Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164877 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #810 : 27. februar 2008, 16:09 »
Men mulig dette blir denne sperren igjen. Øvde du noe på trampoline eller airbag før du prøvde det på hopp?
Er mye sperren, men landet "på hue" mange ganger før jeg fikk litt opplæring av en som kunne det. Prøvde å satse fremover heller enn rundt, så ble pene stup Smiley Smiley Setter lettere en greit pen frontflip enn en pen 360. Du er jo sånn turnejente; har du aldri tatt aerial? Er jo bare en kjempelett aerial Wink Har aldri tenkt noe særlig på timing og sånn, men du sparker jo fra hoppkanten med nose'n (som i aerial), så du ønsker jo å komme deg bakpå og klar til å skyte fram et lite sekund før du er på hoppkanten liksom Smiley
Sitat
Har ikke prøvd meg veldig mye på rail enda, første gang var faktisk på try i år:) Men forståelig at det er lett å få skader...Noe jeg egentlig har forstått at man må tåle for å bli bedre. Denne sesongen har jeg knekt ribben, studd håndledd og landa på skuldra (men ikke noe pes). Kjøre ALLTID med hjelm og ryggplate, og føler det har hjelpt meg. Seff lager det sikkert en viss falsk sikkerhet også..Men om det kan hjelpe meg å senke noen sperrer så er det veien å gå...Wink
Åj! Slått deg en del ser jeg! Jeg hadde garantert påført meg noen lettere hoderystelser et par av gangene var det ikke for hjelmen, men hadde jo ikke turt å prøvd på ting som setter en særlig i fare for sånt om en ikke har hjelm heller. Har ikke 'fått bruk for' plata ennå, men bruker det jeg óg. Rail er gøy, men når en spinner og sånt hekter en lett, og er armene i feil retning går det lett utover hode og håndledd når en snubler av ^^

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #811 : 27. februar 2008, 16:22 »
Oppdatering: Blitt noe mindre struktur siste uka, full skjerpings på logging.

Helg ble hafjell med strålende sol og park:) Progresjon er skikkelig bra på brett fortiden (til meg å være, andre tar det nok enda fortere enn meg).
Prøvde 180 for første gang...og merket at det er nok bare psyken som har stoppet meg tidligere. Var helt sikker på at jeg måtte gjennom noen dager med knall og fall før det ville sitte....
Første tur fikk jeg 3 hopp med landinger (180), ble seff en hel del fall og kongletryn i løpet av helgen også.. Men kom meg på beina igjen etter alle sammen gitt! Ble også endel hopp venstre linje. Men noe amputert pga sterk vind (varierte i løpet av dagen). Relativt stabil på goofy også denne helgen, egentlig ikke testet ut det så veldig...Men i helgen kom jeg meg ned hele løyper, med grei fart. Har uendelig mye å lære, men er egentlig det som gjør det skitgøy!
 I morgen er det styrke (ben har fått hvilt seg litt)...Vekt var på 67.1 kg i dag morges.. Har gått ned litt, fortsetter slik fremover..På tide med litt disiplin her!

Dette gikk meg hus forbi, men så utrolig gøy å høre! Man må bare prøve Smiley

Har ikke testet noe parkkjøring denne vintern, bare konset på rå kjørerstil egentlig. Men skal på fjellet i helgen og da blir det å bygge eget hopp og teste 180, har prøvd før men ikke landet det.

Snowboard er herlig, stå på!

Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #812 : 27. februar 2008, 16:24 »
Og forresten..Røldal er herlig! Bare vært der en gang men falt pladask.

Der er det off piste som gjelder.... kjempemisunnelig på deg nå. Har enda ikke lagt påskeplaner. Hysterisk livredd jeg ikke får med meg noen til fjellet! Hyyl
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #813 : 27. februar 2008, 16:31 »
Ja, var innom der en tur også:) Mye folk der i helga? Hvordan var forholdene der oppe. Hadde også tenkt meg til hemsedal faktisk.. Men så på værmelding.. som sa regn, og hørte med en venninne som var der sist helg, så ble hafjell og strålende sol isteden.
Røldal er mellom oslo og stavanger et sted. Regnes som snøsikkert. På topp er det 340cm nå, bunn 240cm. Og det snør hele tiden, så jeg og venninna mi håper på pudder:)

Veldig bra med folk i helga, men var vel vinterferie også, så det bidro nok sterkt:-) Ikke hver gang jeg er der det er så fullt både på Kafeen og Åpenbar. Forholda var litt halvveis.. Regna natt til fredag, så ble ganske hardt, men snø på lørdag, så det gikk opp i opp kjøremessig Smiley Hafjell er ca. like langt som til Hemsedal eller? Må testes Smiley

Håper forholdene ikke er helt ødelagt i Tryvann av mildværet i det siste, hadde tenkt meg noen turer til helga og neste uke.. Smiley
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #814 : 27. februar 2008, 17:43 »
Dette gikk meg hus forbi, men så utrolig gøy å høre! Man må bare prøve Smiley

Har ikke testet noe parkkjøring denne vintern, bare konset på rå kjørerstil egentlig. Men skal på fjellet i helgen og da blir det å bygge eget hopp og teste 180, har prøvd før men ikke landet det.

