Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164863 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #825 : 27. februar 2008, 19:22 »
Søren... uendelig gira på backflip nå.. Men det mååå bare bli litt av en barriere å gå over! Noen som har noen start tips, sleng de inn her!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #826 : 27. februar 2008, 19:52 »
Det var onsdagsøkta unnagjort.. Smiley Joda, alltid like kult når man er skikkelig smooth ned bakken og går solid på trynet i god fart  Smiley Smile pent å kjøre fort videre da ja Smiley

Master ja, hvordan er arbeidsmarkedet i den sektoren da? Lykke til med forskninga  Smiley

Ble det plutselig venninnedate ut av dette nå Shocked

Det viktigste med backflipen som med alle typer spinn er å la hodet lede bevegelsen, så kommer kroppen etter.. Men det vanskeligste er nok psyken.. Smiley
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #827 : 27. februar 2008, 19:58 »
Det var onsdagsøkta unnagjort.. Smiley Joda, alltid like kult når man er skikkelig smooth ned bakken og går solid på trynet i god fart  Smiley Smile pent å kjøre fort videre da ja Smiley

Master ja, hvordan er arbeidsmarkedet i den sektoren da? Lykke til med forskninga  Smiley

Ble det plutselig venninnedate ut av dette nå Shocked

Biotek er jo en sektor som er kommet for å bli...for å si det slik. Jeg er en person som alltid vil greie meg, så finner jeg ikke noe av interesse her, er veien til andre land kort! Takk for den.
Ja venninne date er bra:) Silje er ei kul jente, så blir sikkert fett.
Får heller se om jeg får lurt deg ut på en date siden Wink *crycry* Glise

Det viktigste med backflipen som med alle typer spinn er å la hodet lede bevegelsen, så kommer kroppen etter.. Men det vanskeligste er nok psyken.. Smiley

Prøve å ha hode med meg ja, synes det faktisk er litt vanskelig. Ler skal prøve å ikke lukke øya og fryse i stiv stokk posisjon første gang jeg prøver!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget retrospk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #828 : 27. februar 2008, 20:03 »
Hehe ja, det prosjektet der må du holde meg oppdatert på Smiley

Det er klart, kommer nok ikke til å skorte på arbeidsplasser innen det feltet, må være spennende så rask utviklinga er der Smiley

Ja, vet du, det syns jeg helt klart du burde, kommer ikke til å angre Wink
Shake a leg!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #829 : 27. februar 2008, 20:06 »
Hehe ja, det prosjektet der må du holde meg oppdatert på Smiley

Det er klart, kommer nok ikke til å skorte på arbeidsplasser innen det feltet, må være spennende så rask utviklinga er der Smiley

Ja, vet du, det syns jeg helt klart du burde, kommer ikke til å angre Wink
woot Grin Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #830 : 27. februar 2008, 20:21 »
Søren... uendelig gira på backflip nå.. Men det mååå bare bli litt av en barriere å gå over! Noen som har noen start tips, sleng de inn her!

Stikkordet her er: Commitment! Dette gjelder for alle nye triks du skal prøve. Hvis du trekker deg går det til helvete. Hvis du går for det 100% er det lett. Regner med at du har prøvd backflip på trampoline eller lignende først...det er vel nesten en forutsetning, sånn at du har bevegelsen inne.

Så spar du deg en passelig stor pudderkicker, med en god del sprett i. Da gjør hoppet en god del av jobben med å kaste deg rundt. Så...er det make it or break it...pass på å sats skikkelig på hoppkanten, ikke bli for overivrig. Viktig å forlate hoppet før du kaster deg bakover, da man helst vil unngå å slenge bakhodet i kanten. Det som kan være litt overraskende er vekten av brettet på beina, som du må ta med deg rundt. Det kjennes naturlig nok litt tyngere ut enn en vanlig backflip på trampoline. Ellers er det et veldig simpelt trick. Landingen ser du med en gang du har kommet rundt. Er bare snakk om å bryte en liten barriere som du sier...

