Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164948 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Utrolig rart jeg ikke har vært innom her før:/ du virker som ei jente med peil på hva du driver med å som har hatt ganske bra fremgang og sist men ikke minst en utrolig fin kropp:)

Stå på frøken:) håper du når dine mål

Tusen takk.. SmileySmiley
Har fremgang, men skynder meg sakte, ikke min største drøm om å bli verdens største, men symetrisk og veltrent. Og sterk nok til å løfte mine egne kasser (og naboens)..

Man skal drømme, men ikke at man en dag vinner i lotto. Man skal legge en plan sette i gang realiseringen.. I trening som i andre deler av livet!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
Tydeligvis ikke... sprocket (hunden) strøyk også med.. :S Legen er ikke skremmende (dog noe bortkastet), men frisøren.... hun/han er scary!! Hjelp..

Takk takk fra mannen med fremgang;)

Dagens tips: Ikke send barnet på bondage opplæring i speidern.
Fremdeles lykke til videre til deg også siden den var litt stiv!

hehe, touche 
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

JohnBlond

  • Gjest
Håper du ikke ble skadet av kulelynet. Skummelt når det kommer så nærme ansiktet.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Håper du ikke ble skadet av kulelynet. Skummelt når det kommer så nærme ansiktet.
Kommer fra jaktfamilie.. tåler alt!!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Tusen takk.. SmileySmiley
Har fremgang, men skynder meg sakte, ikke min største drøm om å bli verdens største, men symetrisk og veltrent. Og sterk nok til å løfte mine egne kasser (og naboens)..

Man skal drømme, men ikke at man en dag vinner i lotto. Man skal legge en plan sette i gang realiseringen.. I trening som i andre deler av livet!!

Det er seffelgelig ikke fint vis jenter blir alt for muskeløse! men det er utrolg fint med en symetrisk og fast kropp ja, akkurat som det din er:) alltid veldig fint med jenter som er i veldig god form i steden for de som ikke trener å surver over at de skulle ha begynte får lenge siden men ikke orker det:)

det var ment trenings mesig ment,  men hadde alltid vært godt å vinne et par milioner i lotto:)

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

Tusen takk Smiley Cheesy
Har vel lagt på meg litt muskelmasse i løpet av siste året, men hadde jo trent styrke i 4 år før jeg startet denne loggen. Den største forskjellen er vel kanskje at jeg har lært å trene noe smartere (les;ikke nå som jeg er litt skada). Og har hatt en mental utvikling på hvordan jeg skal forberede meg på å ha en progresjon både for volum og styrke (da jeg fulgte m-reps brukte jeg jo vekter jeg ikke før hadde vært i nærhet av å kunne løfte etc).

*før jeg sovnet om kvelden og enkelte ganger i løpet av dagen visualiserte jeg i hodet at jeg greide å løfte vekten, fullføre settet på 3 reps etc. Så når jeg hadde første test, visste jeg inni hodet mitt at jeg ville klare det, jeg hadde allerede sett det gå hundrevis av ganger (er seff viktig å ha et realistisk mål her!)

Har gått i perioder med treningen min. Og på de årene jeg har trent styrke har jeg variert mål etter livsituasjon som jobb, skole, velvære, miljø etc. Har bygget i en periode, og tonet ned musklatur i andre (f.eks til jobb som danser hvor alle andre var mer slanke og små! Dvs at progresjon ift det mange her ser på som bra (bygging) ikke har vært i hovedfokus gjennom over de 5 årene jeg har holdt på med vekter.. Men jeg èr fornøyd med at jeg hele tiden lærer mer, og forbedrer meg (og det jeg mener er funksjonelt for meg).

Viktig det siste du sier her, om at du velger det som er funksjonelt for deg. Vi har alle forskjellige forutsetninger og mål med treningen, og det er viktig å finne noe man trives med... og som gir ønskede resultater.

Jeg lærte også litt av svaret ditt. Skal prøve det du sier om å visualisere løftene på forhånd. Jeg tror absolutt det er mulig å psyke seg selv opp til å yte det lille ekstra, innenfor realismens grenser selvfølgelig (som du jo også nevner).



JohnBlond

  • Gjest
Kommer fra jaktfamilie.. tåler alt!!!

Tøffe prinsessen som ingen kunne målbinde. Det liker jeg Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Dagens trening Smiley

4 timers kveldskjøring på Tryvann!!
Griseadrenaling, med førstegangs på half pipe. Var skitdårlig da, og falt så det knaka godt i bakhodet også, men etter det var det bare å gi gass..Oh what a rush! De der veggene er insane! ..ler iallefall for meg!

Men veldig fornøyd siden jeg fikk prøvd mye nytt, hoppa masse og testa rails Smiley Me wannabe fjøldame... Smilesmilesmile... Sverige på kjøttsanking i morgen...jakta starter Smiley Happy hunting!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Ikke logget trening den siste tiden.. ting skjer.. men ikke i bokamiiiiii!!