Snowboard er herlig, stå på!

Skulle gjerne fått mer puddererfaring, men uansett vil parkkjøringa hjelpe meg om det blir litt klipper (langt frem i tid).. Hadde en veldig terskel på 180, først fordi jeg ikke har samme kontrollen goofy, og fordi jeg ikke helt viste hvordan få riktig rotasjon. Men hele tiden når jeg har hoppet vanlig hopp har jeg hatt pauser og sett buen andre har hatt frem mot hoppkanten. Første hoppet fulgte jeg bare denne, og landing satt. Det fine med brett er at rotasjon når man lander er rimelig grei, så om man kommer litt for kort (eller langt), kan man dra seg inn selv..

Nytt mål er forresten backflip nå, ler, brukt mye av dagen på teknikk klipp. Men tror ikke jeg tørr prøve før jeg får en skikkelig bra dag med pudder (myk landing)..

Smiler, får du ikke med deg noen får du bli med oss vet du. Søte jenter på påsketur.. It's a winnah! ;P Tror vi bare hopper på en buss fra Oslo..Hytte er bestillt!



Become your potential...

*Min profil

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #815 : 27. februar 2008, 17:47 »
Haha yes, høres ut som en solid winnah Grin

Er en god ide å følge med på andre, og ikke minst få tips fra de som har teknikken inne, har lært mye av skibomser i Hemsedal Smiley Backflip du, lykke til, håper du setter den uten for mange forsøk, pain å lande på hodet Smiley
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #816 : 27. februar 2008, 17:48 »
Veldig bra med folk i helga, men var vel vinterferie også, så det bidro nok sterkt:-) Ikke hver gang jeg er der det er så fullt både på Kafeen og Åpenbar. Forholda var litt halvveis.. Regna natt til fredag, så ble ganske hardt, men snø på lørdag, så det gikk opp i opp kjøremessig Smiley Hafjell er ca. like langt som til Hemsedal eller? Må testes Smiley

Håper forholdene ikke er helt ødelagt i Tryvann av mildværet i det siste, hadde tenkt meg noen turer til helga og neste uke.. Smiley

Hafjell er litt kortere (lillehammer)...Får si ifra når du skal opp da så joiner jeg (om jeg ikke må ha en labhelg)...som denne her..
Snakket med ei som var på try i vinterferien. Hun mente på det var ok forhold, tatt i betraktning mildvær...
Uansett litt greiere om du kjører ski og det er is. Jeg er ikke spesielt gla i is, null feste, bare å kjøre på å prøve å la være å svinge..kræsj!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #817 : 27. februar 2008, 17:53 »
Ja, rumpa får solid bank når det er isete, da er det ikke noe særlig å være i parken heller Smiley Labhelg? Hva laber du? Må ta seg fri i helga vettu Smiley Hadde jo vært kult og kjørt sammen med deg Smiley
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #818 : 27. februar 2008, 17:56 »
Haha yes, høres ut som en solid winnah Grin

Er en god ide å følge med på andre, og ikke minst få tips fra de som har teknikken inne, har lært mye av skibomser i Hemsedal Smiley Backflip du, lykke til, håper du setter den uten for mange forsøk, pain å lande på hodet Smiley
Liker skiboms, laid back og masse latter... Smiler, kan du slikt? Backflip i mean.. så endel klip på nett, enkelte folk får slikt til å se sykt lett ut.. Jeg vil også. Tror jeg skulle bodd på et slikt sted en måned eller tre... Hmm ja ikke helt bra om man lander på hverken hode eller rygg tror jeg (eller kommer for langt frempå i landing så det blir skikkelig faceplant.. Men her skal vi være positive, får sette igang med visualisering, og terpe teknikk i hode her.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #819 : 27. februar 2008, 18:01 »
Ja, rumpa får solid bank når det er isete, da er det ikke noe særlig å være i parken heller Smiley Labhelg? Hva laber du? Må ta seg fri i helga vettu Smiley Hadde jo vært kult og kjørt sammen med deg Smiley
Har noen forsøk som allerede er planlagt, og skal jeg komme gjennom dem, må jeg bruke helgen.
Dyrker en cellelinje, Caco-2 celler. Og for å påvise polarisering, differensiering mellom apical og basolateral side har jeg endel markører jeg skal bruke for å påvise forskjellige strukturer i cellen. Tight junctions, villin, nucleus etc. (sånn helt kort/forkortet). Sikkert ikke så veldig interessant for andre å høre om, er nok blitt en litt science geek med åra. Men finnes vel verre ting i guess.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #820 : 27. februar 2008, 18:04 »
Ja, livet smiler litt ekstra når man er i bakken, ikke tenke på noe annet enn neste kicker Smiley Aldri prøvd backflip, er helt enig med deg at det er best på steder med mye pudder når man skal eksperimentere med sånt Smiley Dårlig med det i Tryvann nå antar jeg  Wink

