig har du både struktur og muskelmasse til å prøve deg på scenen allerede til våren. Et par ekstra kilo her og der fram mot jul, så en velbalansert diett, og jeg mener helt klart du kan plassere deg høyt på pallen i din debut!

Takk for motiverende ord. Jo hadde vært skikkelig bra å kommet seg på scenen en gang. Men om jeg skal gjøre det vil jeg gå inn for det 120%, ikke noe halveis herigården. Og jeg må vurdere det litt ut ifra masteroppgave, og om det går greit å kombinere det med en det jeg vil si er en veldig hard diett for kropp og sinn;) På en annen side, tror jeg det er fullt mulig, og tror også en slik diett kan gjøre at jeg blir mer strukturert, når jeg har dagen planlagt så til de grader... *tenketenke* For meg hadde det jo egentlig vært et mål i seg selv bare å komme på scenen da Wink


Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #732 : 10. september 2007, 16:47 »
Har slitt litt med treningen de siste 2 ukene, mye grunnet at jeg rett og slett har blitt sengeliggende etter de få gangene jeg faktisk har trent. Fått dratt med meg et rart virus tror jeg, som har slått meg ut ganske kraftig, men har ikke hatt de typiske førkjølelsesymptomene, men mye annet rart, og har sovet uendelig mye. Men føler jeg har kommet meg tilbake nå, og startet et par morninger med en liten trall på sykkel i relativt sakte tempo (kondisen min må opp)... Hadde en dag i sykperioden min som jeg syklet lett i 30 min og sikkert hadde 200 i puls etterpå, det er digg :S

Men nå er det altså back on track og jeg har vært til sverige og kjøpt meg mer kyllingfilet, og frossen mangooooo Smiley

Lite bilde av den nye morningkardio sykkelen min, litt rar vinkling, bilde er litt ovenifra, så dimensjonen blir litt feil.
Og et bilde av meg tatt dagen før jeg ble "govenn" med senga....Wink altså ca 2 uker siden... Skal få oppdatert bilder etterhvert som jeg begynner å få styringa på treninga igjen!

Become your potential...

*Min profil

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #733 : 10. september 2007, 16:47 »
Updates:

4. Blir sabla artig å se om jeg greier å få ned en 65kg sykkel ned en smal smal trapp ned i kjelleren hvor jeg bor. Eller er det mulig å få lurt ned leveringsfolk ned i private kjellere? Betaler jo for levering på døra....og min dør er jo i kjelleren.


Bare å åpne døra i samma antrekk som på bildene, så setter de nok sykkelen opp på taket om du vil.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #734 : 10. september 2007, 16:51 »
Bare å åpne døra i samma antrekk som på bildene, så setter de nok sykkelen opp på taket om du vil.

Ler, ja hadde det vært så vèl. Men mannen på døra var behjelpelig han... Jeg bar den ned sammen med ham.. Han forran og jeg labbende bak. Er en ganske smal og bratt trapp, så jeg hadde aldri greid å fått den ned selv uten å ødlegge megselv eller sykkelen.. trappen er laget av stein/mur, så den hadde nok holdt uansett;)
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!