Skrevet av Emne: Skulle hatt noe hjelp til trenings program.  (Lest 1209 ganger)

Utlogget Predatorz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Skulle hatt noe hjelp til trenings program.
« : 22. oktober 2006, 16:58 »
Jeg er 21 år, veier 82kg og trener 3-4 ganger i uka, jeg trener mest vekter men kjører ikke noe program. Når jeg trener gjør jeg masse forskjellige øvelser hver eneste dag, og regner med dette er sikkert en feil måte å gjøre det på.

Jeg skulle gjerne hatt noe hjelp siden jeg har lyst til å vokse mere (bli større og kraftigere) Det er ingen på det trenings studioet jeg går på som har noe spesielt peilling på dette.

Vet ikke om dette ser litt dumt ut men legger ved en link, jeg skulle gjerne sett ut sånn som han her, http://www.illpumpyouup.com/articles/images/JonLizette.gif

Hva må til for å bli sånn? Greit om dere kunne gitt meg noe tips om å hvor mange ganger i uka jeg må trene, hvordan jeg skal gjøre det, hvordan jeg skal spise.

Takk på forhånd Smiley

andreassk

  • Gjest
SV: Skulle hatt noe hjelp til trenings program.
« #1 : 22. oktober 2006, 16:59 »
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=32327.msg630088#msg630088

Les denne, og alle andre stickyene, så finner du ut lett selv Smiley

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

SV: Skulle hatt noe hjelp til trenings program.
« #2 : 22. oktober 2006, 21:12 »
Det er feil måte og trene på ja!

Det er ikke sikkert at du kommer til å bli sann som denne mannen uansett hvor hardt du trener. Når du trener så vokser musklene dine (eller det gjør de når du slapper av/sover) men uansett: Hvordan musklene dine blir formet kommer ann på genene dine.

Du kan jo spør noen av de som jobber på senteret ditt om et treningsprogram, vist ikke finnest det tusenvis av treningsprogram her på internett.

Du bør spise ca: 170 gram proteiner hver dag, for å vokse Smiley Og seff Karbs, men det er jo ikke noe problem å få i seg  Grin
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget tunaboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Shit just happend
SV: Skulle hatt noe hjelp til trenings program.
« #3 : 23. oktober 2006, 02:41 »
haha, flott inspirasjonskilde da  Grin

husker jeg hadde et forbilde jeg og, men når du når målet ditt så blir det liksom aldri bra nokk  Tongue ..rart med det, men her var mitt krops ideal hvertfall http://www.iform.no/pub/art.php?id=233
metrofili er en tvilsom greie..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!