Skrevet av Emne: Aha opplevelser  (Lest 3647 ganger)

Utlogget tur!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Aha opplevelser
« : 05. november 2006, 16:29 »
Heisann.
Er ganske ny her på forumet, men har vært her inne å lest i lang tid. Har holdt på med vekt trening i ca. 3 år tilsammen men bare siste året har vært seriøst med trening og kosthold. Tenkte jeg skulle starte en tråd her, sikkert mange av dere som har fått noen aha opplevelser mht trening. Jeg fikk hvertfall min for et par dager siden da jeg skulle finne fram vinterjakka. Har egentlig ikke merka at jeg har vokst noe særlig, men skal si jeg fikk bekrefta det, da jeg ikke hadde sjangs i havet til å få den på. Virka som en liten barnejakke og det var størrelse XL  Huh Så da ble det en by tur for å shope inn jakke før snøen kommer. Flere der ute som har fått seg noen overaskelser?   
I rather feel pain than nothing at all

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Aha opplevelser
« #1 : 05. november 2006, 20:48 »
Heisann.
Er ganske ny her på forumet, men har vært her inne å lest i lang tid. Har holdt på med vekt trening i ca. 3 år tilsammen men bare siste året har vært seriøst med trening og kosthold. Tenkte jeg skulle starte en tråd her, sikkert mange av dere som har fått noen aha opplevelser mht trening. Jeg fikk hvertfall min for et par dager siden da jeg skulle finne fram vinterjakka. Har egentlig ikke merka at jeg har vokst noe særlig, men skal si jeg fikk bekrefta det, da jeg ikke hadde sjangs i havet til å få den på. Virka som en liten barnejakke og det var størrelse XL  Huh Så da ble det en by tur for å shope inn jakke før snøen kommer. Flere der ute som har fått seg noen overaskelser?   
Damn, var drøyt og det. Smiley Har hatt noen slike opplevelser sjøl og da, dog ikke så brutalt som det der... Mer i retning bukser som ikke går over ræva lenger og t-skjorter som har blitt for små. Mulig det har krympet i vask. Ja det må være forklaringa.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Aha opplevelser
« #2 : 05. november 2006, 20:50 »
Jeg fikk forresten en aha-opplevelse på Spenst i våres. Kleskoden (t-skjorte-krav) gjelder KUN for jenter som er i bra form....altså har kutt i skudre og bryst.
Er det ikke typisk??
På gymmet hos oss kan jentene trene i bikini om de vil!! Kikki har 36 cm over biceps nå.. og trener gjerne i singlet.. Smiley

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: Aha opplevelser
« #3 : 05. november 2006, 20:53 »
Hadde faktisk vokst ut av vinterjakken min jeg også. Da jeg kjøpte den i fjor var den for STOR. Og den kostet 1400. Tenkte jeg skulle bruke mye penger på ei skikkelig jakke så jeg kunne ha en del år, men neida.
Så nå er det bare en ting og gjøre, dra til Molde, og kjøpe en ny.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Aha opplevelser
« #4 : 05. november 2006, 20:55 »
WOW....XL gitt. Mannen min bruker M-L, og han har trent med vekter i over 15 år, så noe må du ha gjort riktig gitt Shocked

Her er bilde av han forresten Smiley



Nå har ikke jeg trent lenge, men jeg har uansett ikke sjans til å komme meg inn i en medium-jakke.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Aha opplevelser
« #5 : 05. november 2006, 20:55 »
Jeg hadde en syk aha opplevelse nå nettopp. Skulle ta på meg vinterskone jeg brukte i fjor. De var da en halv størrelse for små, tenkte bare da at jeg må gjøre noe riktig innen fot-treningen, og gikk stolt på byen for å kjøpe nye sko i størrelse 42.5!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget tur!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

SV: Aha opplevelser
« #6 : 05. november 2006, 20:55 »
WOW....XL gitt. Mannen min bruker M-L, og han har trent med vekter i over 15 år, så noe må du ha gjort riktig gitt Shocked

Her er bilde av han forresten Smiley

Skal sies at jakka var fra jack and jones og ikke så stor i størrelsen, men likevell. Ble overaska.
I rather feel pain than nothing at all

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Aha opplevelser
« #7 : 05. november 2006, 20:57 »
Heisann.
Er ganske ny her på forumet, men har vært her inne å lest i lang tid. Har holdt på med vekt trening i ca. 3 år tilsammen men bare siste året har vært seriøst med trening og kosthold. Tenkte jeg skulle starte en tråd her, sikkert mange av dere som har fått noen aha opplevelser mht trening. Jeg fikk hvertfall min for et par dager siden da jeg skulle finne fram vinterjakka. Har egentlig ikke merka at jeg har vokst noe særlig, men skal si jeg fikk bekrefta det, da jeg ikke hadde sjangs i havet til å få den på. Virka som en liten barnejakke og det var størrelse XL Huh Så da ble det en by tur for å shope inn jakke før snøen kommer. Flere der ute som har fått seg noen overaskelser?

