Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164962 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Starter kardiohimmel.. ;)
« #765 : 22. januar 2008, 18:25 »
7 km gange

styrkedel armer/ben

Benpress (et ben om gangen)
45kg x oppvarm
90kg x 7
90kg x 6 x 2

Strakmark
20kg x oppv
60kg x 8 x 2

biceps (alt armer reps/kg per arm)
13,5 x 6  30sek pause, 7kg x 15

triceps pushdown
36kg x 12
41kg x 10

enhånd kons cc
9kg x 9 x 2

Biceps stang
12-15kg (?) 5 sek ned x så mange jeg greier

leg extension (lett et bens)
13,5x 20 x 3

Streching!

Kommentar til trening:
Rask økt, nesten ikke pauser i det hele tatt! Litt low on energi, kjenner jeg var innom ben i går også, gleder seg til overkropp kan trenes skikkelig igjen. Savner ryggtrening noe innmari.... Ene øye får sorte flekker...gikk hjem og helte i meg litt flytende jern. (her skal man ikke bare "pumpe jern men fylle kroppen innenfra også Cheesy ) Begynner å kjenne kroppen bra nå! Eneste bør være litt flinkere på å ta det før jeg er så low! Artig trall i kropp og klar for å le mye i kveld Smiley

 
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Starter kardiohimmel.. ;)
« #766 : 22. januar 2008, 18:27 »
Ok seriøst! Jeg kom tilfeldig inn på loggen din for ca 2 timer siden, og jeg har ikke klart å fått øynene vekk fra den.  Er så rått å se at du har så stålkontroll på treningen din + at det virker som at du virkelig nyter treningen!  Jeg har seriøst sett igjennom 53 sider nå, og jeg er nesten litt overveldet over hvor bra og målrettet. Vil nesten ikke kommentere kroppen din heller for jeg blir redd for å bryte TF sine normer.

Du har en RÅ fysikk det skal du ha alle creds for. Stå på videre! Dette er dritbra, og kommer bare til å bli enda bedre. Her skal jeg følge med videre ja!

Tusen takk for kommentar som varmer.. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Er nok mange som har mer peiling og kontroll enn hva jeg har. Men du har helt rett i at jeg virkelig nyter treningen min.. Har du en treningslogg her du?
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Gen-I-Alt.. Starter kardiohimmel.. ;)
« #767 : 22. januar 2008, 18:31 »
Tusen takk for kommentar som varmer.. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Er nok mange som har mer peiling og kontroll enn hva jeg har. Men du har helt rett i at jeg virkelig nyter treningen min.. Har du en treningslogg her du?

Sier bare sannheten jeg Grin

Bildeprofil : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66138.0
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66139.0



JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt.. Starter kardiohimmel.. ;)
« #768 : 22. januar 2008, 21:15 »
Du, frøken som er Gen-i-alt, har du prøvd den fettmåleren til myorevolution? I så fall, hvordan fungerer det å bruke den som mål på fremgang (ofte) under deff? Er det mye "støy" eller kan du se bra dag for dag hvordan fremgangen er? Jeg tenker det må være ideelt å bruke en sånn, for da kan man måle fettprosent hver dag og spise uten å telle for mye kalorier. Bare justere maten etter hva fettmåleren sier.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sjekket bilder og treningslogg.. synes du har veldig gode resultater på den tiden du har trent:) Litt leit å høre om skader, men det gir også en lærdom om å trene smart. Kanskje noe å se på et forebyggende prg for skuldre? LIgger mye vinning i slikt:) Legg bildeprofil og treningslogg til profil (under kommentar), så blir det letter å følge med å legge igjen litt spor i loggen din:)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Du, frøken som er Gen-i-alt, har du prøvd den fettmåleren til myorevolution? I så fall, hvordan fungerer det å bruke den som mål på fremgang (ofte) under deff? Er det mye "støy" eller kan du se bra dag for dag hvordan fremgangen er? Jeg tenker det må være ideelt å bruke en sånn, for da kan man måle fettprosent hver dag og spise uten å telle for mye kalorier. Bare justere maten etter hva fettmåleren sier.
Nei heidu.. har faktisk ikke prøvd den, siden jeg har fettklypa mi hjemme Smiley Men ville egentlig tro den er godt egnet. Siden det følger med en del programvare som logger resultater, så man kan få en grafisk fremstilling av hva man består av Smiley Mulig det er litt drøyt å kjøre en slik måling hver dag (?) men lar seg sikkert gjøre. Nå vet jeg at du har prøvd ganske mye forskjellig og er rimelig flink til å holde deg til den utklekkede plan. Så mulig dette kan føye seg i rekken av Johns fantastisk forsøk?? Cheesy Cheesy Cheesy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sjekket bilder og treningslogg.. synes du har veldig gode resultater på den tiden du har trent:) Litt leit å høre om skader, men det gir også en lærdom om å trene smart. Kanskje noe å se på et forebyggende prg for skuldre? LIgger mye vinning i slikt:) Legg bildeprofil og treningslogg til profil (under kommentar), så blir det letter å følge med å legge igjen litt spor i loggen din:)

Jeg vet ikke hvordan man gjør det Sad  Takk foresten hehe
Skulderen min er så og si helt fin igjen Cheesy

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
Det var leit med de fraglene, skal man egentlig vaske fragler?  Huh den var litt bløt

MEN...avataren din er skikkelig stilig!  Grin
Motiverende å lese at du har jobbet så godt og fått det til så bra da
Dumt med bakjesnovinga det var, men du snart god igjen er. Legen er vel ikke så skremmende?   kankje litt?