Så er det bare å sticke trickset, high-fives til venninnene i bunnen av bakken, og kjøre videre som om ingenting skulle ha skjedd... Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #831 : 27. februar 2008, 22:44 »
Stikkordet her er: Commitment! Dette gjelder for alle nye triks du skal prøve. Hvis du trekker deg går det til helvete. Hvis du går for det 100% er det lett. Regner med at du har prøvd backflip på trampoline eller lignende først...det er vel nesten en forutsetning, sånn at du har bevegelsen inne.

Så spar du deg en passelig stor pudderkicker, med en god del sprett i. Da gjør hoppet en god del av jobben med å kaste deg rundt. Så...er det make it or break it...pass på å sats skikkelig på hoppkanten, ikke bli for overivrig. Viktig å forlate hoppet før du kaster deg bakover, da man helst vil unngå å slenge bakhodet i kanten. Det som kan være litt overraskende er vekten av brettet på beina, som du må ta med deg rundt. Det kjennes naturlig nok litt tyngere ut enn en vanlig backflip på trampoline. Ellers er det et veldig simpelt trick. Landingen ser du med en gang du har kommet rundt. Er bare snakk om å bryte en liten barriere som du sier...

Så er det bare å sticke trickset, high-fives til venninnene i bunnen av bakken, og kjøre videre som om ingenting skulle ha skjedd... Smiley
Har faktisk ikke vært på trampoline siden jeg var kjempeliten.. Så blir nok løssnø i røldal som blir løsningen.. Om man kan finne noen passende hopp. Sett en del på klipp nå, og de sier vel det samme som deg. Mange som tar grab med høyre hånd og "vrir" med venstre ser det ut som. Men tror nok kanskje den første gangen vil bli uendelig skummel. Men er vel å satse. Alt eller ingenting! Men myk landing er vel i første omgang et must....skulle jeg lande på tryne :S

Wish me luck Wink og takk for tips!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #832 : 27. februar 2008, 22:54 »
Trening ble go blanding trening, litt utholdenhetsrettet, da jeg ikke hadde stort pauser (var sent ute, måtte rekke mye på kort tid, og hadde bare lyst å komme gjennom kropp) :
Bryst, ben, armer, skuldre...

Dips:
-36kg x 10
bw x15 x 2

Benk
20kg x 10
40kg x 10 x2

Bulgarsk utfall
20kg x 10
40kg x 11 x 2

Skuldre (lett)
BB 20x10 x 2

Bøy dyp
20x 10
Satt en sånn halvball på hue og 15kg stang på skuldrene, så ble det balansebøy, tenker brett her:)
15x 25 x 2

Biceps DB
13,5kg x 6
6kg x 15

Triceps pushdown
36kg x 10 x 2
CC concentration
9kg x 10 x 2
 
YWTL 1kg x 3

Masse tøying på slutten før jeg syklet hjem!

Kosthold: Frukt og biola,3 rugsknekk m/lett leverpostei (iron baby), nitrofuel fra myorevolution (hekta), og selvlaget marinert kylling m/coscos (laget en yoghurt basert marinade som kyllingfillet har stått i siden i går, sterk og god, indisk)



Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #833 : 28. februar 2008, 15:52 »
28 februar

Morgentur:) Finfin soool!

Prøvd en ny hårfjerningsmetode i dag.. Og får meg virkelig til å lure på hvilken sadistisk verden jeg  har tatt del i. Vet ikke helt hva denne saken heter, men er basically en 20-30 pinsett som roterer i en rasende fart rundt et hjul som man da kjører over huden. Selvfølgelig viste jeg at dette ikke kom til å være en koslig varsom metode... MEN!!

Satt på http://www.youtube.com/watch?v=BrbP77lpkMc på full guffe og lot det stå til (clint mansell kan sakene sine).. Messet nærmest pain is pleasure for å ikke feige ut. Resultat; Hår på legger (begge) er røsket ut med røtter og det hele, men ligner mer på en ribbet kylling, og kjenner en slags varm kriblende følelse over det hele.. Blir artig å se hvordan dette blir i morgen.  :Smiley Forresten midt under følte jeg meg litt småkvalm.. Mulig det er en reaksjon på at kroppen ikke helt liker det!
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #834 : 28. februar 2008, 17:44 »
Den minner meg om den gangen for 13 år siden da jeg som 18-åring var på badet hjemme hos foreldrene mine og skulle stelle håret med hårskum. Jeg hadde ikke mine egne toalettsaker, og tok en titt i skapet på badet. "Hair Foam" så jeg, og ristet på metallboksen og sprayet i håret og skikkelig fikk det inn i håret ned til hårbunnen, slik at det ville bli lett å forme håret. "Men faen så vondt det lukter!" tenkte jeg, og leste til min store forskrekkelse at det stod "Nair Foam". Du kan tro jeg var rask med å vaske håret mitt etter at jeg leste det. Var jo redd for at det skulle falle helt ut.