Det er vel ikke noe jeg skal skryte på meg å skjønne helt, men det høres jo spennende ut. Hvor langt i utdanninga er du? Sikkert veldig smart å ikke komme bakpå med sånt, verste som fins er skippertaka før eksamensperioden.. Men det er kanskje sånne forsøk som må bestås før du kan gå opp?
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #821 : 27. februar 2008, 18:18 »
Ja, livet smiler litt ekstra når man er i bakken, ikke tenke på noe annet enn neste kicker Smiley Aldri prøvd backflip, er helt enig med deg at det er best på steder med mye pudder når man skal eksperimentere med sånt Smiley Dårlig med det i Tryvann nå antar jeg  Wink

Det er vel ikke noe jeg skal skryte på meg å skjønne helt, men det høres jo spennende ut. Hvor langt i utdanninga er du? Sikkert veldig smart å ikke komme bakpå med sånt, verste som fins er skippertaka før eksamensperioden.. Men det er kanskje sånne forsøk som må bestås før du kan gå opp?
Ja en vannvittig herlig følelse, solen skinner og man suser nedover, flyter.. Masse folk:)
Skal egentlig være ferdig med master i mai, så har ikke eksamener. Forskning er litt slik 99 prosent knot og 1 prosent flaks har jeg lært meg. Så har nok blitt litt mer tolmodig. Men kreves vannvittig mye tid. Sist semester var jeg på lab fra 8-8 hver eneste dag. Var også innom i helgene, men ikke så lenge. Begynner å bli litt klar for å få inn de siste resultatene og komme meg videre..

Ja har ikke vært mye snø i nærheten nå i det siste.. Så gjør sikkert lurt i å vente til jeg får myyye snø å lande i. Gjorde skikkelig flip på nærmest flatmark på hafjell tidligere i år. Var ikke meningen og ble skikkelig kongletryn. Var endel nysnø, og kjørte gjennom stengte løyper, hvor de også hadde pøst på med kunstsnø, de hadde preppa litt, dvs kjørt litt på kryss å tvers så det var litt vel mye kuler, men alt var mykt. Så fikk skikkelig god fart og ned en lang bakke. I bunnen av bakken var det en rad med snø, som jeg tenkte var myk. Men det viste seg å være is.. Så når jeg prøvde å kjøre gjennom sa det bom stopp! Hadde skikkelig fine cartwheels bortover...stoppet fortumlet som en filleristet fragle...snø overalt..Gliste..mykt, så det gikk faktis veldig greit, selv om jeg nok så rimelig sjokka ut i starten!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #822 : 27. februar 2008, 18:49 »
Skulle gjerne fått mer puddererfaring, men uansett vil parkkjøringa hjelpe meg om det blir litt klipper (langt frem i tid).. Hadde en veldig terskel på 180, først fordi jeg ikke har samme kontrollen goofy, og fordi jeg ikke helt viste hvordan få riktig rotasjon. Men hele tiden når jeg har hoppet vanlig hopp har jeg hatt pauser og sett buen andre har hatt frem mot hoppkanten. Første hoppet fulgte jeg bare denne, og landing satt. Det fine med brett er at rotasjon når man lander er rimelig grei, så om man kommer litt for kort (eller langt), kan man dra seg inn selv..

Nytt mål er forresten backflip nå, ler, brukt mye av dagen på teknikk klipp. Men tror ikke jeg tørr prøve før jeg får en skikkelig bra dag med pudder (myk landing)..

Smiler, får du ikke med deg noen får du bli med oss vet du. Søte jenter på påsketur.. It's a winnah! ;P Tror vi bare hopper på en buss fra Oslo..Hytte er bestillt!





Syntes det høres ut som du er rå på bredan!

Du må ikke si sånne forslag for jeg blir med!! Mitt aller høyeste ønske er å finne en jente som brenner for det samme som meg, dvs brett og trening og som er litt gæren. Altså ikke på en lesbisk måte-finne, men en vennine. Oi det rimte litt:) Øy jeg har jo deg på msn- vi burde prate mer hehe!
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #823 : 27. februar 2008, 18:54 »
Sånn seriøst, så kunne vi jo ha tatt en dag på Tryvann eller noe og se om vi finner tonen. Hah, en venninedate- man får aldri nok snøelskende venner!

Har så sykt lyst til å ta en uke eller to i Stryn i sommer. Kjært sommerslush før? Det er ihvertfall stedet å prøve dristige triks! Finnes ikke vondt å lande. Er herlig og ubeskrivelig, ikke ekkelt som det kan være i påsken...
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #824 : 27. februar 2008, 19:18 »
Syntes det høres ut som du er rå på bredan!

Du må ikke si sånne forslag for jeg blir med!! Mitt aller høyeste ønske er å finne en jente som brenner for det samme som meg, dvs brett og trening og som er litt gæren. Altså ikke på en lesbisk måte-finne, men en vennine. Oi det rimte litt:) Øy jeg har jo deg på msn- vi burde prate mer hehe!

Hehe...Høres knall ut:) Venninne date it is:P
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!