Etter at jeg begynte som styrkeløfter fikk jeg meg ganske mange aha-opplevelser, blant annet merket jeg at vanlige drikkeglass av nettopp glass, ikke lenger var tilstrekkelig, jeg måtte kjøpe spesiellagde glass i titan for å få i meg proteinshakene etter trening.  Du skjønner, jeg ble så sterk i klypa av all markløften at jeg knuste alt jeg tok i hånda.

Jeg søkte derfor om jobb som steinknuser i et steinutvinningsfirma, men jeg fikk ikke engang svar på søknaden, selv om jeg skrøt fælt av klypene mine i søknaden. Kanskje de allerede hadde nok steinknusere?

En annen ting jeg la merke til var at jeg kunne begynne å gå over fotgjengerfelt på rødt lys, jeg merket knapt bilene, men det var merkelig hvor mange av dem som kjørte av veien da jeg gikk over. Jeg merket også at jeg fikk noen merker på leggene av bilene, men det brød jeg meg ikke så veldig mye om.

Her forleden dag skulle jeg på Colosseum kino, men da jeg kom inn var det et problem å få plass i salen, den colossale trapsen min stanget opp i taket, og kinovakten kom rasende og sa jeg kunne ikke oppta hele salen alene.

Da jeg skulle ta danskeferjen til danmark, tenkte jeg at jeg liksågodt kunne gå på havbunnen og løfte ferja i hendene, slik at både jeg og color line kunne spare penger.

Alt i alt har livet vært ganske fult av AHA-opplevelser etter at jeg begynte å trene.

Jeg pleier forresten å få sydd dresser av sirkusteltene til Circus Merano, det kan nok også være et godt tips for deg. Smiley

Stå på, vi gleder oss til fortsettelsen!


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Aha opplevelser
« #8 : 05. november 2006, 20:58 »
Jeg hadde en a-ha opplevelse i sommer. Jeg var på a-ha konsert i Ålesund. Smiley Det var en fin a-ha opplevelse.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Aha opplevelser
« #9 : 05. november 2006, 22:50 »
Merker at den ene olabuksa mi har blitt litt trangere i låra, men det tror jeg kommer av at jeg har blitt litt feitere.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
SV: Aha opplevelser
« #10 : 05. november 2006, 22:51 »
Merker at den ene olabuksa mi har blitt litt trangere i låra, men det tror jeg kommer av at jeg har blitt litt feitere.
henger meg meg med på den ja Grin
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Aha opplevelser
« #11 : 06. november 2006, 09:27 »
Nå tørr ikke jeg bidra med noe i denne tråden iallefall! Wink

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Aha opplevelser
« #12 : 06. november 2006, 09:34 »
Var på julebord i 2001, og hadde vel da trent i ca. 2 uker. Dressen passet fint. Året etter var det julebord igjen, og dressen hadde hengt ubrukt i skapet siden forrige julebord. Tok på buksa og: Flopp! Rett i bakken med buksa... Hadde gått ned ca. 20 kg, så det var kanskje ikke så rart.  Grin

På den ene siden var det litt kjipt å gå på julebord i en aaaltfor stor dress, men på den annen side var det jo litt kjekt å se fremgangen i praksis også.

Sånn for info var det ikke akkurat 20 kg med muskler som hadde forsvunnet...  Wink

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Aha opplevelser
« #13 : 06. november 2006, 09:49 »
Min egen onkel vedgikk at han ikke hadde kjent meg igjen på gaten. Han hadde ikke sett meg på et års tid, da jeg bodde i utlandet, og jeg hadde i løpet av denne tiden lagt på meg 20 kg.

Utlogget Vilde

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

SV: Aha opplevelser
« #14 : 06. november 2006, 10:26 »
Gikk opp en del kilo på kort tid, men fikk klar beskjed av samboeren om å komme meg ned igjen i vekt.
Jeg var stolt over oppgangen, men som fitnessdame er hun meget opptatt av at det skal være størrelse på MUSKLENE mine , og ikke spekklaget.
Jeg gikk på en "sambo-komponert" diett ( ja hun er flink) , og oppdaga at jeg var nok bare feit, for det var ikke mye muskler å skryte av da spekket gikk av ..

redigert av samboern: Kvalitet på størrelsen , kalles det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!