Nehei, seriøst... har lest/skummet gjennom loggen siden sist og der var veldig mye bra der, mye gode sitater.

Fremdeles lykke til videre.  Tongue den var litt stiv
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

JohnBlond

  • Gjest
Nei heidu.. har faktisk ikke prøvd den, siden jeg har fettklypa mi hjemme Smiley Men ville egentlig tro den er godt egnet. Siden det følger med en del programvare som logger resultater, så man kan få en grafisk fremstilling av hva man består av Smiley Mulig det er litt drøyt å kjøre en slik måling hver dag (?) men lar seg sikkert gjøre. Nå vet jeg at du har prøvd ganske mye forskjellig og er rimelig flink til å holde deg til den utklekkede plan. Så mulig dette kan føye seg i rekken av Johns fantastisk forsøk?? Cheesy Cheesy Cheesy

Forsøk er gøy. Det eksperimentet kommer nok til sommeren en gang. For tiden er det mest spirituelle eksperimenter det går i. Om ikke lenge blir det nok "ja takk, begge deler" med tanke på å bygge både fysiske og spirituelle muskler, og minimere spirituell og fysisk spekk. Baconet er alltid sprøere på den andre siden.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Skjer med at forumtroll som ikke har vært aktive på lenge, plutselig våkner til live når Gen-i-alt kommer tilbake Wink

Tror du bør ta det som et kompliment!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Det var leit med de fraglene, skal man egentlig vaske fragler?  Huh den var litt bløt

MEN...avataren din er skikkelig stilig!  Grin
Motiverende å lese at du har jobbet så godt og fått det til så bra da
Dumt med bakjesnovinga det var, men du snart god igjen er. Legen er vel ikke så skremmende?    kankje litt?

Nehei, seriøst... har lest/skummet gjennom loggen siden sist og der var veldig mye bra der, mye gode sitater.

Fremdeles lykke til videre.  Tongue den var litt stiv

Tydeligvis ikke... sprocket (hunden) strøyk også med.. :S Legen er ikke skremmende (dog noe bortkastet), men frisøren.... hun/han er scary!! Hjelp..

Takk takk fra mannen med fremgang;)

Dagens tips: Ikke send barnet på bondage opplæring i speidern.
Fremdeles lykke til videre til deg også siden den var litt stiv!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Forsøk er gøy. Det eksperimentet kommer nok til sommeren en gang. For tiden er det mest spirituelle eksperimenter det går i. Om ikke lenge blir det nok "ja takk, begge deler" med tanke på å bygge både fysiske og spirituelle muskler, og minimere spirituell og fysisk spekk. Baconet er alltid sprøere på den andre siden.
Cheesy Bygge både fysiske og spirituelle muskler, og minimere spirituell og fysisk spekk var egentlig min plan for våren Smiley Og baconet er alltid sprøere på den andre siden... slik kommer det også til å fortsette.. helt sprøtt det der.. jada.. og en god morgen til alle:)

 
Skjer med at forumtroll som ikke har vært aktive på lenge, plutselig våkner til live når Gen-i-alt kommer tilbake Wink

Tror du bør ta det som et kompliment!
Forumtroll er det beste vi vet... Cheesy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

Tok meg en tur ned "memory lane" (så på de 5 første sidene i profilen din), og selv om ting så bra ut da du begynte denne tråden, så har du kommet et langt stykke siden den gang (15. oktober 2006).

På tide med en ny honør for flott innsats!!!! SmileySmileySmiley

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Utrolig rart jeg ikke har vært innom her før:/ du virker som ei jente med peil på hva du driver med å som har hatt ganske bra fremgang og sist men ikke minst en utrolig fin kropp:)

Stå på frøken:) håper du når dine mål

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Tok meg en tur ned "memory lane" (så på de 5 første sidene i profilen din), og selv om ting så bra ut da du begynte denne tråden, så har du kommet et langt stykke siden den gang (15. oktober 2006).

På tide med en ny honør for flott innsats!!!! SmileySmileySmiley
Tusen takk Smiley Cheesy
Har vel lagt på meg litt muskelmasse i løpet av siste året, men hadde jo trent styrke i 4 år før jeg startet denne loggen. Den største forskjellen er vel kanskje at jeg har lært å trene noe smartere (les;ikke nå som jeg er litt skada). Og har hatt en mental utvikling på hvordan jeg skal forberede meg på å ha en progresjon både for volum og styrke (da jeg fulgte m-reps brukte jeg jo vekter jeg ikke før hadde vært i nærhet av å kunne løfte etc).

*før jeg sovnet om kvelden og enkelte ganger i løpet av dagen visualiserte jeg i hodet at jeg greide å løfte vekten, fullføre settet på 3 reps etc. Så når jeg hadde første test, visste jeg inni hodet mitt at jeg ville klare det, jeg hadde allerede sett det gå hundrevis av ganger (er seff viktig å ha et realistisk mål her!)

Har gått i perioder med treningen min. Og på de årene jeg har trent styrke har jeg variert mål etter livsituasjon som jobb, skole, velvære, miljø etc. Har bygget i en periode, og tonet ned musklatur i andre (f.eks til jobb som danser hvor alle andre var mer slanke og små! Dvs at progresjon ift det mange her ser på som bra (bygging) ikke har vært i hovedfokus gjennom over de 5 årene jeg har holdt på med vekter.. Men jeg èr fornøyd med at jeg hele tiden lærer mer, og forbedrer meg (og det jeg mener er funksjonelt for meg).
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!