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #835 : 28. februar 2008, 18:51 »
Bare en liten ting, du svarte ikke på om du hadde satt aerial, men tror frontflip er lettere enn backflip uansett, lettere å ha kontroll når du sparker mot enn om du sparker med bakken Smiley
Og om du kan aerial er aerial på snowboard aka frontflip mye lettere! Du kan jo prøve stillestående aerial fra kant uten brett først også, fra et lavt tak eller noe for å kjenne hvordan det er med litt mer air.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #836 : 29. februar 2008, 19:03 »
Den minner meg om den gangen for 13 år siden da jeg som 18-åring var på badet hjemme hos foreldrene mine og skulle stelle håret med hårskum. Jeg hadde ikke mine egne toalettsaker, og tok en titt i skapet på badet. "Hair Foam" så jeg, og ristet på metallboksen og sprayet i håret og skikkelig fikk det inn i håret ned til hårbunnen, slik at det ville bli lett å forme håret. "Men faen så vondt det lukter!" tenkte jeg, og leste til min store forskrekkelse at det stod "Nair Foam". Du kan tro jeg var rask med å vaske håret mitt etter at jeg leste det. Var jo redd for at det skulle falle helt ut.

Oj, den der var scary.. Ikke det, skalla kan være skikkelig sexy det.. Men er kanskje ikke noe man ønsker seg som 18åring? Skikkelig hvit i huden under og.... ser det for meg ja;)

 
Bare en liten ting, du svarte ikke på om du hadde satt aerial, men tror frontflip er lettere enn backflip uansett, lettere å ha kontroll når du sparker mot enn om du sparker med bakken Smiley
Og om du kan aerial er aerial på snowboard aka frontflip mye lettere! Du kan jo prøve stillestående aerial fra kant uten brett først også, fra et lavt tak eller noe for å kjenne hvordan det er med litt mer air.
Er nok veeeelig lite med på ordspråket her, so ha tålmodighet med meg:) Drev litt med akrobatikk før, men mest for gøy. Men mulig jeg burde finne noen lave tak eller benker å prøve meg litt. Trenger all trening jeg kan få:)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #837 : 29. februar 2008, 19:06 »
Trening today.

Litt sykling

Styrkedel: Rygg, +mage, stretching. Bra økt:)
Kosthold: Salat på "jobb"(uendelig god og billig), 2 pakker rosiner, et grovt rundstykke m/kesam og laks, 2 tomater, nuts:)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #838 : 29. februar 2008, 19:21 »
Er nok veeeelig lite med på ordspråket her, so ha tålmodighet med meg:) Drev litt med akrobatikk før, men mest for gøy. Men mulig jeg burde finne noen lave tak eller benker å prøve meg litt. Trenger all trening jeg kan få:)
Ah, vet'ke hvorfor jeg trodde du var eks-turner, jeg.
eksempel fra youtube. Ellers finner du tutorials og sånn på tricktutorials.com SmileySmiley

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Gen-I-Alt.. Reflect the storm...
« #839 : 03. mars 2008, 12:38 »
Hei og hopp

Kommet hjem fra herlig tur til Hallingskarvet hvor jeg greide mitt første klippedropp i løst pudder. Herlig.

Ser det er godt med minus på Try. Da kjører de kanonene og lager litt fake-pudder. Det skal også snø litt denne uka. Hadde vært morro å tatt en tur. Har sesongkort så for meg er det enkelt. Men du er kanskje ikke så tilgjenglig i uka hvis du bor litt unna? Liker å kjøre kveldene i uka, for da er det ikke så mye folk som i helgene. Gi lyd, på msn eller noe så vi ikke avslører når vi skal for hele forumet. Smiley
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!