Dagens:

Springe til trening i snøslaps, og bekk (minne om rar kvinnelig rocky med rosa lue knyttet under haka)

Styrke godt å blanda (fremdeles pga ribben, over 1 måned nå..snart 100%)
skulderpress
20kg x5
30kg x5 x2

Benpress (1 ben om gangen)
45kgx5
90kgx5 x2
90kgx8

Biceps (one arm at the time, lærer meg tolmodighet???)
13,5kg x6
7kg x 10

Tri pushdown
36kg x 10
43,3kg x 10
Enhånds omvendt kons cc
9kg x 10 x 2

Bryst cc (pr arm)
9kgx 5
18kg x7
12kg x6

Tøy og bøy!!
Et sett dips mindre enn bw for å skjekke ribben. Funka relativt greit, ikke så vondt:) Kommer sææ..
 
Jogge i elva hjem (hmpfr...norsk østlandsvinter) rynke nesa..


Senere.. ble det curling.. vet ikke om det egentlig kan regnes som trening.. men er jo en sport.. og var rimelig dreven med kosten etterhvert.. og ble jo litt bambi on ice i samme slengen.. så litt varm i trøya ble jeg faktisk.. Prøvde sporten litt fordi jeg igrunn har hatt lyst til å disse curling enstund nå.. men er i mot å ha formening om ting...om det er negativ formening... om jeg aldri selv har prøvd det.. så nå.... må jeg si...curling sucks.. hehe.. neida.. var faktisk kjempemorro...Wink Tro det eller ei.. Tror faktisk jeg ser potensialet for en hjernerystelse eller to i lystig lag.. Men ellers en bedre måte å drive med konkurranse enn bowling eller slikt..Og man er jo avhengig av laget sitt også.. Mitt lag vant!! Så jeg kan legge meg i natt med et smil rundt munnen...see u suckers! bambie on ice kongla banen! ... *kremt..gal.. neii har vi aldri hørt!

Forresten.. jeg skal ake i oslo i morgen:)

Forresten jeg spiste pizza i kveld..  Huh  ikke spist slikt kjøpeskvip på år og dag.. generasjoner siden sist.. minst!






Become your potential...

*Min profil

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Hei du. Ville bare si at jeg har kikket gjennom så å si hele tråden din nå. Du ser inmari bra ut. Godt med muskler men likevel feminin. Virkelig inspirerende  Smiley Hvor høy og hva veier du nå da? (Så det sto vekt i første innlegg, men kanskje endra seg?) og hvor mange kcal belager du deg på å spise hver dag?

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Jolly valentine..
« #790 : 15. februar 2008, 00:14 »
 Grin Grin Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Jolly valentine..
« #791 : 15. februar 2008, 00:24 »
Hei du. Ville bare si at jeg har kikket gjennom så å si hele tråden din nå. Du ser inmari bra ut. Godt med muskler men likevel feminin. Virkelig inspirerende  Smiley Hvor høy og hva veier du nå da? (Så det sto vekt i første innlegg, men kanskje endra seg?) og hvor mange kcal belager du deg på å spise hver dag?
Tusen takk frøken fryd Smiley Må da si at du har en snasen avatar:) jeg er fremdeles rundt 175 høy.. om jeg ikke har sko på mæ.. og vekta ligger rundt 68, nådde et mål om å komme over 70, fordi kompis kaller meg pingle. Og var for en stund siden oppi 71,6 Smiley Smiley Okay form syntes jeg selv. Men går jo litt mot sommertider, så må få på plass litt magemuskler i år tror jeg. Og kcal jeg ligger på... (ca alt jeg greier å dytte i meg, u would be amazed Smiley ...Går i sunne ting da.. Smiley
Blir litt skjerpings mot slutt av feb:)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget xyli

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Gen-I-Alt.. Jolly valentine..
« #792 : 15. februar 2008, 12:50 »
Ikke må myo lengre eller? Ser du har link dit enda...
Flott dame forresten

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Jolly valentine..
« #793 : 17. februar 2008, 11:19 »
Ikke må myo lengre eller? Ser du har link dit enda...
Flott dame forresten

Heisann.
Nei, blir dessverre litt for lite tid til logging og forumoppdateringer, jeg må prioritere masteroppgave!
Er ikke lengre sponset av MyoRevolution, men ønsker likevel å drive med litt reklame for dem, om jeg greier, da jeg har skikkelig troen på både produktene deres og konseptet! Hjelpen man kan få hos MyoRevolution er gjennomført og det er lagt mye tanke bak produktene de selger for å sikre kvalitet!
Forresten så har jeg aldri hatt bedre hud etter jeg startet å ta en ss av seloljen deres hver dag. Smiley Smiley Myk og fin hud Smiley !
Become your potential...

*Min profil

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #794 : 18. februar 2008, 07:31 »
Masteroppgave!?

Noe jeg har skimset her, i hva?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!